Ziet er wel gaaf uit... product request doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef Nowak het volgende:
Hmm, iemand toevallig iets als de Solopipe tegengekomen? Ik vind het wel heel erg vet. Op DX is er in ieder geval niets wat er op lijkt, iemand een suggestie voor wat voor zoekterm ik zou kunnen gebruiken op Taobao?
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Normaal heb ik M-L, laatste tijd eigenlijk vooral L.
Mij werd XL aangeraden door TaoBaoNow, maar had toch gekozen voor XXL. Achteraf niet zo slim, maar bij XL staat 168-175, en ik ben iets langer dan 1.75m....
Iemand interesse in dat tenue? Het is denk ik in Europese maten een XL.
Voor 15 euro mag je hem hebben.
(Géén verzendkosten, net als de webshops!)
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?
Want ik heb wel interesse
[edit]
Zie net dat het bedoeld is voor mensen van 1.80, valt hij erg klein uit?
Ik had er op Gran Canaria zo'n horloge op de markt gekocht, ging liefst 3 dagen mee. Toen kapte die er mee. Voor 35 euro koop je ook geen topkwaliteit natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen!
Ziet er erg goed uit! Eigenlijk beter dan op de website!
Zat een mooi houten kistje omheen! Ik ben er helemaal tevreden mee!
Oh ja, en ook nog gilette fusion scheermesje, maar die moet ik nog gaan proberen!
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.quote:
Bullshit. Producten die op voorraad zijn liggen meestal binnen 10 dagen op de mat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.
Geduld is een schone zaak
Douane ? toevallg op het postkantoor ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef foxbow het volgende:
ik had 2 orders bij dealperfect, ze zijn alletwee op de zelfde dag verzonden, en het eerste pakketje kreeg ik in 5 dagen (2 weken geleden) maar van het 2e pakketje heb ik nog niks gezien![]()
weet iemand wat hier aan de hand is
Ok laat het me even weten en als hij past dan neem ik de boel graag over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.
Vanmiddag zal ik een foto maken en zal ik meten hoelang en hoe breed het shirt is.
Ja..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
Goed gezien, alles is in Chinese dollars. Je moet het bedrag *3 doen om het in Amerikaanse dollars te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
quote:Hoi iedereen,
op het topic waarover ik gisteren heb verteld zeiden mensen dat ik eens gewoon op stap moet gaan. want mijn vrienden die willen dat nooit en mij lijkt dat wel heel leuk om een keer te doen. ik ga denk ik morgenavond al!
eerst doe ik dan wel wat bier drinken want we hebben hier nog bier staan
en dan ga ik naar het centrum lopen naar het cafe / disco. dan koop ik muntjes want je kunt niet met gewoon geld betalen.
ik ga denk ik van die muntjes jupiler bier kopen of breezers want die breezers kan ik dan aan iemand geven.
ohja het is morgen dan ook valentijnsdag dus misschien heb ik daardoor meer kans
groetjes job
OP betekent Openings Postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef JobV het volgende:
Hoi
dat is mijn site maar wat is OP?
dankjewel
Hoe oud ben je? Je hebt namelijk Paypal nodig...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.
Kliertjes die kanalen gingen veranderen bij zaken waar ze televisies verkochten
Wou net zeggen... die had ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
In 1996 waren die inderdaad helemaal de 'bomb'.
Kliertjes die kanalen gingen veranderen bij zaken waar ze televisies verkochten
Jij mag hem als eerste hebben als je wil, als jij hem niet wil heb ik nog een geïnteresseerde via PM.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ok laat het me even weten en als hij past dan neem ik de boel graag over.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je misschien een foto maken als je het horloge om je pols hebt?
Werken de chronografen ook goed?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Swindler het volgende:
[..]
Thnx voor de picsHoe bevalt die Breitling?
Alles doet het, ook de chrono's! Ben er tevreden mee, maar ik zal hem denk ik niet zeer vaak om hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Hoe bevalt die verder? Ziet er mooi uit, ben je er tevreden mee en doen de chrono's het?
Ik wil hem best van je overnemen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef jongman het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik hem nog geen één dag om gehad! Vind hem toch iets "te". Voor de prijs is het een mooi klokje.
[..]
Alles doet het, ook de chrono's! Ben er tevreden mee, maar ik zal hem denk ik niet zeer vaak om hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn omega seamaster heeft een klein foutje.
Op de clasp staat seamastei.
De kwaliteit is zeer goed. Zoals ik al zei: niemand hier kan het verschil zien tussen een echt en een nepshirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Skiet het volgende:
Hoe is de stof van de voetbalshirts die binnen zijn gekomen, die vier stuks inclusief het Oranje shirt. Komt het een beetje in de buurt van het origineel?
Ik zou wel wat close ups van de logo's en de oksels willen zien bijvoorbeeld. En de zijkanten van de shirts. Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
De kwaliteit is zeer goed. Zoals ik al zei: niemand hier kan het verschil zien tussen een echt en een nepshirt.
Zeker waard om te bestellen, via TaoBao betaal ik er slecht ¤57.60 voor, terwijl ik er in Nederland zo'n 200 à 250 euro aan kwijt zou zijn.
Als je foto's wil moet je het maar zeggen, dan maak ik ze wel!
Zeg ook ff waar je precies foto's van wil.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:20 schreef raaavi het volgende:
@jongeman
Hoe duur was dat breitling horloge?
En dat overnemen, sorry maar een studiegenoot zag hem ook wel zitten. Volgende week ben ik niet meer de troste eigenaar van deze Breitling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef jongman het volgende:
Hier de beloofde foto's van het horloge dat ik op via Jack op taobao heb gekocht ($26,18).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook nog een omega horloge besteld op dp, hierbij foto's.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef jongman het volgende:
[..]
[..]
En dat overnemen, sorry maar een studiegenoot zag hem ook wel zitten. Volgende week ben ik niet meer de troste eigenaar van deze Breitling.
Oke danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:42 schreef Sneijder5 het volgende:
Mijn Nederlands elftal shirt is inmiddels verkocht!
Foto's van de shirts komen in het nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |