abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69492311
Beessie-Jen, het gaat okay hier hoor geen verandering eigenlijk. Geen idee of die pilletjes helpen maar hey het is pas dag 3 dat ik ze gebruik he dus wie weet
Fijn dat je misselijkheid weer gezakt lijkt!

AE wat spannend! het is in elk geval wel fijn dat je jezelf erop in kunt stellen dat het misschien wel dagen gaat duren. Vertroetel jezelf nog even goed vandaag en morgen, koop een bak tijdschriften/boeken/dvd's om je te vermaken enzo. En dan gaan wij vanaf zaterdag hier heel hard F5en

Vicky ook al een heul klein beetje gerommel oooeeeeeh

Innepin hopelijk helpt het dat je nu even niets doet. Wel gek dat het zo onverklaarbaar is.

FTA wat naar weet je al iets? Hopelijk was alles in orde

Ik ben net met lief het hemeltje wezen halen en hij s zo mooi gelijk even ophangen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:04:13 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69492418
AE, voor het zaterdag is, ben jij al bevallen
pi_69492473
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook hier een tweede kindje op komst. Niet geheel gepland maar hartstikke welkom. Ik krijg 16 Juni een vroege echo bij de huisarts omdat ik wat meer kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wegens recentelijk 2 x een baarmoeder en eierstok ontsteking. Erg spannend dus, maar wel heel leuk! Als alles goed gaat is de uitgerekende datum op 30 januari. Ik vind dat geheim houden toch zo moeilijk.
Feli!!!

Ben jij Mien Dobbelsteen ofwel Marjolein? Of ben ik nou helemaal in de war?
#geen
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:08:23 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69492539
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ook die kans zal zeer klein zijn is mij verteld, overigens belde mijn vk net en die gaf wel wat hoop. Ze zei dat hoge bloeddruk-patienten wel vaker voor verrassingen zorgen. In elk geval mocht het voor zaterdagochtend gebeuren, dan mag zij mij nog helpen
Wil je een succes-verhaal idd van iemand met hoge bloeddruk? Van een teamgenootje van mij.
Vrijdag 's ochtends opgenomen om te gellen, ook tegen haar was gezegd dat het wel eens tot zondag of maandag kon duren.
Wij hadden die avond een softbalwedstrijd en haar schoonzusje speelt ook bij ons dus die zei nog dat ze om half 7 een sms had gekregen dat er nog niks gebeurde.
Halverwege de wedstrijd had de moeder van mijn teamgenootje tegen dat schoonzusje gefluisterd 'ze is bezig' en om 9 uur was de baby er.

Het kán dus wel snel hoor!
Overigens was dit zo snel dat ze na de bevalling alsnog aan de medicijnen moest omdat haar lichaam volledig van slag was, dus ik hoop dan voor jou iets van een gulden middenweg hoor!

Ik hoop enorm dat het vandaag of morgen alsnog spontaan begint hoor!
pi_69492863
AE hé dat is toch even een tegenvaller hé? Maar wie weet, wie weet, het is nog geen zaterdag... Er kan nog van alles gebeuren (getuige het verhaal van BE).

Faja zo misselijk, bah

Innepin nog steeds veel pijn!

Ik werd vannacht wakker van een knal links tegen de onderkant van mjijn ribben? Was een heel vreemde gewaarwording, ik had daar nog nooit eerder iets gevoeld haha!

Vanaaf hebben we een voorlichtingsavond in het ziekenhuis over bevallen in het ziekenhuis. Ben best benieuwd Er schijnt ook een film van een bevalling te worden getoond, met expliciete beelden. Denk dat ik af en toe toch even mijn ogen dicht zal doen hoor, weet niet of ik daar wel op zit te wachten
#geen
pi_69493099
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Tan het volgende:

[..]

nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werken

Overigens moet je uitkijken met magnesium. Ik had bij mijn eerste zwangerschap zulke ernstige spierverkrampingen dat ik niet meer kon strekken en werd in zithouding de ambulance ingetild. Conclusie: magnesiumgebrek. Normaal geven ze dan magnesiuminjecties, maar dat was nu te gevaarlijk. Ik mocht een bepaalde dosis niet overschrijden, en heb mijn magnesiumpeil op niveau moeten brengen met zwangerschapstabletten. En dat ging heel langzaam (auw). Ben zo blij dat ik het de zwangerschappen erna nooit meer heb gehad.
Als het voor mieren werkt, moet het ook voor krampen werken .

Oh getver dat klinkt echt rot Tan... had je dat al vroeg in de zwangerschap?
Ik ga zo even langs de apotheek en ik moet morgen toch mn nieuwe verloskundige bellen om een afspraak te maken voor controle, dan zal ik ook wel even navragen of zij nog tips hebben...

Vicky, gerommel... wie weet beebje op komst!

AE, balen dat je eigenlijk nog niet veel wijzer bent... ik ga duimen dat het een beetje vlot gaat en als het ff kan spontaan voor zaterdag!

McLaura, als zo'n lokdoos helpt tegen mieren, zou dat dan ook tegen kramp werken... hihihi.

Marlieske, sunlight zeep??? Kan ik ook nog even naar kijken.

ff kleine mededeling, wij zijn een paar dagen internetloos, dus waarschijnlijk ben ik pas halverwege volgende week weer een keer present... Kan misschien wel wat meelezen via telefoon van lief...
Dames die hopelijk gaan bevallen de komende dagen: zet em op!!!
Fake it till you make it...
pi_69493156
Ik denk dat ik misschien deze keer een voorlichting mee pak van het ziekenhuis bij ons om de hoek. Eerste keer in het Slotervaart ziekenhuis bevallen en dat was ondanks alle leerlingen die er aan je bed staan wel een fijne ervaring. De 2e keer thuis bevallen, en ik vond dat heel fijn maar omdat Nathan toen zo blauw was, veel vruchtwater had ingeslikt en 3 dagen non-stop heeft gegild en daarna is opgenomen ivm vermoeden van een infectie durf ik nu nog niet zo goed aan thuis bevallen te denken. En het ziekenhuis waar ik de eerste keer bevallen ben staat niet zo goed aangeschreven heden ten daage dus misschien even een kijkje nemen bij het Lucas Andreas.

Was de kleine zo hard aan het schoppen DuchessX?
pi_69493397
Ik zit in dubio of ik morgen nog naar een rondleiding in Delft zal gaan. Ik ben niet van plan om naar het ziekenhuis te gaan, maar toch, een rondleiding kan geen kwaad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:35:04 #134
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69493531
Vicky dan weet je iig waar de ingang zit en hoef je niet net als ons te zoeken en een rolstoelrace te houden
Was toen best komisch bij de bevalling van Isa.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:35:06 #135
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69493533
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Nijna het volgende:

[..]

Oh getver dat klinkt echt rot Tan... had je dat al vroeg in de zwangerschap?
Ik ga zo even langs de apotheek en ik moet morgen toch mn nieuwe verloskundige bellen om een afspraak te maken voor controle, dan zal ik ook wel even navragen of zij nog tips hebben...

Volgens mij een beetje rond de helft. Mijn beenspieren waren compleet verstijft, ook de bovenbenen, zo hard als steen. En in de onderrug waren ook spieren verkrampt. De arts had het nog nooit zo extreem meegemaakt. Ze ontspanden pas na een week of twee, tot die tijd was het echt 24uur per dag helse pijn. De zwangerschappen erna heb ik wel op het magnesiumpeil gelet. (veel volkorenprodcuten en noten ennnnnnn.... chocolade )
pi_69493669
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef marlieske het volgende:
Vicky dan weet je iig waar de ingang zit en hoef je niet net als ons te zoeken en een rolstoelrace te houden
Was toen best komisch bij de bevalling van Isa.
Hihi, kom vaker in dat ziekenhuis helaas. Vorige keer al tegenM. gezegd waar ie eventueel moest zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:40:16 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69493732
Faya ik ben vorige keer in het Lucas Andreas bevallen en het is me goed bevallen ( ) Ik wilde eigenlijk thuis bevallen maar omdat mijn vliezen al 5 dagen gebroken waren mocht dat neit en moest ik snel naar het ziekenhuis. Ik denk dat we deze keer weer voor hetzelfde ziekenhuis gaan
pi_69493759
Ik ga in juli even kijken bij www.bevalcentrumwest.nl ziet er wel goed verzorgd uit en is in het ziekenhuis.
pi_69493791
Woon jij dan vlakbij mij Stiemie?
pi_69493853
Ik mag trouwens geen auto rijden van mijn schoonmoeder Ze denkt dat mijn buik klem zit tussen stuur en stoel maar ik heb meer dan genoeg ruimte... Dus ik rij gewoon nog auto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:43:43 #141
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69493884
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Woon jij dan vlakbij mij Stiemie?
Ik woon in Amsterdam Westerpark
pi_69494598
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Vicky het volgende:
Ik mag trouwens geen auto rijden van mijn schoonmoeder Ze denkt dat mijn buik klem zit tussen stuur en stoel maar ik heb meer dan genoeg ruimte... Dus ik rij gewoon nog auto

dat heb ik ook niet dat mn buik klem zit, maar mn schoonmoeder die dat zegt. Ze refereert bij alles terug aan haar eigen zwangerschappen, maar ze is zelf maar 1.54 ofzo en ze had steeds vrij grote buiken dus tsja dan is het logisch dat je al snel niet meer achter het stuur past. Ik moet echt nog heel heel erg veel groeien wil ik niet meer achter het stuur passen

jeuh hemeltje hangt!

Oeh, chocola, helpt dat tegen spierkrampen enzo? Ja? Jaaa?
*gaat groot inslaan
alles voor de baby he
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69494706
Als we samen weggaan rijdt M. maar ik ga toch echt niet aan huis gekluisterd zitten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:09:24 #144
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69494828
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat heb ik ook niet dat mn buik klem zit, maar mn schoonmoeder die dat zegt. Ze refereert bij alles terug aan haar eigen zwangerschappen, maar ze is zelf maar 1.54 ofzo en ze had steeds vrij grote buiken dus tsja dan is het logisch dat je al snel niet meer achter het stuur past. Ik moet echt nog heel heel erg veel groeien wil ik niet meer achter het stuur passen
Ik heb wel het voorzitje van mijn fiets gehaald omdat ik er anders niet meer tussenpaste
pi_69494942
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
Als we samen weggaan rijdt M. maar ik ga toch echt niet aan huis gekluisterd zitten..
haha bij ons ook hoor, als wij samen gaan rijdt B. altijd, maar das meer omdat hij graag met alle macht wil rijden en het mij echt zal roesten
Ik laat de auto echt geen moment staan zolang het nog gewoon normaal kan. Ik heb (gelukkig denk ik?) ook nog helemaal geen problemen met de gordel ofzo, het ene deel gaat er gewoon onder en de andere boven. Gaat voorlopig prima

Stiemie
dat kan ik me dan wel ergens weer eerder voorstellen, vooral als je niet zo'n mama fiets hebt. Je moet jezelf toch voorbij je eigen zadel en langs het stoeltje wringen zeg maar. Ik weet niet, die afstand is volgens mij wel kleiner dan met een stoel in een auto.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:28 #146
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69495015
Nee geen mama-fiets. Maar nu wel een mooi achterzitje
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:15:47 #147
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69495079
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oeh, chocola, helpt dat tegen spierkrampen enzo? Ja? Jaaa?
*gaat groot inslaan
alles voor de baby he
Tja, het vergt soms offers, maar voor je massaal koetjesrepen inslaat, het gaat wel om kwaliteitschocolade Cacaobonen zijn ontzettend rijk aan magnesium.
pi_69495171
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Tan het volgende:

[..]

Tja, het vergt soms offers, maar voor je massaal koetjesrepen inslaat, het gaat wel om kwaliteitschocolade Cacaobonen zijn ontzettend rijk aan magnesium.
hahaha
ook dat nog!! godgodgod wat een offers

Oeh dan kan ik legaal van die kleine dikke reepjes inslaan die ze bij Dille&Kamille hebben staan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:32:02 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69495689
Met mij nog steeds alles ok hoor. Ik ben gewoon om 1 uur in slaap gevallen volgens mij en nu pas weer wakker
Als het bij mij gaat zoals bij Anna, dan krijg ik vannacht krampen enzo en morgen weeen en dan wordt Harry zaterdag geboren. Maar volgens mijn moeder - zucht - gaat het bij een tweede veeeeeel sneller en zal de kleine er binnen 3 uur zijn - want - "zo ging het bij mij ook". Ja, ma. Tuurlijk.

En AE, ik hoop echt, voor jou dat je gewoon als eerste gaat bevallen hoor!!! Heel veel succes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:33:01 #150
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69495713
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed

Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buik Maar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')