SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 29-05-2009 08:31:38 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dit zijn mijn hatchlings, allemaal nog zonder naam:
En mijn eieren. De roze omdat ik daar nog het mannetje van zoek. En het lente-eitje omdat ik voordat de lente voorbij is wel een mannetje en een vrouwtje daarvan wil hebben
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hulloquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pearline, all grown up
!![]()
En weer een volwassene in het overzicht
Lijstje wordt al aardig compleet op deze manier
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ah, hier zijn we dus...
Mijn incubator is alweer oud, zal zo even een nieuwe neerzetten. Tara, wil je dat ik het zelf even aanpas in de wiki elke keer?You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ach, die incubators vallen wel op, ik pas gewoon telkens daarna de wiki aan
ik las ergens dat de kleur van het ei net iets paarser zou zijn dan die van een gewone... Maarja, moet je wel net 2 van die eieren naast elkaar zien...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Schijnt ook dat alts meer kans hebben tot het krijgen van alts als kidsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben zo benieuwd of dit een Alt is
![]()
![]()
Die zwarte in de 2e posting is een alt volwassene
Een black ziet er zo uit. (dit komt als de site het weer doet)Moet je voor de nettigheid wel ff aanpassen.
Okee was altijd al niet zo goed in zoek de verschillen![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door janeway op 27-05-2009 22:27:10 ]![]()
Wat bedoelde je nou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:13 schreef janeway het volgende:
Die zwarte in de 2e posting is een alt volwassene
Een black ziet er zo uit. (dit komt als de site het weer doet)Moet je voor de nettigheid wel ff aanpassen.
Okee was altijd al niet zo goed in zoek de verschillen![]()
Dat is inderdaad het Valentijns-ei, de enige die die heeft, omdat ie toen al met die draakjes bezig was, is cableguymasterIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hoe weet je dat? Ei is nog niet uitquote:
Dragon Cave doet het weer trouwens
Je rouwt er niet om volgens mijquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wat raaaaar ik breed met 2 van dezelfde (wit met streepjes)
en krijg : [ link | afbeelding ]
Ik heb trouwens 5 hatchlings en 1 ei. Kan even helemaal nietsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik 5 hatchlings en 2 eieren..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je rouwt er niet om volgens mij
Ik heb trouwens 5 hatchlings en 1 ei. Kan even helemaal niets
![]()
![]()
vraagje voor cablegun: ik zie bij jouw scroll een lichtblauwe split en een donkerblauwe.. hoe kom je aan dat verschil????![]()
mannetje, vrouwtjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Saeramir het volgende:
vraagje voor cablegun: ik zie bij jouw scroll een lichtblauwe split en een donkerblauwe.. hoe kom je aan dat verschil????
![]()
![]()
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
![]()
![]()
ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breeden
![]()
![]()
Als je in het overzicht kijkt dan kun je zien dat de lichtroze, de blauwe tweekop en de zilveren een man/vrouw verschil hebben. De tweekoppen kunnen ook nog eens alleen met elkaar breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
En het zonne-ei heeft de mogelijkheid dat het een Sunrise of een Sunset wordtIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
zilver heeft ook een mannetje en vrouwtjesverschil.. en je hebt een sunrise en sunset van de zonne-eitjes..maar dat is niet geslachtsafhankelijk geloof ik![]()
Nog meer:
Paars, roze en de kippen zijn altijd vrouwtjes
Groen en zwart hebben alternatieve versies
Papier heeft nooit een geslachtIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En lichtroze dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
zilver heeft ook een mannetje en vrouwtjesverschil.. en je hebt een sunrise en sunset van de zonne-eitjes..maar dat is niet geslachtsafhankelijk geloof ik
En klopt, sunrise en sunset kunnen weer zowel mannetje als vrouwtje wordenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Getoupeerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
je ziet zn mooie staart heul niet goed![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
Jops!
Uit de Abandonned
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk een overgooi-actie onderschept
Ik heb hem in het overzicht gezet.
Alleen de gele dino mist nog
Ik heb al wat rondgezocht, maar google zegt er niets overquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
maarre miljoenkleurenei
wie wat waar
*zoekt*In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nice
Ik heb hem in het overzicht gezet.
Alleen de gele dino mist nog
wrijf het er maar in
![]()
Ik heb anders geen enkele dino of gekleurde markings eiquote:
Right, nice tryquote:
mijn volgende dino is voor jou okay?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb anders geen enkele dino of gekleurde markings ei
![]()
![]()
Als ik dan al heb hoeft het niet hoor. Maar toch bedanktquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn volgende dino is voor jou okay?![]()
beter nog..ik heb er 1 voor je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ik dan al heb hoeft het niet hoor. Maar toch bedankt![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaat???? ikke wille!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef freecell het volgende:
Ik zag net een ei in de cave met een onbekende beschrijving
Iets over millions of colors
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
dan eis ik wel een gouden kind van je, ooit
Anyway, ik neem graag de dino van je aan, maar heb 5 hatchlings op dit momentIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
dan bewaar ik m wel voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteraard
Anyway, ik neem graag de dino van je aan, maar heb 5 hatchlings op dit moment
![]()
![]()
tnx
Ik heb 2 eitjes, en 2 hatchlings, en mijn 3 hatchlings die stonden zijn volwassen.
Mijn groene is inderdaad de alt versie...
Tijd om te gaan zoeken naar nieuwe eitjes dus dus..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Nope, geen altquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben zo benieuwd of dit een Alt isIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ja nou
Hij is al genamed, dus abandonnen kan niet. Dus ik kan óf wachten tot hij groot is en dan vrijlaten, of killen...
Even bedenken wat langer duurt.... Ik denk killenHij is al best lang hatchling met geslacht
![]()
![]()
Ik heb ze gekliktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
wie klikt ze groot????
zal ook klikken..
![]()
![]()
ik heb vandaag 3 kuikens en 4 papers weggegeven..Barmhartige drakariaan
en ik speel even oppas voor Freecell en tara.
*KLIKKLIKKKLIKLIIKKLKIKLI*![]()
Ik ben op zoek naar de zwarte alt, dus ik heb daar drie eitjes van liggen..
En nog een roze eitje die ik niet had....
En mijn hatchlings moeten nog opgroeien, dus ik gok dat ik morgen wel weer eens kan gaan zoeken naar eitjes..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef beefcake het volgende:
Whoehaa zie dit topic nu pas![]()
Ik speel nu twee maanden en een dag en ik ben hopeloos verslaafd![]()
[ link | afbeelding ]
Eitjes:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hatchies:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
(cocoon)
![]()
Ja lelijk he?Maar toch wil ik ze wel hebben
Enne hoeveel accounts heb jij al joh![]()
Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Whaha nee ik bedoel Fok accountsquote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben de barmhartige eieritaan hoor
ik speel zelf alleen met cocoonish
Oh even op reageren hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef teigan het volgende:
ik las ergens dat de kleur van het ei net iets paarser zou zijn dan die van een gewone... Maarja, moet je wel net 2 van die eieren naast elkaar zien...![]()
'Vroeger' hadden de alt black en alt vine eieren inderdaad een iets andere tint, maar dat hebben ze veranderd en nu moet je echt afwachten tot het ei gehatcht is
De hele verzameling geslachtloze lelijke dino's bij elkaarquote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
nu heb ik rood geel blauw en groen
ok, dat wist ik niet... Dan wacht ik rustig af wat mijn eitjes doen..quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh even op reageren hoor![]()
'Vroeger' hadden de alt black en alt vine eieren inderdaad een iets andere tint, maar dat hebben ze veranderd en nu moet je echt afwachten tot het ei gehatcht is
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Dus dan heb je wat eitjes, die komen uit, die worden draken, die laat je paren en dan heb je weer eitjes waar draken uit komen? Wat is daar leuk aan? Wat is de bedoeling? Zoveel mogelijk draken krijgen? Zo mooi mogelijke draken krijgen? Een speciaal ras ontwikkelen? Oorlog voeren met je drakenlegers?
Children of the night. What music they make.![]()
Hm, mijn eerste eitje is zo te zien geen alt..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Dus dan heb je wat eitjes, die komen uit, die worden draken, die laat je paren en dan heb je weer eitjes waar draken uit komen? Wat is daar leuk aan? Wat is de bedoeling? Zoveel mogelijk draken krijgen? Zo mooi mogelijke draken krijgen? Een speciaal ras ontwikkelen? Oorlog voeren met je drakenlegers?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
veel draken aparte draken hopen op een speciaal broedsel..
heel stom allemaal
![]()
![]()
Ja leuk, maar wat doe je ermee?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:57 schreef beefcake het volgende:
Mijn split is weer een vrouwtjeGelukkig heb ik een nieuw split ei kunnen vangen in de cave [ link | afbeelding ]
Ook nog een grijze hatchling gevonden in de abandoned area en het is een vrouwtje[ link | afbeelding ]
En:Dit is de 3e x dat ik mezelf quote en nog steeds geen antwoordquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Dus dan heb je wat eitjes, die komen uit, die worden draken, die laat je paren en dan heb je weer eitjes waar draken uit komen? Wat is daar leuk aan? Wat is de bedoeling? Zoveel mogelijk draken krijgen? Zo mooi mogelijke draken krijgen? Een speciaal ras ontwikkelen? Oorlog voeren met je drakenlegers?
Doe je aan selectief lezen ofzo? Kleurdoos heeft al twee keer antwoord gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat doe je ermee?
En:
[..]
Dit is de 3e x dat ik mezelf quote en nog steeds geen antwoord
Korte versie: je doet er niks mee, het is een compleet nutteloos spelletje, maar wel vermakelijk. Het staat zelfs in de OP:quote:De bedoeling is dat je gevonden eieren uitbroedt, voor de uitgekomen hatchlings zorgt zodat ze op kunnen groeien tot draken, die je weer met elkaar kunt laten paren. Een niet echt nuttig spelletje, maar wel erg verslavend.![]()
Ik kan nergens vinden waar hij dat heeft geschrevenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Doe je aan selectief lezen ofzo? Kleurdoos heeft al twee keer antwoord gegeven.
Korte versie: je doet er niks mee, het is een compleet nutteloos spelletje, maar wel vermakelijk. Het staat zelfs in de OP:
[..]Niet in dit topic iig.
quote:Ze vatte het heel treffend samenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
veel draken aparte draken hopen op een speciaal broedsel..
Wow, nu is het lijstje compleet! (behalve dan zomer en herfst)quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
nu heb ik rood geel blauw en groen
Anyway,w e zijn weer terug, heb wel wat gesneaked door tussendoor op jacht te gaan
Mijn papier, mijn kip en de gouden (werd een mannetje) zijn allemaal volwassen
Ik heb al een poging tot breeden gedaan met mijn gouden, niet gelukt
ook poging tot breeden met mijn markings, omdat ik die kleurenmarkings ook wel wil, ook nog niet gelukt.
Wel gevonden:
Een mannetje en een vrouwtje, Florestan I en Florestine Gabrielle Antoinette
Deze was wel tof
Ik had mijn andere Sunrise weggedaan, was een vrouwtje, ik wil een mannetje
Vond een zonne-ei met nog 5 uur!!! te gaan. Uit de abandoned gehaald, in 2 ER's gegooid en ging goed
Nu hopen dat het een mannetje wordt.
Ik wil nog een mannetjes waterdraak, dus:
En, in de abandoned gevonden als hatchling!
Waarvoor onze dankquote:
Je zilveren is gelukt Innepin
Hmm, verkeerde ei geklikt in de cave. Dus zit even vast met eitjes (4 stuks). Over 5 uur dus abandonen
Het is een mintIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Zullen we eens verlanglijstjes plaatsen? Ik heb steeds meer ruimte op mijn scroll en kan ook voor anderen op jacht.
Ik zoek nog:
-blauwe waterdraak, mannetje
-markings wit, mannetje
-markings rood
-markings blauw
-markings groen
-zilver, vrouwtje
-zwart, alt
-donkergroen, alt
-dino geel
-dino groen
-dino blauw
Nu heb ik een blauwe waterdraak ei en een witte markings ei, dus als dat mannetjes zijn komt dat goed
Ook weer een ei uit de cave gehaald en verkeerd geklikt (ja, alweer!). Ik zit nu nog zo'n 4 uur aan een stom lichtgroen ei vastIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zullen we eens verlanglijstjes plaatsen? Ik heb steeds meer ruimte op mijn scroll en kan ook voor anderen op jacht.
Ik zoek nog:
-blauwe waterdraak, mannetje
-markings wit, mannetje ik heb er 4 in hatch..dus even afwachten
-markings rood de volgende is voor jou (ik heb er 2)
-markings blauw
-markings groen
-zilver, vrouwtje ik ook
-zwart, altik ook
-donkergroen, alt ditto
-dino geel
-dino groen hebbikvoorje
-dino blauw
Nu heb ik een blauwe waterdraak ei en een witte markings ei, dus als dat mannetjes zijn komt dat goed
Ook weer een ei uit de cave gehaald en verkeerd geklikt (ja, alweer!). Ik zit nu nog zo'n 4 uur aan een stom lichtgroen ei vast
![]()
Mijn verlanglijstje (in willekeurige volgorde):
-Gele dino
-Rode dino
-Groene dino
-Kip
-Alt black, man/vrouw
-Alt vine vrouw
-Split man (heb twee eieren dus wie weet)
-Vine vrouw
-Red dorsal man
-Geode vrouw
-Gold vrouw
-Nog een paper
-Red vrouw (heb wel een hatchling die nog moet genderen)
-Silver man
-Stripe blue man/vrouw
-Stripe red man
-Stripe green man
-Sunset man
-White man (heb een ei)
[ Bericht 3% gewijzigd door beefcake op 06-06-2009 17:23:33 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef beefcake het volgende:
Mijn verlanglijstje (in willekeurige volgorde):
-Alle dino's
-Kip
-Alt black, man/vrouw
-Alt vine vrouw
-Split man (heb twee eieren dus wie weet)
-Vine vrouw
-Red dorsal man
-Geode vrouw
-Gold vrouw
-Nog een paper
-Red vrouw (heb wel een hatchling die nog moet genderen)
-Silver man
-Stripe blue man/vrouw
-Stripe red man
-Stripe green man
-Sunset man
-White man (heb een ei)
kippie hebben?
![]()
Ik zal mijn ogen openhouden
Enneh Kleurdoos, tnx. Maar ik heb momenteel niets voor jouIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
hoeft nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal mijn ogen openhouden
Enneh Kleurdoos, tnx. Maar ik heb momenteel niets voor jou
![]()
![]()
hihi, jammer genoeg heb ik m al beloofd aan een ander cyber-vriendinnetje! maar als ik er nog 1 vang (en dat lijkt me niet onmogelijk met mijn super klikvinger haha) mag jij hem hebben![]()
![]()
een Geode is een ei dat alleen door breeden (of stelen van een overgooi, zoals ik) te verkrijgen is, ze zijn dus nooit Cave-born. Ze ontstaan uit een 2 Earths of 2 Stones of een combi van die 2. Zal zo even een plaatje laten zien.
![]()
Ohh daarom kom ik ze nooit tegen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:43 schreef Saeramir het volgende:
een Geode is een ei dat alleen door breeden (of stelen van een overgooi, zoals ik) te verkrijgen is, ze zijn dus nooit Cave-born. Ze ontstaan uit een 2 Earths of 2 Stones of een combi van die 2. Zal zo even een plaatje laten zien.
Welke is de Earth? Al die namen ken ik ook niet hoor![]()
![]()
Mijn verlanglijstje:
Geode
Zwarte alt
Groene alt
Goud
Dino's geel, rood en blauw
Streepjes in alles behalve groen en wit
En heel stom, zo'n driekleurenei maar dan met de rooie band, want k krijg steeds alleen maar de paarse versie te pakken![]()
En de mannetjes/vrouwtjes ga ik zelf nog even sparen.Bij dezen een beginnetje daarmee, hopelijk zijn t de goeie geslachten...
![]()
![]()
en natuurlijk deze nog![]()
![]()
![]()
op t moment heb ik maar 1 wens: een mannetjes-lente.. voor de rest vind ik zelf jagen veel te leuk, dus ik ga vrolijk door![]()
![]()
Ik moet echt bijna alle speciale nog..
Had geen alt bij mijn eitjes zitten, maar wacht nog even af of er een dame bijzit.
En ik had de verkeerde roze, even hopen op een dame, dan hou ik die ook...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Heb je nu de donkerroze? Dat zijn altijd vrouwtjes, anders is het even afwachten idd
3 hatchlings, 3 eieren. Ik heb nog ruimte voor eentje
juhp ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Saeramir het volgende:
[..]
ja als ik nog een kip vang wordt ie ook bevroren als kuiken
![]()
![]()
Kleurdoos, ik zie nu pas dat je je rode dino als hatchling hebt bevroren. Maar je had toch nog geen volwassen rode?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
haha
alleen moet je dan wel bedenken wat je met die gele gaat doenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
= mijn uiteindelijke doel voor alles: een paartje, een kind, een bevroren hatchie in beide sexen en zonder sexquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
2 x dus
kan ik een grote en ee hele kleine rode en een middelmaat
![]()
![]()
Waterdraak hatchling is vrouwtje![]()
freecell, je zocht die toch nog voor je paartjes?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat is nog best moeilijk weet je dat? Als ze namelijk genoeg views hebben om te genderen doen ze dat ook, ook al zijn ze bevrorenquote:
is dat zo? dus als ik een hatchie bevries meteen als ze uit het ei komen, genderen ze alsnog na een tijdje?![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Saeramir het volgende:
is dat zo? dus als ik een hatchie bevries meteen als ze uit het ei komen, genderen ze alsnog na een tijdje?![]()
BTW
ik heb eieren in de aanbieding.
waaronder 1 geode.
zie mijn account op dragcave (voor degene die het niet weet)
http://dragcave.net/user/cablegunmaster
elk ei dat ik nu heb is bevraagbaar![]()
omdeze eieren te bemachtigen heb je helaas heel specifieke tijden:
Vrijdag 10 - 12 uur. mail sturen kan altijd.
Zaterdag ochtend rond 10 uur - 11 uur.
Misgegane handel kan altijd gebeuren helaas kan ik geen eieren garanderen. wel alvast reserveren.![]()
Geodes komen wekelijks 2 ongv.
Redacted![]()
jaaaaaaaa een mannetjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uit de abandoned hoek gehaald. Wie weet een mannetje
Zit nu even vast, want 4 hatchlings
![]()
![]()
Jupquote:
Ik heb dus weer ruimte
<-gozertquote:
Nee, heb al een geodeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
als hatchie mag ie natuurlijk ook wel weg, maar dan heb je niet van hem kunnen genieten als ei.
over sletjes gesproken, ik heb de laatste dagen iets van 8 geodes en 3 zilveren gevangen en allemaal weggegeven behalve 3 geodes![]()
![]()
![]()
Nogmaals een poging een waterdraak mannetje te krijgen
[ Bericht 4% gewijzigd door TARAraboemdijee op 05-06-2009 17:07:55 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
nou ik ga over 10 min van de pc weg dus tot die tijd kan t nog. Anders morgenochtend? (dan is het ook het rustigst op dragcave)![]()
Ik ben een reddingsactie aan het uitvoeren![]()
Moet binnen 1 dag en 1 uur hatchen
Maar de ER http://www.sotidragon.net helpt wel aardig, zonet was het eitje nog helemaal gaaf en nu is er een gaatje
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
![]()
Missie geslaagd
With four other people
And aliens![]()
en ik heb nog een geode gevangen, met 7 dagen te gaan dit keer. Deze mag je alsnog hebben, Innepin, de andere (is al hatchie geworden vannacht) houd ik. Hopelijk een setje![]()
![]()
wie wil er hier een zilver? ik vraag het ook op 2 andere fora, wie de eerste is mag hem hebben, hij moet weg.![]()
ik wil een vrouwtjeszilver
ruilen tegen een dino..en als het een mannetje blijkt te zijn..ik hem doorgeef?![]()
nee hoor hoef niets terug (vind jagen veel te leuk). je mag hem hebben hoor! kan je ook bevriezen evt als het een mannetje blijkt..
evt als ik ooit nog een dino mis en jij hebt er 1 over, kunnen we alsnog een overgooi doen.. maar voor nu hoef ik niet..
[ Bericht 33% gewijzigd door Saeramir op 06-06-2009 08:57:25 ]![]()
oke..dan mag jij m als het weer een ventje isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:09 schreef beefcake het volgende:
Nee nee niet bevriezen als het een mannetje is!Die heb ik nodig
je hebt 2 kansen. en ik ook..moet goedkomen toch?![]()
![]()
Ik heb echt nooit zoveel geluk
With four other people
And aliens![]()
ja maar die gouden had ik al (op een andere scrollga ik nu mee stoppen), dus daar had ik al een feestje voor gevierd
heb hem alleen nu op mijn eigen scroll gelukkig..
en geen geluk: ik ben echt gewoon snel (klinkt heel verwaand maar is echt zo). Heb de afgelopen dagen al 2 gouden (1 voor iemand anders), 12 geodes, en 8 zilveren uit de AC geplukt![]()
![]()
sught, mijn andere witte markings is mannetje en adult, me gebreed, maar geen bijzonder eiIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Goede vangst Saeramir
Ik zit al een poosje te jagen, maar vang nietsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik heb ze allemaal al een keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:02 schreef Kleurdoos het volgende:
draken sletje
wtf
jij geeft je eitjes zomaar weg.. dus wie is hier nou de slet
Redacted![]()
ik geil op je afleveringen in Startrekquote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef janeway het volgende:
nieuwe oogst [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
mijn hatchlings
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Redacted![]()
Kun je frozen hatchlings nog een naam geven?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
waarom niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kun je frozen hatchlings nog een naam geven?tuurlijk. frozen is een status . Frozen is niet name based frozen alleen de groei.
de rest werkt nog wel.frozen tot gender
Redacted![]()
Het jagen gaat niet erg goede laatste dagen. Ik heb (had) zat ruimte, maar ik klik telkens mis. In een uur tijd heb ik 3 dino's, een paper, 2x goud en 2x een groene markings voorbij zien komen
Anyway, ik heb drie hatchlings:
En 4 eieren:
De water omdat ik een watermannetje wil voor mijn Grimaldi lijn
Groen in de hoop op een alt
Lente omdat ik, voordat ze verdwijnen, ook maar de frozen hatchlings op mijn scroll wil
en de zilveren heb ik gebreed
Als mijn zilveren hatchling een vrouwtje is dan hou ik die en gaat het ei naar freecell (die heeft nog helemaal geen zilver). Als mijn hatchling een mannetje is dan gaat de hatchling naar freecell en hou ik het ei.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik ebn ook aardig scroll lockedquote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en Prunill
Parelle & Purles
![]()
![]()
WOOOOW![]()
wat een super mooie lijst zeg!! jij bent ook al lang bezig, want je hebt zelfs zomerdraakjes! EN je hebt je kippen Kip en Kipje kunnen noemen
dan moet je wel als 1 vd eerste NLers zijn begonnen of niet??!
respect!!!
Tara(en nog wat, vergeet die naam elke keer haha), wow mooie! eindelijk![]()
![]()
wel killen, niet abandonnen. maar wel weer releasen net als de adultsquote:Op maandag 8 juni 2009 08:15 schreef freecell het volgende:
Kan je frozens nog abandonnen of killen eigenlijk?
![]()
![]()
vraagje: hoe zit dat met die zwarte alt? zie soms een 'curled' alt als hatchie, en soms zo'n staande..![]()
Voor de zwarte alt zijn er 2 verschillende hatchlingsquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Saeramir het volgende:
vraagje: hoe zit dat met die zwarte alt? zie soms een 'curled' alt als hatchie, en soms zo'n staande..
Sheriam wat een scroll
Mijn split vrouwtje wordt morgen volwassen, lukt het nog om haar op tijd op jouw scroll te krijgen? Anders moet ze naar iemand anders want ik wil haar kwijt!quote:Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Nieuw overzicht nu Sheriam erbij is gekomen. Hij is nu compleet
This egg has a faint green glow around it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer beschikbare eieren:
This egg is very sickly looking, like it's diseased.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is festively colored.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg smells rotten and is stone cold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is covered with bright, festive stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my. There is a leetle tree among the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 09-06-2009 10:56:31 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nog niet helemaal, de kerstdraak van 2007 staat er niet bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw overzicht nu Sheriam erbij is gekomen. Hij is nu compleet
En de zombie en de neglected ook niet, maar die komen EN niet terug EN geen van ons heeft die draak
Nieuwe:
Voordat de lente eruit gaat wil ik een mannetje en vrouwtje hatchling frozen hebben. Ik heb er nu 1 frozen die nog geslacht moet laten zien, deze is in een poging de andere te krijgen.
Zilveren hatchling bleek een mannetje, maar bij het overgooien naar freecell ging het helaas misIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nee weet ik en ik vind het ook niet nodig, maar die kerstdraakjes vind ik zo leuk, vandaar dat ik het even wilde zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de zombie en de neglected ook niet, maar die komen EN niet terug EN geen van ons heeft die draak![]()
Zonde dat de zilver ontsnapt is!
Ik heb een split gefoktAls het een vrouwtje is mag ze weg, een mannetje houd ik.
En nog een gefokt waterei, voor de hatchling verzameling
[ Bericht 8% gewijzigd door beefcake op 09-06-2009 10:53:44 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Beefcake, ik heb de neglected en kerst 2007 er toch ook maar bij gezet, gewoon om het compleet te maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beefcake, ik heb de neglected en kerst 2007 er toch ook maar bij gezet, gewoon om het compleet te maken![]()
![]()
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cavequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef Saeramir het volgende:
ik heb iets gelezen over eitjes met 'flowers'.. weet iemand hier iets over?
Dat is de donkergroeneIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor in de OP van het volgende deel
volgens mij ging het niet hierover.. maar ik weet er verder het fijne ook niet van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave
Dat is de donkergroene
![]()
Waar las je eht dan Saeramir?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ergens in dit forumquote:
http://s10.zetaboards.com/Dragon_Incubators/topic/7087538/40/
maar heb geen tijd om het op te zoeken nu..![]()
gevonden
http://s10.zetaboards.com/Dragon_Incubators/topic/7087538/20/quote:Well in DC theres this flower dragon project where there will be 15(and more when those 15 are finished) different breeds, each flower with its own eggs but with the same egg description (if they havent changed their mind).In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ja sommigen willen heelveel blacks om een alt te broedenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Saeramir het volgende:
correctie: doe deze maar in de OP (ben nog wat op jacht geweest voor mijn Black Army)
[ link | afbeelding ]! maar dat is en blijft lastig... kreeg meteen mn 2e ei een alt
Redacted![]()
je kijkt niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja sommigen willen heelveel blacks om een alt te broeden! maar dat is en blijft lastig... kreeg meteen mn 2e ei een alt
ze zijn allemaal bevroren
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: