Ze willen peilen of het rendabel is om een vervolg te maken, en ze willen tips...knap arrogant dat ze daarvoor betaald willen krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/home
3 nieuwe polls, waar je alleen met credits op kunt stemmen. Helaas heeft iedereen z'n credits opgemaakt (want ze zouden niet meer geldig zijn) en zullen maar weinig mensen stemmen vrees ik.
Wie heeft nog credits?
Wie gaat credits aanschaffen voor deze polls?
En wat is de stand van de polls?
The Bunker II
>Ik ga weer kijken!
>Ik neem vast een abbo!
>Nee, bedankt!
The Bunker II
>Start eind augustus
>Start begin september
>Start half september
>Start eind september
De nieuwe Overlevers
>Wij willen beslissen wie!
>Verras ons eens.....
>Meer agressie?
>Meer gesprekken?
>Meer diepgang!
>Meer vrouwen!
>Meer mannen!
>Oudere ook graag!
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef Dementor het volgende:
Er stond een poll dubbel op en dus even aangepast.
Ja, dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
WTF, moet je daar ook credits aan besteden? Het moet niet gekker worden. Of het moet bedoeld zijn als een soort van aandelen in de nieuwe Bunker.
Ik heb ze niet geopend, ik heb alleen op afstand die dubbele poll uitgezet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.
quote:
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geopend.
Stemmen gratis maken tot TBO 2 zou idd een slimme zet zijn.
Ga nou echt geen credits kopen om hun 'klantenonderzoek' te kunnen betalen... Deze MOETEN echt gratis anders zijn ze zinloos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.
Dat zou in strijd zijn met eerdere berichtgeving.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''
dat zou erg flauw zijn voor de mensen die net credits door de plee hebben gespoeld door voor de leuk hun stemmen op te maken aan de oud-deelnemers, omdat de credits ongeldig zouden wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''
dus je wordt geacht om 5 credits te kopen mocht je inspraak willen hebben op deze stemmenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou in strijd zijn met eerdere berichtgeving.
In jouw geval Cc: onbereikbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we hiervoor gaan betalen om advies te geven? Wat een paupers
What's next... tips voor de redactie 10 credits per tip? Redactionele blunder melden 15 credits per blunder. Stickers plakken op de tieten van kopijkat... priceless!
Ik heb geen flauw idee wie deze polls online heeft gezet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus je wordt geacht om 5 credits te kopen mocht je inspraak willen hebben op deze stemmen
dat heb ik dus ook gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou erg flauw zijn voor de mensen die net credits door de plee hebben gespoeld door voor de leuk hun stemmen op te maken aan de oud-deelnemers, omdat de credits ongeldig zouden worden
Ik dacht dat je credits kreeg als je stemde. Dat lijkt me eigenlijk ook veel logischerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we hiervoor gaan betalen om advies te geven? Wat een paupers
What's next... tips voor de redactie 10 credits per tip? Redactionele blunder melden 15 credits per blunder. Stickers plakken op de tieten van kopijkat... priceless!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
Goed verhaal die polls... kan de dader zich melden aub?!
snel jongens open een topic voor bram...voordat ie weer dr vandoor isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
En we hebben een nieuwe rel!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
Bart is veel te braaf voor zoietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach Dtje zo moeilijk is het niet.....het was bart...bart....ik zeg het jullie...die schavuit
Of was het de wraak van Mariel, of misschien van haar man?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach Dtje zo moeilijk is het niet.....het was bart...bart....ik zeg het jullie...die schavuit
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Credits zijn op.![]()
En die derde POLL is ook niet logisch, wat als je meer diepgang èn keuzemogelijkheden voor de kandidaten wil?
Je kan maar 1 optie aanklikken.
Poll: The Bunker IIquote:
Ja die staat onder het zwarte balkje.quote:
leuk 8x havenarbeidsters die de hele dag met balen van 50 kilo op hun schouders zware van Nelle lopen te puffenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga weer kijken, begin september, en meer vrouwenalhoewel achteraf gezien met meer vrouwen wordt het wel zo'n tutbunker, of het moeten lesbische zijn
slaap lekkersssssquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, jij mag het
bedtijd hier![]()
Hè, wat jammer nou!!!quote:
tuurlijk ga je kijken.....je bent gewoon ook een rls......van lichte zedenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga weer kijken, begin september, en meer vrouwenalhoewel achteraf gezien met meer vrouwen wordt het wel zo'n tutbunker, of het moeten lesbische zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou!!!.
[ afbeelding ]
nou ik ga pas in sept op vakantie...dusssssssssssquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie en waarom willen eind augustus al beginnen? dan is de vakantie toch helemaal niet afgelopen
nee, ook mannen erin graag, de vrouwen willen ook wat te zien krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
leuk 8x havenarbeidsters die de hele dag met balen van 50 kilo op hun schouders zware van Nelle lopen te puffen
Ik zeg; 8 female pr0n models erin
ik ga niet echt op vakantie, maar slechts dagjes weg. en ik wil niet te lang wachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie en waarom willen eind augustus al beginnen? dan is de vakantie toch helemaal niet afgelopen
Mannen en vrouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
nee, ook mannen erin graag, de vrouwen willen ook wat te zien krijgen
Dan moet de 'geen kids' regel eruit.quote:
dat krijgen ze toch ook? alle vrouwen zijn namelijk biseksueelquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
nee, ook mannen erin graag, de vrouwen willen ook wat te zien krijgen
Dan kun je er natuurlijk ook kinderen in mikken, welke ouders willen nu geen 10.000 euro verdienen aan hun kotersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet de 'geen kids' regel eruit.
En dat vind ik ook geen probleem aangezien de looptijd van het programma maar 25 dagen is. Welk kind kan niet 25 dagen zonder z'n ouders? (ja, kom maar met uitzonderingen die deze regel bevestigen)
daar zijn genoeg andere manieren voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kun je er natuurlijk ook kinderen in mikken, welke ouders willen nu geen 10.000 euro verdienen aan hun koters
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
WTF, moet je daar ook credits aan besteden? Het moet niet gekker worden. Of het moet bedoeld zijn als een soort van aandelen in de nieuwe Bunker.
Een goede samenwerking is de key tot het succesquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef iteejer het volgende:
@Bram: strakker crewmanagement is wel essentieel voor TBO2 denk ik
Wat Danny me net zei: wij hebben 300 man crew beter in de hand dan jullie 4.
Of 'beantwoord deze vraag en als beloning ontvangt u per vraag 10 credits voor TBO2'quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
ze zijn alweer weg. Bram wist er niets van dus iemand met toegang tot hun cms heeft met de knopjes zitten spelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
zijn de polls alweer weggehaald of werkt mijn F5 knop niet meer na al die spannende eliminatierondes?![]()
Ik, want ik ben er gewoon en vind hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil gewoon zelf kunnen kiezen. Gewoon 30 voorgeselecteerde kandidaten en dan de kijker daaruit laten kiezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik, want ik ben er gewoon en vind hoe eerder hoe beterVerder wil ik ook oudere mensen.
Maar je weet niet wie er kiest (denk ook aan andere fora) en dan krijg je misschien wel allemaal Amandaatjes en Dennissen. Vandaar dat ik voor oudere mensen ga.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wil gewoon zelf kunnen kiezen. Gewoon 30 voorgeselecteerde kandidaten en dan de kijker daaruit laten kiezen.
Oeeeee, Poll-gate!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je weet niet wie er kiest (denk ook aan andere fora) en dan krijg je misschien wel allemaal Amandaatjes en Dennissen. Vandaar dat ik voor oudere mensen ga.
PS Zijn die polls niet ook weer een gate? Wie deed het, wie heeft er allemaal toegang tot de knoppen. In het kader van de transparantie wil ik het wel weten. En dan die polls terug, maar zonder credits.
De polls hadden een stijl die vaker gebruikt wordt op thebunkeronline.tv.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Oeeeee, Poll-gate!
Ik zet in op Huub. of Bart.
Wel meer mensen hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De polls hadden een stijl die vaker gebruikt wordt op thebunkeronline.tv.
Bij mijn weten plaatsten Dementor en Huub wel eens polls daar toch?
Zijn jullie er inmiddels al achter wie het gedaan heeft?quote:
Bram weet ook van niks en volgens Cc heeft Bart geen i-net. Wie blijven er dan over?quote:
Goeie schijnbeweging van Kopijkat!quote:
Als in, Cc dekt Bart?quote:
Dat denk ik dus niet. Huub gaf,voordat TBO begon al aan, dat ze het veel te snel uit de grond wilde stampen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
Okee dan is het gewoon Huubs manier om B&B duidelijk te maken dat ze niet vroeg genoeg met de planning kunnen beginnen
Ik kan ook polls maken. Maar ik heb geen toegang tot het systeem, dus it wasn't me either.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef beequeen het volgende:
Bram weet ook van niks en volgens Cc heeft Bart geen i-net. Wie blijven er dan over?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef beequeen het volgende:
Als in, Cc dekt Bart?
hihi, ik zei dekt.
Augustus is toch niet te snel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Huub gaf,voordat TBO begon al aan, dat ze het veel te snel uit de grond wilde stampen.
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.quote:
Hier stemden de meesten voor augustus, en WIJ zijn het leading forumquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.
Dramkont.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Disana het volgende:
Hier stemden de meesten voor augustus, en WIJ zijn het leading forum
quote:
Hoe je daarbij? bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat krijgen ze toch ook? alle vrouwen zijn namelijk biseksueel
weer heel veel COSsen volkletsen, klagen enz.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteldquote:
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.quote:Geef mij maar mannen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteld
[..]
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.
regel 1. Alle vrouwen zijn biseksueel
regel 2. Indien een vrouw beweert dit niet te zijn; zie regel 1
eens!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteld
[..]
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.
regel 1. Alle vrouwen zijn biseksueel
regel 2. Indien een vrouw beweert dit niet te zijn; zie regel 1
je moest ze toch opmaken? anders waren ze niet meer geldig..quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Poll: The Bunker IIIk ga weer kijken! Ik neem vast een abo! Nee, bedankt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
-knip-
Ik kijk het nog even aan, zal afhankelijk zijn van het e.e.a. Heb bij dit onderdeel dus niet gestemd (weet niet of de optie er nog bij kan).
Geldt voor watjes, als het over mannen hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens!
geld ook voor mannen btw...
oh ja, die polls..it wasnt me
Er is nog veel werk aan de winkel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat de redactie daar verder nog wel naar gaat kijken door iemand die wat meer kan dan een PC aan- en uitzetten.
Het feit dat er nu kennelijk polls geplaatst werden door iemand terwijl Bram daar niets van weet is op z'n minst discutabel.
Als men nu in de site kan komen dan kon men dat op een ander moment waarschijnlijk ook.....
Beetje naïef om hier alleen maar "kan de dader zich melden aub" te posten
Enig idee wie zoiets wel gedaan kan hebben? Ik vind het maar vreemd. Als het een test was, zou Bram ervan weten.quote:
Misschien een test om te kijken of we naief zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Enig idee wie zoiets wel gedaan kan hebben? Ik vind het maar vreemd. Als het een test was, zou Bram ervan weten.
niet geheel samenhangend die post, maar dat heb je wel vaker, wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geldt voor watjes, als het over mannen hebt.
Hoezo niet samenhangend, het is duidelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet geheel samenhangend die post, maar dat heb je wel vaker, wat bedoel je?
crack is slecht voor je!
Redactie dan eerder.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
Het moet iemand zijn die zeker meedoet met de regie van TBO2.
Hoezo niet?quote:
Redactie dus!quote:
als het over mannen hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo niet samenhangend, het is duidelijk.
Als je iets suggereert moet je met voorbeelden komen, want je bek een douw geven, dat doe je wel vaker,
Yep, heb het net ook gezien, woordje 'je' is weggevallen. Ik moet je zeggen, ik zie zulke postings heel vaak, waar men een woordje mist, maar voor mij nog geen reden om bijdehand te doen. Misschien ben ik dan toch zo verlicht door de crack dat ik het wel begrijp. Als je het echt niet begrijpt, is een vraag het meest voor de hand ligggend. (kleine tip).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het over mannen hebt.
kan weinig chocolade van die zin maken, maar het is niet erg. En doe eens relax, of rol je klit eens naar binnen. Want je stapt er bij jou zo snel op!
Door paboklanten is mij geleerd dat het 'geldt' moet zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens!
geld ook voor mannen btw...
oh ja, die polls..it wasnt me
Oja, en het lijkt me beter dat jij die weener van jou achter je rits houdt, zou een hoop ellende schelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het over mannen hebt.
kan weinig chocolade van die zin maken, maar het is niet erg. En doe eens relax, of rol je klit eens naar binnen. Want je stapt er bij jou zo snel op!
En liggend schrijf je met twee g'squote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, heb het net ook gezien, woordje 'je' is weggevallen. Ik moet je zeggen, ik zie zulke postings heel vaak, waar men een woordje mist, maar voor mij nog geen reden om bijdehand te doen. Misschien ben ik dan toch zou verlicht door de crack dat ik het wel begrijp. Als je het echt niet begrijpt, is een vraag het meest voor de hand ligggend. (kleine tip).
Als we toch bijdehand bezig zijn,
Jij schrijft:
[..]
Door paboklanten is mij geleerd dat het 'geldt' moet zijn.
Right back at ya!!!
I rest my case!!!!!quote:
Nee, dat geldt voor mannen die worstelen met hun eigen geaardheid. Ik ben niet zo'n man, maar eenieder die dat wel is moet vooral experimenteren.quote:
The plot thickens.quote:oh ja, die polls..it wasnt me
Ick vint Bart trauwenz opfallent stillquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, dat geldt voor mannen die worstelen met hun eigen geaardheid. Ik ben niet zo'n man, maar eenieder die dat wel is moet vooral experimenteren.
[..]
The plot thickens.
Bram
Dementor
Huub
Bart?
Pw?
Mariell?
Bob de Streamer?
We gaan gewoon het rijtje af
Bart, explain yourself!
Hoi Dementor!quote:
Ik zie het gewoon voor mequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi Dementor!
Ik heb eergisteren over je gedroomd. Je was de nieuwe bassist van U2 en je deed dat met verve. En met een hele lange kuif!
Bart-gate #2 - waar KPN valse info verspreidt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ick vint Bart trauwenz opfallent still
Dromen over mij...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi Dementor!
Ik heb eergisteren over je gedroomd. Je was de nieuwe bassist van U2 en je deed dat met verve. En met een hele lange kuif!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Bart-gate #2 - waar KPN valse info verspreidt!
oh, dus iedere vrouw is bi seksueel maar mannen die dat zijn worstelen met hun geaarheid, oke, humorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, dat geldt voor mannen die worstelen met hun eigen geaardheid. Ik ben niet zo'n man, maar eenieder die dat wel is moet vooral experimenteren.
[..]
The plot thickens.
Bram
Dementor
Huub
Bart?
Pw?
Mariell?
Bob de Streamer?
Bart, explain yourself!
De optie 'Kopijkat' is weer angstvallig weggelaten. Zit jij ook in het complot? Jij kwam wel als eerste met de polls aan zetten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
The plot thickens.
Bram
Dementor
Huub
Bart?
Pw?
Mariell?
Bob de Streamer?
Bart, explain yourself!
ik kan voor Bart instaan dat hij momenteel geen internet heeft, iets met installatie problemen en KPNquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ick vint Bart trauwenz opfallent still
Een kennis van me werkt bij KPN en ze wist me te vertellen dat Bart inderdaad is afgesloten van KPN.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik kan voor Bart instaan dat hij momenteel geen internet heeft, iets met installatie problemen en KPN
Vrouwen en Mannen verschillen op wel meer vlakken. Ik zie niet helemaal waarom je zo verontwaardigd bent?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef ditisHuub het volgende:
oh, dus iedere vrouw is bi seksueel maar mannen die dat zijn worstelen met hun geaarheid, oke, humor
Wat wil je ervan weten dan?quote:ben benieuwd naar die polls
HEET VAN DE PERS!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef ditisHuub het volgende:
ik kan voor Bart instaan dat hij momenteel geen internet heeft, iets met installatie problemen en KPN
bron: Bart-gate #2 - waar KPN valse info verspreidt!quote:KPN heeft sinds woensdagmiddag te kampen met een landelijke storing in zijn internetnetwerk. Door de storing zitten enkele honderdduizenden klanten zonder internet. Ook interactieve televisie en internetbellen zijn door de storing getroffen.
Sinds woensdagmiddag klagen KPN-klanten dat zij niet of nauwelijks kunnen internetten. Daarnaast beklagen klanten zich erover dat voip-bellen via het netwerk van KPN en zijn dochters niet mogelijk is. Ook iptv van het telecombedrijf is door de storing getroffen, waardoor deze klanten mogelijk de UEFA Champions League-finale tussen Manchester United en FC Barcelona moeten missen.
KPN bevestigt tegenover Tweakers.net bij monde van woordvoerder Stefan Simons dat het bedrijf inderdaad te kampen heeft met een storing, maar dat de oorzaak nog niet bekend is. "Het lijkt om een landelijke storing in ons netwerk te gaan die het internetverkeer treft", aldus Simons. "Dit betekent dat alle internetdiensten hinder kunnen ondervinden, zoals voip-bellen en iptv."
Deze storing lijkt het verhaal te bevestigen dat Bart Spring in 't Veld geen internet zou hebben en zich om die reden niet bij de recentste rellen rondom het succesvolle internet reality-programma The Bunker Online zou tonen. Critici claimen dat zijn beweringen niet zouden kloppen en dat het zou gaan om een complot tussen KPN, TNT, Primera, zijn buren, Enjoy Media, FOK!, de Bunkerboy en Mariell Wassen van den Boom, voormalig niet-pr dame en goede kennis van Gouden Kooi Huub. "Bart's verhaal klopt!", aldus Simons.
Hoewel de zegsman geen concrete aantallen durft te noemen, schat Simons dat de storing 'enkele honderdduizenden klanten' kan treffen, waaronder voornoemde Bart. Het mobiele netwerk is niet getroffen door de storing. KPN zegt momenteel druk bezig te zijn om de storing, die veroorzaakt lijkt te worden door een dns-probleem, op te lossen. De laatste keer dat KPN met een grootschalige storing te kampen had, dateert van een jaar geleden.
Dat is niet wat er in de media (tweakers.net, zie hierboven) gezegd werd. We worden KEIhard voorgelogen door de KPN. Als ik een contract bij ze had zou ik die op zeker opzeggen nu. Per brief. Die ik dan hier zou plaatsen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een kennis van me werkt bij KPN en ze wist me te vertellen dat Bart inderdaad is afgesloten van KPN.
Bestonden er maar internetcoffeeshops.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
Er bestaat toch zoiets als een internetcafé. dan kan Bart daarheen gaan
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat er problemen bij KPN zijn is wel duidelijk. De laatste twee dagen moet ik zo ongeveer iedere twee uur (en 's avonds om het half uur) mijn modem/router resetten om weer enig contact te krijgen.
Die bestaan! (Rotterdam)quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bestonden er maar internetcoffeeshops.
Hilversum is geen Rotterdam.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, laat ik dan maar uit de school klappen. Ik ga dit bericht 5 minuten nadat ik het heb gepost leegeditten om problemen te voorkomen.
Toen Pim en Marielin in de luchtsluis zaten is er in de bunker een pornofilm opgenomen met daarin 7 naakte mensen (3 vrouwen en 4 mannen) en een hond die sex met elkaar hebben. Deze personen waren onherkenbaar omdat ze gasmaskers droegen. 1 van hen had een legerpet op. Deze film die 2 uur duurt is door Bart online gezet, gehost vanaf een servertje in zijn meterkast. Voor betaling van 10E kon deze film gedownload worden.
Wat Bart echter niet had vermoed was dat er zoveel toeloop zou zijn dat het hele KPN netwerk hierdoor plat kwam te liggen. Uiteindelijk is Bart's internetverbinding op basis van een fair use policy afgesloten. Het verdere contact met bart verliep stroef, aangezien hij met Eline op de bahama's zit en van zijn geld aan het genieten is.
[..]
Okay, laat ik dan maar uit de school klappen. Ik ga dit bericht 5 minuten nadat ik het heb gepost leegeditten om problemen te voorkomen.
Toen Pim en Marielin in de luchtsluis zaten is er in de bunker een pornofilm opgenomen met daarin 7 naakte mensen (3 vrouwen en 4 mannen) en een hond die sex met elkaar hebben. Deze personen waren onherkenbaar omdat ze gasmaskers droegen. 1 van hen had een legerpet op. Deze film die 2 uur duurt is door Bart online gezet, gehost vanaf een servertje in zijn meterkast. Voor betaling van 10E kon deze film gedownload worden.
Wat Bart echter niet had vermoed was dat er zoveel toeloop zou zijn dat het hele KPN netwerk hierdoor plat kwam te liggen. Uiteindelijk is Bart's internetverbinding op basis van een fair use policy afgesloten. Het verdere contact met bart verliep stroef, aangezien hij met Eline op de bahama's zit en van zijn geld aan het genieten is.
[..]
Whehehe....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
edit: Bericht verwijderd, zoals beloofd.
Hier in Den Haag welquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bestonden er maar internetcoffeeshops.
Waar zit die Indiaan?quote:
Bij de Lidl in de buurt bij een Rotonde (ook chryslerdealer enzo zit daar.)quote:
Oh die, die ken ik wel. Van zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
Bij de Lidl in de buurt bij een Rotonde (ook chryslerdealer enzo zit daar.)
Vanaf de bunker richting AH XL. dan doorrijden tot rotonde. rotonde rechtdoor pakken en dan bij die dealer rechtsaf parralel weg op en dan naast de lidl moet je zijn.
Goeie shop, je kunt er pinnen, internetten, een creditcard opladen, spaarkaarten verzamelen. En hij zit het dichtste bij de High Tech Campus volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |