Bram weet ook van niks en volgens Cc heeft Bart geen i-net. Wie blijven er dan over?quote:
Goeie schijnbeweging van Kopijkat!quote:
Als in, Cc dekt Bart?quote:
Dat denk ik dus niet. Huub gaf,voordat TBO begon al aan, dat ze het veel te snel uit de grond wilde stampen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
Okee dan is het gewoon Huubs manier om B&B duidelijk te maken dat ze niet vroeg genoeg met de planning kunnen beginnen
Ik kan ook polls maken. Maar ik heb geen toegang tot het systeem, dus it wasn't me either.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef beequeen het volgende:
Bram weet ook van niks en volgens Cc heeft Bart geen i-net. Wie blijven er dan over?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef beequeen het volgende:
Als in, Cc dekt Bart?
hihi, ik zei dekt.
Augustus is toch niet te snel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Huub gaf,voordat TBO begon al aan, dat ze het veel te snel uit de grond wilde stampen.
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.quote:
Hier stemden de meesten voor augustus, en WIJ zijn het leading forumquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.
Dramkont.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Disana het volgende:
Hier stemden de meesten voor augustus, en WIJ zijn het leading forum
quote:
Hoe je daarbij? bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat krijgen ze toch ook? alle vrouwen zijn namelijk biseksueel
weer heel veel COSsen volkletsen, klagen enz.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk toch dat ze wachten tot september. Dan zijn de schoolvakanties afgelopen en is iedereen weer van de partij. Hoop ik.
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteldquote:
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.quote:Geef mij maar mannen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteld
[..]
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.
regel 1. Alle vrouwen zijn biseksueel
regel 2. Indien een vrouw beweert dit niet te zijn; zie regel 1
eens!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Bron? Het mag toch als algemeen bekend worden verondersteld
[..]
Ja, ok, daar zal misschien je VOORKEUR liggen, maar van een mooi wijf ben je natuurlijk ook niet vies. Dat is nu eenmaal de wet van Danny en daar moet je je als rechtgeaarde FOK!ster wel aan aanpassen natuurlijk.
regel 1. Alle vrouwen zijn biseksueel
regel 2. Indien een vrouw beweert dit niet te zijn; zie regel 1
je moest ze toch opmaken? anders waren ze niet meer geldig..quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Poll: The Bunker IIIk ga weer kijken! Ik neem vast een abo! Nee, bedankt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
-knip-
Ik kijk het nog even aan, zal afhankelijk zijn van het e.e.a. Heb bij dit onderdeel dus niet gestemd (weet niet of de optie er nog bij kan).
Geldt voor watjes, als het over mannen hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens!
geld ook voor mannen btw...
oh ja, die polls..it wasnt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |