Maar die mag het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:04 schreef Ole het volgende:
Patries heeft anders ook een aardig accent hoor!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Misschien dat een TEAM ANSJ shirt meer zoden aan de dijk zet.
Daar is echt niemand voor de andere partij geloof ik...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Waarom Adam?
Alleen al om dat vreselijke gemaakte accent legt ie het af tegen Patries!
Ze was van de week wel speciaal even naar een plek naast de vuilcontainers gelopen naar het Wifi punt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef Ole het volgende:
[..]denk het ook niet.
En heeft Vivi geen internet mee op vakantie
Oh, Ánsj!quote:
Ja, ik ook! En dan 's nachts bellen en plaatjes aanvragen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Ole het volgende:
Ik ken hem nog als John (jáhn) Holden op radio Decibel (dat is lááááng geleden)
Mwah, als je 20 jaar bij elkaar blijft was het blijkbaar geen bevlieging en dan snijdt dat argument niet meer zoveel hout. Vind ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:07 schreef Ole het volgende:
Patries heeft natuurlijk wel een risico genomen toen ze haar toyboy trouwde!
quote:vr 22 mei 2009, 06:00 Micky Hoogendijk: geen houden meer aan
AMSTERDAM - Micky Hoogendijk, de vrouw voor wie Adam Curry zijn echtgenote verlaat, vindt het erg spijtig dat haar liefdesgeluk Patricia Paay en haar dochter zoveel verdriet doet.
Dit is natuurlijk nooit de bedoeling van mij en Adam geweest”, zegt de 38-jarige actrice/zakenvrouw vanuit het buitenland.
„De liefde tussen ons is razendsnel opgebloeid. Zes weken geleden leerden we elkaar kennen. We hebben geprobeerd het rustig aan te doen, maar wat Adam en ik voor elkaar voelen, is zó overweldigend. Er was geen houden meer aan. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.”
quote:vr 22 mei 2009, 06:00 | Patricia Paay recht haar rug door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De wereld van Patricia Paay is ingestort. Na een huwelijk van twintig jaar is de 60-jarige diva verlaten door Adam Curry (44). Voor de jongere Micky Hoogendijk. „Zo goed en zo kwaad als het gaat, probeer ik mijn leven op te pakken”, vertelt de verdrietige diva. „En ik kan je vertellen: dat valt me helemaal niet mee. Maar ik ben niet alleen in mijn verdriet. Onze dochter Christina heeft het ook heel erg zwaar.”
„Ik ben diep gegriefd door het feit dat Adam zijn leven met een andere vrouw wenst te delen”, laat Patricia weten. De zangeres-tv-persoonlijkheid en haar 18-jarige dochter Christina zijn er kapot van. Echtgenoot en papa Adam kondigde vorige week aan met Micky Hoogendijk naar Amerika te emigreren. Patricia: „Ik ben verbijsterd.”
De sfeer in de Londense woning van Patricia en Adam, waar ze officieel nog samen wonen, is van warme gezelligheid omgeslagen in uitermate ijzig. „Op het ogenblik ben ik daar niet, ik verblijf nu in Nederland”, vertelt de geboren Rotterdamse. „Maar ik moet binnenkort terug naar het huis waar Adam en ik zo gelukkig waren. Er is nog zo veel af te handelen… Mijn dagen zijn van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat gevuld. Dit is een zware taak. Hij heeft het huis intussen ook verlaten.”
Het doet Patricia pijn om Christina, die de keuze van haar vader onbegrijpelijk vindt, zo verdrietig te zien. „Hoe het met haar gaat? Tja, wat zal ik zeggen…” zegt Patricia aarzelend. De diva valt even stil, maar herpakt zich dapper. „Ze doet haar best, maar het gaat ons allemaal niet in de koude kleren zitten.”
„Patricia en haar dochter zijn vreselijk geschrokken van Adams bekentenis van overspel, precies een week geleden”, vult Patricia’s manager Wino Omtzigt aan. „Ze zijn diep teleurgesteld in de manier waarop dit allemaal gaat. Tot het moment dat Adam zijn overspel opbiechtte, was er voor Patricia geen vuiltje aan de lucht.”
Patricia: „Vorige week donderdag hadden we nog met het gezin gezellig naar het Eurovisie Songfestival zitten kijken. De ochtend erna vertelde Adam dat hij in Micky Hoogendijk een nieuwe liefde had gevonden en dat hij met haar naar Amerika wil vertrekken. Adam zit op een andere planeet. Hij heeft een glazige blik in zijn ogen. Maar denk maar niet dat ik hem terug hoef als hij weer bij zijn positieven is.”
„Ze had nooit gedacht dat Adam haar zou bedriegen met een ander”, beaamt haar Holland’s Got Talent-collega Gerard Joling. „Ik heb Patricia vaak aan de telefoon. Ze had tot het moment dat hij haar vertelde over zijn relatie met Micky nooit iets aan hem gemerkt. Niet in de lieve sms’jes waarmee hij haar altijd overlaadde. Maar ook niet tijdens het knuffelen. Ik heb vreselijk met Patricia te doen. Dit heeft ze niet verdiend.”
Adam verlaat Patricia na ruim twintig jaar huwelijk voor een pas ontloken liefde. „Een week of zes geleden is de vonk tussen hem en Micky overgeslagen”, vervolgt Wino. „Toen ze afgelopen maart door een financieel adviseur aan elkaar werden voorgesteld, gebeurde dat wat niemand ooit voor mogelijk had gehouden: Adam werd verliefd op iemand anders dan zijn eigen vrouw.”
En Adam en Micky hebben er geen gras over laten groeien. „Ze zijn zelfs al samen naar het buitenland geweest, terwijl Patricia dacht dat Adam voor zaken weg was.” En nu blijkt waarom: de twee zouden al een liefdesnestje in Amerika op het oog hebben…
Droompaar
Mary Borsato, goede vriendin van de familie, kan het scheidingsnieuws nog steeds niet geloven. „In mijn ogen waren Patricia en Adam een droompaar”, zegt ze aangeslagen. „Hun liefdesbreuk laat zien hoe breekbaar geluk is. Ze waren twintig jaar samen… Twíntig jaar! Dat is niet niks. Ik weet nog goed hoe ze een paar jaar geleden in Italië hun huwelijksgelofte opnieuw aflegden. Het was zó romantisch en ze waren zó verliefd. Dit is onvoorstelbaar.”
Adam biechtte zijn buitenechtelijke liefdesrelatie op omdat hij last had van gewetenswroeging. Hij laat weten: „Uit respect voor mijn echtgenote kon ik haar niet langer bedriegen met de vrouw op wie ik verliefd werd.”
Patricia, die vóór haar huwelijk met Adam gehuwd was met Gerard Visser en Joey Fresco, krijgt veel steun van directe vrienden en bekenden. „Dit gun je helemaal niemand”, zegt Henkjan Smits, medejurylid van Holland’s Got Talent. „Wat een hartverscheurend verhaal. Zij heeft dit niet zien aankomen. Ik bel met haar om haar te steunen in deze zware tijd.”
Patricia is verbitterd, maar vecht door. Kranig zegt ze: „Ik probeer mezelf op de been te houden. Hoe het tussen mij en Adam is gelopen, had ik totaal niet verwacht. Zo zie je maar weer hoe het soms mis kan lopen. Ik wil vanavond wel in Holland’s Got Talent zitten. Want het leven gaat door. Al doet het wel vreselijk veel pijn.”
Het is allemaal de schuld van De Toppersquote:Patricia: „Vorige week donderdag hadden we nog met het gezin gezellig naar het Eurovisie Songfestival zitten kijken. De ochtend erna vertelde Adam dat hij in Micky Hoogendijk een nieuwe liefde had gevonden en dat hij met haar naar Amerika wil vertrekken. Adam zit op een andere planeet. Hij heeft een glazige blik in zijn ogen. Maar denk maar niet dat ik hem terug hoef als hij weer bij zijn positieven is.”
Het ezeltje natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Ole het volgende:
filmpje
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=76799
Vlak Jet niet uit hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van De Toppers
Dat is eigenlijk best wel erg.quote:En Adam en Micky hebben er geen gras over laten groeien. „Ze zijn zelfs al samen naar het buitenland geweest, terwijl Patricia dacht dat Adam voor zaken weg was.” En nu blijkt waarom: de twee zouden al een liefdesnestje in Amerika op het oog hebben…
Die heeft dit allemaal samen met Astrid Collé bekonkeld!quote:
En dat al binnen zes weken! Tssss..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel erg.Als het echt zo is dat hij stiekem met die Micky naar Amerika ging om een huis uit te zoeken.
![]()
Huh? Hij kan toch gedaan hebben alsof er niets aan de hand was?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:34 schreef Lois het volgende:
Nou call me stupid maar een man die intens gelukkig is met zijn huidige vrouw wordt heus niet ineens verliefd op een ander. Leuke slachtofferrol van Patries maar ik vind het nogal ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
Nou ja dat geloof ik dus nooit, dat een vrouw nooit iets gemerkt heeft![]()
Waarschijnlijk geloof ik dat pas als het me zelf een keer overkomt, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze nooit iets gemerkt heeft van uit elkaar groeien of iets anders.
Ik blijf er gewoon bij dat je niet verliefd op iemand anders wordt als je relatie goed is, dan sta je er volgens mij gewoon niet voor open voor andere mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Toch kan dat wel onverwacht lijken hoor. Ik heb het wel van nabij gezien bij stellen. En zo'n vrouw (of man) zal het ergens misschien wel hebben kunnen weten, maar je brein is de hele dag bezig je te beschermen voor onrust, cognitieve dissonantie. En als het dan enigszins kan, stopt het dergelijke vermoedens eventjes weg. Ik geloof er wel in dat een verlaten partner in dit soort gevallen 'denkt' dat hij/zij geen aanwijzingen had, al waren die er misschien best.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
Nou ja dat geloof ik dus nooit, dat een vrouw nooit iets gemerkt heeft![]()
Waarschijnlijk geloof ik dat pas als het me zelf een keer overkomt, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze nooit iets gemerkt heeft van uit elkaar groeien of iets anders.
Ik blijf er gewoon bij dat je niet verliefd op iemand anders wordt als je relatie goed is, dan sta je er volgens mij gewoon niet voor open voor andere mensen.
Geeft niets joh! Is al jaren geleden en ik heb er verder ook geen last meer van ofzoquote:
Iedereen hier al vergeten dat 20 jaar geleden mevrouw Paay precies hetzelfde deed Met Joey Frescoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het ezeltje natuurlijk!![]()
En ik ben ook een beetje voor Patries.
Want ik heb ook een jongere aanstaande.
Dus ik identificeer me met haar.
We zijn allemaal zusters immers.
![]()
Daarom denk ik ook dat het een hoax is!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:57 schreef Ole het volgende:
Ja, hij had laatst zelfs SCH weten te overtuigen van zijn liefde voor patries!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
Greys!![]()
Wat afschuwelijk.
Wel goed dat je toen aan het sporten was.
Ik ben voor Patries. Die moet maar weer naar aan de man zien te komen. Met zulk haar verdien je het niet om langzaam en eenzaam te sterven. Keep wapperen, Patries! Er is hoop!
Maak daar maar SUPERSTARfuckertje van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Die Adam is wel een starfuckertje hè?
Vraag maar aan je ouders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maak daar maar SUPERSTARfuckertje van.
Waar moet ik die Paay eigenlijk van kennen?
Is dat de moeder (of oma) van La Brard ofzo?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het een hoax is!
Want anders was het wel zo gegaan:
"Goedenmiddag meneer Curry, wij hadden een afspraak voor een interview over uw nieuwe bedrijf. Ik ben SCH van Keer.nl De eerste vraag: Hoe lopen de zaken?"
* Stlte *
-Well, to be honest mister SCH... Ik ga al weken vreemd met Mickey Hogendijk. Elke ochtend duw ik mijn halfslappe curryworst tegen Patries haar bips en dan denk ik aan Mickey. Hoe ze lacht, hoe ze pijpt, hoe ze vraagt of ik een green card voor haar kan regelen. Niemand weet van deze affaire. Not a soul. Ik ga Patries volgende week vertellen dat ik bij haar wegga na twintig jaar huwelijk. Ik verruil de star sister voor de star fucker. Dat snap jij toch wel, eh what was your name again... SCH? Oh Patries zal devastated zijn, kapót, probably suicidal, maar ik ben on a road with no return. Ik ga met Mickey in de joe es of ee wonen. But nowbody knows. Het is ons grote geheim and it will cause a big scandal. So... thanks for asking, SCH. Next question?"
Nee hoor, Adam zei zelf tegen SCH dat hij gelukkig was!! Dus ik snap de commotie niet en dat iedereen erin trapt!Het is gewoon een viral voor Voetbalvrouwen.
Als Nick er ook 1 op zet kunnen jullie fijn Chinooken.quote:
Trutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
Greys!![]()
Wat afschuwelijk.
Wel goed dat je toen aan het sporten was.
Ik ben voor Patries. Die moet maar weer naar aan de man zien te komen. Met zulk haar verdien je het niet om langzaam en eenzaam te sterven. Keep wapperen, Patries! Er is hoop!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als Nick er ook 1 op zet kunnen jullie fijn Chinooken.![]()
[ afbeelding ]
Toch grappig om het zo te lezen nu je weet wat er daarna is gebeurdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap toch dat ik dit er uiteindelijk van heb gebrouwen
[..]
"Goedenmiddag meneer Curry, wij hadden een afspraak voor een interview over uw nieuwe bedrijf. Ik ben SCH van Keer.nl De eerste vraag: Hoe lopen de zaken?"
* Stlte *
-Well, to be honest mister SCH... Ik ga al weken vreemd met Mickey Hogendijk. Elke ochtend duw ik mijn halfslappe curryworst tegen Patries haar bips en dan denk ik aan Mickey. Hoe ze lacht, hoe ze pijpt, hoe ze vraagt of ik een green card voor haar kan regelen. Niemand weet van deze affaire. Not a soul. Ik ga Patries volgende week vertellen dat ik bij haar wegga na twintig jaar huwelijk. Ik verruil de star sister voor de star fucker. Dat snap jij toch wel, eh what was your name again... SCH? Oh Patries zal devastated zijn, kapót, probably suicidal, maar ik ben on a road with no return. Ik ga met Mickey in de joe es of ee wonen. But nowbody knows. Het is ons grote geheim and it will cause a big scandal. So... thanks for asking, SCH. Next question?"
Nee hoor, Adam zei zelf tegen SCH dat hij gelukkig was!! Dus ik snap de commotie niet en dat iedereen erin trapt!Het is gewoon een viral voor Voetbalvrouwen.
[..]
* Stlte *
Wacht maar tot Adam ontdekt dat Mickey elke avond langs de afhaalchinees holt in tegenstelling tot Patries, die gewoon zalige huisgemaakte pot op tafel zet elke avond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap toch dat ik dit er uiteindelijk van heb gebrouwen
Maar Patries neemt hem heul niet terug!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot Adam ontdekt dat Mickey elke avond langs de afhaalchinees holt in tegenstelling tot Patries, die gewoon zalige huisgemaakte pot op tafel zet elke avond.
Hij gaat die sudderlappen nog missen. Wat ik je brom!
[..]
[i]"Goedenmiddag meneer Curry, wij hadden een afspraak voor een interview over uw nieuwe bedrijf. Ik ben SCH van Keer.nl De eerste vraag: Hoe lopen de zaken?"
* Stlte *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |