abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:35:31 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69475082
@Fann mbt Danny:

this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 23:36:19 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69475110
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Het klink een beetje alsof iemand 25 dagen heeft lopen schelden en schreeuwen dat ie zich bedrogen,
genaaid en verkracht voelt, en na een goed gesprek met zijn ''bedriegers'' heeft besloten om er eens
goed te voor gaan liggen zodat ze met een paar aanpassingen rustig verder mogen gaan, maar dan wél veilig, met condoom ofzo, zodat er minder gelekt kan worden.

Het eerste wat ik dan denk is ..... wat zou het schuiven ?
helemaal niks.
Als aan alle voorwaarden die ik stel voldaan wordt is het probleem wmb opgelost.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69475133
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef Maanvis het volgende:
@Fann mbt Danny:

I wish I could
Huh?
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:35:59 #64
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69476727
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef Maanvis het volgende:
@Fann mbt Danny:

I wish I could
Muse.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69478566
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:

[..]

ah ja, maar jij hebt het over voortschrijdend inzicht, terwijl het een gewijzigd inzicht is op basis van een totaal ander uitzicht. Voortschrijdend inzicht impliceert dat ik inzie dat ik te snel en impulsief heb gereageerd en nu op mijn uitspraken terug kom. Dat is niet het geval. Ik sta nog steeds achter alles wat ik gezegd heb tijdens TBO1 en had - onder die voorwaarden - nooit doorgegaan voor een tweede ronde.
Jammer dat je dat niet inziet. Want ik vind wel degelijk dat je als Fok! chief af en toe te snel en impulsief hebt gereageerd. Niet dat ik het niet leuk vond, daar niet van, ik heb namelijk genoten van je oprispingen omdat het leven gaf in de brouwerij. Maar ik heb menigmaal mijn wenkbrauwen gefronst en gedacht "Waarom lost hij dit niet achter de schermen op!".

Uiteindelijk heb je dat dan ook gedaan op zondag 24 mei, maar dat dat gesprek zou komen had je ook al die tijd in je achterhoofd kunnen houden en in plaats van hard roepen die betreffende punten op een A4 kunnen zetten. Dan lijkt Iteejer dat toch net iets meer volwassen te hanteren en die lijkt het net iets afstandelijker en zakelijker te kunnen benaderen (volgens mij weet je dat ook en doet hij daarom wat hij doet en niet jij)

Goed, zoals al gezegd, jouw impulsief karakter gecombineerd met betrokkenheid heb ik als zeer aantrekkelijk ervaren. Zonder dat had de Bunker voor mij veel minder vermaak gegeven en waren er vermoedelijk duizenden en duizenden minder postings geweest. Dat was het aantrekkelijke en leuke van jouw aanwezigheid, maar dat doet niets af aan de eerste twee alinea's.

Dus als Fokker zeg ik: "Ga vooral door zoals je dat deed in de Bunker I", maar als ik op een afstand ga staan, er zakelijk naar kijk, vind ik dat je je gedrag flink zou moeten aanpassen

Hoe dan ook, dat die samenwerking tussen de Bunker en Fok! in stand blijft lijkt mij voor beiden nog steeds een goede zet.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:10:31 #66
691 luciano
ondertitelloos
pi_69478888
Oh , voor diegenen die denken , waar is die Snorremans nou toch nadat hij dit topic heeft geopend.
Nou , hier istie dan ff 1 keertje .....
Dit was gewoon eens een keer een echt serieus topic met een echte serieuze vraag naar de mening van anderen mbt Dannys terugkomen op eerder gedane uitspraken.
Ik heb nu voor en tegens gelezen , meer voor dan tegen , en ook Dannys pleidooi daarna.
We zullen zien of er na TBO2 wederom een requisitoir van de Fokkers volgt.

Voorlopig luidt mijn vonnis :

VOORWAARDELIJKE BAN , met een proeftijd gedurende de tijd tot 1 week NA beeindiging van TBO2.
Tevens als schadeloosstelling naar alle users toe welke hij tegen zich in het harnas heeft gejaagd , 1 vierkante meter bier , uit te delen op de 10 jaarsmeet FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan alle aanwezigen. ( moet je maar gewoon komen dus om deze te incasseren ) Deze dient uit eigen zak te worden betaald , en dient los te staan van de all-in prijs op de meet , welke daardoor met de prijs van 1 biertje kan dalen.

Deze uitspraak is niet vatbaar voor welke vorm van ( hoger ) beroep . Zie het maar als een gevalletje Rijdende Rechter

P.S. Mocht Danny zich wederom vergrijpen aan diverse gepleegde delicten ten tijde van TBO1 , dan zal de nu toegezegde voorwaardelijke ban dus worden omgezet in een TBO3 ban . Deze ban zal worden uitgevoerd door ondergetekende Snorremans , welke voor deze speciale en memorabele gelegenheid de tijdelijke beschikking zal krijgen over een blauw kleurtje ( voor mijn part roze desnoods ) inclusief het alom welbekende en gevreesde BAN_KNOPJE !

De uitvoering van het vonnis zal live worden uitgezonden door Fok-tv ! Met een beetje geluk kan dit vonnis plaatsvinden tijdens de uitreiking van de vierkante meter bier op de FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic . ( als TBO2 dan tenminste dus minimaal 1 week is afgelopen , maar daar ga ik wel ff over onderhandelen met B + B + M om deze 2 gelegenheden op elkaar af te stemmen )

[ Bericht 27% gewijzigd door luciano op 28-05-2009 07:17:56 ]
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:19:53 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69478931
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:10 schreef luciano het volgende:
Oh , voor diegenen die denken , waar is die Snorremans nou toch nadat hij dit topic heeft geopend.
Nou , hier istie dan ff 1 keertje .....
Dit was gewoon eens een keer een echt serieus topic met een echte serieuze vraag naar de mening van anderen mbt Dannys terugkomen op eerder gedane uitspraken.
Ik heb nu voor en tegens gelezen , meer voor dan tegen , en ook Dannys pleidooi daarna.
We zullen zien of er na TBO2 wederom een requisitoir van de Fokkers volgt.

Voorlopig luidt mijn vonnis :

VOORWAARDELIJKE BAN , met een proeftijd gedurende de tijd tot 1 week NA beeindiging van TBO2.
Tevens als schadeloosstelling naar alle users toe welke hij tegen zich in het harnas heeft gejaagd , 1 vierkante meter bier , uit te delen op de 10 jaarsmeet FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan alle aanwezigen. ( moet je maar gewoon komen dus om deze te incasseren ) Deze dient uit eigen zak te worden betaald , en dient los te staan van de all-in prijs op de meet , welke daardoor met de prijs van 1 biertje kan dalen.

Deze uitspraak is niet vatbaar voor welke vorm van ( hoger ) beroep . Zie het maar als een gevalletje Rijdende Rechter
Bij deze is je straf ingevoerd. Je hebt nu een VOORWAARDELIJKE BAN , met een proeftijd gedurende de tijd tot 1 week NA beeindiging van TBO2.
Tevens als schadeloosstelling naar alle users toe welke je tegen je in het harnas hebt gejaagd , 1 vierkante meter bier , uit te delen op de 10 jaarsmeet FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan alle aanwezigen. ( moet je maar gewoon komen dus om deze te incasseren ) Deze dient uit eigen zak te worden betaald.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:23:46 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69478954
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Bij deze is je straf ingevoerd. Je hebt nu een VOORWAARDELIJKE BAN , met een proeftijd gedurende de tijd tot 1 week NA beeindiging van TBO2.
Tevens als schadeloosstelling naar alle users toe welke je tegen je in het harnas hebt gejaagd , 1 vierkante meter bier , uit te delen op de 10 jaarsmeet FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan alle aanwezigen. ( moet je maar gewoon komen dus om deze te incasseren ) Deze dient uit eigen zak te worden betaald.
Kijk en hier toont Danny toch een heel menselijk gezicht, want ik had die Befbezem een half jaar forumloos gezet wegens opruiing en het smeden van complotten tegen de leiding van het forum ..
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:49:04 #69
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479138
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kijk en hier toont Danny toch een heel menselijk gezicht, want ik had die Befbezem een half jaar forumloos gezet wegens opruiing en het smeden van complotten tegen de leiding van het forum ..
OFF-topic
pi_69479811
Gelukkig dan maar, dus het wordt nu transparant, met streamers die bepalen.
En dat moeten we geloven,
Het lijkt er meer op dat de wind ineens uit een andere richting komt.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 08:47:52 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69479984
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:36 schreef hondjes het volgende:
Gelukkig dan maar, dus het wordt nu transparant, met streamers die bepalen.
En dat moeten we geloven,
Het lijkt er meer op dat de wind ineens uit een andere richting komt.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:56:25 #72
691 luciano
ondertitelloos
pi_69480100
Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 28 mei en vrijdag 29 mei 2009
Van het noordwesten uit zon
Er is in het zuiden en zuidoosten veel bewolking en daar valt eerst lokaal nog wat lichte regen of motregen. In de rest van het land komen brede opklaringen voor en deze breiden zich vandaag langzaam verder uit over de rest van het land. Er ontstaan later stapelwolken die in het oosten en zuidoosten zeer lokaal tot een lichte bui kunnen uitgroeien. Het wordt vanmiddag ongeveer 18 graden, maar aan de kust blijft het kwik bij ongeveer 15 graden steken. Er staat een meest matige westelijke wind, kracht 4, aan de kust is de wind nog af en toe vrij krachtig, 5. In de loop van de ochtend en vanmiddag draait de wind overal naar het noordwesten.

Bron
pi_69480111
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Snap werkelijk niet de hele ommekeer .
Maar een goed gesprek helpt, dat klopt, maar heb je ook echt de illusie dat de dingen veranderen.
Het druiste zo tegen je principes in, en je had het dilemma geld of principes..
Je koos voor je eigen principes, en ineens die ommezwaai.
Dat vindt ik een beetje jammer,.
Daarbij geloof ik niet dat er werkelijk iets gaat veranderen, maar we wachten gewoon af, en zien wel wat er gebeurd, en misschien zie ik het verkeerd.
De tijd zal het leren.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:11:53 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69480394
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef hondjes het volgende:

[..]

Snap werkelijk niet de hele ommekeer .
Maar een goed gesprek helpt, dat klopt, maar heb je ook echt de illusie dat de dingen veranderen.
Het druiste zo tegen je principes in, en je had het dilemma geld of principes..
Je koos voor je eigen principes, en ineens die ommezwaai.
Dat vindt ik een beetje jammer,.
Daarbij geloof ik niet dat er werkelijk iets gaat veranderen, maar we wachten gewoon af, en zien wel wat er gebeurd, en misschien zie ik het verkeerd.
De tijd zal het leren.
Geld speelt hierin sowieso geen rol. We hebben geen financiële overeenkomst en ik verwacht inderdaad dat er dingen gaan veranderen, anders zou ik niet opnieuw in zee gaan met ze. De tijd zal inderdaad moeten leren of de beloftes waargemaakt gaan worden, maar op basis van het gesprek geloof ik in de goede bedoelingen van Bram en verdient deze samenwerking een tweede kans.
pi_69480970
Gefeliciteerd FOK (Danny) en TBO (Bram)

Een goed gesprek werkt vaak verhelderend. Ik ben blij dat de heren naar elkaar geluisterd en met elkaar gesproken hebben. Respect.

Hoewel de kritiek van Danny niet altijd prettig was om te lezen hield dat wel de boel bij TBO1 scherp.

Ik heb vertrouwen in TBO2 en hoop op een vloeiender samenwerking tussen FOK en TBO2 (3, 4, 5 etc.)
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:40:34 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69481154
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Geld speelt hierin sowieso geen rol. We hebben geen financiële overeenkomst en ik verwacht inderdaad dat er dingen gaan veranderen, anders zou ik niet opnieuw in zee gaan met ze. De tijd zal inderdaad moeten leren of de beloftes waargemaakt gaan worden, maar op basis van het gesprek geloof ik in de goede bedoelingen van Bram en verdient deze samenwerking een tweede kans.
Renee de Haan.. ken je die nog? Ik kan maar niet op dat liedje komen wat ze zo vaak zong...
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:54:59 #77
691 luciano
ondertitelloos
pi_69481591
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Renee de Haan.. ken je die nog? Ik kan maar niet op dat liedje komen wat ze zo vaak zong...
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:03:34 #78
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69481826
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef 5thencounter het volgende:

nooit van gehoord, hoezo?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:06:19 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69481927
quote:
De Haan haalde in 1988 de Nederlandse Top 40 met het lied Vuile huichelaar, geschreven door Aad Klaris.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:11:02 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69482079
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ohhja... 1988..aggût , dat is ver voor Foks geheugen idd..
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:11:47 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69482092
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhja... 1988..aggût , dat is ver voor Foks geheugen idd..
Jij bent ook 1 van die menopauzerende huisvrouwen van GP toch?
Een gedicht over Maanvis
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:13:18 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69482143
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
ah, dat verklaart waarom ik het niet ken. Maar goed, als mijn woorden in twijfel worden getrokken zonder enige vorm van onderbouwing heeft het weinig nut om eerlijk te reageren. Veel plezier zo met mekander
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:14:26 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69482179
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef Danny het volgende:
ah, dat verklaart waarom ik het niet ken. Maar goed, als mijn woorden in twijfel worden getrokken zonder enige vorm van onderbouwing heeft het weinig nut om eerlijk te reageren. Veel plezier zo met mekander
Kom je ook onderduiken in mijn T-shirt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:15:08 #84
691 luciano
ondertitelloos
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:16:33 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:17:33 #86
691 luciano
ondertitelloos
pi_69482285
quote:

ZIJ mag mij elke dag doen , JIJ alleen maar af en toe
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:18:21 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69482313
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jij bent ook 1 van die menopauzerende huisvrouwen van GP toch?
Hmm.. ik ben beslist in de overgang ja..
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:19:00 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69482328
quote:

[..]

Je laat je toch niet wegjagen door een nowlive/gp-er?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:19:34 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69482348
quote:

[..]

Aldus de One-liner kampioen...
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:20:48 #90
691 luciano
ondertitelloos
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:20:52 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69482398
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef luciano het volgende:

ZIJ mag mij elke dag doen , JIJ alleen maar af en toe
Je valt op Renee de Haan?!?
Nou ja, ieder z'n meug he.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:21:43 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69482428
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je laat je toch niet wegjagen door een nowlive/gp-er?
tuurlijk niet. ik pleur gewoon weer een ban op z'n account
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:23:17 #93
1 crew  Danny
always and nevermore
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 10:25:04 #94
137949 Disana
pi_69482542
Danny een huichelaar? Als hij íets niet is, is het dat wel. Niet zomaar wat roepen hoor.
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:36:03 #95
691 luciano
ondertitelloos
pi_69482862
Ik luister niet gauw een heel filmpje af , maar deze keer heb ik ook maar eens geluisterd . Darn , die Danny ga ik nog ECHT leuk vinden ooit ...
Volgens mij , hij + ik + een vierkante meter bier 5 september

Echte vrienden
pi_69483036
Slowchatten in de slowchat graag, er staan te veel nuttige dingen in dit topic om 't maar ff gauw vol te baggeren.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:20:19 #97
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69484524
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
Nogmaals hier even.

Ik was duidelijk en stellig in het stopzetten van de samenwerking en het waarom daarvan en dat was vooral omdat ik me niet kon vinden in manipulaties van de deelnemers, verzinnen van verhaaltjes tegen de kijker en het niet durven toegeven van gemaakte fouten.

Daar is uiteraard allemaal over gesproken en daar zijn nu basisafspraken over gemaakt die later nog verder vormgegeven zullen worden. Daarmee is de basis van mijn bezwaar om nog door te gaan weggenomen.

FOK! (en ik) behoudt gewoon vrijheid van inhoud en iedereen (inclusief ik) kan posten wat ik wil, zolang dat betrekking heeft op de inhoud van het programma en ik er geen zaken van achter de schermen bij betrek. Min of meer zoals het al ging dus, hoewel ik in de eerste week nogal tekeer ben gegaan over het niet nakomen van gemaakte afspraken (wat dan ook nog eens grotendeels de schuld was van iemand die er niet meer werkt).
Dergelijke kwestie ga ik een volgende keer inderdaad achter de schermen af (laten) handelen.
Of ik een volgende keer weer actief zal gaan kijken/stemmen/meeposten valt nog te bezien. Zoals ik ook tegen Bram gezegd heb; ik heb ook nog gewoon een site te runnen waaraan 300 man meewerken en mijn prioriteit ligt in de eerste plaats bij FOK! en niet bij The Bunker, zoals Bram's prioriteit bij The Bunker ligt en niet bij FOK!.

De gemaakte afspraken waren voor mij genoeg om verder te willen. Vanuit Bram leek daarover overigens sowieso geen twijfel te bestaan. Die was er bij binnenkomst al van overtuigd dat we binnen 2 minuten uitgeluld zouden zijn en klaar zouden zijn voor TBO2

Al met al was het een goed en verhelderend gesprek waaruit ook is gebleken dat de manipulaties die plaats hebben gevonden lang niet altijd als zodanig bedoeld waren, maar ook dat het ongebruikelijk is in de tv-wereld om fouten toe te geven ( hè, huub? ).

Ook bleek dat het nagenoeg ondoenlijk was voor ze om alle vragen en klachten te behandelen omdat er te weinig structuur was in waar deze geplaatst werden en er niet de mankracht was alles bij te houden.
Het nut van het 'blunders van de redactie' topic is nog eens aangehaald en naast dat topic zal in TBO2 ook een directe lijn (waarschijnlijk chat) openstaan naar de redactie, waar aankomende rellen vanwege vermeende manipulaties gemeld kunnen worden zodat er vanuit de bunker iemand tekst en uitleg kan komen geven. Eerlijk (dat is iig de afspraak).

Dat de kijker logischerwijze niet ALLES beslist wist iedereen natuurlijk al wel, maar in TBO2 zal er in ieder geval meer transparantie zijn en meer communicatie zijn en ik heb er na het gesprek vertrouwen in gekregen dat dat allemaal goed gaat komen en dat TBO2 nog beter en succesvoller zal gaan worden dan TBO1.

En DAAROM ben ik dus van gedachten veranderd. Lijkt me niets mis mee.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ontslag van Mariël en het niet meer meewerken van Huub bij TBO2 meegespeeld hebben in die toezeggingen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:30:02 #98
691 luciano
ondertitelloos
pi_69484899
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ontslag van Mariël en het niet meer meewerken van Huub bij TBO2 meegespeeld hebben in die toezeggingen.
Vergeet je het plotselinge wegblijven van Bart niet + het Bart_Bashen_24_7 ............ ???

Admin donderdag 28 mei 2009 @ 11:47:24 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69485579
Ik heb geen enkele inspraak in wie er bij TBO werkzaam zijn of niet werkzaam zijn, noch is daarover ook maar iets besproken of afgesproken. Huub post hier nog steeds mee. Bart weet ik ook niet. Die schijnt geen internet te hebben, maar het kan evengoed zijn dat hij er zelf voor kiest niet te posten. Ik heb geen persoonlijke beef met zowel Bart als Huub. Wel heb ik gemaakte keuzes binnen TBO1 aangevallen, zoals ik dat bij elke andere RLS ook gedaan zou hebben/gedaan heb. Bram is echter degene die het voor het zeggen heeft en niet Bart of Huub (of ik for that matter) en met hem zijn afspraken gemaakt die binnenkort nog eens bevestigd zullen worden. Ook daar staat het wel of niet meewerken van Bart, Huub of zelfs Mariell NIET ter discussie wat mij betreft. Dat zijn zaken waar ik me totaal niet mee wil bemoeien (of KAN bemoeien).

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 28-05-2009 12:04:19 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:48:42 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485624
quote:
Ook daar staat het wel of niet meewerken van Bart, Huub of zelfs Mariell ter discussie wat mij betreft.
Daar moet nog een nietje in, neem ik aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:56:50 #101
691 luciano
ondertitelloos
pi_69485910
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 12:04:34 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69486184
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

aangepast
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:05:54 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69486236
Dus mocht Mariell terugkomen dan heeft dat totaal geen invloed op de samenwerking met FOK! ?
Een gedicht over Maanvis
pi_69486417
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Dus mocht Mariell terugkomen dan heeft dat totaal geen invloed op de samenwerking met FOK! ?
Die komt niet terug.
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:12:46 #105
691 luciano
ondertitelloos
pi_69486422
quote:
Na een goed gesprek kun je alles herzien en een tweede kans geven , toch ?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:13:30 #106
691 luciano
ondertitelloos
pi_69486451
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die komt niet terug.
Spreek jij nu voor of namens Bram ?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:16:27 #107
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_69486552
En blijft de man van Mariell werken bij The Bunker 2?
pi_69486634
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef luciano het volgende:

[..]

Spreek jij nu voor of namens Bram ?
Nee.
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:19:56 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69486675
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die komt niet terug.
Je weet natuurlijk nooit of er her en der van gedachten veranderd kan worden.
Een gedicht over Maanvis
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 12:21:17 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69486719
quote:
Ik zou er de samenwerking niet om stopzetten. Als ze zich nogmaals in de luren willen laten leggen is dat niet mijn probleem natuurlijk
pi_69486856
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk nooit of er her en der van gedachten veranderd kan worden.
Ik denk dat iemand die zowel het programma als het team heeft proberen te ontwrichten niet langer welkom is (zonder direct op de details in te gaan).
pi_69486899
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijft de man van Mariell werken bij The Bunker 2?
Zover ik weet wel, Alsido is goud en heeft echt alles gegeven om TBO te laten slagen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:27:12 #113
691 luciano
ondertitelloos
pi_69486912
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die zowel het programma als het team heeft proberen te ontwrichten niet langer welkom is (zonder direct op de details in te gaan).
Tuurlijk , blijf maar iemand bashen zonder met feiten te komen.............. Jou zou zo'n DUITS uniform in de bunker ook wel staan denk ik
pi_69486985
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je beseft dat je door dit soort postings weer een discussie zit aan te zwengelen?

Beschuldigingen zonder feiten zijn een bron voor speculaties en ruis.
pi_69487007
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef luciano het volgende:

[..]

Tuurlijk , blijf maar iemand bashen zonder met feiten te komen.............. Jou zou zo'n DUITS uniform in de bunker ook wel staan denk ik
pi_69487089
Ik voorzie dat er vandaag weer een stuk of wat "gate" topics verschijnen
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:32:59 #117
691 luciano
ondertitelloos
pi_69487093
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je beseft dat je door dit soort postings weer een discussie zit aan te zwengelen?

I couldnt agree any less
pi_69487219
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als mijn posts als startsein worden gezien om opnieuw allerlei aannames te doen waarbij EM in kwaad daglicht word gesteld zegt dat meer over de intentie van de users in kwestie.
quote:
Als alle feiten op tafel zouden komen zou dat voor EM uiteindelijk beter uitpakken, tot nu toe heb ik geen enkel verweer van Mariell op Fok gelezen na het bericht van Bram en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Jullie zijn kritisch en gaan voor de waarheid.
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:55 #119
691 luciano
ondertitelloos
pi_69487327
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als mijn posts als startsein worden gezien om opnieuw allerlei aannames te doen waarbij EM in kwaad daglicht word gesteld zegt dat meer over de intentie van de users in kwestie.
[..]

Als alle feiten op tafel zouden komen zou dat voor EM uiteindelijk beter uitpakken, tot nu toe heb ik geen enkel verweer van Mariel op Fok gelezen na het bericht van Bram en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Jullie zijn kritisch en gaan voor de waarheid.
Niet van Mariel inderdaad , wel van MarieLL ..... waar zat JIJ dan al die tijd ...... ohja , in de bunker zonder internet natuurlijk , net als Bart.
pi_69487374
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef luciano het volgende:

[..]

Niet van Mariel inderdaad , wel van MarieLL ..... waar zat JIJ dan al die tijd ...... ohja , in de bunker zonder internet natuurlijk , net als Bart.
Ojee een typo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')