quote:
Nee.

Maar ik heb er wel een op mijn mail aan Sport1.
Beste Federer-fan,
Dank voor je mail en goed om te lezen dat je op SPORT1 naar Roland Garros kijkt.
De rechten die SPORT1 voor Roland Garros heeft kunnen verkrijgen zijn in principe alleen de rechten voor de partijen op het Court Philippe-Chatrier (centre court).
In een enkel geval zou de partij die ons de rechten verschaft uit kunnen wijken naar een ander court, maar daar hebben wij geen directe invloed op.
Dit is anders dan bij de Wimbledon-uitzendingen van voorgaande jaren én die van dit jaar, want daar kunnen wij op alle beschikbare kanalen de wedstrijden van verschillende banen laten zien.
We kunnen wel garanderen dat we onze uitzendingen niet zullen onderbreken voor andere sporten of andere programma’s, wat bij collega zenders die partijen uiitzenden van Roland Garros, wel gebeurt. Hou hiervoor wel in de gaten op welk kanaal van SPORT1 of SPORT1 Extra de uitzendingen van Roland Garros zijn.
Ik wens je nog veel plezier bij het kijken naar Roland Garros. En uiteraard vanaf 21 juni veel plezier bij het kijken naar Wimbledon op alle kanalen van SPORT1.
Met vriendelijke groet,
Het Tennis-Team van SPORT1.

Van: Federer-fan [mailto:Federer-fan]
Verzonden: zo 24-5-2009 19:49
Aan: Tennis
Onderwerp: Roland Garros
Geachte heer/mevrouw,
Ik vroeg me af of jullie bij Roland Garros meerdere livewedstrijden tegelijk gaan laten zien, net zoals jullie dat bij Wimbledon doen. Op dit moment is Murray bijvoorbeeld aan het spelen maar omdat er alleen vanaf Court Philippe Chatrier wordt uitgezonden moet ik dat missen. Het zou fijn zijn als jullie in elk geval Court Philippe Chatrier en Court Suzanne Lenglen zouden uitzenden.
Graag jullie reactie en als het antwoord nee is, hoor ik graag wat de reden is.
Bedankt en met vriendelijke groet,
Federer-fan
quote:
Kutrepetitie, nu heb ik dus én de CL-finale én de partij van Safin gemist
Karlovic heeft nog steeds de meeste aces
[ Bericht 49% gewijzigd door Federer-fan op 28-05-2009 08:21:14 ]
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien