Vlg. Story:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat heeft zo'n meisje niet nodig... nee het is de palingmafia!
Of voor de hond!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat zelf aangeboden in ruil voor alle spullen uit hun gezamenlijke huis....
Lange sms'jes stuurt zequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Vlg. Story:
Yolanthe laat per SMS weten: "ik word steeds meer geconfronteerd met allerlei verhalen. Heel vervelend, maar als de waarheid naar boven komt, dan is dat zijn eigen schuld. Het is onterecht dat ik word afgemaakt. Durf nu echt niet te praten, vind het zelf ook verschrikkelijk".
Nee, jan keizer! verdere praat in voetbalquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Rooneys schoenen zijn gestolen.Zit jij daarachter Versabommie?
Twitter?Jij bent ook van alle markten thuis...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, jan keizer! verdere praat in voetbal
Aldus de Story op story.nlquote:JAN OVER DÉ BREUK
De relatiebreuk van Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen sloeg in als een bom.
Het gonst in Volendam, maar ook daarbuiten, van de wildste geruchten. Wie ging er het eerst vreemd en wie deed het met wie? Tot nu toe praatte Jan niet over de breuk, maar exclusief aan STORY vertelt hij over de breuk tussen hem en Yolanthe.
Aan STORY vertelt Jan: "Ik ben degene die het heeft uitgemaakt met Yo. Er speelde al het één en ander. Elke keer wuifde ik de signalen weg, maar op een gegeven moment kon ik er niet meer omheen."
De avond dat de beelden van een zoenende Yolanthe en Wesley in RTL Boulevard verschenen zal Jan nooit vergeten. Wat hij met name pijnlijk vond was dat Yolanthe die avond met zijn auto op stap was.
Ook duiken er overal verhalen op dat Jan zou zijn vreemdgegaan met Fleur Minjon, zangeres van Kus. "Fleur en ik hebben inderdaad wat met elkaar gehad, maar dat speelde ongeveer een jaar voordat ik met Yolanthe ging. Yolanthe wist dit en had er geen problemen mee. Anders zou ze ook niet met Fleur op vakantie naar Thailand zijn gegaan."
Merkwaardig is dat Yolanthe een spreekverbod heeft gekregen. Wel laat ze STORY weten: 'Het is onterecht dat ik word afgemaakt. En Jan laat dat gewoon gebeuren! verschrikkelijk!
euh jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef Anniebab het volgende:
Stil hier... zitten jullie nou allemaal op dat Bunker-topic?
euhh wel vrijpostig daar he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ja![]()
Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
K ga wel voetbal kijken.Gouwe knul ben jequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ja![]()
Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
Hoe bedoel je precies?quote:
Ze moet wel een goede bundel hebben met al die sms'jes naar Madridquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aldus de Story op story.nl
Of Yolanthe smst veel met Story gezien de verschillende smsjes of Story geeft er zijn eigen draai aan.
En zeer waarschijnlijk is het dat laatste
Ja dat kost dr klauwen met geld al die sms'jes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze moet wel een goede bundel hebben met al die sms'jes naar Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |