Hoe weet je dat? Ei is nog niet uitquote:
Je rouwt er niet om volgens mijquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wat raaaaar ik breed met 2 van dezelfde (wit met streepjes)
en krijg : [ link | afbeelding ]
ik 5 hatchlings en 2 eieren..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je rouwt er niet om volgens mij
Ik heb trouwens 5 hatchlings en 1 ei. Kan even helemaal niets
mannetje, vrouwtjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Saeramir het volgende:
vraagje voor cablegun: ik zie bij jouw scroll een lichtblauwe split en een donkerblauwe.. hoe kom je aan dat verschil????
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breeden
Als je in het overzicht kijkt dan kun je zien dat de lichtroze, de blauwe tweekop en de zilveren een man/vrouw verschil hebben. De tweekoppen kunnen ook nog eens alleen met elkaar breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
En lichtroze dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
zilver heeft ook een mannetje en vrouwtjesverschil.. en je hebt een sunrise en sunset van de zonne-eitjes..maar dat is niet geslachtsafhankelijk geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |