quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
Je hoeft niet lang meer te antfucken en ik ben weg.
zal zo ff wat foto's plaatsenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
Danku zien dr nog beter uit dan ik verwacht had![]()
Helaas geen zilveren![]()
Verder had ik 2 topics terug doorgezocht ofzo, niet genoeg dus
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
Je hoeft niet lang meer te antfucken en ik ben weg.
quote:
Leer lezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Slein83 het volgende:
[..]
[..]
je hebt het precies 1 minuut vol gehouden, dat wegblijven.
Speltip 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bekijk het zo:
1 pakketje is 50% kans dat het onderschept wordt, en eigenlijk zelfs meer omdat grotere pakketjes meer opvallen.
Bij 3 pakketjes spreid je juist je kansen.
Sorry voor de offtopic reactie, maar moest je het nog nodig hebben;quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tjah, djpdjpnl is triest. Eigenlijk een soort Flubberbal-typje.
Is er trouwens een Firefox-plugin die een bepaald woord vervangt door een ander woord? Lijkt me perfect om djpdjpnl's illusie dat we in Frankrijk leven te negeren.
Wajoo, bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic reactie, maar moest je het nog nodig hebben;
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6510
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een mooi lijstje maakt met SKUs, productinfo, en foto's, wil ik het best op de fokhelp pagina zetten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Skiet het volgende:
Die nuttige posts zouden eigenlijk in de OP moeten. Met productfoto's etc
Ik heb hem pas sinds maandagquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
![]()
Draag je hem vaak? En zit ie een beetje goed?
Is al gebeurt, maar werd (bijna) niet in gepostquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Xuerio het volgende:
En toch vindt ik het super mooie zonnebrillen! Ze zijn danwel niet echt. Maar ze komen wel heel erg in de buurt!
Helemaal als je ze naast elkaar legt zoals in de vorige post gebeurde. Misschien is het een idee om alle reviews van dx producten met foto's in een aparte topic te zetten. Dit ivm de korte tijd dat een topic open blijft.
Vind ik een goed idee maar het zou dan wel is de grootste OP op fok kunnen worden , en als je dan op je mobiel dit topic wil checken gaat dat nog knap lastig wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Xuerio het volgende:
En toch vindt ik het super mooie zonnebrillen! Ze zijn danwel niet echt. Maar ze komen wel heel erg in de buurt!
Helemaal als je ze naast elkaar legt zoals in de vorige post gebeurde. Misschien is het een idee om alle reviews van dx producten met foto's in een aparte topic te zetten. Dit ivm de korte tijd dat een topic open blijft.
Gewoon in een normale envelop dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef e-wok het volgende:
En mijn laatste order is shipped... Ben benieuwd hoe groot de envelop is waarin ie komt
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.741
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |