ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef beefcake het volgende:
Whoehaa zie dit topic nu pas![]()
Ik speel nu twee maanden en een dag en ik ben hopeloos verslaafd![]()
[ link | afbeelding ]
Eitjes:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hatchies:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Whaha nee ik bedoel Fok accountsquote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben de barmhartige eieritaan hoor
ik speel zelf alleen met cocoonish
Oh even op reageren hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef teigan het volgende:
ik las ergens dat de kleur van het ei net iets paarser zou zijn dan die van een gewone... Maarja, moet je wel net 2 van die eieren naast elkaar zien...
De hele verzameling geslachtloze lelijke dino's bij elkaarquote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
nu heb ik rood geel blauw en groen
ok, dat wist ik niet... Dan wacht ik rustig af wat mijn eitjes doen..quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh even op reageren hoor![]()
'Vroeger' hadden de alt black en alt vine eieren inderdaad een iets andere tint, maar dat hebben ze veranderd en nu moet je echt afwachten tot het ei gehatcht is
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Dus dan heb je wat eitjes, die komen uit, die worden draken, die laat je paren en dan heb je weer eitjes waar draken uit komen? Wat is daar leuk aan? Wat is de bedoeling? Zoveel mogelijk draken krijgen? Zo mooi mogelijke draken krijgen? Een speciaal ras ontwikkelen? Oorlog voeren met je drakenlegers?
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
veel draken aparte draken hopen op een speciaal broedsel..
heel stom allemaal
Ja leuk, maar wat doe je ermee?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:57 schreef beefcake het volgende:
Mijn split is weer een vrouwtjeGelukkig heb ik een nieuw split ei kunnen vangen in de cave [ link | afbeelding ]
Ook nog een grijze hatchling gevonden in de abandoned area en het is een vrouwtje[ link | afbeelding ]
Dit is de 3e x dat ik mezelf quote en nog steeds geen antwoordquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Dus dan heb je wat eitjes, die komen uit, die worden draken, die laat je paren en dan heb je weer eitjes waar draken uit komen? Wat is daar leuk aan? Wat is de bedoeling? Zoveel mogelijk draken krijgen? Zo mooi mogelijke draken krijgen? Een speciaal ras ontwikkelen? Oorlog voeren met je drakenlegers?
Doe je aan selectief lezen ofzo? Kleurdoos heeft al twee keer antwoord gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat doe je ermee?
En:
[..]
Dit is de 3e x dat ik mezelf quote en nog steeds geen antwoord
quote:De bedoeling is dat je gevonden eieren uitbroedt, voor de uitgekomen hatchlings zorgt zodat ze op kunnen groeien tot draken, die je weer met elkaar kunt laten paren. Een niet echt nuttig spelletje, maar wel erg verslavend.
Ik kan nergens vinden waar hij dat heeft geschrevenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Doe je aan selectief lezen ofzo? Kleurdoos heeft al twee keer antwoord gegeven.
Korte versie: je doet er niks mee, het is een compleet nutteloos spelletje, maar wel vermakelijk. Het staat zelfs in de OP:
[..]
quote:
Ze vatte het heel treffend samenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
veel draken aparte draken hopen op een speciaal broedsel..
Wow, nu is het lijstje compleet! (behalve dan zomer en herfst)quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
nu heb ik rood geel blauw en groen
Waarvoor onze dankquote:
zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zullen we eens verlanglijstjes plaatsen? Ik heb steeds meer ruimte op mijn scroll en kan ook voor anderen op jacht.
Ik zoek nog:
-blauwe waterdraak, mannetje
-markings wit, mannetje ik heb er 4 in hatch..dus even afwachten
-markings rood de volgende is voor jou (ik heb er 2)
-markings blauw
-markings groen
-zilver, vrouwtje ik ook
-zwart, altik ook
-donkergroen, alt ditto
-dino geel
-dino groen hebbikvoorje
-dino blauw
Nu heb ik een blauwe waterdraak ei en een witte markings ei, dus als dat mannetjes zijn komt dat goed
Ook weer een ei uit de cave gehaald en verkeerd geklikt (ja, alweer!). Ik zit nu nog zo'n 4 uur aan een stom lichtgroen ei vast
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef beefcake het volgende:
Mijn verlanglijstje (in willekeurige volgorde):
-Alle dino's
-Kip
-Alt black, man/vrouw
-Alt vine vrouw
-Split man (heb twee eieren dus wie weet)
-Vine vrouw
-Red dorsal man
-Geode vrouw
-Gold vrouw
-Nog een paper
-Red vrouw (heb wel een hatchling die nog moet genderen)
-Silver man
-Stripe blue man/vrouw
-Stripe red man
-Stripe green man
-Sunset man
-White man (heb een ei)
kippie hebben?
hoeft nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal mijn ogen openhouden
Enneh Kleurdoos, tnx. Maar ik heb momenteel niets voor jou
Ohh daarom kom ik ze nooit tegen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:43 schreef Saeramir het volgende:
een Geode is een ei dat alleen door breeden (of stelen van een overgooi, zoals ik) te verkrijgen is, ze zijn dus nooit Cave-born. Ze ontstaan uit een 2 Earths of 2 Stones of een combi van die 2. Zal zo even een plaatje laten zien.
juhp ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Saeramir het volgende:
[..]
ja als ik nog een kip vang wordt ie ook bevroren als kuiken
= mijn uiteindelijke doel voor alles: een paartje, een kind, een bevroren hatchie in beide sexen en zonder sexquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
2 x dus
kan ik een grote en ee hele kleine rode en een middelmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |