ik weet het niet, maar ik ben ooit 50 kg dikker geweest en het verschil tussen bijvoorbeeld maat 46 en 48 is veel groter dan het verschil tussen maat 36 en 38, dus ik kan me wel voorstellen dat je broeken sneller strak zitten als je een kleinere maat hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Troel het volgende:
Maakt je maat zoveel uit wanneer je het ziet? Volgens mij heeft het strakzitten van je kleren de eerste paar weken voornamelijk met je darmen te maken en niet zozeer met je baarmoeder toch?
gek, ik ga kijken of ik een nieuwe url kan regelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kan niets met je URL, Martine (en nee ook niet zonder spatie..)
Als ik het zo zie, wijst ie zodat er een plaatje waarop je kan klikken verschijnt... Als en nou es alleen dat achter "img src=" neemt? (ben met iPhone aan het kijken/posten dus is wat lastig)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef martine1984 het volgende:
[..]
gek, ik ga kijken of ik een nieuwe url kan regelen.
Ik niet hoor... heb alleen maar steken van binnen...quote:
Ja, maar heeft dat dan te maken met luchtvorming in de darmen of met het groeien van de baarmoederquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar ik ben ooit 50 kg dikker geweest en het verschil tussen bijvoorbeeld maat 46 en 48 is veel groter dan het verschil tussen maat 36 en 38, dus ik kan me wel voorstellen dat je broeken sneller strak zitten als je een kleinere maat hebt.
(een paar kg scheelt dan soms al een maat... terwijl ik toen ik dikker was, met 10 kg verschil soms nog dezelfde broek aan kon)
dus misschien dat dit iets verklaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop