Eindelijk een reden die de prijskwaliteitsverhouding acceptabel maaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
ook dat nog!! godgodgod wat een offers![]()
Oeh dan kan ik legaal van die kleine dikke reepjes inslaan die ze bij Dille&Kamille hebben staan![]()
Wat een mooie gewichten alquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE![]()
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed![]()
Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buikMaar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
VGZquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh duchessx, welke zorgverzekeraar heb jij?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef RockabeIIa het volgende:
De vorige keer had ik een mooie felgroene luiertas maar ik betaal ook flink extra aanvullend dus ik was niet eens zo verbaasd.
dat heb ik dus o.a. met jou: we hebben samen nog gepost in het rammelaarstopic en nu heb je al bijna verlof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
Leuk hah?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
en wordt het een jongetje of een meisje?
ik ook nie ik ook nie!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik vertel niks door...en de rest hier vast ook niet
Dat geloof ik meteen, maar er is er hier een die ik ook in het echie ken en die ik graag wil verrassen. Bovendien hebben we iedereen wijsgemaakt dat we het niet weten...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vertel niks door...en de rest hier vast ook niet
Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Mijn vk zei ook dat als je paracetamol nodig hebt je het gewoon mag nemen, maximaal 6x 500 mg per dag! Ibuprofen e.d. mag neit omdat dat wee-opwekkend zou kunnen zijn. Je moet niet onnodig met pijn gaan zitten hoor!
nee idd.. ik heb er ook niet voor gestudeerd.. maar onnodig pijnlijden is geen pretje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogenmaar goed ik heb er niet voor gestudeerd verder, dat scheelt
maar toch, zoveel pijn is ook niet goed.
ja maar weet alleen niet meer wie..quote:Was er niet laatst ook iemand die zo'n zelfde soort aanvaring had met een bijdehandte verkoper in de Etos/Kruidvat?
Kersjes?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
[..]
ja maar weet alleen niet meer wie..
En 1 meter kind in je buik ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE![]()
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed![]()
Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buikMaar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
Hou eens op jij, dat klinkt eng, 1 meter kindquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En 1 meter kind in je buik ?![]()
"Nee, maar leek me gewoon interessant om te weten."quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag vroeg ik bij de apotheek nog een keertje extra of het medicijn echt wel bij een zwangerschap kon en toen vroeg ze 'bent u zwanger dan?' Die vond ik ook wel verrassend.Ok, het was een hoge balie, maar ze had me wel aan zien komen lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |