abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 14:15:58 #226
22592 crew  Ole
pi_69525911
quote:
Die reacties zeggen meer over degene waar de mening van afkomstig is, dan over mijn woonplaats.
Lul jezelf er maar uit Gina! Echt een geloofwaardige column, nog meer gelogen dan je vorige.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69528750
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Lul jezelf er maar uit Gina! Echt een geloofwaardige column, nog meer gelogen dan je vorige.
De reacties kwamen merendeels uit haar eigen woonplaats,de trut
pi_69528790
Maar Ole ik ben blij dat ze je goed behandeld hebben hier op t dorp, en heb je nog in de Dijk gegeten?En hoe was t?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 17:03:58 #229
22592 crew  Ole
pi_69530828
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef Anniebab het volgende:
Maar Ole ik ben blij dat ze je goed behandeld hebben hier op t dorp, en heb je nog in de Dijk gegeten?En hoe was t?
Gezellig, lekker en vooral véééél! *burp. Goede bediening ook . Mijn glas is geen moment leeg geweest
Moet er nog wel van bijkomen! Wel jammer dat de kroegen al zo vroeg dicht waren. Kwam denk ik ook omdat het verder erg rustig was. Aardige lui hoor daar, in dat palingdorp.
pi_69530902
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Gezellig, lekker en vooral véééél! *burp. Goede bediening ook . Mijn glas is geen moment leeg geweest
Moet er nog wel van bijkomen! Wel jammer dat de kroegen al zo vroeg dicht waren. Kwam denk ik ook omdat het verder erg rustig was. Aardige lui hoor daar, in dat palingdorp.
oke!.Nou leuk te horen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:37:58 #231
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69536850
Dit hebben we toch niet over het hoofd gezien?

http://www.telegraaf.nl/p(...)_V_dam__.html?p=10,2
quote:
Yolanthe krijgt excuses uit Volendam

van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen werd de grond in geschreven door een Volendamse columniste, maar zij krabbelt terug: "Ik heb over de rug van iemand anders mijn letters op papier gezet."

De schrijfster in kwestie, Gina Schilder, zegt in haar nieuwe column: "Ik kan mezelf groot houden. Ik kan mijn schouders ophalen en mijn kop stijf. Ik kan net doen of het me geen zier kan schelen dat ik de mevrouw een hak heb gezet op een inspiratieloze dag, maar ik geef ruiterlijk toe: ik heb voor mijn beurt gesproken en heb over de rug van iemand anders mijn letters op papier gezet."
Ze vervolgt op webregio.nl: "En er zal bij onze lieve dorpszanger waarschijnlijk ook een verhaal aan kleven, maar hangt de waarheid niet altijd ergens in het midden?"
Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen maakten anderhalve week geleden bekend uit elkaar te zijn. Na 2,5 jaar was hun liefde over.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:39:22 #232
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69536892
En deze:

http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
quote:
Jan Smit niet kwaad op Yolanthe

AMSTERDAM - Jan Smit is niet kwaad op zijn ex-vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen. Ondanks de pijnlijke breuk houdt de zanger nog steeds van haar, zo zegt hij deze week in Story. "Yolanthe zal altijd in mijn hart blijven zitten."

Vorige week dinsdag werd bekend dat het bekende liefdespaar een punt achter zijn relatie had gezet. Al wekenlang gonsde het van de geruchten dat er iets moois bloeide tussen Yolanthe en voetballer Wesley Sneijder. Diezelfde avond toonde RTL Boulevard beelden waarop Yolanthe en Wesley zoenend te zien zijn in een Amsterdamse parkeergarage.

Signalen
In Story zegt Jan dat hij degene is die er een punt achter heeft gezet. "Er speelde al het één en ander. Ik kreeg in de afgelopen maanden steeds meer signalen dat er wat aan de hand was. Maar elke keer wuifde ik het weg", aldus de zanger.

"Op een gegeven moment kon ik er echter niet meer omheen. En ja, ik ben toch niet gek? Toen heb ik tegen Yolanthe gezegd dat het over was", zo zegt de zanger in het blad.

Affaire
Het gerucht gaat dan Jan zelf ook is vreemdgegaan tijdens hun relatie. Zo zou de zanger een jaar geleden een affaire hebben gehad met Fleur Minjon, de zangeres van meidengroep KUS. Jan ontkent dit gerucht. "Fleur en ik kennen elkaar inderdaad. En ja, we hebben ook samen wat gehad. Maar dat was ver voordat Yolanthe en ik iets samen kregen."
De manager van Jan Smit meent dat het het beste is als het koppel er het zwijgen toe doet. "Ik wil dat Jan zijn mond houdt", zo laat hij weten.
pi_69537710
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze:

http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
[..]

En weer niks over Liza
pi_69537836
quote:
Alsof hij wél zou zeggen dat hij kwaad op haar is, met z'n goedlopende carriere in z'n achterhoofd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_69541879
Julie zijn verzeild geraakt in cliches en oubolligheid, met maar 9 auteurs. Dat is wel heel erg buurtachtig, alsof 1 straat in Nederland met elkaar aan het roddelen is. Jim Wave heeft overigens een nieuw lied opgevoerd met karaoketekst op de foto van Liza, getiteld: 'There ain't no one else but you.' Een prachitge ballad. Het gerucht gaat trouwens dat Jan Smit Liza in een dronken bui op Koninginnedag alleen maar gezoend heeft . Iedereen gaat op Koninginnedag en kermis vreemd in Volendam door de drank. Jan en de man van Liza zijn dan ook nog steeds vrienden en Liza woont nog steeds bij haar man. Kortom, een storm in een glas water lijkt mij. Maar, geef mij maar JIM WAVE: Nieuwste Lied: 'There ain;t no one else but you. I love you JIIM WAVE, there's no one for me but you. Kusjes Annellies.
stadionwave
  zaterdag 30 mei 2009 @ 07:40:18 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69547050
Maar Annelies, vertel eens meer hoe Jim Wave eronder wor gehouden door de palingmafia?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69547178
Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat t een zoen was en daar waarschijnlijk bij is gebleven.Maar dat iedereen hier vreemdgaat met drank is wel erg overdreven.Hoewel t natuurlijk wel gebeurd, net als ergens anders.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:37:15 #238
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69547202
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:31 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat t een zoen was en daar waarschijnlijk bij is gebleven.Maar dat iedereen hier vreemdgaat met drank is wel erg overdreven.Hoewel t natuurlijk wel gebeurd, net als ergens anders.
jaja een zoen op zijn duitse helm, tot ver achter haar huig!

Als dat in Volendam een zoentje heet, kom ik denk ik nieuwjaarsdag naar volendam!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69547247
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

jaja een zoen op zijn duitse helm, tot ver achter haar huig!

Als dat in Volendam een zoentje heet, kom ik denk ik nieuwjaarsdag naar volendam!
Ja t zal er niet eentje op der hand zijn geweest.hahah dus jij wil dat wel eens zien?
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 08:43:58 #240
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69547255
Is eigenlijk al gemeld dat Carola & Friends er mee kapt?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69547264
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:43 schreef Manu82 het volgende:
Is eigenlijk al gemeld dat Carola & Friends er mee kapt?
Ja ik zou t wel doen ,maar dacht dat het niet interressant genoeg zou zijn,Ik heb in ieder geval nog nooit iets van ze gehoord.....
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 08:47:51 #242
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69547277
Had er ook nog nooit van gehoord, maar zag het plots bij Shownieuws.
Het hele dorp zal daar inmiddels wel in diepe rouw zijn.
Nu maar hopen dat dat nieuwe BZN niet ook nog uit elkaar gaat
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69547296
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:47 schreef Manu82 het volgende:
Had er ook nog nooit van gehoord, maar zag het plots bij Shownieuws.
Het hele dorp zal daar inmiddels wel in diepe rouw zijn.
Nu maar hopen dat dat nieuwe BZN niet ook nog uit elkaar gaat
Nou in de rouw ? Denk t niet , misschien een paar ,maar die zullen op een hand te tellen zijn.Kijk ze zijn destijds gestopt met Bzn, en daarna zelf gaan scharrelen ,maarrrrrr...hier hadden ze t juist wel gehad met ze dus zaten niet op die comebacks te wachten.Vooral van onze Jan K niet
pi_69547981
K heb nog een tip op You Tube. The White wankers uit Volendam.Soort parodie op verschillende muziekstyles.Ik vond t wel grappig.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 12:51:46 #245
22592 crew  Ole
pi_69550753
Wisten we al dat Evert team Jan is? Valt me van hem tegen
quote:
Strikt Privé
Het is geen doorsnee liefdesbreuk, die Nederland al meer dan een week bezighoudt… Elke dag nieuwe verhalen, getuigen en geruchten over YOLANTHE, JAN en WESLEY. Want dat zij op een dag in diens armen zal eindigen, daar zijn vriend en vijand het inmiddels wel over eens… Na haar relatie met timmerman JEFFREY, die veel verder ging dan de door PRIVÉ onthulde liefdesvakantie naar Thailand, moet de kleine diva dit voorjaar in contact zijn gekomen met de net gescheiden Sneijder… Terwijl Jan nog zong over de benen van Yolanthe, had zij al meer oog voor de gespierde kuiten van de voetbalinternational!

Al wekenlang deden over hen de nodige verhalen de ronde. Ze waren gespot in Barcelona. Afgelopen weekend op een Hollands Muziekfeest in Vianen. Ze waren al eens samen bij een optreden van hitzanger ROBERT LEROY. Een dag later schrijft Yolanthe aan Wesley, op de openbare vriendensite Facebook: ‘Hey aapje, was gezellig!’
Bij mij wil het er dan ook niet in dat Jan Smit om de een of andere reden de schuld van de breuk zou moeten krijgen. Immers, Yolanthes bouwvak-vakantie met de timmerman naar Thailand vond vorig jaar zomer al plaats. En niet te ontkennen valt toch dat dat, achteraf, de eerste scheur in het liefdesgeluk van het stel is geweest!
Nee, dan PATRICIA PAAY en ADAM CURRY! Als donderslag bij heldere hemel werd de diva door Adam verlaten. ‘Who’s That Lady With My Man’ - haar hit uit 1977 - is weer helemaal van deze tijd! Als donderslag bij heldere hemel? Dan is Paay door haar eeuwige zonnebril veel ontgaan! MICKY HOOGENDIJK kent Adam niet zeven weken, maar al een jaar of tien!
Adam Curry gaat met haar trouwen en in Amerika wonen, heeft hij aangekondigd. Dat heb ik eerder gehoord… In 1987 schreef ik dat Patricia Paay nogal onhandig haar man JOEY FRESCO bedroog, huis en haard verliet en introk bij Adam Curry. Ze gingen trouwen… én in Amerika wonen. De showbizz hangt van herhalingen aan elkaar. Maar het is toch niet zo gek, dat ik me af en toe blijf verbazen?

Tot volgende week,

Alle goeds van

EVERT SANTEGOEDS
pi_69550806
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:51 schreef Ole het volgende:
Wisten we al dat Evert team Jan is? Valt me van hem tegen
[..]

oke,maar als het noe wel waar is dat zij al langer met Sneijder gaat is Jan toch uiteindelijk de klos?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 12:55:50 #247
22592 crew  Ole
pi_69550818
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef Anniebab het volgende:

[..]

oke,maar als het noe wel waar is dat zij al langer met Sneijder gaat is Jan toch uiteindelijk de klos?
áls ja.

Maar omdat ze beiden een spreekverbod hebben zal het nog wel even duren voordat 'de waarheid' boven komt
pi_69550907
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:55 schreef Ole het volgende:

[..]

áls ja.

Maar omdat ze beiden een spreekverbod hebben zal het nog wel even duren voordat 'de waarheid' boven komt
Ja dat zal wel niet zo lang meer duren,wel raar dat Sneijder vlak nu een zware hamstring-blessure heeft.......
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 13:02:34 #249
22592 crew  Ole
pi_69550929
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:00 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja dat zal wel niet zo lang meer duren,wel raar dat Sneijder vlak nu een zware hamstring-blessure heeft.......
Ja dat las ik ook net
Maar dat zal toch hier niks mee te maken hebben? Daar is ie veel te duur voor
pi_69550952
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja dat las ik ook net
Maar dat zal toch hier niks mee te maken hebben? Daar is ie veel te duur voor
Ja je weet nooit, teveel ratsebatsen misschien...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')