Je bent toppiequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
Op is trouwens aangepast met bijvoegsel een doodsbange Yolanthe!
Ole is er gewoon stil van nu ze hier eindelijk eens voet aan wal heeft gezet.Adembenemend!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef Duderella het volgende:
Ole, heb je al aan de vOLEndammers verteld dat je voor het ezeltje bent?
Ikkequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
Yolanthe is om een reaktie gevraagd
"Ik mag echt niets zeggen. Ik ben zo bang. Natuurlijk mag ik wel zeggen dat ik verdrietig ben en bijna aan deze hele situatie kapot ga, maar daar moet ik het echt bij laten".
Wat zijn dat voor managers![]()
ik quote iemand hier maar weet niet meer wie in de haast om de topic goed te openen !
Hoi Eefquote:
Jaaaah die is echt goed!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
Foto Jaap Buys ook toegevoegd bij de op!
Tja kweet niet of Wesley partij is voor Jaap, Jaap hoeft alleen maar zijn arm te strekken en tegen het voorhofd van sneijdert aan te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Moest Yolanthe huilen of heeft ze weer 500 sms'jes verstuurd naar Madrid
Inderdaad, het ZOU kunnen maar tis niet dat ik der meteen herkenquote:
Het lijkt wel of Wolter kroes ook op plekken zit waar hij niet hoort te komen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:22 schreef Duderella het volgende:
Die Yolanthe maakt het écht niet uit of er camera's hangen hè?
Dit is wel een heeel Magical Trio!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Wolter kroes ook op plekken zit waar hij niet hoort te komen!
In de wandelgangen wordt al beweerd dat Yolanthe nogal van de trio's is
Is waarschijnlijk ook de reden waarom ze bij Twinzz altijd zo moeilijk liep
Er zal toch wel een omgangsregeling getroffen worden voor dat beest.?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Stroekie het volgende:
in de op moet natuurlijk ook nog dat fotootje van zielige hondje komen
Er staat dat Jan op hemelvaartsdag met de man van Liza op pad was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad, het ZOU kunnen maar tis niet dat ik der meteen herken![]()
Ben benieuwd naar de inhoud...
of een rechtzaak zoals bij margarita en edwin om pacoquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er zal toch wel een omgangsregeling getroffen worden voor dat beest.?
hebben tot net op de boot geborreld. 7 uur gaam we de dijk opquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef Duderella het volgende:
Ole, heb je al aan de vOLEndammers verteld dat je voor het ezeltje bent?
Bron is natuurlijk de kwaliteitskrant De Telegraafquote:wo 27 mei 2009, 15:25
Yolanthe niet altijd scherp
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe beweert dat ze altijd tien keer nadenkt voordat ze iets onderneemt, omdat er overal camera's op de loer liggen...
De Volkskrant heeft in een bijlage een interview geplaatst met Yolanthe. Ze spraken de presentatrice/actrice vlak voor haar breuk met zanger Jan Smit.
"Jan en ik kunnen nooit op zondag spontaan naar de Efteling of op de dijk een ijsje kopen. Dan worden we meteen omringd door massa's mensen", aldus Yolanthe. Ook naar de sportschool gaan zit er niet in. "Ik ga natuurlijk niet zwetend op een loopband staan of uitgebreid douchen, terwijl iedereen me kritisch van top tot teen bekijkt. Dat is gewoon heel gênant."
De camera die tijdens haar onderonsje met voetballer Wesley Sneijder op haar stond gericht, had Yolanthe zeker even over het hoofd gezien.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:21 schreef Manu82 het volgende:
Nieuwe feiten nu bij Shownieuws!!!
Jan Smit heeft er zelf een punt achter gezet. En Shownieuws haalt Story aan als bron.quote:
WOWquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Er staat dat Jan op hemelvaartsdag met de man van Liza op pad was.
Later kwam Liza ook en ze zijn met z'n 3en het park in geweest en later neergestreken op het terras van Cafe de Vrijheid.
Ik vind het toch ook wel vreemd dat Jan wel met een verklaring naar buiten komt en Yolanthe niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
Yolanthe is om een reaktie gevraagd
"Ik mag echt niets zeggen. Ik ben zo bang. Natuurlijk mag ik wel zeggen dat ik verdrietig ben en bijna aan deze hele situatie kapot ga, maar daar moet ik het echt bij laten".
Wat zijn dat voor managers![]()
ik quote iemand hier maar weet niet meer wie in de haast om de topic goed te openen !
Story heeft er een 'verklaring' van gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het toch ook wel vreemd dat Jan wel met een verklaring naar buiten komt en Yolanthe niet...
Ik ben ook een beetje goedgelovig, blijkt maar weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Story heeft er een 'verklaring' van gemaakt
Het was gewoon iets wat hij - áls hij het al gezegd heeft- tussen neus en lippen door geroepen heeft denk ik. Story publiceert alles als feiten, maar goed, we weten wel beter inmiddels natuurlijk!
Yolanthe wor gewoon bedreigd dat is duidelijk... ze willen Jan als boegbeeld van dat rotte palingdorp hoog houden en doen alles om Yolanthe de kop in de duwen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Story heeft er een 'verklaring' van gemaakt
Het was gewoon iets wat hij - áls hij het al gezegd heeft- tussen neus en lippen door geroepen heeft denk ik. Story publiceert alles als feiten, maar goed, we weten wel beter inmiddels natuurlijk!
Waarschijnlijk heeft ze dat zelf aangeboden in ruil voor alle spullen uit hun gezamenlijke huis....quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe wor gewoon bedreigd dat is duidelijk... ze willen Jan als boegbeeld van dat rotte palingdorp hoog houden en doen alles om Yolanthe de kop in de duwen!
dat heeft zo'n meisje niet nodig... nee het is de palingmafia!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat zelf aangeboden in ruil voor alle spullen uit hun gezamenlijke huis....
Dat vind jij gewoon een spannender idee!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat heeft zo'n meisje niet nodig... nee het is de palingmafia!
Vlg. Story:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat heeft zo'n meisje niet nodig... nee het is de palingmafia!
Of voor de hond!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat zelf aangeboden in ruil voor alle spullen uit hun gezamenlijke huis....
Lange sms'jes stuurt zequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Vlg. Story:
Yolanthe laat per SMS weten: "ik word steeds meer geconfronteerd met allerlei verhalen. Heel vervelend, maar als de waarheid naar boven komt, dan is dat zijn eigen schuld. Het is onterecht dat ik word afgemaakt. Durf nu echt niet te praten, vind het zelf ook verschrikkelijk".
Nee, jan keizer! verdere praat in voetbalquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Rooneys schoenen zijn gestolen.Zit jij daarachter Versabommie?
Twitter?Jij bent ook van alle markten thuis...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, jan keizer! verdere praat in voetbal
Aldus de Story op story.nlquote:JAN OVER DÉ BREUK
De relatiebreuk van Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen sloeg in als een bom.
Het gonst in Volendam, maar ook daarbuiten, van de wildste geruchten. Wie ging er het eerst vreemd en wie deed het met wie? Tot nu toe praatte Jan niet over de breuk, maar exclusief aan STORY vertelt hij over de breuk tussen hem en Yolanthe.
Aan STORY vertelt Jan: "Ik ben degene die het heeft uitgemaakt met Yo. Er speelde al het één en ander. Elke keer wuifde ik de signalen weg, maar op een gegeven moment kon ik er niet meer omheen."
De avond dat de beelden van een zoenende Yolanthe en Wesley in RTL Boulevard verschenen zal Jan nooit vergeten. Wat hij met name pijnlijk vond was dat Yolanthe die avond met zijn auto op stap was.
Ook duiken er overal verhalen op dat Jan zou zijn vreemdgegaan met Fleur Minjon, zangeres van Kus. "Fleur en ik hebben inderdaad wat met elkaar gehad, maar dat speelde ongeveer een jaar voordat ik met Yolanthe ging. Yolanthe wist dit en had er geen problemen mee. Anders zou ze ook niet met Fleur op vakantie naar Thailand zijn gegaan."
Merkwaardig is dat Yolanthe een spreekverbod heeft gekregen. Wel laat ze STORY weten: 'Het is onterecht dat ik word afgemaakt. En Jan laat dat gewoon gebeuren! verschrikkelijk!
euh jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef Anniebab het volgende:
Stil hier... zitten jullie nou allemaal op dat Bunker-topic?
euhh wel vrijpostig daar he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ja![]()
Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
K ga wel voetbal kijken.Gouwe knul ben jequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ja![]()
Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
Hoe bedoel je precies?quote:
Ze moet wel een goede bundel hebben met al die sms'jes naar Madridquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aldus de Story op story.nl
Of Yolanthe smst veel met Story gezien de verschillende smsjes of Story geeft er zijn eigen draai aan.
En zeer waarschijnlijk is het dat laatste
Ja dat kost dr klauwen met geld al die sms'jes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze moet wel een goede bundel hebben met al die sms'jes naar Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |