Je weet toch hoe dat zit met mensen die dat zeggen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Heb laatst Adam nog geinterviewd en hij was helemaal nog gelukkig met Patries.
mickey gebruikt adam voor hollywood doorbraak 2.0quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Wat is die dochter goed opgedroogd zeg!
Patries heeft het totaal niet aan zien komen en is gebroken.
Adam is al meer dan 7 weken verliefd op Mickey en heeft al verklaard dat hij met haar wil doorgaan.
(Nu bij Shownieuws).
Haar zus aan de telefoon. Adam en Mickey zijn al op huizenjacht in Amerika.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef happyme28 het volgende:
Whahaha, mijn collega vertelde mij 2 maanden geleden ongeveer dat ze in Amsterdam was wezem stappen met een Engelse vriend die veel kroegen heeft in Londen dat ze Adam Curry met Mickey Hoogendijk tegenkwamen en nog even met ze gepraat hadden (die engelse gozer kende Adam uit het Londense circuit). Ze ging er toen vanuit dat Adam en Mickey gewoon vrienden/kennissen waren van elkaar.
Lees je nu vandaag dit
Want Adam is een grote naam in Hollywood?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mickey gebruikt adam voor hollywood doorbraak 2.0
Nah, dat zie ik niet gauw gebeuren hoor, ze is namelijk heel kieskeurig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Speelt Mickey Hoogendijk soms ook een rolletje in Voetbalvrouwen?
Je ziet het, ze wordt langzaam gebracht. Uitsluitend kwaliteit is het devies en rustig aan.quote:"Verborgen gebreken" .... Sexy moeder (1 episode, 2009)
- Verhoudingen (2009) TV episode .... Sexy moeder
Blindspot (2008) .... Claudia Ryan
Alibi (2008) .... Sales woman
Sweet Betty (2007) .... Betty
"Parels & zwijnen" .... Vera (2 episodes, 2005)
- Lucy and Daisy (2005) TV episode .... Vera
- De Ring (2005) TV episode .... Vera
Deuce Bigalow: European Gigolo (2005) .... Wealthy Woman in Car
"Grijpstra & de Gier" .... Celine van Damwijk (1 episode, 2005)
- Pleurodira (2005) TV episode .... Celine van Damwijk
Nieuwe schoenen (2004) (TV) .... Thallia
Raising Helen (2004) (as Micky Hoogen) .... Make-Up Trailer Model
The Interruption (2004) .... Restaurant Hostess
"Goede tijden, slechte tijden" .... Cleo de Wolf (1 episode, 2000-2002)
... aka "GTST" (Netherlands: promotional abbreviation)
... aka "Good Times, Bad Times" (International: English title: informal literal title)
-Aflevering 2300 (2002) TV episode .... Cleo de Wolf
Self:
"Hotel Big Brother" (2006) TV series .... Herself - Manager (unknown episodes)
"De wereld draait door" .... Herself (1 episode, 2005)
- Episode #1.48 (2005) TV episode .... Herself
"De zwakste schakel" .... Herself (1 episode, 2004)
... aka "Wie is de zwakste schakel?" (Netherlands: informal alternative title)
- Soap Special (2004) TV episode .... Herself
"Pulse" .... Herself (1 episode, 2003)
- Episode #1.2 (2003) TV episode .... Herself
Niet doen Doeka naar de fles grijpenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef doeka het volgende:
Maar, maar, maar, wat een narigheid vandaag.
Ik hoor net ook nog bij Evil Knievil dat Peter Jan Rens failliet is; wat een rotdag.
* doeka huilend naar de fles grijpt.
adam is toch wel has been in usa ? Zoveel roem had hij nu toch ook weer niet bij mtv ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Want Adam is een grote naam in Hollywood?
Pareltjes inderdaad!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat zie ik niet gauw gebeuren hoor, ze is namelijk heel kieskeurig.
Ze neemt niet zomaar ieder rolletje aan.
Check haar CV:
[..]
Je ziet het, ze wordt langzaam gebracht. Uitsluitend kwaliteit is het devies en rustig aan.
Nu gaat ze vast de UK veroveren.
Nou bekijk het eens vanuit Adam's kant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Die heeft Adam toch heel niet nodig, die redt het prima op eigen houtje zo te zien!
Nou ja, het zou nog lulliger zijn als ze al zeven weken met elkaar rotzooien en serieuze intenties (quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef LoudGirl het volgende:
Ze kennen elkaar 'al' zeven weken?! Nee, dan is het natuurlijk hoog tijd om de moeder van je kind na twintig jaar aan de kant te zetten
En hij kent haar natuurlijk van tv, toen ze nog in GTST speeldequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef LoudGirl het volgende:
Ze kennen elkaar 'al' zeven weken?! Nee, dan is het natuurlijk hoog tijd om de moeder van je kind na twintig jaar aan de kant te zetten
patty brard en rene muthertquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps klopt, die was ik vergeten, maar verder..... Jessica Simpson, The Barkers, Hulk Hogan, Curry & Paay, en zoals het er uitziet Jan en Yolanthe.
We kennen Adam van z'n haar. Véél haar, blond en woest. Aan de foto's te zien, kennen we Mickey van hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef milia het volgende:
Maar ik ben inmiddels wel vergeten waarvan ik Adam ken, hebben meer mensen daar last van
dat is ook het enige waar ik op kan komen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We kennen Adam van z'n haar. Véél haar, blond en woest.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We kennen Adam van z'n haar. Véél haar, blond en woest. Aan de foto's te zien, kennen we Mickey van hetzelfde
Hebben we wel opgepakt, alleen jij was er niet bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef Duderella het volgende:
Ja! Hans hield het toch met een Belgin?![]()
Wat is er ooit van die roddel geworden?
Waarom hebben wij dat niet opgepakt?
Er was ook iets met een lekkende chauffeur!![]()
Maar toen maakten ze het goed met al die branies van kinderen van ze en toen werd het gedonder overschaduwd door gezinsgeluk.
Dat verschrikkelijk Amerikaanse accent als hij platen aankondigde. Meddddoonnaquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef milia het volgende: Maar ik ben inmiddels wel vergeten waarvan ik Adam ken, hebben meer mensen daar last van
En wat dacht je van z'n stijve tokus op de buis (rls The Adams Family toen hij in z'n duster achter Patricia kwam staan terwijl zij in de spiegel keek).....quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We kennen Adam van z'n haar. Véél haar, blond en woest. Aan de foto's te zien, kennen we Mickey van hetzelfde
Zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Ole het volgende:
Nu nog even de scheiding van Conny en Hans. Wordt ook wel eens tijd.
Ik zag ze een paar weken geleden hier over de grachten rijden in hun dure Cabrio. Wellicht hoopten ze op een foto van Van Tellingen of zo, want ze kwamen meerdere keren langsrijdenquote:
volgens mij heeft hij die niet meer idd..quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:49 schreef cindy10 het volgende:
Als patries wraak wil nemen,kan ze altijd nog adams helicopter onklaar maken![]()
Of heeft hij die moeten inleveren bij het belasting gedoe?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Hyperdude het volgende:
Boliviaans marcheerpoeder
Ik hóór het hem zeggen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Ole het volgende:
Ik ken hem nog als John (jįhn) Holden op radio Decibel (dat is lįįįįng geleden)
OMGquote:
That has disaster written all over it.quote:
Ze willen het beschaafd houden. Vooral voor hun dochterquote:
Morgen even Shownieuws kijken op de site dan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze willen het beschaafd houden. Vooral voor hun dochter
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Welke maten kan ik noteren?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Present!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Welke maten kan ik noteren?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |