Oeh, lekker hoor! Waarom was ik er niet bij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Yep weekje in Nice geweest en een dagje naar Monaco
Nee Formule 1 gekeken. Het was een beetje druk in dat dorp op die dag en ik was zo blond om geen zonnebrand mee te nemen... dus ik was ook een beetje te auw om nog rustig in het zonnetje te zitten daarna.quote:
Daar ga ik ook heen volgende weekquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Yep weekje in Nice geweest en een dagje naar Monaco
quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]Je gelooft me gewoon niet
Ik ben altijd lief, heb nooit notes gehad, nooit geband geweest, etc
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik geloof je wel hoor Tain.. Je bent toch ook een knulliebullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Zijn er nog spelregels m.b.t. kotsen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Tain het volgende:
Straks wordt er een leuke weddenschap uitgevoerd hierzoWie de meeste kippenvleugeltjes van de KFC naar binnen kan werken
Dan heb je verloren volgens mijquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boefje!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Het is toch veel stoerder als je dan 6 bakken moet doen, dat je tussendoor de boel even uit moet kotsen en daarna weer verder eten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan heb je verloren volgens mijWeddenschap is tussen 2 personen en wie er het eerste 2 van die bakken op heeft
Wel handig als je dan al een bak leeg hebt als je moet kotsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is toch veel stoerder als je dan 6 bakken moet doen, dat je tussendoor de boel even uit moet kotsen en daarna weer verder eten!
Mysterie opgelost, vandaar dat facials zo populair zijnquote:
Ai koop maar alvast heel veel ultrazacht wc papier!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Tain het volgende:
Straks wordt er een leuke weddenschap uitgevoerd hierzoWie de meeste kippenvleugeltjes van de KFC naar binnen kan werken
Ik doe niet meequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ai koop maar alvast heel veel ultrazacht wc papier!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Mysterie opgelost, vandaar dat facials zo populair zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |