SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:40 schreef Rijpie het volgende:
Een tweeling van 16 en 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha lollers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TS is denk ik niet zo snugger of wij snappen hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor het geval dat het het eerste is...
Ga maar zo versieren TS!![]()
Hoe moet hij ooit leren als hij bij alles zo denkt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:23 schreef dreamzk het volgende:
16 en 19 heb er heel goede ervaring mee, ik zou ervoor gaan. Totdat ze het uitmaakt en je hart vertrapt op de grond en daarna met een bulldozer erover heen rijd.
Bespaar je de pijn...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:23 schreef dreamzk het volgende:
16 en 19 heb er heel goede ervaring mee, ik zou ervoor gaan. Totdat ze het uitmaakt en je hart vertrapt op de grond en daarna met een bulldozer erover heen rijd.
Bespaar je de pijn...
En wat mag dat betekenen? Altijd grappig om te zien hoe mensen denken tof te reageren, en dan echt taalkundige faalhaas acties uithalen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik las: "Hoe kan ik haar vertiliseren".
Hup snel een bril kopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik las: "Hoe kan ik haar vertiliseren".
dat dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dit..quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:23 schreef dreamzk het volgende:
Bespaar je de pijn...
maar OTquote:Op donderdag 28 mei 2009 06:29 schreef JaZekerZ het volgende:
Je zal toch op haar af moeten stappen. Vraag anders (via-via) haar tel.nr / mailadres als je dat echt niet durft
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
Leer lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een babbaltje gehad, jongen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:22 schreef qwerty007 het volgende:
ik heb wel een paar keer een babbaltje gehad
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lollerirony.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lollerirony.
Jammer zeg, dacht eerst dat ik door iedereen werd versierd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik lach ook altijd naar jongens op school. Vind ze niet gelijk leuk.
Maar goed, gewoon een keer kletsen is toch goed genoeg?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef nijnja het volgende:
Serieuze reacties graag, tuig
Serieus dus lieve puberts!
Dit las ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik lach ook altijd naar jongens op school. Vind ze niet gelijk leuk.
Maar goed, gewoon een keer kletsen is toch goed genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |