abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69521369
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ja dat ze ze zich verlaagd had door mee te gaan in roddels en achterklap enz. maar mijn comp is niet optimaal (ik krijg ook al geen fotootje in me profiel) maar ik moet ff op me dochter wachten die kan t misschien via haar comp doen.(t doorsturen van bericht)
Toppie! ik zet even koffie in de tussentijd
...and that's the way the cookie crumbles.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:59:12 #202
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69521659
Van wie is die Gina er eentje?

Ik heb een zwarte vlek waar het Gina betreft... heeft die ook met Jan gepalingd?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69521752
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Duderella het volgende:

Ik heb een zwarte vlek waar het Gina betreft... heeft die ook met Jan gepalingd?
Niet dat iki weet, ken haar niet echt .Of ze wil graag iets met hem vanwege haar reactie van vorige week.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:03:04 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69521787
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Duderella het volgende:

De eerste column:
http://www.webregio.nl/wa(...)jan+en+yolanthe.aspx
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:23:49 #205
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69522385
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

De eerste column:
http://www.webregio.nl/wa(...)jan+en+yolanthe.aspx
O, wat zuur!

Dat zijn al die Schilders, naar het schijnt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 12:33:35 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_69522683
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:36:05 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69522750
quote:
Een bladzijde gevuld met letters die ik, wanneer de woorden afkomstig waren van iemand anders, met een ruk om zou slaan, aangezien ik roddels en achterklap een verspilling van tijd, geld en energie vind. En tijdrovend bovendien.
Wat een braaksel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 12:38:43 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_69522803
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:

Wat een braaksel.
Gewoon een hypocriete trut, die Gina.
― Mark Twain
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:46:56 #209
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 12:48:44 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_69523084
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg druk op webregio omdat ik niet open krijg
Ajb.…
quote:
altijd door een strontkar. Mijn oma leerde het mijn moeder. En mijn moeder gaf het door aan mij. En ik zal het op mijn beurt weer doorgeven aan mijn kinderen. Maar heb ik het recht deze uitspraak te doen, als ik zelf met gierende banden de strontkar heb bestuurd?

Want toch geschiedde het. Ondanks moeders wijze lessen werd mevrouw Y.C. van K. in mijn vorige column niet overreden door een degelijke kar. Zoveel is mij wel duidelijk. Ik kan mezelf groot houden. Ik kan mijn schouders ophalen en mijn kop stijf. Ik kan net doen of het me geen zier kan schelen dat ik de mevrouw een hak heb gezet op een inspiratieloze dag, maar ik geef ruiterlijk toe: ik heb voor mijn beurt gesproken en heb over de rug van iemand anders mijn letters op papier gezet. Een bladzijde gevuld met letters die ik, wanneer de woorden afkomstig waren van iemand anders, met een ruk om zou slaan, aangezien ik roddels en achterklap een verspilling van tijd, geld en energie vind. En tijdrovend bovendien.

En toch, ondanks mijn aversie voor dit soort onzinzaken, heb ook ik mezelf verlaagd tot het toetreden van de bedorven laaggelegen wereld van roddels, vage waarheden, onbeduidende leugens en slecht geciteerde uitspraken. En er zal bij onze lieve dorpszanger waarschijnlijk ook een verhaal aan kleven, maar hangt de waarheid niet altijd ergens in het midden? Laten we het in hemelsnaam met zijn allen ergens anders over hebben. Iets dat ertoe doet.
Want waar heeft Nederland het nu eigenlijk nog steeds over?? Hoeveel besmettingen waren er ook alweer door de Mexicaanse griep? Ik hoor en lees er vrijwel niets meer over.

Iedereen heeft een mening, plaatst reacties op het net, bekijkt smullend de nieuwste foto’s in de Privégraaf, maar puntje bij paaltje blijken we allemaal hetzelfde te menen: waarom moet hier zoveel aandacht aan besteed worden? Met De Telegraaf als koploper in de race, lijkt het alsof er een pandemie is uitgebroken in Nederland. Een van de ergste soort. Wanneer je denk dat de ergste golf is geweken, slaat de volgende weer in volle hevigheid toe waardoor je haast lijkt te verzuipen in het gespeculeer en gegis. Een grote, bruisende, kolkende, gekmakende en irritant lang aanhoudende storm in een sherryglaasje.

Uit de vele opbouwende kritieken richting ondergetekende kon ik opmaken dat velen veronderstelden dat mijn woorden door mijn woonplaats zijn geschreven. Volendam schrijft. Volendam haat. Volendam is dom. Ik heb mezelf nooit willen profileren als Mening van Volendam. Maar goed, over strontkarren gesproken… Die reacties zeggen meer over degene waar de mening van afkomstig is, dan over mijn woonplaats. Maar laten we ook het onderwerp ‘Volendam’ in godsnaam achterwege laten. Want ook dáár zijn al zoveel misselijkmakende en vermoeiende dingen over geschreven dat ik het schaamrood op mijn kaken voel.

Laat het toch. Dan doe ik dat ook.

Gina Schilder
― Mark Twain
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:50:49 #211
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69523169
quote:
Laat het toch. Dan doe ik dat ook.
Grootste roddelaarster is Mev G S
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:53:21 #212
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69523236
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ajb.…
[..]
Dankje beequeen, nu kon ik wel op..Maar thnx voor de moeite van het quoten van dit sappige verhaal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:01:21 #213
22592 crew  Ole
pi_69523490
Gina

Nee meid, je kunt dit niet meer goedpraten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:02:31 #214
22592 crew  Ole
pi_69523535
Quoten is fijner dan een linkje Bee!

Dank
pi_69523710
tvp
pi_69523771
Die Gina, The Janice uit de Polderdam.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:21 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_69523945
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:

Dankje beequeen, nu kon ik wel op..Maar thnx voor de moeite van het quoten van dit sappige verhaal
YW en Ole ook.
― Mark Twain
  Admin vrijdag 29 mei 2009 @ 13:18:08 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69524062
Duidelijk, Gina heeft een pond palingkoppen in haar bed gevonden!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:02 #219
22592 crew  Ole
pi_69524300
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:24 schreef Duderella het volgende:

[..]

Cryptisch heur!

[..]

OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mens, vertel. En met wie deed hij het toen dan? En is de paling niet overbevist? En is het waar wat ze zeggen over Annie? En hoe was de stemming in die big happy family die Volendam heet?
Oeh... ik voel me helemaal blozen...
Nou ja.. over Volendam. Helaas was het woensdagavond k%#weer, en maar weinig mensen op straat. Ik dacht ff dat Monique in de tent zat waar we zaten te eten, maar het was haar dubbelgangster of zo..

Verdorie, want toen ik incheckte in het hotel, zag ik dat iemand juist de vorige dag in het gastenboek had geschreven dat ie Jan Smit had gezien! Demnnn had ik weer zeg.

Maar goed, wel het gesprek van de maand daar natuurlijk, in Volecity.Het praathuis zat vol, maar helaas mocht ik niet naar binnen.
De bediening van het restaurant was overigens heel goed, mijn wijnglas is geen moment leeg geweest Helaas waren 't Gat en die andere kroeg al dicht om half 12. Weer dat weer he

Maar het is allemaal een complot. Bedacht door de CIA en Bush. Ik weet het zeker!

Ik heb wel paling gegeten overigens. Wisten jullie trouwens dat ze heel goed kunnen rijmen daar in Volendam? Prachige dingen als: Paling van Hein, daarvan voel je je fijn!
Met verse aal voor groot en klein is elke maaltijd een festijn.

Ik was ontroerd gewoon
Maar echt, een prachig dorp! Waar iedereen elkaar 's ochtends vroeg nog vrolijk goedemorgen wenst en zo.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:27:01 #220
22592 crew  Ole
pi_69524367
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef yvonne het volgende:
Duidelijk, Gina heeft een pond palingkoppen in haar bed gevonden!
Natuurlijk van team Yolanthe! Ze heeft nu het halve dorp tegen zich.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:28:03 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69524405
Ben ik eens een weekje op vakantie, mis ik gelijk de soap van het jaar!
Hoewel het nieuws ook tot Spanje doorgedrongen was

*bijlezen gaat*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29:58 #222
22592 crew  Ole
pi_69524467
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik eens een weekje op vakantie, mis ik gelijk de soap van het jaar!
Hoewel het nieuws ook tot Spanje doorgedrongen was

*bijlezen gaat*
Ik dacht al, waar blijft MissBliss!

Succes met het bijlezen. Vergeet vooral de briljante post van dude niet in het Patriestopic ( deel 1 hier dus In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt! )
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:35:11 #223
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69524612
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar blijft MissBliss!

Succes met het bijlezen. Vergeet vooral de briljante post van dude niet in het Patriestopic ( deel 1 hier dus In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt! )
Ja, LaPaay ook nog Daar gaat mn vrije vrijdag!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:37:44 #224
22592 crew  Ole
pi_69524694
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Zonder Ole is er geen fuck aan SHO.
Zeker nu Static het druk heeft.
static hebben wel al maanden niks meer aan
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 mei 2009 @ 14:13:09 #225
163650 Greys
pi_69525844
Die Gina! Die nu ineens heel hard gaat roepen of we in het toch in godes- en voorál ook vredesnaam weer eens over iets anders kunnen hebben, bv over de Mexicaanse griep! Want da's toch veul belangrijker!
De hypocrisie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 14:15:58 #226
22592 crew  Ole
pi_69525911
quote:
Die reacties zeggen meer over degene waar de mening van afkomstig is, dan over mijn woonplaats.
Lul jezelf er maar uit Gina! Echt een geloofwaardige column, nog meer gelogen dan je vorige.
pi_69528750
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Lul jezelf er maar uit Gina! Echt een geloofwaardige column, nog meer gelogen dan je vorige.
De reacties kwamen merendeels uit haar eigen woonplaats,de trut
pi_69528790
Maar Ole ik ben blij dat ze je goed behandeld hebben hier op t dorp, en heb je nog in de Dijk gegeten?En hoe was t?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 17:03:58 #229
22592 crew  Ole
pi_69530828
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef Anniebab het volgende:
Maar Ole ik ben blij dat ze je goed behandeld hebben hier op t dorp, en heb je nog in de Dijk gegeten?En hoe was t?
Gezellig, lekker en vooral véééél! *burp. Goede bediening ook . Mijn glas is geen moment leeg geweest
Moet er nog wel van bijkomen! Wel jammer dat de kroegen al zo vroeg dicht waren. Kwam denk ik ook omdat het verder erg rustig was. Aardige lui hoor daar, in dat palingdorp.
pi_69530902
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Gezellig, lekker en vooral véééél! *burp. Goede bediening ook . Mijn glas is geen moment leeg geweest
Moet er nog wel van bijkomen! Wel jammer dat de kroegen al zo vroeg dicht waren. Kwam denk ik ook omdat het verder erg rustig was. Aardige lui hoor daar, in dat palingdorp.
oke!.Nou leuk te horen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:37:58 #231
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69536850
Dit hebben we toch niet over het hoofd gezien?

http://www.telegraaf.nl/p(...)_V_dam__.html?p=10,2
quote:
Yolanthe krijgt excuses uit Volendam

van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen werd de grond in geschreven door een Volendamse columniste, maar zij krabbelt terug: "Ik heb over de rug van iemand anders mijn letters op papier gezet."

De schrijfster in kwestie, Gina Schilder, zegt in haar nieuwe column: "Ik kan mezelf groot houden. Ik kan mijn schouders ophalen en mijn kop stijf. Ik kan net doen of het me geen zier kan schelen dat ik de mevrouw een hak heb gezet op een inspiratieloze dag, maar ik geef ruiterlijk toe: ik heb voor mijn beurt gesproken en heb over de rug van iemand anders mijn letters op papier gezet."
Ze vervolgt op webregio.nl: "En er zal bij onze lieve dorpszanger waarschijnlijk ook een verhaal aan kleven, maar hangt de waarheid niet altijd ergens in het midden?"
Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen maakten anderhalve week geleden bekend uit elkaar te zijn. Na 2,5 jaar was hun liefde over.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:39:22 #232
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69536892
En deze:

http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
quote:
Jan Smit niet kwaad op Yolanthe

AMSTERDAM - Jan Smit is niet kwaad op zijn ex-vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen. Ondanks de pijnlijke breuk houdt de zanger nog steeds van haar, zo zegt hij deze week in Story. "Yolanthe zal altijd in mijn hart blijven zitten."

Vorige week dinsdag werd bekend dat het bekende liefdespaar een punt achter zijn relatie had gezet. Al wekenlang gonsde het van de geruchten dat er iets moois bloeide tussen Yolanthe en voetballer Wesley Sneijder. Diezelfde avond toonde RTL Boulevard beelden waarop Yolanthe en Wesley zoenend te zien zijn in een Amsterdamse parkeergarage.

Signalen
In Story zegt Jan dat hij degene is die er een punt achter heeft gezet. "Er speelde al het één en ander. Ik kreeg in de afgelopen maanden steeds meer signalen dat er wat aan de hand was. Maar elke keer wuifde ik het weg", aldus de zanger.

"Op een gegeven moment kon ik er echter niet meer omheen. En ja, ik ben toch niet gek? Toen heb ik tegen Yolanthe gezegd dat het over was", zo zegt de zanger in het blad.

Affaire
Het gerucht gaat dan Jan zelf ook is vreemdgegaan tijdens hun relatie. Zo zou de zanger een jaar geleden een affaire hebben gehad met Fleur Minjon, de zangeres van meidengroep KUS. Jan ontkent dit gerucht. "Fleur en ik kennen elkaar inderdaad. En ja, we hebben ook samen wat gehad. Maar dat was ver voordat Yolanthe en ik iets samen kregen."
De manager van Jan Smit meent dat het het beste is als het koppel er het zwijgen toe doet. "Ik wil dat Jan zijn mond houdt", zo laat hij weten.
pi_69537710
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze:

http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
[..]

En weer niks over Liza
pi_69537836
quote:
Alsof hij wél zou zeggen dat hij kwaad op haar is, met z'n goedlopende carriere in z'n achterhoofd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_69541879
Julie zijn verzeild geraakt in cliches en oubolligheid, met maar 9 auteurs. Dat is wel heel erg buurtachtig, alsof 1 straat in Nederland met elkaar aan het roddelen is. Jim Wave heeft overigens een nieuw lied opgevoerd met karaoketekst op de foto van Liza, getiteld: 'There ain't no one else but you.' Een prachitge ballad. Het gerucht gaat trouwens dat Jan Smit Liza in een dronken bui op Koninginnedag alleen maar gezoend heeft . Iedereen gaat op Koninginnedag en kermis vreemd in Volendam door de drank. Jan en de man van Liza zijn dan ook nog steeds vrienden en Liza woont nog steeds bij haar man. Kortom, een storm in een glas water lijkt mij. Maar, geef mij maar JIM WAVE: Nieuwste Lied: 'There ain;t no one else but you. I love you JIIM WAVE, there's no one for me but you. Kusjes Annellies.
stadionwave
  zaterdag 30 mei 2009 @ 07:40:18 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69547050
Maar Annelies, vertel eens meer hoe Jim Wave eronder wor gehouden door de palingmafia?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69547178
Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat t een zoen was en daar waarschijnlijk bij is gebleven.Maar dat iedereen hier vreemdgaat met drank is wel erg overdreven.Hoewel t natuurlijk wel gebeurd, net als ergens anders.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:37:15 #238
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69547202
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:31 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat t een zoen was en daar waarschijnlijk bij is gebleven.Maar dat iedereen hier vreemdgaat met drank is wel erg overdreven.Hoewel t natuurlijk wel gebeurd, net als ergens anders.
jaja een zoen op zijn duitse helm, tot ver achter haar huig!

Als dat in Volendam een zoentje heet, kom ik denk ik nieuwjaarsdag naar volendam!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69547247
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

jaja een zoen op zijn duitse helm, tot ver achter haar huig!

Als dat in Volendam een zoentje heet, kom ik denk ik nieuwjaarsdag naar volendam!
Ja t zal er niet eentje op der hand zijn geweest.hahah dus jij wil dat wel eens zien?
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 08:43:58 #240
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69547255
Is eigenlijk al gemeld dat Carola & Friends er mee kapt?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69547264
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:43 schreef Manu82 het volgende:
Is eigenlijk al gemeld dat Carola & Friends er mee kapt?
Ja ik zou t wel doen ,maar dacht dat het niet interressant genoeg zou zijn,Ik heb in ieder geval nog nooit iets van ze gehoord.....
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 08:47:51 #242
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69547277
Had er ook nog nooit van gehoord, maar zag het plots bij Shownieuws.
Het hele dorp zal daar inmiddels wel in diepe rouw zijn.
Nu maar hopen dat dat nieuwe BZN niet ook nog uit elkaar gaat
Room 23
pi_69547296
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:47 schreef Manu82 het volgende:
Had er ook nog nooit van gehoord, maar zag het plots bij Shownieuws.
Het hele dorp zal daar inmiddels wel in diepe rouw zijn.
Nu maar hopen dat dat nieuwe BZN niet ook nog uit elkaar gaat
Nou in de rouw ? Denk t niet , misschien een paar ,maar die zullen op een hand te tellen zijn.Kijk ze zijn destijds gestopt met Bzn, en daarna zelf gaan scharrelen ,maarrrrrr...hier hadden ze t juist wel gehad met ze dus zaten niet op die comebacks te wachten.Vooral van onze Jan K niet
pi_69547981
K heb nog een tip op You Tube. The White wankers uit Volendam.Soort parodie op verschillende muziekstyles.Ik vond t wel grappig.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 12:51:46 #245
22592 crew  Ole
pi_69550753
Wisten we al dat Evert team Jan is? Valt me van hem tegen
quote:
Strikt Privé
Het is geen doorsnee liefdesbreuk, die Nederland al meer dan een week bezighoudt… Elke dag nieuwe verhalen, getuigen en geruchten over YOLANTHE, JAN en WESLEY. Want dat zij op een dag in diens armen zal eindigen, daar zijn vriend en vijand het inmiddels wel over eens… Na haar relatie met timmerman JEFFREY, die veel verder ging dan de door PRIVÉ onthulde liefdesvakantie naar Thailand, moet de kleine diva dit voorjaar in contact zijn gekomen met de net gescheiden Sneijder… Terwijl Jan nog zong over de benen van Yolanthe, had zij al meer oog voor de gespierde kuiten van de voetbalinternational!

Al wekenlang deden over hen de nodige verhalen de ronde. Ze waren gespot in Barcelona. Afgelopen weekend op een Hollands Muziekfeest in Vianen. Ze waren al eens samen bij een optreden van hitzanger ROBERT LEROY. Een dag later schrijft Yolanthe aan Wesley, op de openbare vriendensite Facebook: ‘Hey aapje, was gezellig!’
Bij mij wil het er dan ook niet in dat Jan Smit om de een of andere reden de schuld van de breuk zou moeten krijgen. Immers, Yolanthes bouwvak-vakantie met de timmerman naar Thailand vond vorig jaar zomer al plaats. En niet te ontkennen valt toch dat dat, achteraf, de eerste scheur in het liefdesgeluk van het stel is geweest!
Nee, dan PATRICIA PAAY en ADAM CURRY! Als donderslag bij heldere hemel werd de diva door Adam verlaten. ‘Who’s That Lady With My Man’ - haar hit uit 1977 - is weer helemaal van deze tijd! Als donderslag bij heldere hemel? Dan is Paay door haar eeuwige zonnebril veel ontgaan! MICKY HOOGENDIJK kent Adam niet zeven weken, maar al een jaar of tien!
Adam Curry gaat met haar trouwen en in Amerika wonen, heeft hij aangekondigd. Dat heb ik eerder gehoord… In 1987 schreef ik dat Patricia Paay nogal onhandig haar man JOEY FRESCO bedroog, huis en haard verliet en introk bij Adam Curry. Ze gingen trouwen… én in Amerika wonen. De showbizz hangt van herhalingen aan elkaar. Maar het is toch niet zo gek, dat ik me af en toe blijf verbazen?

Tot volgende week,

Alle goeds van

EVERT SANTEGOEDS
pi_69550806
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:51 schreef Ole het volgende:
Wisten we al dat Evert team Jan is? Valt me van hem tegen
[..]

oke,maar als het noe wel waar is dat zij al langer met Sneijder gaat is Jan toch uiteindelijk de klos?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 12:55:50 #247
22592 crew  Ole
pi_69550818
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef Anniebab het volgende:

[..]

oke,maar als het noe wel waar is dat zij al langer met Sneijder gaat is Jan toch uiteindelijk de klos?
áls ja.

Maar omdat ze beiden een spreekverbod hebben zal het nog wel even duren voordat 'de waarheid' boven komt
pi_69550907
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:55 schreef Ole het volgende:

[..]

áls ja.

Maar omdat ze beiden een spreekverbod hebben zal het nog wel even duren voordat 'de waarheid' boven komt
Ja dat zal wel niet zo lang meer duren,wel raar dat Sneijder vlak nu een zware hamstring-blessure heeft.......
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 13:02:34 #249
22592 crew  Ole
pi_69550929
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:00 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja dat zal wel niet zo lang meer duren,wel raar dat Sneijder vlak nu een zware hamstring-blessure heeft.......
Ja dat las ik ook net
Maar dat zal toch hier niks mee te maken hebben? Daar is ie veel te duur voor
pi_69550952
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja dat las ik ook net
Maar dat zal toch hier niks mee te maken hebben? Daar is ie veel te duur voor
Ja je weet nooit, teveel ratsebatsen misschien...?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 13:07:15 #251
22592 crew  Ole
pi_69551012
Ratsebatsen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 14:04:16 #252
22592 crew  Ole
pi_69552194
quote:
KEIHARDE AANVAL! STORY HOOFDREDACTUER: JAN EN YOLANTHE ZIJN KEIHARDE LEUGENAARS!

(30-5-2009) Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben de komende weken weinig goeds te verwachten van weekblad Story. Het weekblad Story lijkt de jacht geopend te hebben op Jan Smit en zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen die door Story's hoofdredacteur Mathhieu Slee betitelt als aartsleugenaars. Volgens Slee hadden wisten zijn nijvere reporters al weken dat het over en uit was tussen het sprookjespaar, maar publiceerde Story het scheidingsverhaal niet, omdat zowel jan als Yolanthe bleven volhouden dat er geen vuiltje aan de lucht was.... En dat maakt dat Slee al het vertrouwen in Jan en Yolanthe is verloren! "Als je denkt dat je met iemand een goede relatie hebt, dan moet je die persoon ook durven vertrouwen." Dat vertrouwen is nu compleet weg bij de hoofdredacteur. En dat voorspelt doorgaans weinig goeds in de kringen van roddelbladen!

Story's hoofdredacteur Matthieu Slee, die doorgaans zijn column in zijn eigen weekblad gebruikt voor allerhande vriendelijkheden naar de sterren lijkt deze een hoofdredactioneel commentaar geschreven te hebben. Slee maakt zich buitengewoon boos op Jan Smit en Yolanthe Cabau van kasbergen die hij omschrijft als keihard leugenaars! Leest u even mee?

Yolanthe en Jan verliefd in Volendam; het leek de titel van een stuiverroman voor jonge meiden.

In het echte leven is er bij dit tweetal van zwijmelen allang geen sprake meer. Sinds de bekendmaking van de breuk doen er over Jan en Yolanthe talloze pikante geruchten de ronde. Zelfs al zou slechts een fractie van die verhalen kloppen, dan nog houdt het tweetal er een bijzonder uitbundig liefdesleven op na.

Deze affaire kent twee grote verliezers en dat zijn naar mijn stellige overtuiging Jan en Yolanthe zelf. Bovendien is het ook volledig hun eigen schuld. Wekenlang ontkenden beiden dat er iets loos was in hun relatie. Telkens wanneer STORY hen sprak naar aanleiding van weer nieuwe geruchten, bezwoeren ze dat er niks van waar was, dat er een hetze tegen hen werd gevoerd. Mijn collega's en ik hebben ze geloofd en ze steeds weer het voordeel van de twijfel gegeven.

Ik kon er toen (maar ook nu) niet bij dat twee jonge mensen bij elkaar blijven wonen en de schijn ophouden als ze weten dat de relatie allang voorbij is. Waarom? Ik kon er toen (en ook nu) niet bij dat Jan en Yolanthe iedereen zouden voorliegen. Want ze hadden er ook voor kunnen kiezen om niets te zeggen. Ik zat er naast, maar schaam me daar niet voor. Als je denkt dat je met iemand een goede relatie hebt, dan moet je die persoon ook durven vertrouwen.

In deze STORY spreekt Jan voor het eerst over zijn breuk met Yolanthe. U vraagt me of de zanger nu wel de waarheid spreekt? Eerlijk? Ik weet het echt niet.

Tot volgende week,

Matthieu Slee

Of de voor een roddelblad ongemeen harde column van de hoofdredacteur ook is ingegeven door het feit dat zowel de primeur van breuk tussen Jan en Yolanthe als de bijzondere relatie die Yolanthe heeft met Wesley Sneijder door een concurrerend weekblad werd gebracht is onduidelijk.... Feit is wel dat dat concurrerende weekblad Privé de ontkenningen van Jan en Yolanthe ook te horen kreeg, maar desondanks al maanden schrijft dat de relatie over en uit is. Bekende Nederlanders op hun woord geloven zal Slee dan ook waarschijnlijk niet snel meer doen!

pi_69554159
T wordt weer eens tijd voor een fikse discussie hier!!!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 mei 2009 @ 15:50:18 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_69554218
quote:
KEIHARDE AANVAL! STORY HOOFDREDACTUER: JAN EN YOLANTHE ZIJN KEIHARDE LEUGENAARS!
Wat is een hoofdredacuer?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_69554240
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Wat is een hoofdredacuer?
euh? Een leugenaar?
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 15:57:42 #256
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69554392
De story is dan ook geen kwaliteitsblad
Room 23
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:00:36 #257
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69554455
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef Manu82 het volgende:
De story is dan ook geen kwaliteitsblad
Dat zijn al die roddelbladen niet De ene lult zo en de andere blad lult weer zo
pi_69554514
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Gelukkig zetten wij dat hier allemaal weer recht?!?!
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 16:04:37 #259
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69554560
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Evert zei dat hij het meest waarheidsgetrouwe kwaliteitsblad heeft
En ik geloof Evert
Room 23
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:05:01 #260
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69554569
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Gelukkig zetten wij dat hier allemaal weer recht?!?!
Ja echt wel Anniebab
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:06:19 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69554597
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En ik geloof Evert
NEEEEEEEEEEEEEEE EVERT SANTEGOEDS..niet liegen
pi_69554628
quote:

[..]

En ik geloof Evert
EUH..Manu weet jij eigenlijk al dat die man met rode tabberd aan in december je oom of buurman is...?Of maak ik nu iets stuk?
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 16:10:05 #263
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69554664
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Anniebab het volgende:

[..]

EUH..Manu weet jij eigenlijk al dat die man met rode tabberd aan in december je oom of buurman is...?Of maak ik nu iets stuk?
Daar ben ik inmiddels een tijdje van op de hoogte
Room 23
pi_69554674
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Daar ben ik inmiddels een tijdje van op de hoogte
oke
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 16:32:09 #265
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69555125
quote:
Jan Smit zegt sorry tegen fans
AMSTERDAM - Jan Smit biedt zijn verontschuldigingen aan voor het feit dat hij een tijd niks van zich heeft laten horen op zijn website. "Door alle drukte en omstandigheden was ik gewoon niet in staat om iets nuttigs te typen."

De Volendamse zanger vervolgt op zijn website: "Ik hoop dat jullie begrijpen dat mijn hoofd daar ook niet naar stond de voorbije weken. Het gaat goed met me, en ik ben blij dat jullie er altijd voor me zullen zijn... Dat geeft me een heel fijn gevoel! Wens iedereen een mooi pinksterweekend toe, en laat snel weer van me horen."

Eerder deze maand liep Jan's relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen op de klippen. De presentatrice/actrice zou verliefd zijn op voetballer Wesley Sneijder. Maar ook de zanger zou tijdens zijn relatie met Yolanthe flink de bloemetjes buiten hebben gezet...
Room 23
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:54:27 #266
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69555525
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef Manu82 het volgende:

[..]
. Wat een inhoudsloos stukje tekst . Alsof ie nu wel wat nuttigs heeft getypt .
pi_69556263
haha @ jan. of moet ik zeggen @ Jaap.
pi_69557025
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha @ jan. of moet ik zeggen @ Jaap.
Zijn fans zijn allang weer blij dat ze gastenboek weer open is.T maakt niet uit wat hij typt, sie hangen toch wel aan zijn lippen.
pi_69558942
Ik denk dat iedereen hier de palingsoep eh soap beu is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 19:57:04 #270
163650 Greys
pi_69559528
D'r gebeurt niets An.
En da's allemaal de schuld van Jaap.

Ik ben zowaar naar buiten geweest vandaag.
Je moet toch wat he... als geen nieuws in Palingland is. Wat jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:58:02 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69559549
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
D'r gebeurt niets An.
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:13:36 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69559918
Ik denk dat ze wel weer bij elkaar komen, volgens mij houden ze nog wel van elkaar!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 20:22:20 #273
163650 Greys
pi_69560170
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:13 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat ze wel weer bij elkaar komen, volgens mij houden ze nog wel van elkaar!
Whehe. Dat zou helemaal een grap zijn.
Mot ze met al die meubels en bloemen (!?) en teckel en weet ik veel wat weer terug dat huis in.
En ze had net een appartementje in Amsterdam gevonden. Nou ja, kan Micky daar mooi in als Eddem ook toch terug komt hollen naar de gehaktballen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69561004
*zet nog maar een jan smit plaatje op*

"buiten speelt een vrolijk kind.
Terwijl je mij opnieuw bemint, ontwaak ik helemaal.
Ik strijk me vingers langs je mond, de lakens vallen op de grond.
Jij...laat je lichaam spreeeeken.
er gaat geen dag voorbij, dat ik niet me je vrij.
dat ik je vraag voor aaaltijd te blijven"

† In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 21:09:56 #275
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69561269
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
Ik denk dat iedereen hier de palingsoep eh soap beu is
Nog even wachten tot de volgende rel
Room 23
  zondag 31 mei 2009 @ 07:33:15 #276
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69568452
quote:

[..]

En ik geloof Evert
Wat hij zegt!
pi_69568880
quote:
Op zondag 31 mei 2009 07:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat hij zegt!
Je leeft nog!!!!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:21:29 #278
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69568899
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:18 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Je leeft nog!!!!
yeps, onkruid vergaat niet zo snel he
pi_69568928
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

yeps, onkruid vergaat niet zo snel he
Ja is wel te merken als je er niet bent zeg
  zondag 31 mei 2009 @ 09:35:21 #280
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69569012
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja is wel te merken als je er niet bent zeg
Ha dus zelfs jij gaat me missen
pi_69569031
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:35 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ha dus zelfs jij gaat me missen
HAHAHA ja dat ik een week geleden toch echt niet gedacht.Maar ja strijd kan dus ook ergens goed voor zijn.
  zondag 31 mei 2009 @ 09:40:59 #282
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69569058
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef Anniebab het volgende:

[..]

HAHAHA ja dat ik een week geleden toch echt niet gedacht.Maar ja strijd kan dus ook ergens goed voor zijn.
ahja join the groupies
pi_69569143
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

ahja join the groupies
Oje ben jij de Don Juan hier?/Dacht ik al.
pi_69569217
Ik zal me eeerst ns ff dressen,want er zitten hier nog steeds enkele sluipfotografen ,en je weet nooit.He daar zit Annie achter de comp en voor je t weet zit ik ook in die shit.
  zondag 31 mei 2009 @ 09:59:33 #285
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69569227
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:58 schreef Anniebab het volgende:
Ik zal me eeerst ns ff dressen,want er zitten hier nog steeds enkele sluipfotografen ,en je weet nooit.He daar zit Annie achter de comp en voor je t weet zit ik ook in die shit.
Heb jij ook op plee zitten kluiven dan ?
pi_69569250
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heb jij ook op plee zitten kluiven dan ?
Nee maar misschien weten ze onderhand wel dat ik de correspondent van Fok ben.Daar zijn ze hier op dorp ook naar op zoek zie je
  zondag 31 mei 2009 @ 10:03:02 #287
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69569258
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:01 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nee maar misschien weten ze onderhand wel dat ik de correspondent van Fok ben.Daar zijn ze hier op dorp ook naar op zoek zie je
Eg woar?
pi_69569266
En kluiven op plee. Ach ja ik ben niet heilig maar openbaar vind ik niet zo.Kluiven maak jij ervan he was zoenen.
pi_69569274
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Eg woar?
moet toch spannend blijven ????
  Admin zondag 31 mei 2009 @ 11:54:58 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69571001
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:01 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Oh! Echt?!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 31 mei 2009 @ 12:07:28 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69571273
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh! Echt?!
Het hele verhaal wordt steeds beter hè
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin zondag 31 mei 2009 @ 12:08:28 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69571295
Ik ben voor een Team Anniebab!

zondag 31 mei 2009 @ 12:12:12 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69571393
Zijn er al FOK!shirts beschikbaar met "Team Anniebab" er op??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zondag 31 mei 2009 @ 12:30:48 #294
22592 crew  Ole
pi_69571798
Die kan Greys ongetwijfeld voor ons verzorgen
pi_69572649
Zafg net Monique Smit op onze wekelijkse lokale tv zender en die had t nog over de huis koop affaire. Ze heeft idd een huis gekocht maar geen ruzie met ouders en haar vriend heet Jeffrey en komt uit Haarlem. Zo heeft Annie niet haar best gedaan?
pi_69572782
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:30 schreef Ole het volgende:
Die kan Greys ongetwijfeld voor ons verzorgen
Graag zwart met roze letters
  Moderator / Miss SHO zondag 31 mei 2009 @ 13:17:52 #297
22592 crew  Ole
pi_69572836
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
Zafg net Monique Smit op onze wekelijkse lokale tv zender en die had t nog over de huis koop affaire. Ze heeft idd een huis gekocht maar geen ruzie met ouders en haar vriend heet Jeffrey en komt uit Haarlem. Zo heeft Annie niet haar best gedaan?
Heel goed Annie!

Kunnen we deze aflevering nog ergens online bekijken? Dat programma is toch een soort Volendamse variant op Life & Cooking?
pi_69572903
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Heel goed Annie!

Kunnen we deze aflevering nog ergens online bekijken? Dat programma is toch een soort Volendamse variant op Life & Cooking?
Ja love and kicking af en toe echt briljant et Kees Tol.
pi_69572924
Staan op You tube ook,maar deze van vanmorgen zal wel ff later komen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:57:35 #300
163650 Greys
pi_69573744
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:15 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Graag zwart met roze letters
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: