Eens!quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
Xbox 360+ 2 controllers+ Headset+ 15 Spellen.![]()
Als je terug komt hebben we wel een nieuw topicquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Sorry geen tijd voor een plaatje, alleen tijd voor TVP![]()
en nu op naar me werk
Ik ben blij dat ik niet de TT kan wijzigen maar wél gevoel voor humor heb, in tegenstelling tot Rossdalequote:
1-0 voor Bart.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de TT kan wijzigen maar wél gevoel voor humor heb, in tegenstelling tot Rossdale
quote:
Gratz!!quote:
En toen ik het deed liep je alleen maar te jankenquote:
IKquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef RitseB het volgende:
Nu alleen nog maar engels, maar dat wordt echt een eitje
wie gaat er trouwens vanavond voetbal kijken ?
chelsea was inderdaag geen drol aan, ga ik een keer voor een voetbal wedstrijdt zitten krijg ik dat soort onzinquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
IKKan niet wachten!
Hopelijk geen saaie wedstrijd zoals tegen Chelsea.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
chelsea was inderdaag geen drol aan, ga ik een keer voor een voetbal wedstrijdt zitten krijg ik dat soort onzin
Barcelona vs Manchester United.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
Wie speelt er vanavond dan? En hoe laat? En waar te zien?
Moet je ook niet vergeten te poepen booyquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAAA ik heb teveel gegeten ik ga dood
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAAA ik heb teveel gegeten ik ga dood
Het is hier geen twitter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:05 schreef koei het volgende:
Zo, heerlijk om 23:05 nog even twee kipfiletjes eten!
Nee, hier leest nog daadwerkelijk iemand wat er gepost wordt!quote:
Wat heb je gegeten dan? En hoeveel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:10 schreef lkb9000 het volgende:
Aaaa hou op over eten ik zit nog steeds absurd vol
Lekker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Noodles met kip, champignons, ui en knoflook. En heel erg veel, veels te veel
Nouja, mocht je dus uiteindelijk bezwijken, dan wel gelukkig dus...quote:
quote:
Ik moet bij deze foto meteen aan hints denkenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet bij deze foto meteen aan hints denken"Vijf woorden, vijfde woord, klinkt als hangen..."
GameBabe!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef GameBabe het volgende:
tvp, ik ben back in business na mijn vakantie.
Mooie F1 karretjes zitten bekijken en heul veul lekker gegeten.
Nu weer eens naar bed om morgen weer braaf te werken.
Toen ik dat zag hoorde ik hem zeggen.. Hier spuit ik m'n heroïne, hier spuit ik m'n heroïne!!!quote:
Het was inderdaad een heel raar gebaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
GameBabe!!
Ik miste je al!!
Maar je bent richting Monaco geweest?
[..]
Toen ik dat zag hoorde ik hem zeggen.. Hier spuit ik m'n heroïne, hier spuit ik m'n heroïne!!!
Yep weekje in Nice geweest en een dagje naar Monacoquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
GameBabe!!
Ik miste je al!!
Maar je bent richting Monaco geweest?
Oeh, lekker hoor! Waarom was ik er niet bij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Yep weekje in Nice geweest en een dagje naar Monaco
Nee Formule 1 gekeken. Het was een beetje druk in dat dorp op die dag en ik was zo blond om geen zonnebrand mee te nemen... dus ik was ook een beetje te auw om nog rustig in het zonnetje te zitten daarna.quote:
Daar ga ik ook heen volgende weekquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Yep weekje in Nice geweest en een dagje naar Monaco
quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]Je gelooft me gewoon niet
Ik ben altijd lief, heb nooit notes gehad, nooit geband geweest, etc
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik geloof je wel hoor Tain.. Je bent toch ook een knulliebullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Zijn er nog spelregels m.b.t. kotsen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Tain het volgende:
Straks wordt er een leuke weddenschap uitgevoerd hierzoWie de meeste kippenvleugeltjes van de KFC naar binnen kan werken
Dan heb je verloren volgens mijquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boefje!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Het is toch veel stoerder als je dan 6 bakken moet doen, dat je tussendoor de boel even uit moet kotsen en daarna weer verder eten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan heb je verloren volgens mijWeddenschap is tussen 2 personen en wie er het eerste 2 van die bakken op heeft
Wel handig als je dan al een bak leeg hebt als je moet kotsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is toch veel stoerder als je dan 6 bakken moet doen, dat je tussendoor de boel even uit moet kotsen en daarna weer verder eten!
Mysterie opgelost, vandaar dat facials zo populair zijnquote:
Ai koop maar alvast heel veel ultrazacht wc papier!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Tain het volgende:
Straks wordt er een leuke weddenschap uitgevoerd hierzoWie de meeste kippenvleugeltjes van de KFC naar binnen kan werken
Ik doe niet meequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ai koop maar alvast heel veel ultrazacht wc papier!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Mysterie opgelost, vandaar dat facials zo populair zijn
Van?quote:
Oh.quote:
damn, ik ben pas halverwege.quote:
Gebruik dan ook geen AVGquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef lkb9000 het volgende:
Lennart heeft een virus, lennart heeft een virus!
Mn eerste ooitalthans de eerste infectie die niet meteen door AVG verwijderd wordt
*insert HAHA-picture*quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef lkb9000 het volgende:
Lennart heeft een virus, lennart heeft een virus!
Mn eerste ooitalthans de eerste infectie die niet meteen door AVG verwijderd wordt
http://www.security.nl/article/17895/1/quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat dan wel? AVG is mij jarenlang trouw geweest
Dat was bij mn vriendin dr laptop ook gebeurdquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze wil ik je niet onthouden van AVG:
http://tweakers.net/nieuw(...)-na-dll-blunder.html
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was bij mn vriendin dr laptop ook gebeurd
Ik moet af en toe mezelf in m'n gezicht slaan om wakker te blijven, het is niet zo dat ik vragen krijg van vrienden hoe ik aan een blauw oog kom. Ik denk er dus wel om.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
Butchers Bay uitgespeeld!
Nu nog Assault on Dark Athena
Serieus, die gast mag de rambam van me krijgen, wat een irritante vent is het.quote:
Ik mag hem wel, het is een toffe gast!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, die gast mag de rambam van me krijgen, wat een irritante vent is het.
Hij doet achter al z'n posts een uitroepteken.
Ook zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo slim is hij niet, ook al is hij 24.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef disjfa het volgende:
Ohgod is er weer een nieuwe aq kloon omdat hij hier niet mag komen
Ja manquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
AQ doet gewoon weer als vroeger, en verpest de xbox360 topic. Laat hem daar. Verkoop allemaal je xbox360! Dan is het weer goed!
En hij gaat naar school en woont bij paps und mamsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo slim is hij niet, ook al is hij 24.
Jij mag je xbox houden. En ook in het xbox topic blijvenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
AQ doet gewoon weer als vroeger, en verpest de xbox360 topic. Laat hem daar. Verkoop allemaal je xbox360! Dan is het weer goed!
Fixedquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef disjfa het volgende:
Reageren op een zpelvout of stome chramatikavout iz aleen hinderleik. Seker alz je dislekt bendt en op elcke reacty elke dag wortd aangezproken soalz ik wortd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef disjfa het volgende:
Zie! Meteen weer topic verneukt door onzin!
[ afbeelding ]
Sweeeeetquote:
Is dit een belediging of een complimentquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef disjfa het volgende:
Allemaal wijfen in het topic behalve gamebabe. Wat een rare wereld hebben we vandaag
Maar gaan we vandaag nog wat leuks doen!
Een observatiequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment![]()
nope.. en weer onsuccesvol weer thuis...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef koei het volgende:
En Fallen? Succes gehad? Of ben je nogsteeds in de AH?
Ja, als ze bij haar vriendje is....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien is het wel haar zaterdag supermarkt
Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Tain het volgende:
kudt kudt kudt kudt kudt!
Fallen achtig moment, alleen in de trein.... kudt!
IK heb hem al in maanden niet meer gesproken.quote:
Rails: Ik zag jou meisje met bruine haren op 28 mei in de trein naar...quote:
sterkte bro!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Tain het volgende:
kudt kudt kudt kudt kudt!
Fallen achtig moment, alleen in de trein.... kudt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zat toevallig naast me in een sneltrein van den haag cs naar amsterdam cs... ze moest er wel op sloterdijk uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
sterkte bro!
Ik blijf voorlopig nog wel naar deze AH gaan... in de hoop haar nog tegen te komen.
Voor jou ook een normaal traject, of een incidenteel iets?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rails: Ik zag jou meisje met bruine blonde haren op 28 mei in de trein naar...
Heb je uberhaupt wel iets gezegd tegen haar? Het is niet alsof je even vijf minuten naast haar zit ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zat toevallig naast me in een sneltrein van den haag cs naar amsterdam cs... ze moest er wel op sloterdijk uit
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel iets gezegd tegen haar? Het is niet alsof je even vijf minuten naast haar zit ofzo
ofquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minuten
Nee, duurt altijd even voordat je weer in de buurt van beschaving komt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minuten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, duurt altijd even voordat je weer in de buurt van beschaving komt...
Ja, dat ik graag mag plagen (soms).quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef koei het volgende:
jaja... Elk geintje bevat een kern van waarheid zeggen ze altijd!
ow, sorry...quote:
Koffie is snachts zo lekker, gister nog om 3u een kopje gehadquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:30 schreef koei het volgende:
nee, dat betwijfel ik... Ik ga mezelf nu maar in slaap huilen![]()
Weltrusten allemaal!
Wacht maar tot je straks op het toilet zit, dan wil ik wel weten wie de emo is... crybaby!quote:
Detailos too muchos senior!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef lkb9000 het volgende:
Dat bericht net plaatste ik van het toiletik ben nu wel weer redelijk in orde
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:For the full list of Iron Maiden downloadables planned to arrive the week of June 9th, read on.
Aces High (live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clairvoyant
Powerslave
Fear of the Dark (live)
Hallowed Be Thy Name (live)
Iron Maiden (live)
dat werd tijd. Die moet ik natuurlijk hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef Fallen het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!!
Maiden naar Rock Band!![]()
http://kotaku.com/5272318(...)-iron-maiden-in-june
[..]
Je geeft zelf alle reden toe hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef disjfa het volgende:
Wat grappig. Weer mij afzeiken. Verzin eens iets anders.
Ik heb het over de aflevering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
Je word wild van naar naakte mannen kijken
Go jij
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiërs hun eigen taal niet beheersen.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiërs hun eigen taal niet beheersen.
Je kan ook gewoon normaal zijn. Kleine foutjes boeie. Maar Right in plaats van Write is gewoon dom.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
[..]Het leven zou alleen taalpuristen mogen kennen. Als je ook maar wat anders bent moet je afgefakkeld worden.
99% van de mensheid is domquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal zijn. Kleine foutjes boeie. Maar Right in plaats van Write is gewoon dom.
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiër?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiërs hun eigen taal niet beheersen.
Daar ligt Perth. En een speciale lijn voor country callers vind ik ook wel australischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiër?
http://www.budget.com.au/default.aspxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiër?
Dus als ik in Perth een auto huur en dan een briefje schrijf, dan ben ik opeens geen Nederlander meer, maar een Australiër?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar ligt Perth. En een speciale lijn voor country callers vind ik ook wel australisch
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus als ik in Perth een auto huur en dan een briefje schrijf, dan ben ik opeens geen Nederlander meer, maar een Australiër?
Oké, relaxed, geen inburgeringscursus op die manierquote:
Je kan ook gewoon daar blijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké, relaxed, geen inburgeringscursus op die manier
Je moet ze zo vaak slijpen, anders worden ze bot. RVS-messen zijn veel beterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:20 schreef koei het volgende:
geen anames meer mogen doen? Wat is er mis met anamessen?
Ja en dan ben ik net bij het stuk dat ik haar ging swaffelen...quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik net bij het stuk dat ik haar ging swaffelen...
Klopt, is al jaren de aardappelpartjes, salade met dressing, stuk vlees naar keuze en bier. Altijd fijn.quote:
Hoe? Nou gewoon, het handvat hou ik vast in mijn rechterhand en het lemmet haal ik middels een trekkende beweging met de scherpe zijde door het te snijden object. Zo doe ik een mes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Ehm, ik wil niet weten hoe jij precies een mes 'doet' Bart...
quote:
Ja. Trekken.quote:
quote:
Oh sorry, heb ik weer een woordje gezegd dat nog niet in je vocabulaire voorkomt?quote:
Waar heb je het over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik weer een woordje gezegd dat nog niet in je vocabulaire voorkomt?
Over het doen van een mes, dat wilde koei graag weten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Over het doen van een mes, dat wilde koei graag weten.
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.quote:
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.quote:
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?
iedergeval geen fail plaatjequote:
Geen idee. Koei vraagt het, dus dan zal het toch wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |