Verstandig.quote:
Ja, ik had het niet verwacht. Toen hij zo terugkwam tot twee sets gelijk en het momentum had zag ik Ouanna niet meer winnen. Maar goed, dat noemen ze tennis.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Angelof9 het volgende:
Kindjes,
Ja, en iedereen op de wereld lijkt me prettig dan Edward van Cuilenburg.quote:ik was even weg om tennis te kijken, heb me niet hoeven ergeren want ben geswitcht naar Engels commentaar op Eurosport. Zolang Murray niet speelt, zijn die Engelsen prima te verdragen
Heb je al antwoord op je e-mailquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, en iedereen op de wereld lijkt me prettig dan Edward van Cuilenburg.
Nee.quote:
quote:Kutrepetitie, nu heb ik dus én de CL-finale én de partij van Safin gemist![]()
Karlovic heeft nog steeds de meeste aces![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef kleinzusje het volgende:
17:00 Roddick A. v Minar I.
Roddick's reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat klopt.quote:have never done anything at this tourney to deserve a bigger court!
Ja, inderdaad. En als ik me niet vergis, zendt zowel de NOS, Eurosport als Sport1 alleen uit vanaf Chatrier, al geloof ik dat Eurosport nog weleens iets laat zien van Lenglen. Kunnen ze dat niet een beetje met elkaar afstemmen, dat ze het omwisselen ofzo? Iedereen heeft toch liever de keus uit verschillende partijen dan drie zenders met dezelfde partij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:53 schreef Colplay het volgende:
Wel jammer dat we het dus met een partij tegelijk op Sport 1 moeten doen.
True !quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Roddick's reactie:
[..]
En dat klopt.
quote:James Blake, after losing to Leonardo Mayer in the first round:
Q. Is that same court you played Gulbis on last year?
JAMES BLAKE: Yeah.
Q. And is that your least favorite court in all of tennis?
JAMES BLAKE: No. The court I broke my neck on was my least favorite court, I would say.
Wow, die vind ik echt scherp.quote:
Omdat Monfils wel op gravel kan spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zou Monfils op Chatrier spelen en niet Tsonga?
Geen regen te zien in de wijde omtrek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
En we gaan los zo.
Geen regen in het lucht ?
Bolelli-Chardy lijkt mij leuker, maar dat is dan ook een mannenpartijquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef TheArt het volgende:
Veel interessanter dan die partij tussen Bartoli en Garbin. Jankovic-Rybarikova op Eurosport en ik denk ook zo op Sporza
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Omdat Monfils wel op gravel kan spelen
Die is nog veel leuker inderdaad, vooral omdat Jeremy een held is, maar die wordt nergens uitgezondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Bolelli-Chardy lijkt mij leuker, maar dat is dan ook een mannenpartij
Ik heb de eurosport playaquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is nog veel leuker inderdaad, vooral omdat Jeremy een held is, maar die wordt nergens uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
Hup Bartoli
Hup GarbinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hup Jeremy![]()
Hup Martic![]()
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat heeft the french open een vreselijke foto van Garbin op haar profile gezet zeg!
Die van Morita is nog 10 keer ergerquote:
OMG, ze kijkt totaal scheel!quote:
Tja, aangezien niemand dan beter zou weten was het normaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Het zou toch wat zijn als dat het mooiste is wat de wereld te bieden heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Thanx for sharingquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat Nadal het toernooi uiteindelijk toch wel wint.
Idd ja, Seppi heeft pas 13 bp's gehad en 1 benut en bijna elke game komt op deuce uit (vooral die van Gonzalez). Behalve de game naar 5-4 voor Gonzales dan, die ging zowaar op lovequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:02 schreef TheArt het volgende:
Maximo Gonzalez en Seppi doen zo fucking lang over die games. Ze zijn al bijna een uur bezig en nog steeds maar halverwege de eerste set
Ik ook, snap ook niet waarom iedereen nog naar Parijs komt en niet lekker twee weekjes vakantie neemt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat Nadal het toernooi uiteindelijk toch wel wint.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:26 schreef TheArt het volgende:
Jajaja, Jeremy pakt de tweede set met 6-3
@Chrisvoor je voorspelling
Gaan we naar nog een vrouwenmatch.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef pfaf het volgende:
Goedzo, Garbin was ook veel sterker.
Bdnkt voor het delenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
Die oorbel. Wat een fagget.
Gelukkig was ik zo eigenwijs om op Chardy te gaan
quote:
Die forehand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef XL het volgende:
Wie vertelde er laatst ook alweer dat Bartoli was afgevallen en dat ze er nu beter uitzag?![]()
Wat een varken, ongekend dat het top 20 kan staan. Damestennis
Heb je Serena wel eens goed bekeken? Dat is helemaal een olifant. Onbegrijpelijk dat die zich vooruit weet te stuwen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef XL het volgende:
Wie vertelde er laatst ook alweer dat Bartoli was afgevallen en dat ze er nu beter uitzag?![]()
Wat een varken, ongekend dat het top 20 kan staan. Damestennis
Dat loopvermogenquote:
Ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef XL het volgende:
quote:Wat een varken, ongekend dat het top 20 kan staan. Damestennis
13 BP had iequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef franklop het volgende:
Seppi verliest eerste set 6-7 (8)..
quote:
Dat is één blok spier joh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Heb je Serena wel eens goed bekeken? Dat is helemaal een olifant. Onbegrijpelijk dat die zich vooruit weet te stuwen.
Dan ben ik blij dat mijn spieren niet zo drillen.quote:
Idd, als Fed z'n niveau niet snel opkrikt dan verliest hij deze set.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft het wel moeilijk tegen Acasuso.
en dat slaaat zo wel om..die kerel hweft al zoveel gelukjes en lijnballen gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef TheArt het volgende:
Break Acasuso, die op een heel hoog niveau aan het tennissen is.
Siemerink ontkent dat Federer geen nummer 1 meer is, dat maakt zijn persoonlijke statistieken indrukwekkender.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef leroytje het volgende:
Volgens de presentator op de NOS Speelt Acasuso tegen de nummer 1 van de wereld.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef XL het volgende:
[..]
Siemerink ontkent dat Federer geen nummer 1 meer is, dat maakt zijn persoonlijke statistieken indrukwekkender.
Ja, wordt moeilijk voor 'mquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft het wel moeilijk tegen Acasuso.
ja uiteraard, die komt definitief op mn blacklistquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Seppi vliegt er zo uit. Die staat 4-1* achter in de 3e.
Federer zit bij de top van de correcte calls. Hij heeft er heel veel goed, maar ook heel veel fout. Ik had laatst een overzicht geplaatst en Fed stond derde.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Federer-fan het volgende:
Die Frank Kramer zegt dat Federer arendsogen heeft.Ben blij dat Siemerink hem even corrigeert.
Mwah alleen in de tiebreak. Maar de laatste paar punten waren weer goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bedenkelijk niveau van Federer.
Gaat deze wedstrijd wel winnen, 3-1.
Ja, 38% ofzo toch. Maar arendsogen (volgens mij moet het trouwens haviksogen zijn) lijkt me nogal een overstatement. Als je het in minder dan de helft van de gevallen goed ziet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer zit bij de top van de correcte calls. Hij heeft er heel veel goed, maar ook heel veel fout. Ik had laatst een overzicht geplaatst en Fed stond derde.
Ja, absoluut.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TheGeneral het volgende:
Safarova 5-4* voor in de 3e set. Zou mooi zijn als ze zou winnen
Dat was toch Arendsoor?quote:
Ja, goed voor het vertrouwen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ook wel goed dat Federer even een 'vecht set' had. Af en toe handig ipv alleen maar 6-2 6-3 of 6-4.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef franklop het volgende:
seppi verspeeld nog maar eens wat BP's om in de wedstrijd te blijven 2/19 nu :/
groot talent om BP's te missen heeft deze italiaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef wimderon het volgende:
GSM Gonzalez, nadat Seppi nog een aantal BP's had om terug te komen naar *4-5.
Wat, heeft die zwarte Mirka gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat, heeft die zwarte Mirka gewonnen?
Ze zijn allebei dik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft Venus met Mirka te maken?
Serena is dikker toch?quote:
Snelle startquote:
Vind ik ook goed.quote:
Van welke, van die lange of van die kleine?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
Clement verliest de eerste set met 6-1 van Rochus!
Zijn ze niet allebei klein? het is Cristophe iig (1,7m groot)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van welke, van die lange of van die kleine?
Dat Serena dik is en Venus niet.quote:
Ja, dan is Christophe toch de lange?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze niet allebei klein? het is Cristophe iig (1,7m groot)
Wat je lang noemtquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dan is Christophe toch de lange?
En Ollivier mag er ook best zijn hoor, met zijn 1.65 m.![]()
Relatief lang.quote:
Wat ik gezien heb ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Frank Kramer zegt dat dit de beste wedstrijd van de eerste week is, qua spannig en qua tennis.
Zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Frank Kramer zegt dat dit de beste wedstrijd van de eerste week is, qua spannig en qua tennis.
Ik vond Safin tot nu toe nog spannender hoor, als het bij Federer nog zo spannend gaat worden doet hij iets behoorlijk fout...quote:
Oneens qua spanning.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dat vond ik ook beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef Gurby het volgende:
[..]
Ik vond Safin tot nu toe nog spannender hoor, als het bij Federer nog zo spannend gaat worden doet hij iets behoorlijk fout...
Doordat het close is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hoe kun je na twee sets zeggen dat het 't spannends is.
Thanks for sharing.quote:Ik kijk trouwens naar Ned-1
quote:
Jij blij. Is het teminste spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
BP meteen voor Acasuso.
En Acasuso breekt meteen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Jij blij. Is het teminste spannend.
Ja, inderdaad. Hoop wel dat hij het dan op dezelfde manier oplost.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef TheGeneral het volgende:
Federer doet een beetje een Murraytje van gisteren.
Geen idee, ik probeerde hem nog te bellen, maar hij neemt niet op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand enig idee wat er opeens met Federer is?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Geen idee, ik probeerde hem nog te bellen, maar hij neemt niet op.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk, dat begin van de set kan ik wel missen, zal toch niet zo veel gebeuren.
Kom ik terug uit de stad, staat het opeens 4-0
Dus het komt allemaal door jou.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk, dat begin van de set kan ik wel missen, zal toch niet zo veel gebeuren.
Kom ik terug uit de stad, staat het opeens 4-0
Ik ook niet. En helemaal niet dat hij het zo lang kon volhouden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Acasuso dit allemaal kon.
Acasuso heeft een robot armquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef Mindlight het volgende:
Met bepaalde hulpmiddelen kan iedereen goed tennissen General...
Volgens mij heeft hij dat gewoon van het Eurodivisie Songfestival.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Topper" staat er gewoon op Acasuso's shirt he
Beetje arrogant, maar hij maakt het wel waar.
Meh. GP voor 5-1quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef TheArt het volgende:
We gaan straks echt nog hetzelfde meemaken als Murray gisteren
Hoop ik dan hequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Vector_SLD het volgende:
Acasuso stijgt nu gewoon boven zich uit, die houdt hij niet nog anderhalve set vol. Federer wint dit gewoon.
Ik ben er niet zeker vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Vector_SLD het volgende:
Acasuso stijgt nu gewoon boven zich uit, die houdt hij niet nog anderhalve set vol. Federer wint dit gewoon.
Die partij heb ik gemist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef TheArt het volgende:
We gaan straks echt nog hetzelfde meemaken als Murray gisteren
Van 5-1 naar 7-5 als ik het goed hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die partij heb ik gemist.
Wat bedoel je ?
Oequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van 5-1 naar 7-5 als ik het goed heb
dat is geen fijne gedachtequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ald Fedje die eerste tiebreak had verloren had hij er nu al uitgelegen...
Dat hoop en denk ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef TheArt het volgende:
Het wordt gewoon nog 7-5 voor Fedje.
Nee, dan was alles anders gelopen. Misschien had hij daardoor juist snel het licht gezien en was hij eroverheen gegaan in no time.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Dat is maar helemaal de vraag. Misschien was hij de 2e set dan heel anders begonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
quote:
Wat is baggerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie Fed deze pot nog wel verliezen. Hij blijft imo bagger spelen en Acasuso blijft er voor gaan, en op een goed niveau.
Je wilt zeggen dat dit niet gewoon heel goed was van Acasuso? Behalve een Djoko, Nadal, Verdasco zijn er denk ik geen spelers die zo speelden als Aca vandaag tegen Fed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef danusz1986 het volgende:
Federer moet blij zijn dat ie tegen Acasuso speelt.. tegen een betere speler had ie nu echt problemen gehad..
Slaat veels te veel UE's, ondanks dat hij helemaal niet aanvallend speelt. Het enige probeert niet eens winners te slaan, buiten die paar dropshots om dan.quote:
quote:
Ik wil zeggen dat Fed gewone ballen die hij midden in het veld aangespeeld krijgt ook door het midden terug speelt, zonder dat de ontvangende bal lastig is, en zonder dat hij dus een poging doet het punt te maken. Bij 90% van de beslissende punten probeert hij, ala Djoko, in de rally te blijven, waar Acasuso de bal de hoeken in probeert te rammen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dit niet gewoon heel goed was van Acasuso? Behalve een Djoko, Nadal, Verdasco zijn er denk ik geen spelers die zo speelden als Aca vandaag tegen Fed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |