abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48453614
Nog meer dirt rond de Breukhoventjes:
quote:
"Connie lokte vreemdgaande Hans in val"
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Weekblad Privé komt woensdag met een elf pagina's tellend verhaal over het huwelijksleven van Hans en Connie Breukhoven. Hoofdredacteur Evert Santegoeds: "Hans bedroog Connie, waarop zij hem in de val heeft laten lopen."

Evert Santegoeds vertelt dat Connie en Hans al langere tijd een schijnhuwelijk hebben. "Connie heeft op een gegeven moment het gevoel gekregen dat ze werd bedrogen. Ze heeft toen het alarmysteem op Hans auto laten kraken waardoor ze precies op de hoogte kon worden gehouden waar Hans op elk moment van dag of nacht was. Na een leugen besloot ze over te gaan tot verdere actie."

Connie zou, volgens het weekblad, de toenmalige chauffeur van Hans zo onder druk hebben gezet dat hij haar naar het adres van de Belgische maitresse in Waterloo loodste.

Vervolgens zette Connie een val. Evert Santegoeds onthult: "Connie parkeerde, toen Hans enige dagen in het buitenland was, de auto van Hans op de oprit van zijn minnares en nam daar foto's van. Hiermee heeft ze Hans later geconfronteerd. Connie heeft een eerdere datum op de foto's laten zetten, zodat het leek alsof de ontmoeting inderdaad op een vroeger tijdstip was geweest. Hij kón niet anders dan bekennen."

Santegoeds beweert dat de ontboezeming van Hans tot veel tranen heeft geleid, tijdens een vakantie in het Oostenrijkse Lech. "Daar heeft hij aan zijn gezin uitgelegd wat er aan de hand was. En dat was heel emotioneel."

Connie heeft in een reactie laten weten dat haar huwelijk perfect is: " Ik zie jullie wel weer in de rechtszaal."

De hoofdredacteur zegt foto's te hebben van Hans en zijn Belgische vriendin, die in het weekblad B. wordt genoemd. "Ze waren samen in Barcelona en zijn gespot door een Engelse privédetective."

Santegoeds schreef eerder dit jaar dat de kliniek van Connie, Clinic for Injectables, bijna bankroet zou zijn. Naar aanleiding van dat verhaal sleepte Connie de hoofdredacteur voor de rechter. De uitspraak van de rechter in deze zaak is donderdag.

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 18-04-2007 12:03:35 ]
pi_48455008
Ook op zijonline een artikel:
quote:
Hoofdredacteur Evert Santegoeds: "Hans bedroog Connie, waarop zij hem in de val heeft laten lopen." De eerste man van het weekblad Prive concludeert dat Connie en Hans al langere tijd een schijnhuwelijk hebben.

De hoofdredacteur zegt foto's te hebben van Hans en zijn Belgische vriendin, die in het weekblad B. wordt genoemd. "Ze waren samen in Barcelona en zijn gespot door een Engelse privédetective."

Santegoeds schreef eerder dit jaar dat de kliniek van Connie, Clinic for Injectables, bijna bankroet zou zijn. Naar aanleiding van dat verhaal sleepte Connie de hoofdredacteur voor de rechter. De uitspraak van de rechter in deze zaak is donderdag

Connie zelf was zo verrast dat zij toen Prive haar confronteerde met de feiten zij niets anders wist uit te brengen dat zij de Belgische vouw van Hans kende en dat zij een goede vriendin van hen beiden was. Connie dreigde ook Prive voor de rechter te slepen omdat haar huwelijk perfect is.... " Ik zie jullie wel weer in de rechtszaal."

Maar helaas voor Connie: de bewuste vrouw in Waterloo ontkent Connie ooit ontmoet te hebben en is zeker niet de beste vriendin van de nu nog wettige echtgenote van Hans Breukhoven!

Telefonisch om opheldering vragen bij Connie Breukhoven lukte gisterenavond niet. De diva schijnt voor het eerst in haar leven zo sprakeloos te zijn over het feit dat zij ontmaskerd is, dat ze prefereert haar gsm niet op te nemen.

Voor wat het waard is: Connie Breukhoven beweerde maandag in het telefoongesprek dat zij met Prive voerde ook dat echtgenoot Hans zich op dat moment in het vliegtuig richting Zuid-Amerika bevond. Thuis bij zijn echtgenote was hij in ieder geval niet.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:04:23 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48455171
Vreemdgaan met een vrouw?
Dus die geruchten die al tijden rondzingen over Hans' homoseksualiteit zijn niet waar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48455235
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
Dus die geruchten die al tijden rondzingen over Hans' homoseksualiteit zijn niet waar?
Misschien maakt ook de 'Belgische vriendin' deel uit van de dekmantel die Hans Breukhovens homoseksualiteit moet verhullen?
pi_48455275
quote:
Misschien zijn die geruchten wél waar en is dit één grote afleidingsmanouvre, weet je veel in die wereld van list en bedrog.

En ik lees dat cinnamongirl mogelijk ook die conslusie trekt.
pi_48455302
GMTA
  woensdag 18 april 2007 @ 12:07:43 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48455319
Jullie twee weten meer van deze conspiracy hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48455581
Complottheorie of niet? In beide gevallen komt Connie er bekaaid vanaf. Wat moet je als vrouw met een echtgenoot die mannen prefereert, én wat moet je als vrouw met een echtgenoot die een andere vrouw prefereert?
pi_48456273
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Suko het volgende:
Complottheorie of niet? In beide gevallen komt Connie er bekaaid vanaf. Wat moet je als vrouw met een echtgenoot die mannen prefereert, én wat moet je als vrouw met een echtgenoot die een andere vrouw prefereert?
$$$$$.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:59:05 #10
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_48457588
Tja, misschien wou Hans eens een echte vrouw ipv een geplastificeerde livin' doll
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 april 2007 @ 13:35:15 #11
22592 crew  Ole
pi_48459275
quote:

Maar ms was het wel een trans. of is Hans Bi en heeft nog weer ergens anders een man

[ Bericht 16% gewijzigd door Ole op 18-04-2007 13:47:42 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 april 2007 @ 13:49:40 #12
22592 crew  Ole
pi_48459889
Ze heeft er trouwens wel veel moeite voor gedaan om hem te betrappen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 18 april 2007 @ 13:52:06 #13
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_48459992
Zou ik ook doen als ik wist dat mijn vent bij een ander ligt, maar daar geen bewijs van krijg/heb.
pi_48459999
Wilde hij weer eens weten hoe een echte vrouw voelt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_48460327
quote:
Onduidelijk is wie de bron is van het verhaal in Privé. Naar verluidt zouden er twee bronnen zijn: een familielid en iemand uit het bedrijf van Connie. Het familielid zou één van de kinderen van Hans en Connie zijn.

Commentaar

Hans Herzberg, de woordvoerder van Connie Breukhoven, wil geen commentaar geven op de aantijgingen in Privé. Dat heeft hij laten weten aan de website Sterrenstek.

"Connie wil geen enkel commentaar geven op deze kwestie. Hans is namelijk voor zaken in Amerika en komt volgende week weer terug", zegt Herzberg op Sterrenstek. "Ik neem aan dat zij dit eerst samen willen bespreken alvorens naar buiten te treden. Iedereen moet het zwijgen van Connie over deze zaak respecteren."
quote:
Hans Breukhoven haalde onlangs nog hard uit naar Santegoeds door hem "een gefrustreerde relnicht" te noemen. nu.nl
pi_48464283
Leuke foto van die twee trouwens, op de cover van prive
pi_48464664
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
Leuke foto van die twee trouwens, op de cover van prive
Idd
  woensdag 18 april 2007 @ 16:08:51 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48465905
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef kalemero het volgende:
Zou ik ook doen als ik wist dat mijn vent bij een ander ligt, maar daar geen bewijs van krijg/heb.
Ja ik ook
Connie en Hans hadden alles wat hun hartje begeerden.
Gaat Hans vreemd
pi_48468038
Geld maakt niet gelukkig, zo zie je maar weer...
  woensdag 18 april 2007 @ 18:10:21 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48470831
ff kijken hoe dit afloopt..:9
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 april 2007 @ 19:30:01 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_48474260
Dit moet verfilmd worden en dan als eerste door the Free record shop worden verkocht als actie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48475048
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Misschien maakt ook de 'Belgische vriendin' deel uit van de dekmantel die Hans Breukhovens homoseksualiteit moet verhullen?
Die geruchten over Hans' vermeende homosexualiteit doen al tijden de ronde. Wie weet hoe die de wereld in gekomen zijn en waar ze op gebaseerd zijn? Als dit een dekmantel is dan zou Connie dit dan expres hebben laten uitlekken. Lijk mij best sterk eigenlijk.
pi_48475606
quote:
Connie Breukhoven reageert niet op aantijgingen
De woordvoerder van Connie Breukhoven heeft laten weten dat ze niet wil reageren op het artikel in Privé, waarin wordt bericht over de affaire van haar man.

Hans Herzberg, de woordvoerder van Connie Breukhoven, wil geen commentaar geven op de aantijgingen in het weekblad Privé. Dat heeft hij laten weten aan de website Sterrenstek. Hans Breukhoven heeft zijn vrouw langere tijd bedrogen door er een Belgische minnares op na te houden, onthult Privé woensdag in een reportage.

"Connie wil geen enkel commentaar geven op deze kwestie. Hans is namelijk voor zaken in Amerika en komt volgende week weer terug", zegt Herzberg op Sterrenstek. "Ik neem aan dat zij dit eerst samen willen bespreken alvorens naar buiten te treden. Iedereen moet het zwijgen van Connie over deze zaak respecteren."

Volgens Privé verdacht Connie haar man al langer van een affaire. Ze zou hierop het alarmsysteem in de auto van Hans hebben laten manipuleren, waardoor ze in de gaten kon houden waar hij zich bevond. Ze zette de toenmalige chauffeur van Hans onder druk die haar vervolgens naar Waterloo bracht, waar de maîtresse zou wonen. De 55-jarige glamourvrouw maakte een foto van de auto van Hans op de oprit van de vrouw en confronteerde haar echtgenoot ermee toen hij terugkwam van zakenreis. Hij kon niet anders dan bekennen.

Onduidelijk is wie de bron is van het verhaal in Privé. Volgens een anonieme bron van Sterrenstek waren er twee bronnen: een familielid en iemand uit het bedrijf van Connie. Het familielid zou één van de kinderen van Hans en Connie zijn.

Evert Santegoeds, de hoofdredacteur van Privé, ligt wel vaker in de clinch met de glamoureuze Connie. Zo schreef hij eerder dit jaar dat Clinic for Injectables, de kliniek van de blondine, bijna failliet is. Hierop werd de roddelkoning door Connie voor de rechter gesleept. Een uitspraak in deze zaak volgt donderdag.
[Novum]
pi_48479067
Raar..vorige week fietste ik naar mijn werk door het Vondelpark en toen zag ik ze gewoon heel gesellie samen joggen!! Was om een uurtje of half negen...Ze zien er wel eng geplastificeerd uit btw!
geniet nooit met mate
pi_48484156
DE HUWELIJKSCRISIS! CONNIE BREUKHOVEN REAGEERT: 'ER IS GEEN WOND ZO GROOT OF HIJ BLOEDT IN 2 DAGEN DOOD!
Connie Breukhoven heeft zojuist voor de eerste maal gereageerd op het onthullende verhaal in weekblad Prive van vandaag waarin hoofdredacteur Evert Santegoeds schrijft dat zij al jarenlang wordt bedrogen door echtgenoot Hans Breukhoven. Hans zou een minnares in Belgie hebben en dat ook, nadat Connie op slinkse wijze achter de waarheid was gekomen, huilend hebbben opgebiecht aan diva Connie. Namens Connie Breukhoven zegt haar woordvoerder Hans Herzberg: 'ER IS GEEN WOND ZO GROOT OF HIJ BLOEDT IN TWEE DAGEN DOOD'.

Uit de reactie van Connie Breukhoven mag afgeleid worden dat zij denkt dat de nu ontstane rel rond haar huwelijk snel zal doodbloeden, maar die kans lijkt vrij gering. Prive's hoofdredacteur Santegoeds heeft namelijk bevestigd dat zijn weekblad volgende week in haar nieuwe editie komt met nieuwe onthullingen over het nu meest besproken showbizzpaar van Nederland.

Het gerucht gaat overigens ook dat er een dertig jaar oud procesverbaal van de Haagse politie boven water zou zijn gekomen waarin staat dat Connie destijds zou zijn aangehouden wegens prostitutie. Dat verhaal dat Connie Breukhoven vroeger in Den Haag de hoer zou hebben speelt al tientallen jaren, maar bewijs is nooit geleverd. Connie zelf loofde eerder een mijoen uit voor wie het bewijs zou kunnen leveren van haar prostitutieverleden....

De woordvoerder van Connie Breukhoven zegt ook dat Hans niet kan reageren omdat hij tot volgende week in Amerika verblijft. In het verhaal in weekblad Prive dat leest als een thriller waarbij de echtelieden Hans en Connie Breukhoven elkaar bedriegen, belazeren en bedonderen wordt gedocumenteerd door Santegoeds aangetoond dat het huwelijk als voorbij kan worden beschouwd.

Hans heeft een minnares en Connie laat haar echtgenoot volgen door een prive-detective om te zien of hij vreemdgaat. Ook saboteertzij de auto van Hans dusdanig dat zij ieder momnent van de dag kan zien waar Hans zich bevindt.

Van een echtscheiding zal overigens nog geen sprake zijn. De reden zou zijn dat het de Breukhovens op dit moment ook financieel niet voor de wind gaat en dat de waarschijnlijk torenhoge alimentatie die de vreemdgaande Hans aan Connie zou moeten betalen wel eens een probleem zou kunnen vormen.

In het aprilnummer van zakenblad Quote valt te lezen dat Hans Breukhoven de omzet van zijn Free Records Shops de afgelopen vijf jaar gestadig heeft zien dalen omdat veel van zijn klanten de muziek die hij verkoopt gratis downloaden van internet.

Maar terwijl de inkomsten stokken, lopen de kosten -zo weet Qoute- van de huurcontracten van zijn 430 filialen op. Die tikken steviger aan dan ooit. In combinatie met Connie exhorbitant spendeergedrag, zo concludeert het blad van Jort Kelder, is dat een reële bedreiging voor Hans zijn portemonnee. De vraag is dan ook of Hans Breukhoven zich nog wel een echtscheiding kan veroorloven. zijonline.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')