Heb je uberhaupt wel iets gezegd tegen haar? Het is niet alsof je even vijf minuten naast haar zit ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zat toevallig naast me in een sneltrein van den haag cs naar amsterdam cs... ze moest er wel op sloterdijk uit
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel iets gezegd tegen haar? Het is niet alsof je even vijf minuten naast haar zit ofzo
ofquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minuten
Nee, duurt altijd even voordat je weer in de buurt van beschaving komt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
hoi koei, een reis den haag cs -> amsterdam cs duurt geen 5 minuten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, duurt altijd even voordat je weer in de buurt van beschaving komt...
Ja, dat ik graag mag plagen (soms).quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef koei het volgende:
jaja... Elk geintje bevat een kern van waarheid zeggen ze altijd!
ow, sorry...quote:
Koffie is snachts zo lekker, gister nog om 3u een kopje gehadquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:30 schreef koei het volgende:
nee, dat betwijfel ik... Ik ga mezelf nu maar in slaap huilen![]()
Weltrusten allemaal!
Wacht maar tot je straks op het toilet zit, dan wil ik wel weten wie de emo is... crybaby!quote:
Detailos too muchos senior!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef lkb9000 het volgende:
Dat bericht net plaatste ik van het toiletik ben nu wel weer redelijk in orde
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:For the full list of Iron Maiden downloadables planned to arrive the week of June 9th, read on.
Aces High (live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clairvoyant
Powerslave
Fear of the Dark (live)
Hallowed Be Thy Name (live)
Iron Maiden (live)
dat werd tijd. Die moet ik natuurlijk hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef Fallen het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!!
Maiden naar Rock Band!![]()
http://kotaku.com/5272318(...)-iron-maiden-in-june
[..]
Je geeft zelf alle reden toe hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef disjfa het volgende:
Wat grappig. Weer mij afzeiken. Verzin eens iets anders.
Ik heb het over de aflevering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
Je word wild van naar naakte mannen kijken
Go jij
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiėrs hun eigen taal niet beheersen.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiėrs hun eigen taal niet beheersen.
Je kan ook gewoon normaal zijn. Kleine foutjes boeie. Maar Right in plaats van Write is gewoon dom.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
[..]Het leven zou alleen taalpuristen mogen kennen. Als je ook maar wat anders bent moet je afgefakkeld worden.
99% van de mensheid is domquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal zijn. Kleine foutjes boeie. Maar Right in plaats van Write is gewoon dom.
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiėr?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch triest hoeveel engelsen, amerikanen en in dit geval australiėrs hun eigen taal niet beheersen.
Daar ligt Perth. En een speciale lijn voor country callers vind ik ook wel australischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiėr?
http://www.budget.com.au/default.aspxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het betreffende briefje geschreven is door een Australiėr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |