abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:35:36 #151
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69495806
Mikoxx, dat klinkt goed! Super hoor. En nou snel verder met nietsdoen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:41:00 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69496010
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha
ook dat nog!! godgodgod wat een offers

Oeh dan kan ik legaal van die kleine dikke reepjes inslaan die ze bij Dille&Kamille hebben staan
Eindelijk een reden die de prijskwaliteitsverhouding acceptabel maakt
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:46:06 #153
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69496182
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed

Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buik Maar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.

Wat een mooie gewichten al Super hoor.
pi_69496192
Mikoxx, fijn dat je goedgekeurd bent en dat je beebs het zo goed doen!
Hou je het niets doen nog een beetje vol?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:03:36 #155
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69496802
Zo inmiddels heb ik even anderhalf uur geslapen. Ben wel van de schrik bekomen nu
Ik ga er vanuit dat het allemaal een paar dagen kan duren, en wie weet heb ik het geluk dat het sneller gaat Ben wel heel blij met jullie reacties, zo lief allemaal En bedankt ook voor het succes-veraal BE, ik hou van succes-verhalen

mikoxx, wat heerlijk dat jullie goedgekeurd zijn!!! Echt fijn dat het zo goed gaat

Huup, volgens mij vroeg jij of ik uit S. kwam ofzo? En een daaraan gerelateerd ziekenhuis (RvP)? Maar dat ben ik in elk geval niet
No more games, no more drama...
pi_69497126
Tan, ik ben gelukkig al over de helft en zo extreem lijkt me echt kl*te. Aaargh.
Ik kreeg bij de apotheek niks mee, behalve een foldertje met adviezen die ik toch al deed... ik moest het eerst maar met de vk overleggen. Dus dat doe ik dan morgen maar.
Maare chocolade dus ook... goede reden dus om morgen uitgebreid in te slaan uit het schap met chocolade... .

Vicky, hahaha. Lekker rijden hoor als het nog wil!

Mikoxx, toch weer lekker naar huis en niks doen!
Fake it till you make it...
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:23:05 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69497370
Mmmm chocolade is ergens goed voor?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:40:13 #158
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_69497840
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik moet zeggen dat ik vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben bloednerveus ben, het voelt niet goed op een of andere manier. Kan ook komen omdat ik een beetje een hypochonder ben en altijd het slechtste denk.
Ik ben bwt geen mien dobbelsteen of marjolein :p
En wat kamertjes betreft heb ik alweer genoeg inspiratie!, eerst moet Mika's kamer een ridderkamer worden. En dan als alles goed gaat, en ik heb de 20 weken echo gehad, begin ik aan de babykamer!
Ik poste bij mika's zwangerschap nooit zoveel omdat ik eigenlijk nergens last van had, alleen wat lui/moe en dat was het.
pi_69498081
Mikoxx wat goed! Lekker lui jezelf laten verwennen dus nog even

AE haha dan weet ik niet met wie ik nou in de war ben nevermind dan

Vrouwtje-theelepel wat vervelend zo'n naar gevoel Hopelijk is het niets en fopt je gevoel je
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69498468
Even snel, want we gaan zo weg. TNT bracht net het kraampakket. Er zat in ieder geval iets leuks in: een terrakleurige draagdoek Verder kreeg ik wel een beetje nerveuze kriebels hoor van al die medische dingen

Meiden see you later, niet te veel posten hoor want ik hou het niet bij
#geen
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:08:26 #161
190853 RockabeIIa
pi_69498682
oeh duchessx, welke zorgverzekeraar heb jij?
pi_69498855
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh duchessx, welke zorgverzekeraar heb jij?
VGZ
#geen
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:15:18 #163
190853 RockabeIIa
pi_69498910
Oeh! Yes!!! Ik heb ook VGZ
pi_69499099
Ik heb ook VGZ, maar ik ben niet aanvullend genoeg verzekerd om een kraampakket te krijgen
pi_69499302
toe maar een draagdoek erbij wauw!

Nou heb ik al een draagdoek en een draagzak dus ik hoef er niet per se nog een maar het valt me wel op dat er bij sommige verzekeringen flinke kado's worden gegeven ( ) en bij sommige alleen een knuffeltje zit ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69499326
Ik kreeg een lelijke rugzak van de Friesland.... Zou er bijna voor overstappen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:35:45 #167
190853 RockabeIIa
pi_69499474
De vorige keer had ik een mooie felgroene luiertas maar ik betaal ook flink extra aanvullend dus ik was niet eens zo verbaasd.
pi_69499582
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef RockabeIIa het volgende:
De vorige keer had ik een mooie felgroene luiertas maar ik betaal ook flink extra aanvullend dus ik was niet eens zo verbaasd.
dat zei ik ook!!

is die 120 euro per maand toch nog ergens goed voor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 18:53:28 #169
5428 crew  miss_sly
pi_69499975
mikoxx fijn dat je bent goedgekeurd en weer naar huis mag! En mooi gewicht al van je
Succes met lekker niks doen verder!

Vicky, lekker blijven rijden hoor als je nergens last van hebt. Ik ben ook vrij klein en ik kan nu, met het stuur op de hoogste stand en de stoel op de laagste, net tussen stuur en stoel. Tijdens het rijden hoor en voel ik het stuur over mijn buik glijden ik ben dus blij dat mijn chauffeur dadelijk weer terug is

Duchess, wat goed zeg, een draagdoek in je kraampakket. Ik had een niet zo erg mooi beertje en een boek over veiligheid en kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:00:45 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69500228
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
dat heb ik dus o.a. met jou: we hebben samen nog gepost in het rammelaarstopic en nu heb je al bijna verlof!
pi_69500981
Oeh leuk dat je er een draagdoek bij kreeg Duchess. Ik ben ook bij VGZ verzekerd, maar ik kreeg nog die groene luiertas waar Rocka het over had. Ook erg leuk trouwens, en een extra luiertas is altijd handig.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69501143
Weer veels te veel melders hier vandaag! Jammer!

Fijn dat alles goed was met je 2 kleintjes Mikoxx! Ben je nu 35 weken? Hopelijk blijven ze nog even lekker binnen!

Over rijden tijdens de zwangerschap kan ik niet meepraten. Heb vorige week van vriendlief voor mn verjaardag rijlessen gekregen, maar denk dat ik beter kan wachten met starten tot na de bevalling.

Hebben jullie ook dat jullie heel erg zijn gaan twijfelen over namen? Ik vond onze meisjesnaam echt heel leuk, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen...
Lotte!
Noah!
pi_69501195
Goedenavond!

AE, wat fijn dat je het na een paar uur slaap weer wat rooskleuriger ziet. En prettig om wat goede verhalen te horen.

Hier zijn we even bij schoonmoeders op bezoek geweest. Op de fiets en dat voelde ineens heel ehm... Alsof er dus vanalles uit kwam vallen

Daarna even lekker Indonesisch gegeten, De dames gingen raden of het een jongetje of een meisje zou worden. Leuk vind ik dat, dat je ineens een ander soort aanspraak hebt met je dikke buik.

Vicky, hoe is het met het rommelen?

en Memmel, dat klinkt wel goed, dat plan om vanavond gewoon te beginnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69501316
Welkom trouwens Oeke!

en wordt het een jongetje of een meisje?
Lotte!
Noah!
pi_69501456
Even zonder te hebben bijgelezen, met de baby was alles goed, ik heb een zware blaasontsteking en de verloskundige was bang dat dit ook ontsluiting op zou wekken. Gelukkig was dat niet het geval. Na de verloskundige nog bij de huisarts geweest, daar bleek erg veel eiwit in mijn urine te zitten. Omdat mijn bloeddruk en temperatuur wel goed waren wilde ze hier verder niks mee doen. Wel moest ik van de vk direct naar bed thuis, omdat de pijn dus nogsteeds ontsluiting zou kunnen veroorzaken.
Nu net weer wakker van een paar uurtjes slapen en helaas nog steeds pijn en een keiharde buik. Van de verloskunige mocht ik wel paracetemol nemen van de huisarts niet, die zei dat over een dag of 2 de antibiotica wel zou helpen. Ik denk dat ik in dit geval toch even luister naar de vk, ik ga echt geen 2 dagen met die pijn rondlopen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:39:40 #176
190853 RockabeIIa
pi_69501502
Hihi ik zie mijn buik bewegen!
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:40:32 #177
190853 RockabeIIa
pi_69501544
Oh fta... Beterschap zeg
pi_69501639
leuk Rocka!

FTA wat vervelend kun je je vk niet vragen wat wijsheid is? Waarom je huisarts niet wil dat je paracetamol neemt? of het hem zelf vragen kan ook natuurlijk
Hopelijk ben je er snel vanaf!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69501648
Beterschap FTA!
Hihi Rocka wat leuk!
Oeke, geen gerommel meer hier.. Af en toe wat steekjes maar nog niet noemenswaardig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69501677
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Hihi ik zie mijn buik bewegen!
Leuk hah?

FTA, hopelijk ben je snel weer de oude. In ieder geval fijn te weten dat met de baby alles goed is. Klinkt stom, maar liever jij dan je kindje die er last van heeft toch? Sterkte nog even
Lotte!
Noah!
pi_69501749
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
en wordt het een jongetje of een meisje?

Flower, dat klinkt best heftig, zo'n blaasonsteking! Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. En die paracetamol zou ik ook gewoon nemen hoor, ik denk niet dat pijn nou zo'n goed idee is.
pi_69501997
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik vertel niks door ...en de rest hier vast ook niet
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:51:19 #183
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69502006
Oei FTA, dus toch...
Gewoon paracetamol gebruiken hoor, dat mocht ik de vorige keer ook van de gyn
En zo'n zware ontsteking kan flink zeer doen, wachten tot de ab aanslaat is een beetje onnodig lijkt mij.
Een van mijn huisartsen (groepspraktijk) die wilde me laatst opeens geen Omeprazol (maagmedicatie) meer voorschrijven "want dat mogen zwangeren niet gebruiken". Vanmiddag moest mijn gyn daar om lachen, slaat helemaal nergens op volgens haar. Huisartsen zijn soms raar!

Ik ben dus helemaal goedgekeurd, kleintje ligt lekker met zijn hoofdje naar beneden flink om zich heen te trappen, vooral als ik mijn handen op mijn buik leg. Gezellig

Rocka, leuk he?
Ik had vanmiddag Devin op schoot en hij voelde iets in zijn rug duwen. Zat hij helemaal mijn buik te onderzoeken met zo'n blik van "Huh, waar kwam dat nou weer vandaan??"
.... met gevoel voor drama....
pi_69502080
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik ook nie ik ook nie!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:52:58 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69502085
Jeetje FTA, wat klinkt dat naar zeg!
Over paracetamol, ik zou ook even met de vk mee gaan. Er is geen reden om het niet te slikken tijdens de zwangerschap en als het echt niet gaat, gaat het niet. Die pijn kan idd ook nooit goed zijn.

Ik dacht het vandaag ook een dagje zonder te proberen maar dan voel ik me echt zo ellendig, het was niet te doen... dus ik heb er toch weer geslikt... 't is niet anders...

Ik had bij Zorg en Zekerheid zo'n 'over 1 schouder draagzak' in mijn kraampakket zitten.
Snapt iemand wat ik bedoel? Zo'n hangmatje zeg maar.
pi_69502268
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:
Dat geloof ik meteen, maar er is er hier een die ik ook in het echie ken en die ik graag wil verrassen. Bovendien hebben we iedereen wijsgemaakt dat we het niet weten... Een kleine oefening in geheimhouding!

Maar als het goed is duurt het niet lang meer voor iedereen het weet!
pi_69502299
Mijn vk zei ook dat als je paracetamol nodig hebt je het gewoon mag nemen, maximaal 6x 500 mg per dag! Ibuprofen e.d. mag neit omdat dat wee-opwekkend zou kunnen zijn. Je moet niet onnodig met pijn gaan zitten hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69502325
oh ja dat is wel het voordeel van dat je je zo laat gemeld hebt hoeven we ook niet zo lang te raden hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:00:38 #189
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69502383
Jeetje FTA, wel even schrikken zeg! Gelukkig is het dan maar een blaasontsteking en er dus ook nog redelijk op tijd bij. Nou rustig aan maar hè.
En ik hoop dat de medicijnen snel helpen.

Vicky nog wel steekjes dus

Ik heb wel erg veel harde buiken nu (maak me denk ik toch een beetje te druk) En dat toucheren was ook helmaal niet fijn vanmorgen trouwens, wat een rotgevoel geeft dat
No more games, no more drama...
pi_69502393
pi_69502396
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Mijn vk zei ook dat als je paracetamol nodig hebt je het gewoon mag nemen, maximaal 6x 500 mg per dag! Ibuprofen e.d. mag neit omdat dat wee-opwekkend zou kunnen zijn. Je moet niet onnodig met pijn gaan zitten hoor!
Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogen maar goed ik heb er niet voor gestudeerd verder, dat scheelt maar toch, zoveel pijn is ook niet goed.

Was er niet laatst ook iemand die zo'n zelfde soort aanvaring had met een bijdehandte verkoper in de Etos/Kruidvat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69502547
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogen maar goed ik heb er niet voor gestudeerd verder, dat scheelt maar toch, zoveel pijn is ook niet goed.
nee idd.. ik heb er ook niet voor gestudeerd.. maar onnodig pijnlijden is geen pretje.
Toen ik zwanger was van Amber had ik bij 35 weken een hele zware migraine-aanval, migraine medicijnen mogen al helemaal niet omdat die vaatvernauwend zijn, paracetamol helpt meestal niet en toen mocht ik, bij hoge uitzondering wel Ibuprofen
quote:
Was er niet laatst ook iemand die zo'n zelfde soort aanvaring had met een bijdehandte verkoper in de Etos/Kruidvat?
ja maar weet alleen niet meer wie..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69502550
naja, vooruit oeke, jij je zin Wel meteen melden dan...vanuit je kraambed
Lotte!
Noah!
pi_69502566
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
[..]

ja maar weet alleen niet meer wie..
Kersjes?
Lotte!
Noah!
pi_69502672
ja ik weet het ook niet meer, maar diegene kreeg geloof ik geen paracetamol mee van de verkoper of pas na lang zeuren enzo, want het zou niet door zwangere vrouwen genomen mogen worden.

Ik heb tot nog toe gelukkig alleen maar hulpvaardige verkopers getroffen. Er is zelfs speciaal naar het hoofdkantoor van kruidvat gebeld toen ze niet 100% zeker waren over welke hoestdrank ik nou mocht hebben heel netjes vond ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69503194
ja, dat is inderdaad netjes!

Kunnen jullie je ook zo irriteren als mensen je niet eens aanbieden om te zitten in de bus of in de tram? Die buik is hier nu echt aanwezig en iedereen kijkt ernaar, maar niemand vraagt wat..aso's Heb laatst ook enorme ruzie gemaakt met een vrouw die dr elleboog in mn buik zette, zodat ze er door kon, terwijl ik zelf ook gewoon bij die halte uit moest stappen...

Enne, huup, kijken ze bij jou ook zo mispreizend naar je buik? (Omdat jij ook er vrij jong uit zag, vertelde je een keer) Ik word soms echt aangekeken of ik de sloerie van de stad ben ofzo...
Lotte!
Noah!
pi_69503195
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed

Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buik Maar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
En 1 meter kind in je buik ?
Je gaat goehoed !!!
pi_69503253
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

En 1 meter kind in je buik ?
Hou eens op jij, dat klinkt eng, 1 meter kind
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:30:38 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69503403
Vandaag vroeg ik bij de apotheek nog een keertje extra of het medicijn echt wel bij een zwangerschap kon en toen vroeg ze 'bent u zwanger dan?' Die vond ik ook wel verrassend. Ok, het was een hoge balie, maar ze had me wel aan zien komen lopen...
pi_69503494
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag vroeg ik bij de apotheek nog een keertje extra of het medicijn echt wel bij een zwangerschap kon en toen vroeg ze 'bent u zwanger dan?' Die vond ik ook wel verrassend. Ok, het was een hoge balie, maar ze had me wel aan zien komen lopen...
"Nee, maar leek me gewoon interessant om te weten."
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')