Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Evert zei dat hij het meest waarheidsgetrouwe kwaliteitsblad heeft
En ik geloof Evert
yeps, onkruid vergaat niet zo snel hequote:
Ja is wel te merken als je er niet bent zegquote:Op zondag 31 mei 2009 09:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, onkruid vergaat niet zo snel he
Ha dus zelfs jij gaat me missenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja is wel te merken als je er niet bent zeg
HAHAHA ja dat ik een week geleden toch echt niet gedacht.Maar ja strijd kan dus ook ergens goed voor zijn.quote:
ahja join the groupiesquote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HAHAHA ja dat ik een week geleden toch echt niet gedacht.Maar ja strijd kan dus ook ergens goed voor zijn.
Heb jij ook op plee zitten kluiven dan ?quote:Op zondag 31 mei 2009 09:58 schreef Anniebab het volgende:
Ik zal me eeerst ns ff dressen,want er zitten hier nog steeds enkele sluipfotografen ,en je weet nooit.He daar zit Annie achter de comp en voor je t weet zit ik ook in die shit.
Nee maar misschien weten ze onderhand wel dat ik de correspondent van Fok ben.Daar zijn ze hier op dorp ook naar op zoek zie jequote:Op zondag 31 mei 2009 09:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb jij ook op plee zitten kluiven dan ?
Eg woar?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar misschien weten ze onderhand wel dat ik de correspondent van Fok ben.Daar zijn ze hier op dorp ook naar op zoek zie je
Oh! Echt?!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar misschien weten ze onderhand wel dat ik de correspondent van Fok ben.Daar zijn ze hier op dorp ook naar op zoek zie je
Heel goed Annie!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
Zafg net Monique Smit op onze wekelijkse lokale tv zender en die had t nog over de huis koop affaire. Ze heeft idd een huis gekocht maar geen ruzie met ouders en haar vriend heet Jeffrey en komt uit Haarlem. Zo heeft Annie niet haar best gedaan?
Ja love and kicking af en toe echt briljant et Kees Tol.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Heel goed Annie!
Kunnen we deze aflevering nog ergens online bekijken? Dat programma is toch een soort Volendamse variant op Life & Cooking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |