Half afscheid nemen is een beetje...... tsja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
huilie
Ik volg deze reeks al weken en ik vind het nog steeds gezellig, wat boeit het als iemand tussen door post dat hij nog steeds wacht op een pakketje of een 'makkelijke' vraag stelt? je scrollt er overheen en leest gewoon verder, niets aan het handje... juist door zulke kul-posts als hierboven wordt het een slechte reeks!
Inloggen met je paypal, adres in paypal veranderen. Hier neemt dealperfect het van over.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
@Marijke http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7470
Heb nu nog meer scheermesjes van Gilette besteld, bevallen me erg goed, maar hoe kan ik mn bezorg adres bij DealPerfect veranderen?
Kan het niet vinden!
Dat zou ook mijn keus zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef OddBehavior het volgende:
De eerste van IK colouring heeft tot nu toe nog mijn voorkeur.
In je winkelwagentje voor 'Dropshipping' kiezen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb nu nog meer scheermesjes van Gilette besteld, bevallen me erg goed, maar hoe kan ik mn bezorg adres bij DealPerfect veranderen?
Kan het niet vinden!
Okee thnx, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:19 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
In je winkelwagentje voor 'Dropshipping' kiezen...
Ik heb ze ook besteld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan het niet vinden!
Ze zijn goed, heb nu de blauwe binnen gekregen en heb weer een heerlijk gladde kinquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ze ook besteld.
Ben benieuwd.
Als ze goed zijn bestel ik meteen een heel aantal
Horloge 1 is echtquote:Goer:
Horloge 1
[ afbeelding ]
De eerste van IK colouring heeft tot nu toe nog mijn voorkeur. Wat vinden jullie? Of weten jullie er meer te vinden?
Ik ben echt verliefd op mijn Omega, maar ik weet niet wat jou smaak is..quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een mooi, niet te groot, horloge?
Ik ben ook op zoek naar een horloge, zwart zilver, bling mag altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een mooi, niet te groot, horloge?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21856quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op mijn Omega, maar ik weet niet wat jou smaak is..
Wat vind je normaal mooi?
Wil je voor de gein eens even je polsen meten en een foto maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb ook nogal smalle polsen, en mijn Omega hangt net niet hinderlijk om mijn pols.
Ik lig nu met mijn lap in bed, maar zet het op de takenlijst.. Als je hem morgenmiddag nog niet hebt, moet je maar even een mailtje doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je voor de gein eens even je polsen meten en een foto maken?
Oké is goed!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn lap in bed, maar zet het op de takenlijst.. Als je hem morgenmiddag nog niet hebt, moet je maar even een mailtje doen.
Ik raad je ook even aan om op de Omega site zelf te kijken naar de Speedmaster series, die zijn ook zwaar gaaf
Ja dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef drummerdude het volgende:
Tof hé! Dan hebben we ongeveer dezelfde smaak dus..
Het is dat Taobao het nu even niet doet, anders had ik even wat linkjes gepost
De home deed vaag, maar nu doet hij het weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja
Waarom werkt TaoBao niet?
Doe maar posten of PM'en.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De home deed vaag, maar nu doet hij het weer![]()
Ik ga slapen, morgen zou ik wel wat leuke dingetjes posten/mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |