Ik moet af en toe mezelf in m'n gezicht slaan om wakker te blijven, het is niet zo dat ik vragen krijg van vrienden hoe ik aan een blauw oog kom. Ik denk er dus wel om.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
Butchers Bay uitgespeeld!
Nu nog Assault on Dark Athena
Serieus, die gast mag de rambam van me krijgen, wat een irritante vent is het.quote:
Ik mag hem wel, het is een toffe gast!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, die gast mag de rambam van me krijgen, wat een irritante vent is het.
Hij doet achter al z'n posts een uitroepteken.
Ook zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo slim is hij niet, ook al is hij 24.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef disjfa het volgende:
Ohgod is er weer een nieuwe aq kloon omdat hij hier niet mag komen
Ja manquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
AQ doet gewoon weer als vroeger, en verpest de xbox360 topic. Laat hem daar. Verkoop allemaal je xbox360! Dan is het weer goed!
En hij gaat naar school en woont bij paps und mamsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo slim is hij niet, ook al is hij 24.
Jij mag je xbox houden. En ook in het xbox topic blijvenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
AQ doet gewoon weer als vroeger, en verpest de xbox360 topic. Laat hem daar. Verkoop allemaal je xbox360! Dan is het weer goed!
Fixedquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef disjfa het volgende:
Reageren op een zpelvout of stome chramatikavout iz aleen hinderleik. Seker alz je dislekt bendt en op elcke reacty elke dag wortd aangezproken soalz ik wortd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef disjfa het volgende:
Zie! Meteen weer topic verneukt door onzin!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |