Heb vandaag een briefje in de bus gekregen omdat ik niet thuis was en er moest voor getekend worden... Is Jack's naam Kai Min Lan ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef gers het volgende:
even een n00bvraagje![]()
zijn de wielrenshirtjes bij de fokker die hem had besteld al binnen
007WangWang ofzoiets.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gast, ga geen posts posten omdat-ie vol moet.. Alleen de échte lapo mag.
[..]
Heb vandaag een briefje in de bus gekregen omdat ik niet thuis was en er moest voor getekend worden... Is Jack's naam Kai Min Lan ofzo?
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gast, ga geen posts posten omdat-ie vol moet.. Alleen de échte lapo mag.
[..]
Heb vandaag een briefje in de bus gekregen omdat ik niet thuis was en er moest voor getekend worden... Is Jack's naam Kai Min Lan ofzo?
Qua taalgebruik pas je in ieder geval prima in dit topic.quote:
Nu word ik nieuwsgierig!? Verkopen ze daar alleen `shit´ spul?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Qua taalgebruik pas je in ieder geval prima in dit topic.
Waar jij op doelt is de OP, ik doel op jou.quote:
Als die newbies er mee wegkomen dan ik ook maar hequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Kreuze het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig!? Verkopen ze daar alleen `shit´ spul?
TEP? Fail-tvp dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef mcwops het volgende:
wat een domme TT, maar past wel weer bij TS
beachshort![]()
Hij doelt op je onjuiste taalgebruik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Kreuze het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig!? Verkopen ze daar alleen `shit´ spul?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij doelt op je onjuiste taalgebruik.
psst het is niet "ik zal is speuren" het is "ik zal eens speuren"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je links kijkt, zie je rechts niks!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Kreuze het volgende:
[..]
Nee, jeugd van tegenwoordig bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dialect is bijvoorbeeld: ik ben dat nodig ipv ik heb dat nodig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ben benieuwdquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan heb ik morgen mijn wielrenshirtje, en zal ik er een "review" van plaatsen hier
lekker blingquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef BerryBoterham het volgende:
Had laatst een Rolax horloge besteld, gister binnen gekregen.
Maar hoe de fuck kan je die tijd en de datum aanpassen?Snap er helemaal niks van.
Gaat trouwens om dit horloge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef PIB het volgende:
[..]
lekker bling
OT: trekken aan dat knopje aan de zijkant, eerste klik is voor de datum, tweede voor de tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL dat is bij ieder horloge dat een datum heeft zo.... Je gaat me niet vertellen dat je eerste horloge met datum een neppe rolex is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef PIB het volgende:
[..]
OT: trekken aan dat knopje aan de zijkant, eerste klik is voor de datum, tweede voor de tijd!
Is inderdaad een bekend fenomeen, heb er zelf ook vaak mee te maken. Zelfs standard-compliants websites werken vaak niet goed met IE.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, IE blijkt soms nogal lastig te combineren zijn met websites
Hier staat gewoon Miss. Rachel hoor. Op welke pagina zie jij Mr. Cadi? Volgens mij is dat de Chinese support (cs04).quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:59 schreef Hardrebel het volgende:
Is Rachel trouwens geen vent? ene meneer Cadi?
Thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef PIB het volgende:
[..]
OT: trekken aan dat knopje aan de zijkant, eerste klik is voor de datum, tweede voor de tijd!
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Xuerio het volgende:
[..]
LOL dat is bij ieder horloge dat een datum heeft zo.... Je gaat me niet vertellen dat je eerste horloge met datum een neppe rolex is.
xD
Je geeft de cm's door aan Jacques en die zegt dat welke maat het beste bij jou past. Net als in Nederland zal van merk X een S'je keer perfect zitten terwijl je van merk Y een M nodig hebt. Cm's werkt goed genoeg toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef kloink het volgende:
vind ut lastig om met kleding te bepalen welke maat je nou eigenlijk nodig hebt. Reacties hier verschillen de hele tijd ..soms te groot..soms te klein.
Ik neem toch aan dat niet alles is gemaakt voor die kleine chineesjes....
is
L = M of S
of
XL = M
? Misschien handig om uit jullie ervaring zo'n matenlijstje te posten van chinees naar nederlandse maten?
Waarom blijf je nou volhouden dat hij Jacques heet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Je geeft de cm's door aan Jacques en die zegt dat welke maat het beste bij jou past. Net als in Nederland zal van merk X een S'je keer perfect zitten terwijl je van merk Y een M nodig hebt. Cm's werkt goed genoeg toch?
Jack is zijn westerse naamquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Waarom blijf je nou volhouden dat hij Jacques heet?
JACK, jee aa cee kaa!
Ja, dat snap ik, maar dan is zijn westerse naam nog steeds Jack, geen Jacques.quote:
Woon jij in Frankrijk?quote:
Zucht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Je geeft de cm's door aan Jacquesk en die zegt dat welke maat het beste bij jou past. Net als in Nederland zal van merk X een S'je keer perfect zitten terwijl je van merk Y een M nodig hebt. Cm's werkt goed genoeg toch?
Tjah, djpdjpnl is triest. Eigenlijk een soort Flubberbal-typje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef Grav1ty het volgende:
Waarom een dubbelpost voor een LaPo, beetje triest.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef Grav1ty het volgende:
Waarom een dubbelpost voor een LaPo, beetje triest.
Het spreekwoord zegt het he.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dan is zijn westerse naam nog steeds Jack, geen Jacques.
[..]
Woon jij in Frankrijk?
Graag gedaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Negentien het volgende:
Wat 'n gezelligheid altijd!![]()
Laat die gast toch gewoon z'n ding doen, als hij daar opgewonden van wordt is dat toch prima! Daarnaast hoeven wij geen moeite te doen om nieuw topic te maken.
We zouden djpdjpnl dus moeten bedanken!
Bedanken om bijdehand te gaan zitten doen met jaques i.p.v gewoon Jack.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Negentien het volgende:
Laat die gast toch gewoon z'n ding doen, als hij daar opgewonden van wordt is dat toch prima! Daarnaast hoeven wij geen moeite te doen om nieuw topic te maken.
Hebben we die zeiksnor ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Kadooosh het volgende:
Vraag mij af waarom ik deze reeks nog volg maar goed tvp.
Maar het is ook allemaal kut hequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Swindler het volgende:
[..]
Hebben we die zeiksnor ook weerGa je nou elk topic zeggen hoe slecht het wel niet is , en dat je niet weet waarom je hier nog kijkt
Bovendien zijn we binnenkort toch van 'm af, als de politie deel #75 gelezen heeft!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Negentien het volgende:
Deze reeks is gewoon verslavend, ik ben veel te bang dat ik iets misquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Kadooosh het volgende:
Vraag mij af waarom ik deze reeks nog volg maar goed tvp.
1 pakketje en en het word onderschept, ben je alles kwijt. 3 pakketjes en 3x de kans dat het ondeschept word. Lijkt mij dat als het pakketje niet te groot word 1 pakketje beter is dan 3. Mocht namelijk de 1ste onderschept worden is de kans groter dat de andere 2 ook onderschept worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef Zero_Empathy het volgende:
Hmm wat zou handiger zijn, 3 pakketjes van 1 shirt of 1 pakketje van 3 shirts? I.v.m met eventuele douane
Als je Jack wilt pesten, ga je voor drie pakketjes. Anders gewoon één.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef Zero_Empathy het volgende:
Hmm wat zou handiger zijn, 3 pakketjes van 1 shirt of 1 pakketje van 3 shirts? I.v.m met eventuele douane
Bekijk het zo:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef Slein83 het volgende:
[..]
1 pakketje en en het word onderschept, ben je alles kwijt. 3 pakketjes en 3x de kans dat het ondeschept word. Lijkt mij dat als het pakketje niet te groot word 1 pakketje beter is dan 3. Mocht namelijk de 1ste onderschept worden is de kans groter dat de andere 2 ook onderschept worden.
Maar das koffiedik kijken
Size doenst matter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bekijk het zo:
1 pakketje is 50% kans dat het onderschept wordt, en eigenlijk zelfs meer omdat grotere pakketjes meer opvallen.
Bij 3 pakketjes spreid je juist je kansen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Xaia het volgende:
Zo heerlijk weer een aantal pakketjes binnen, aanschouw mijn trots![]()
:
[ afbeelding ]
Pakken ze de 1ste van 3 ben je ze ook hoogstwaarschijnlijk ook alle 3 kwijt omdat je dan echt wel in de gaten gehouden wordquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bekijk het zo:
1 pakketje is 50% kans dat het onderschept wordt, en eigenlijk zelfs meer omdat grotere pakketjes meer opvallen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Pakken ze de 1ste van 3 ben je ze ook hoogstwaarschijnlijk ook alle 3 kwijt omdat je dan echt wel in de gaten gehouden word
DealExtreme #73 Waar onderzeeboten hipper dan ooit zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef GooDy88 het volgende:
Heeft er iemand foto's van zo' Rayban zonnebril? Liefst een zilveren
Jij en kutopmerkingen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:47 schreef Stinosss het volgende:
Je solliciteert naar een kutopmerking van mij Goody
Danku zien dr nog beter uit dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
DealExtreme #73 Waar onderzeeboten hipper dan ooit zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
Je hoeft niet lang meer te antfucken en ik ben weg.
zal zo ff wat foto's plaatsenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
Danku zien dr nog beter uit dan ik verwacht had![]()
Helaas geen zilveren![]()
Verder had ik 2 topics terug doorgezocht ofzo, niet genoeg dus
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
quote:
Leer lezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Slein83 het volgende:
[..]
[..]
je hebt het precies 1 minuut vol gehouden, dat wegblijven.
Speltip 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bekijk het zo:
Sorry voor de offtopic reactie, maar moest je het nog nodig hebben;quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tjah, djpdjpnl is triest. Eigenlijk een soort Flubberbal-typje.
Is er trouwens een Firefox-plugin die een bepaald woord vervangt door een ander woord? Lijkt me perfect om djpdjpnl's illusie dat we in Frankrijk leven te negeren.
Wajoo, bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic reactie, maar moest je het nog nodig hebben;
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6510
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een mooi lijstje maakt met SKUs, productinfo, en foto's, wil ik het best op de fokhelp pagina zetten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Skiet het volgende:
Die nuttige posts zouden eigenlijk in de OP moeten. Met productfoto's etc
Ik heb hem pas sinds maandagquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
![]()
Draag je hem vaak? En zit ie een beetje goed?
Is al gebeurt, maar werd (bijna) niet in gepostquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Xuerio het volgende:
En toch vindt ik het super mooie zonnebrillen! Ze zijn danwel niet echt. Maar ze komen wel heel erg in de buurt!
Helemaal als je ze naast elkaar legt zoals in de vorige post gebeurde. Misschien is het een idee om alle reviews van dx producten met foto's in een aparte topic te zetten. Dit ivm de korte tijd dat een topic open blijft.
Vind ik een goed idee maar het zou dan wel is de grootste OP op fok kunnen worden , en als je dan op je mobiel dit topic wil checken gaat dat nog knap lastig wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Xuerio het volgende:
En toch vindt ik het super mooie zonnebrillen! Ze zijn danwel niet echt. Maar ze komen wel heel erg in de buurt!
Helemaal als je ze naast elkaar legt zoals in de vorige post gebeurde. Misschien is het een idee om alle reviews van dx producten met foto's in een aparte topic te zetten. Dit ivm de korte tijd dat een topic open blijft.
Gewoon in een normale envelop dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef e-wok het volgende:
En mijn laatste order is shipped... Ben benieuwd hoe groot de envelop is waarin ie komt
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.741
Oja? Kom eens met bronnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:40 schreef Swindler het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee maar het zou dan wel is de grootste OP op fok kunnen worden , en als je dan op je mobiel dit topic wil checken gaat dat nog knap lastig worden![]()
Over die brillen , ze lijken inderdaad redelijk in de buurt , alleen de bescherming voor je ogen is natuurlijk verre van goed
Inderdeed, volgens het kaartje zouden ze gepolariseerd moeten zijn.quote:
omdat ik met mijn echte G60 lenzenquote:
Omdat het kaartje ook nagemaakt is natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
Inderdeed, volgens het kaartje zouden ze gepolariseerd moeten zijn.
En die spiegelglazen werken gewoon op een hele andere manier.
Als je het niet weet , ga dan ook geen onzin de wereld in brengen. UV-A en UV-B kun jij niet zien hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
omdat ik met mijn echte G60 lenzentenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)
ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.
En laten we het over de schitteringen maar niet hebben![]()
Zo nu blij
Schoenmaker blijf bij je leest, kortom geen onzin verkondigen hier. Want je gaat al gigantisch de mist in met het in de zon kijken. Never doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
omdat ik met mijn echte G60 lenzentenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)
ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.
Zo nu blij
dan niet , als jij denkt dat ze net zo goede bescherming bieden als een echte van 120 euro moet je dat lekker denken jonge.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Als je het niet weet , ga dan ook geen onzin de wereld in brengen. UV-A en UV-B kun jij niet zien hoor.
En wat heeft infrarood er opeens mee te maken?
Fail.
Hier stem ik ook voor, zou erg handig zijn om hier een makkelijk overzichtje van te hebben elke keer in de OP. Hebben de users die hier vaker terugkomen ook nog eens wat aan de OP.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Skiet het volgende:
Die nuttige posts zouden eigenlijk in de OP moeten. Met productfoto's etc
De oldbies blijven al weg (RacerDKB, Dionisius, en oldbies-oldbies..) maar ben het wel met je eens.. Weinig nieuws hier meer, en als er wat nieuws is, dan gaat het daar 20 topics lang over. En over het doorverkopen ervan, met zoveel mogelijk winst. Afgewisseld door vragen die al 100000 keer gesteld en beantwoord zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Aan de ene kant heb je gelijk, maar geen hond leest de OP, omdat ie nu al te lang is. (ondanks dat het qua inhoud en vormgeving een van de betere is, chapeau!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Hier stem ik ook voor, zou erg handig zijn om hier een makkelijk overzichtje van te hebben elke keer in de OP. Hebben de users die hier vaker terugkomen ook nog eens wat aan de OP.
Inderdaad, jammer maar helaas.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De oldbies blijven al weg (RacerDKB, Dionisius, en oldbies-oldbies..) maar ben het wel met je eens.. Weinig nieuws hier meer, en als er wat nieuws is, dan gaat het daar 20 topics lang over. En over het doorverkopen ervan, met zoveel mogelijk winst. Afgewisseld door vragen die al 100000 keer gesteld en beantwoord zijn.
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar geen hond leest de OP, omdat ie nu al te lang is. (ondanks dat het qua inhoud en vormgeving een van de betere is, chapeau!)
De gemiddelde fok'ker in dit topic (even snel generaliserend: ik stel me dan een puber voor die snel geld wil verdienen zonder er moeite voor te doen) heeft schijnbaar de attention span van een kind van 3 met adhd, dus de OP is al te lang. Linkjes die 4 keer (!) in de op staan, worden niet gezien. Dan kan je hem van mij uitbreiden, maar dan wordt het hier helemaal GoT. Elke keer als iemand wat vraagt een standaard antwoord: Zie OP. Lijkt mij ook niet goed voor het voortbestaan van de reeks.
Waarom zou je sowieso recht de zon in kijken? En hoezo zijn die brillen slechtquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
Zo nu blij
Nee hoor, omdat het donkerder word voor je ogen als je zo'n zonnebril ophebt, worden je pupillen groter, en vangen ze dus meer schadelijke UV stralingen op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef R-dry het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso recht de zon in kijken? En hoezo zijn die brillen slecht?
Het is beter dan helemaal geen bril op hebben en alsof ik er sowieso naar de zon/luch ga kijken als ik hem op heb
Yes iemand die het snaptquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat het donkerder word voor je ogen als je zo'n zonnebril ophebt, worden je pupillen groter, en vangen ze dus meer schadelijke UV stralingen op.
Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer maar helaas.
Vroeger ging het meer over grappige China crap, nu gaat het constant over imitatiespul en handel.
Ik vind het wel lachwekkend genoeg om de reeks mee te blijven lezen iig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.![]()
Op zich niets mis mee, ieder z'n ding, maar goed..
Er IS meer dan spullen verhandelen die daar dirtcheap zijn hier voor teveel doorverkopen. Als je tussen de regels door leest in dit topic dan.. Hoop mensen proberen hun handel angstvallig stil te houden.. En falen daar gigantisch in.. Soms zelfs omdat de bulkleverancier ze verraadt in dit zelfde topic met mededelingen over hun mega-orders..Weet niet of ik het nu lachwekkend of juist triestig moet vinden eigenlijk.
Lijkt me sterk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
heb een chinees ontdekt die originele spullen verkoopt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.![]()
Op zich niets mis mee, ieder z'n ding, maar goed..
Er IS meer dan spullen verhandelen die daar dirtcheap zijn hier voor teveel doorverkopen. Als je tussen de regels door leest in dit topic dan.. Hoop mensen proberen hun handel angstvallig stil te houden.. En falen daar gigantisch in.. Soms zelfs omdat de bulkleverancier ze verraadt in dit zelfde topic met mededelingen over hun mega-orders..Weet niet of ik het nu lachwekkend of juist triestig moet vinden eigenlijk.
Linkje ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
http://shop35172654.taobao.com/quote:
ja die hebben wij hier ook en het is nog lekker ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
Half afscheid nemen is een beetje...... tsja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
huilie
Ik volg deze reeks al weken en ik vind het nog steeds gezellig, wat boeit het als iemand tussen door post dat hij nog steeds wacht op een pakketje of een 'makkelijke' vraag stelt? je scrollt er overheen en leest gewoon verder, niets aan het handje... juist door zulke kul-posts als hierboven wordt het een slechte reeks!
Inloggen met je paypal, adres in paypal veranderen. Hier neemt dealperfect het van over.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
@Marijke http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7470
Heb nu nog meer scheermesjes van Gilette besteld, bevallen me erg goed, maar hoe kan ik mn bezorg adres bij DealPerfect veranderen?
Kan het niet vinden!
Dat zou ook mijn keus zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef OddBehavior het volgende:
De eerste van IK colouring heeft tot nu toe nog mijn voorkeur.
In je winkelwagentje voor 'Dropshipping' kiezen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb nu nog meer scheermesjes van Gilette besteld, bevallen me erg goed, maar hoe kan ik mn bezorg adres bij DealPerfect veranderen?
Kan het niet vinden!
Okee thnx, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:19 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
In je winkelwagentje voor 'Dropshipping' kiezen...
Ik heb ze ook besteld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan het niet vinden!
Ze zijn goed, heb nu de blauwe binnen gekregen en heb weer een heerlijk gladde kinquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ze ook besteld.
Ben benieuwd.
Als ze goed zijn bestel ik meteen een heel aantal
Horloge 1 is echtquote:Goer:
Horloge 1
[ afbeelding ]
De eerste van IK colouring heeft tot nu toe nog mijn voorkeur. Wat vinden jullie? Of weten jullie er meer te vinden?
Ik ben echt verliefd op mijn Omega, maar ik weet niet wat jou smaak is..quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een mooi, niet te groot, horloge?
Ik ben ook op zoek naar een horloge, zwart zilver, bling mag altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een mooi, niet te groot, horloge?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21856quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op mijn Omega, maar ik weet niet wat jou smaak is..
Wat vind je normaal mooi?
Wil je voor de gein eens even je polsen meten en een foto maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb ook nogal smalle polsen, en mijn Omega hangt net niet hinderlijk om mijn pols.
Ik lig nu met mijn lap in bed, maar zet het op de takenlijst.. Als je hem morgenmiddag nog niet hebt, moet je maar even een mailtje doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je voor de gein eens even je polsen meten en een foto maken?
Oké is goed!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn lap in bed, maar zet het op de takenlijst.. Als je hem morgenmiddag nog niet hebt, moet je maar even een mailtje doen.
Ik raad je ook even aan om op de Omega site zelf te kijken naar de Speedmaster series, die zijn ook zwaar gaaf
Ja dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef drummerdude het volgende:
Tof hé! Dan hebben we ongeveer dezelfde smaak dus..
Het is dat Taobao het nu even niet doet, anders had ik even wat linkjes gepost
De home deed vaag, maar nu doet hij het weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja
Waarom werkt TaoBao niet?
Doe maar posten of PM'en.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De home deed vaag, maar nu doet hij het weer![]()
Ik ga slapen, morgen zou ik wel wat leuke dingetjes posten/mailen
Ben benieuwd of dat bij jouw werkt.. ik moest elke keer inloggen als ik dropshipping koos.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee thnx, dan weet ik dat voor de volgende keer
Nogal, het G-star logo wat op de kontzakken zit is een soort bergje, met aan t uiteinde een verdikking:quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Hardrebel het volgende:
Jack verkoopt nu ook een jeans broek zag ik
Logo rechts ziet er nogal nep uit of niet ?
Is dit altijd al zo? Is me nog nooit opgevallen. * Kijkt vanmiddag direct in de kast* . Wellicht is dit een oude collectie. Model broek komt me wel bekend voor namelijk, paar jaar terug.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef PIB het volgende:
[..]
Nogal, het G-star logo wat op de kontzakken zit is een soort bergje, met aan t uiteinde een verdikking:
[ afbeelding ]
Het is besteld.. maar heb ik eigenlijk geeneens naar gekekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Beelzebufo het volgende:
DealPerfect verkoopt blijkbaar CK boxers voor een prijs waar ik bij Zeeman nog niet eens terecht kan. Gokje: ze zijn nep... Maar dat geeft niet hoor..
Iemand al eens CK ondergoed besteld? Is dat een beetje redelijke kwaliteit?
En hoe werkt het met het opgeven van de maat?
Ik heb er twee besteld, zijn onderweg...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Beelzebufo het volgende:
Gebruik voor de chat @Live.cn. Voor mail @gmail.com. Live mail werkt daar bagger traag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Hpzone het volgende:
het contact zoeken met Jack gaat nog steeds via dealperfectcs01@live.cn? Halve week geleden mailtje gestuurd en toegevoegd op MSN, maar nog niets teruggehoord. Is het druk, veel feestdagen ofzo? of gewoon iets meer geduld hebben?
Geen idee, was maar wat aan het zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Negentien het volgende:
Die eerste pet ziet er wel tof uit!
Is dat een bepaald merk ofzo, want ik herken 't niet?
Wat moet een N97 daar kosten. Als het 200 euro kost koop ik hem wel en verleng mijn abbo dan naar een sim only. Anders haal ik hem zelf volgende maand wel bij verlenging.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef FrankP het volgende:
Zo, na een paar dagen meelezen in de topics heb ik ook eindelijk mijn eerste bestelling geplaatst:
2x M3 power scheermesjes
Ondertussen ook al bij Jack navraag gedaan voor een Nokla N97. Gewoon eens even leuk om uit te proberen en is het niks dan is ie zo weer verkocht natuurlijk.![]()
Ik vrees dat dit voor mij (net zoals voor velen van jullie) een verslaving gaat worden....
Let wel even op dat ik het hier heb over een NokLa oftewel een kloon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat moet een N97 daar kosten. Als het 200 euro kost koop ik hem wel en verleng mijn abbo dan naar een sim only. Anders haal ik hem zelf volgende maand wel bij verlenging.
Dan wacht ik jouwn review wel even afquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:09 schreef FrankP het volgende:
[..]
Let wel even op dat ik het hier heb over een NokLa oftewel een kloon.
Deze dus: http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=2613
Als het mee zit moet ie tussen de 100 en 120 dollar kosten.
Besteldquote:20383 Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN
Thanks voor de herinnering!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef FrankP het volgende:
Zo, na een paar dagen meelezen in de topics heb ik ook eindelijk mijn eerste bestelling geplaatst:
2x M3 power scheermesjes
Ondertussen ook al bij Jack navraag gedaan voor een Nokla N97. Gewoon eens even leuk om uit te proberen en is het niks dan is ie zo weer verkocht natuurlijk.![]()
Ik vrees dat dit voor mij (net zoals voor velen van jullie) een verslaving gaat worden....
Kijk eens aan, dit zijn nuttige posts. Misschien is het handig als iemand een product request doet dat we de prijzen en linkjes met elkaar delen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef OddBehavior het volgende:
Wat prijsjes opgevraagd, ik zal het even met jullie delen.
Slippers:
http://item.taobao.com/au(...)4c7f7.jhtml?cm_cat=0
19.44$ including shipping cost
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)c9dc57274c311f.jhtml
19.64$ including shipping cost
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)281470b97a751e.jhtml
20.11$ including shipping cost
[ afbeelding ]
Because slipper is very heavy, for my experience it will be 700g for a pair
Shoes:
http://item.taobao.com/au(...)b4df132ec04cfc.jhtml
35.66$ including shipping fee
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)14de5e3006d858.jhtml
35.66$ including shipping fee
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)bd2e7648104c5c.jhtml
35.29$ including shipping fee
[ afbeelding ]
Caps:
http://item.taobao.com/au(...)8a4fe467b6446b.jhtml
9.73$ including shipping fee and tracking number
Deze vind ik nou ook niet meer mooi![]()
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)4119e7cdb50561.jhtml
11.09$ including shipping fee
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)9149ba419d54b1.jhtml
13.62$ including shipping fee
[ afbeelding ]
Shorts:
http://item.taobao.com/au(...)91eaf416116836.jhtml
21.15$ including shipping fee
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)a6143aea8437e5.jhtml
11.87$ including shipping fee
[ afbeelding ]
Sweater:
http://item.taobao.com/au(...)a87ac1a560e03d.jhtml
13.8$ including shipping fee
[ afbeelding ]
Zou beter zijn als iemand dit zou verwerken in een html bestandje ofso (of als je verveeld, maak er een leuke site van)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef jongman het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dit zijn nuttige posts. Misschien is het handig als iemand een product request doet dat we de prijzen en linkjes met elkaar delen.
mooie post inderdaad, die converse schoenen hebben wel watquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef jongman het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dit zijn nuttige posts. Misschien is het handig als iemand een product request doet dat we de prijzen en linkjes met elkaar delen.
Is een apart topic hiervoor misschien handig? Geen tijd / zin om een site op te zetten...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
Zou beter zijn als iemand dit zou verwerken in een html bestandje ofso (of als je verveeld, maak er een leuke site van)
nu verdwijnt het langzaam in de topics
Converse heeft erg mooie schoentjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef dirkmeister het volgende:
[..]
mooie post inderdaad, die converse schoenen hebben wel wat
Zekere interessant, nooit meer je computer aan om te downloaden, je kan dus elk willekeurig usb stickie inprikken mits genoeg geheugen?quote:
Helaas verveel ik me de komende weken niet aangezien de laatste studie weken weer in zicht zijn. Misschien is het eerst te proberen in een apart topic. Een topic waarin alleen product requests komen. Discussiëren over de producten zelf kan dan vervolgens weer in dit topic.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
Zou beter zijn als iemand dit zou verwerken in een html bestandje ofso (of als je verveeld, maak er een leuke site van)
Ik had hem ook al gezien jaquote:
Alles uit China is toch echt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Al lang gevraagd hier, alleen kan het antwoord niet meer zo snel vinden, zijn die Ipods nano van deal perfect nep?
[ afbeelding ]
Ik zelf denk het wel, maar ik twijfel aan die OEM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
niks op dp is echt toch? als je dr zo 1 wilt kan je em ook van mij kopen, wat een bagger dingquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Al lang gevraagd hier, alleen kan het antwoord niet meer zo snel vinden, zijn die Ipods nano van deal perfect nep?
[ afbeelding ]
Ik zelf denk het wel, maar ik twijfel aan die OEM.
Duidelijk, niet kopen dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niks op dp is echt toch? als je dr zo 1 wilt kan je em ook van mij kopen, wat een bagger ding
Gast, wtf, wie wil dat nou uitproberen?quote:
ik hoop iemand die dom isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, wtf, wie wil dat nou uitproberen?
Inderdaad. Slimmerik. Btw, je mag wel wat voorzichtiger zijn als je je persoonlijke gegevens overal op internet rondstrooidquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k zal dat maar weg halen vna et forum, anders staan er morgen cops voor de deur
Gewoon naar een weiland gaan en over het schrikdraad heen pissenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Hpzone het volgende:
Ik zou het wel een keer willen proberen, gewoon om eens te weten hoe het voelt. Alleen nu nog niet.
Volgens mij hebben we een vrijwilligerquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, de schok van zo'n ding is vast niet sterker dan een echte "pure" stungun, en als je op YouTube rondkijkt zijn er genoeg mensen die de schok gewoon aankunnen. Alleen de échte krachtige dingen (die van de politie bv.) zijn sterk genoeg om de meeste mensen neer te laten vallen.
Is dat deze?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is totaal anders dan een stungun.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Gewoon naar een weiland gaan en over het schrikdraad heen pissen
Heb er een besteld gister, ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Beelzebufo het volgende:
DealPerfect verkoopt blijkbaar CK boxers voor een prijs waar ik bij Zeeman nog niet eens terecht kan. Gokje: ze zijn nep... Maar dat geeft niet hoor..
Al eens gedaan, vond het wel meevallen ten opzichte van wat ik verwacht had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Gewoon naar een weiland gaan en over het schrikdraad heen pissen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat is totaal anders dan een stungun.
Ik gaf de verkeerde link...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dude hij lijkt er toch niet eens op?![]()
dit is hem
Hij zou inderdaad als simpele bittorrent client moeten werken, tevens werkt hij ook als FTP server, Samba server, en simpele printserver. Er zitten 2 usb poorten op waar je dus bijvoorbeeld flashdisks of externe hardeschijven op aan kunt sluiten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zekere interessant, nooit meer je computer aan om te downloaden, je kan dus elk willekeurig usb stickie inprikken mits genoeg geheugen?
Wie is Karin?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef eQuaL het volgende:
6 foto's van 1 zonnebril
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik voetbal kijken
En? Bevalt hij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Swindler het volgende:
Vandaag weer een bestelling binnengekregen
Omega horloge (zelfde als drummerdude )
en Oral -B opzetstukjes
Helaas had ik er van het horloge 2 besteld maar maar 1 ontvangen.
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sorry jongens, het pakketje op het postkantoor waren 4 voetbalshirts (voor m'n broer), niet het wielrenshirt...
Weet ik nog niet, hij is niet thuis en ik heb het pakketje niet opengemaakt.. Het is trouwens Sneijder5quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij wil weten welke voetbalshirts je hebt ontvangen...
Linkje?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
je hebt niks teveel gezegdZiet er super uit !
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
je hebt niks teveel gezegdZiet er super uit !
Niks minder? Dat dacht je. Grapjas...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:02 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Gaat om het idee en het is niet anders, het blijft het zelfde effect. Niks meer en niks minder.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:02 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Gaat om het idee en het is niet anders, het blijft het zelfde effect. Niks meer en niks minder.
Zoals ik al zei, stuur me even een lijstje van de producten en ik voeg het toe aan de fokhelp paginaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
Beter dan ''denken'' dat je het weet. Zoals zoveel dat hier doen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Swindler het volgende:
Stinosss jij bent wel een beterwetertje zeg![]()
@ Granaatappel : http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
Kun je misschien een foto maken als je het horloge om je pols hebt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef jongman het volgende:
Hier de beloofde foto's van het horloge dat ik op via Jack op taobao heb gekocht ($26,18).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thnx voor de picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef jongman het volgende:
Hier de beloofde foto's van het horloge dat ik op via Jack op taobao heb gekocht ($26,18).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook nog een omega horloge besteld op dp, hierbij foto's.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die opent zijwaarts... vind ik niet echt indrukwekkend!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Niks minder? Dat dacht je. Grapjas...
Hou het ajb voor je als je het niet weet.
Als jullie nou even heel goed lezen wat ik schrijfquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
.
Volgens mij weet jij niet precies wat een stungun is, en het effect daarvan op een levend wezen.
Stungun: klap, neer.
Effect= schok of het nu met een 9 volt batterij, taser/stungun, schrikdraad of bliksem is. Het effect blijft hetzelfde. Je krijgt een schok en ik spreek nergens over het gevolg en de grote van het effect.quote:Gaat om het idee en het is niet anders, het blijft het zelfde effect. Niks meer en niks minder.
picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen!
Ziet er erg goed uit! Eigenlijk beter dan op de website!
Zat een mooi houten kistje omheen! Ik ben er helemaal tevreden mee!
Oh ja, en ook nog gilette fusion scheermesje, maar die moet ik nog gaan proberen!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Granaatappel het volgende:
Effect blijft inderdaad hetzelfde, echter zit jij wel heel gecompliceerd in elkaar om 'tegen een schokdraad plassen' en 'stungun' toch met elkaar te vergelijken op een forum dat gaat over Chinese webshops.
Bij mij zijn ze al 3/4 dagen het zooitje aan het inpakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Zapper het volgende:
Er valt echt geen pijl te trekken op de ontvangsten van DP. Nu krijg ik een bestelling binnen die de 22e verzonden is, erg snel dus, maar een andere order die de 13e al verzonden is heb ik nog niet.
Vaagjes.
Ze doen het met heel veel zorg voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze al 3/4 dagen het zooitje aan het inpakken
Vind je het gek? Er moet wel 3 lagen tape om hè!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze al 3/4 dagen het zooitje aan het inpakken
Welke maat heb je normaal en wat heb je besteld?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef Sneijder5 het volgende:
Alleen bij het Nederlands elftal-tenue heb ik een te grote maat gekozen. Maar die kom ik wel kwijt via marktplaats.
Ziet er goed uit, alleen lijkt het bandje een beetje fragiel. Of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zo ziet het er misschien op de foto's uit, maar dat is het echt niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen lijkt het bandje een beetje fragiel. Of lijkt dat maar zo?
Normaal heb ik M-L, laatste tijd eigenlijk vooral L.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Welke maat heb je normaal en wat heb je besteld?
oepsquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Wie is Karin?
Mocht je die bril kwijt willen hoor ik het graag trouwens.
Zo, al weeeeeken..!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
huilie
Ik volg deze reeks al weken en ik vind het nog steeds gezellig, wat boeit het als iemand tussen door post dat hij nog steeds wacht op een pakketje of een 'makkelijke' vraag stelt? je scrollt er overheen en leest gewoon verder, niets aan het handje... juist door zulke kul-posts als hierboven wordt het een slechte reeks!
Gelukkig maken zulke posts het topic weer goed..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef OddBehavior het volgende:
Wat prijsjes opgevraagd, ik zal het even met jullie delen.
..
quote:
Tof.. Maar.. Grootste probleem met die dingen ontdek je pas na 3 keer wassen.. of ze worden helemaal vaal qua kleur, of bepaalde onderdelen worden 5 maten groter, terwijl andere onderdelen dezelfde maat blijven..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:02 schreef Gutz het volgende:
Net een Zonnebril en een LaCoste polo van Jack ontvangen.
de Polo ziet er goed uit, komt in een LaCoste zak en met Lacoste labels pasvorm is goed. Valt wel een halve maat kleiner uit maar daar had ik rekening mee gehouden.
Tip voor de kopers: Kies je polo 1 maat groter.
Ziet er wel gaaf uit... product request doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef Nowak het volgende:
Hmm, iemand toevallig iets als de Solopipe tegengekomen? Ik vind het wel heel erg vet. Op DX is er in ieder geval niets wat er op lijkt, iemand een suggestie voor wat voor zoekterm ik zou kunnen gebruiken op Taobao?
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Normaal heb ik M-L, laatste tijd eigenlijk vooral L.
Mij werd XL aangeraden door TaoBaoNow, maar had toch gekozen voor XXL. Achteraf niet zo slim, maar bij XL staat 168-175, en ik ben iets langer dan 1.75m....
Iemand interesse in dat tenue? Het is denk ik in Europese maten een XL.
Voor 15 euro mag je hem hebben.
(Géén verzendkosten, net als de webshops!)
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?
Want ik heb wel interesse
[edit]
Zie net dat het bedoeld is voor mensen van 1.80, valt hij erg klein uit?
Ik had er op Gran Canaria zo'n horloge op de markt gekocht, ging liefst 3 dagen mee. Toen kapte die er mee. Voor 35 euro koop je ook geen topkwaliteit natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen!
Ziet er erg goed uit! Eigenlijk beter dan op de website!
Zat een mooi houten kistje omheen! Ik ben er helemaal tevreden mee!
Oh ja, en ook nog gilette fusion scheermesje, maar die moet ik nog gaan proberen!
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.quote:
Bullshit. Producten die op voorraad zijn liggen meestal binnen 10 dagen op de mat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.
Geduld is een schone zaak
Douane ? toevallg op het postkantoor ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef foxbow het volgende:
ik had 2 orders bij dealperfect, ze zijn alletwee op de zelfde dag verzonden, en het eerste pakketje kreeg ik in 5 dagen (2 weken geleden) maar van het 2e pakketje heb ik nog niks gezien![]()
weet iemand wat hier aan de hand is
Ok laat het me even weten en als hij past dan neem ik de boel graag over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.
Vanmiddag zal ik een foto maken en zal ik meten hoelang en hoe breed het shirt is.
Ja..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
Goed gezien, alles is in Chinese dollars. Je moet het bedrag *3 doen om het in Amerikaanse dollars te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
quote:Hoi iedereen,
op het topic waarover ik gisteren heb verteld zeiden mensen dat ik eens gewoon op stap moet gaan. want mijn vrienden die willen dat nooit en mij lijkt dat wel heel leuk om een keer te doen. ik ga denk ik morgenavond al!
eerst doe ik dan wel wat bier drinken want we hebben hier nog bier staan
en dan ga ik naar het centrum lopen naar het cafe / disco. dan koop ik muntjes want je kunt niet met gewoon geld betalen.
ik ga denk ik van die muntjes jupiler bier kopen of breezers want die breezers kan ik dan aan iemand geven.
ohja het is morgen dan ook valentijnsdag dus misschien heb ik daardoor meer kans
groetjes job
OP betekent Openings Postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef JobV het volgende:
Hoi
dat is mijn site maar wat is OP?
dankjewel
Hoe oud ben je? Je hebt namelijk Paypal nodig...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.
Kliertjes die kanalen gingen veranderen bij zaken waar ze televisies verkochten
Wou net zeggen... die had ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.
Kliertjes die kanalen gingen veranderen bij zaken waar ze televisies verkochten
Jij mag hem als eerste hebben als je wil, als jij hem niet wil heb ik nog een geïnteresseerde via PM.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ok laat het me even weten en als hij past dan neem ik de boel graag over.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je misschien een foto maken als je het horloge om je pols hebt?
Werken de chronografen ook goed?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Swindler het volgende:
[..]
Thnx voor de picsHoe bevalt die Breitling?
Alles doet het, ook de chrono's! Ben er tevreden mee, maar ik zal hem denk ik niet zeer vaak om hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Hoe bevalt die verder? Ziet er mooi uit, ben je er tevreden mee en doen de chrono's het?
Ik wil hem best van je overnemen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef jongman het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik hem nog geen één dag om gehad! Vind hem toch iets "te". Voor de prijs is het een mooi klokje.
[..]
Alles doet het, ook de chrono's! Ben er tevreden mee, maar ik zal hem denk ik niet zeer vaak om hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn omega seamaster heeft een klein foutje.
Op de clasp staat seamastei.
De kwaliteit is zeer goed. Zoals ik al zei: niemand hier kan het verschil zien tussen een echt en een nepshirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Skiet het volgende:
Hoe is de stof van de voetbalshirts die binnen zijn gekomen, die vier stuks inclusief het Oranje shirt. Komt het een beetje in de buurt van het origineel?
Ik zou wel wat close ups van de logo's en de oksels willen zien bijvoorbeeld. En de zijkanten van de shirts. Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
De kwaliteit is zeer goed. Zoals ik al zei: niemand hier kan het verschil zien tussen een echt en een nepshirt.
Zeker waard om te bestellen, via TaoBao betaal ik er slecht ¤57.60 voor, terwijl ik er in Nederland zo'n 200 à 250 euro aan kwijt zou zijn.
Als je foto's wil moet je het maar zeggen, dan maak ik ze wel!
Zeg ook ff waar je precies foto's van wil.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:20 schreef raaavi het volgende:
@jongeman
Hoe duur was dat breitling horloge?
En dat overnemen, sorry maar een studiegenoot zag hem ook wel zitten. Volgende week ben ik niet meer de troste eigenaar van deze Breitling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef jongman het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook nog een omega horloge besteld op dp, hierbij foto's.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef jongman het volgende:
[..]
[..]
En dat overnemen, sorry maar een studiegenoot zag hem ook wel zitten. Volgende week ben ik niet meer de troste eigenaar van deze Breitling.
Oke danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:42 schreef Sneijder5 het volgende:
Mijn Nederlands elftal shirt is inmiddels verkocht!
Foto's van de shirts komen in het nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |