ik vind de tricotslen ook geweldig.. maar idd jij gebruikt hem dat ik kan weten iets langer.. Hier heb ik hem 6 jaar geleden ontdekt.. en als ik me goed herinner is Jessai 7 jaar, niet???quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Wel leuk op zich, maar ik heb zelf al een doek (meerderen, maar ik gebruik de slen het meest). Als ik me niet vergis was ik destijds de eerste FoK-user met een tricotslen. Die heb ik al vanaf Jessai en ik heb hem echt superveel gebruikt
Ah, dan denk ik dat ik ook es een gymnastiekzaal moet inlopen. Beetje aan de ringen hangen en daarna mijn handen aflikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef Saffier het volgende:
Even inbreekt:
Losse magnesium (al dan niet gecombineerd met calcium) mag en kan veilig gebruikt worden tijdens de zwangerschap tot 37 weken. Dan stoppen om een bevalling niet tegen te houden, want het werkt dus krampstillend.
Ik heb geen bron bij de hand, zit even op mijn foon.
We hebben een draagdoektopicquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef lunastar het volgende:
[..]
ik vind de tricotslen ook geweldig.. maar idd jij gebruikt hem dat ik kan weten iets langer.. Hier heb ik hem 6 jaar geleden ontdekt.. en als ik me goed herinner is Jessai 7 jaar, niet???
Goedemorgend trouwens allemaal
Nee joh, januari is al weer bijna voorbij. Vrouwtje Theelepel is de 30ste uitgerekend. Wij gaan gewoon voor de datum tweeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:32 schreef Tan het volgende:
Januari heeft tot nu toe nog wel erg weinig animo?Hoop dat er nog wel wat bij komt... is zo karig nu.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Zie je Tan, je hoeft maar te kicken en er wordt aan je verzoek voldaan
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |