quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
Goed verhaal die polls... kan de dader zich melden aub?!
snel jongens open een topic voor bram...voordat ie weer dr vandoor isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
En we hebben een nieuwe rel!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef enjoybram het volgende:
Bart is veel te braaf voor zoietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach Dtje zo moeilijk is het niet.....het was bart...bart....ik zeg het jullie...die schavuit
Of was het de wraak van Mariel, of misschien van haar man?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach Dtje zo moeilijk is het niet.....het was bart...bart....ik zeg het jullie...die schavuit
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Credits zijn op.![]()
En die derde POLL is ook niet logisch, wat als je meer diepgang èn keuzemogelijkheden voor de kandidaten wil?
Je kan maar 1 optie aanklikken.
Poll: The Bunker IIquote:
Ja die staat onder het zwarte balkje.quote:
leuk 8x havenarbeidsters die de hele dag met balen van 50 kilo op hun schouders zware van Nelle lopen te puffenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga weer kijken, begin september, en meer vrouwenalhoewel achteraf gezien met meer vrouwen wordt het wel zo'n tutbunker, of het moeten lesbische zijn
slaap lekkersssssquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, jij mag het
bedtijd hier![]()
Hè, wat jammer nou!!!quote:
tuurlijk ga je kijken.....je bent gewoon ook een rls......van lichte zedenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga weer kijken, begin september, en meer vrouwenalhoewel achteraf gezien met meer vrouwen wordt het wel zo'n tutbunker, of het moeten lesbische zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou!!!.
[ afbeelding ]
nou ik ga pas in sept op vakantie...dusssssssssssquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie en waarom willen eind augustus al beginnen? dan is de vakantie toch helemaal niet afgelopen
nee, ook mannen erin graag, de vrouwen willen ook wat te zien krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
leuk 8x havenarbeidsters die de hele dag met balen van 50 kilo op hun schouders zware van Nelle lopen te puffen
Ik zeg; 8 female pr0n models erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |