SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 29-05-2009 08:31:38 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dit zijn mijn hatchlings, allemaal nog zonder naam:
En mijn eieren. De roze omdat ik daar nog het mannetje van zoek. En het lente-eitje omdat ik voordat de lente voorbij is wel een mannetje en een vrouwtje daarvan wil hebben
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hulloquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pearline, all grown up
!![]()
En weer een volwassene in het overzicht
Lijstje wordt al aardig compleet op deze manier
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ah, hier zijn we dus...
Mijn incubator is alweer oud, zal zo even een nieuwe neerzetten. Tara, wil je dat ik het zelf even aanpas in de wiki elke keer?You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ach, die incubators vallen wel op, ik pas gewoon telkens daarna de wiki aan
ik las ergens dat de kleur van het ei net iets paarser zou zijn dan die van een gewone... Maarja, moet je wel net 2 van die eieren naast elkaar zien...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Schijnt ook dat alts meer kans hebben tot het krijgen van alts als kidsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben zo benieuwd of dit een Alt is
![]()
![]()
Die zwarte in de 2e posting is een alt volwassene
Een black ziet er zo uit. (dit komt als de site het weer doet)Moet je voor de nettigheid wel ff aanpassen.
Okee was altijd al niet zo goed in zoek de verschillen![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door janeway op 27-05-2009 22:27:10 ]![]()
Wat bedoelde je nou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:13 schreef janeway het volgende:
Die zwarte in de 2e posting is een alt volwassene
Een black ziet er zo uit. (dit komt als de site het weer doet)Moet je voor de nettigheid wel ff aanpassen.
Okee was altijd al niet zo goed in zoek de verschillen![]()
Dat is inderdaad het Valentijns-ei, de enige die die heeft, omdat ie toen al met die draakjes bezig was, is cableguymasterIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hoe weet je dat? Ei is nog niet uitquote:
Dragon Cave doet het weer trouwens
Je rouwt er niet om volgens mijquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wat raaaaar ik breed met 2 van dezelfde (wit met streepjes)
en krijg : [ link | afbeelding ]
Ik heb trouwens 5 hatchlings en 1 ei. Kan even helemaal nietsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik 5 hatchlings en 2 eieren..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je rouwt er niet om volgens mij
Ik heb trouwens 5 hatchlings en 1 ei. Kan even helemaal niets
![]()
![]()
vraagje voor cablegun: ik zie bij jouw scroll een lichtblauwe split en een donkerblauwe.. hoe kom je aan dat verschil????![]()
mannetje, vrouwtjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Saeramir het volgende:
vraagje voor cablegun: ik zie bij jouw scroll een lichtblauwe split en een donkerblauwe.. hoe kom je aan dat verschil????
![]()
![]()
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
![]()
![]()
ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat alleen die twee met elkaar kunnen breeden
![]()
![]()
Als je in het overzicht kijkt dan kun je zien dat de lichtroze, de blauwe tweekop en de zilveren een man/vrouw verschil hebben. De tweekoppen kunnen ook nog eens alleen met elkaar breedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Saeramir het volgende:
echt?? waarom heeft die wel verschil tussen man en vrouw dan?
En het zonne-ei heeft de mogelijkheid dat het een Sunrise of een Sunset wordtIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
zilver heeft ook een mannetje en vrouwtjesverschil.. en je hebt een sunrise en sunset van de zonne-eitjes..maar dat is niet geslachtsafhankelijk geloof ik![]()
Nog meer:
Paars, roze en de kippen zijn altijd vrouwtjes
Groen en zwart hebben alternatieve versies
Papier heeft nooit een geslachtIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En lichtroze dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
zilver heeft ook een mannetje en vrouwtjesverschil.. en je hebt een sunrise en sunset van de zonne-eitjes..maar dat is niet geslachtsafhankelijk geloof ik
En klopt, sunrise en sunset kunnen weer zowel mannetje als vrouwtje wordenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Getoupeerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
je ziet zn mooie staart heul niet goed![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
Jops!
Uit de Abandonned
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk een overgooi-actie onderschept
Ik heb hem in het overzicht gezet.
Alleen de gele dino mist nog
Ik heb al wat rondgezocht, maar google zegt er niets overquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
maarre miljoenkleurenei
wie wat waar
*zoekt*In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nice
Ik heb hem in het overzicht gezet.
Alleen de gele dino mist nog
wrijf het er maar in
![]()
Ik heb anders geen enkele dino of gekleurde markings eiquote:
Right, nice tryquote:
mijn volgende dino is voor jou okay?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb anders geen enkele dino of gekleurde markings ei
![]()
![]()
Als ik dan al heb hoeft het niet hoor. Maar toch bedanktquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn volgende dino is voor jou okay?![]()
beter nog..ik heb er 1 voor je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ik dan al heb hoeft het niet hoor. Maar toch bedankt![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaat???? ikke wille!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef freecell het volgende:
Ik zag net een ei in de cave met een onbekende beschrijving
Iets over millions of colors
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
dan eis ik wel een gouden kind van je, ooit
Anyway, ik neem graag de dino van je aan, maar heb 5 hatchlings op dit momentIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
dan bewaar ik m wel voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteraard
Anyway, ik neem graag de dino van je aan, maar heb 5 hatchlings op dit moment
![]()
![]()
tnx
Ik heb 2 eitjes, en 2 hatchlings, en mijn 3 hatchlings die stonden zijn volwassen.
Mijn groene is inderdaad de alt versie...
Tijd om te gaan zoeken naar nieuwe eitjes dus dus..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Nope, geen altquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben zo benieuwd of dit een Alt isIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ja nou
Hij is al genamed, dus abandonnen kan niet. Dus ik kan óf wachten tot hij groot is en dan vrijlaten, of killen...
Even bedenken wat langer duurt.... Ik denk killenHij is al best lang hatchling met geslacht
![]()
![]()
Ik heb ze gekliktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
wie klikt ze groot????
zal ook klikken..
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: