Hebben we wel opgepakt, alleen jij was er niet bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef Duderella het volgende:
Ja! Hans hield het toch met een Belgin?![]()
Wat is er ooit van die roddel geworden?
Waarom hebben wij dat niet opgepakt?
Er was ook iets met een lekkende chauffeur!![]()
Maar toen maakten ze het goed met al die branies van kinderen van ze en toen werd het gedonder overschaduwd door gezinsgeluk.
Dat verschrikkelijk Amerikaanse accent als hij platen aankondigde. Meddddoonnaquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef milia het volgende: Maar ik ben inmiddels wel vergeten waarvan ik Adam ken, hebben meer mensen daar last van
En wat dacht je van z'n stijve tokus op de buis (rls The Adams Family toen hij in z'n duster achter Patricia kwam staan terwijl zij in de spiegel keek).....quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We kennen Adam van z'n haar. Véél haar, blond en woest. Aan de foto's te zien, kennen we Mickey van hetzelfde
Zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Ole het volgende:
Nu nog even de scheiding van Conny en Hans. Wordt ook wel eens tijd.
Ik zag ze een paar weken geleden hier over de grachten rijden in hun dure Cabrio. Wellicht hoopten ze op een foto van Van Tellingen of zo, want ze kwamen meerdere keren langsrijdenquote:
volgens mij heeft hij die niet meer idd..quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:49 schreef cindy10 het volgende:
Als patries wraak wil nemen,kan ze altijd nog adams helicopter onklaar maken![]()
Of heeft hij die moeten inleveren bij het belasting gedoe?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Hyperdude het volgende:
Boliviaans marcheerpoeder
Ik hóór het hem zeggen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Ole het volgende:
Ik ken hem nog als John (jáhn) Holden op radio Decibel (dat is lááááng geleden)
OMGquote:
That has disaster written all over it.quote:
Ze willen het beschaafd houden. Vooral voor hun dochterquote:
Morgen even Shownieuws kijken op de site dan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze willen het beschaafd houden. Vooral voor hun dochter
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Welke maten kan ik noteren?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Present!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Welke maten kan ik noteren?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |