Ziet er wel gaaf uit... product request doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef Nowak het volgende:
Hmm, iemand toevallig iets als de Solopipe tegengekomen? Ik vind het wel heel erg vet. Op DX is er in ieder geval niets wat er op lijkt, iemand een suggestie voor wat voor zoekterm ik zou kunnen gebruiken op Taobao?
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Normaal heb ik M-L, laatste tijd eigenlijk vooral L.
Mij werd XL aangeraden door TaoBaoNow, maar had toch gekozen voor XXL. Achteraf niet zo slim, maar bij XL staat 168-175, en ik ben iets langer dan 1.75m....
Iemand interesse in dat tenue? Het is denk ik in Europese maten een XL.
Voor 15 euro mag je hem hebben.
(Géén verzendkosten, net als de webshops!)
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, dus dat zal wel groot genoeg voor mij zijn toch?
Want ik heb wel interesse
[edit]
Zie net dat het bedoeld is voor mensen van 1.80, valt hij erg klein uit?
Ik had er op Gran Canaria zo'n horloge op de markt gekocht, ging liefst 3 dagen mee. Toen kapte die er mee. Voor 35 euro koop je ook geen topkwaliteit natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen!
Ziet er erg goed uit! Eigenlijk beter dan op de website!
Zat een mooi houten kistje omheen! Ik ben er helemaal tevreden mee!
Oh ja, en ook nog gilette fusion scheermesje, maar die moet ik nog gaan proberen!
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.quote:
Bullshit. Producten die op voorraad zijn liggen meestal binnen 10 dagen op de mat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Het gaat daar allemaal wat trager en is dus niet raar als je een maand moet wachten voordat ze het hebben. Tel dan nog eens ruim 2 weken verzenden bij op.
Geduld is een schone zaak
Douane ? toevallg op het postkantoor ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef foxbow het volgende:
ik had 2 orders bij dealperfect, ze zijn alletwee op de zelfde dag verzonden, en het eerste pakketje kreeg ik in 5 dagen (2 weken geleden) maar van het 2e pakketje heb ik nog niks gezien![]()
weet iemand wat hier aan de hand is
Ok laat het me even weten en als hij past dan neem ik de boel graag over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Hij is niet echt voor mensen van 1.80m, ik ben namelijk een paar cm kleiner en mij is hij veels te groot.
Vanmiddag zal ik een foto maken en zal ik meten hoelang en hoe breed het shirt is.
Ja..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
Goed gezien, alles is in Chinese dollars. Je moet het bedrag *3 doen om het in Amerikaanse dollars te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:16 schreef JobV het volgende:
hee
dat dealxtreme is wel leuk! echt heel veel dingen, maar is dat dan in dollars? want die site is in china?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
quote:Hoi iedereen,
op het topic waarover ik gisteren heb verteld zeiden mensen dat ik eens gewoon op stap moet gaan. want mijn vrienden die willen dat nooit en mij lijkt dat wel heel leuk om een keer te doen. ik ga denk ik morgenavond al!
eerst doe ik dan wel wat bier drinken want we hebben hier nog bier staan
en dan ga ik naar het centrum lopen naar het cafe / disco. dan koop ik muntjes want je kunt niet met gewoon geld betalen.
ik ga denk ik van die muntjes jupiler bier kopen of breezers want die breezers kan ik dan aan iemand geven.
ohja het is morgen dan ook valentijnsdag dus misschien heb ik daardoor meer kans
groetjes job
OP betekent Openings Postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef JobV het volgende:
Hoi
dat is mijn site maar wat is OP?
dankjewel
Hoe oud ben je? Je hebt namelijk Paypal nodig...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef JobV het volgende:
Okeee bedankt hoor
maar ik heb nog een vraagje. wat is OP?![]()
![]()
en hoeveel euro is een dollar?
dankjewel he en nog een fijne dag want de zon schijnt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |