quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet nog een nietje in, neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet nog een nietje in, neem ik aan?
Die komt niet terug.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Dus mocht Mariell terugkomen dan heeft dat totaal geen invloed op de samenwerking met FOK! ?
Na een goed gesprek kun je alles herzien en een tweede kans geven , toch ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Dus mocht Mariell terugkomen dan heeft dat totaal geen invloed op de samenwerking met FOK! ?
Je weet natuurlijk nooit of er her en der van gedachten veranderd kan worden.quote:
Ik zou er de samenwerking niet om stopzetten. Als ze zich nogmaals in de luren willen laten leggen is dat niet mijn probleem natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat iemand die zowel het programma als het team heeft proberen te ontwrichten niet langer welkom is (zonder direct op de details in te gaan).quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit of er her en der van gedachten veranderd kan worden.
Zover ik weet wel, Alsido is goud en heeft echt alles gegeven om TBO te laten slagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijft de man van Mariell werken bij The Bunker 2?
Tuurlijk , blijf maar iemand bashen zonder met feiten te komen.............. Jou zou zo'n DUITS uniform in de bunker ook wel staan denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die zowel het programma als het team heeft proberen te ontwrichten niet langer welkom is (zonder direct op de details in te gaan).
Ik neem aan dat je beseft dat je door dit soort postings weer een discussie zit aan te zwengelen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die zowel het programma als het team heeft proberen te ontwrichten niet langer welkom is (zonder direct op de details in te gaan).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef luciano het volgende:
[..]
Tuurlijk , blijf maar iemand bashen zonder met feiten te komen.............. Jou zou zo'n DUITS uniform in de bunker ook wel staan denk ik
I couldnt agree any lessquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je beseft dat je door dit soort postings weer een discussie zit aan te zwengelen?![]()
Beschuldigingen zonder feiten zijn een bron voor speculaties en ruis.
Als mijn posts als startsein worden gezien om opnieuw allerlei aannames te doen waarbij EM in kwaad daglicht word gesteld zegt dat meer over de intentie van de users in kwestie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je beseft dat je door dit soort postings weer een discussie zit aan te zwengelen?![]()
Als alle feiten op tafel zouden komen zou dat voor EM uiteindelijk beter uitpakken, tot nu toe heb ik geen enkel verweer van Mariell op Fok gelezen na het bericht van Bram en dat zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Beschuldigingen zonder feiten zijn een bron voor speculaties en ruis.
Niet van Mariel inderdaad , wel van MarieLL ..... waar zat JIJ dan al die tijd ...... ohja , in de bunker zonder internet natuurlijk , net als Bart.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als mijn posts als startsein worden gezien om opnieuw allerlei aannames te doen waarbij EM in kwaad daglicht word gesteld zegt dat meer over de intentie van de users in kwestie.
[..]
Als alle feiten op tafel zouden komen zou dat voor EM uiteindelijk beter uitpakken, tot nu toe heb ik geen enkel verweer van Mariel op Fok gelezen na het bericht van Bram en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Jullie zijn kritisch en gaan voor de waarheid.
Ojee een typo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef luciano het volgende:
[..]
Niet van Mariel inderdaad , wel van MarieLL ..... waar zat JIJ dan al die tijd ...... ohja , in de bunker zonder internet natuurlijk , net als Bart.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef luciano het volgende:
Je doet hier overkomen alsof je de nieuwe PR dame bent , nou ....... als DIT de manier is waarop jij de PR van TBO2 op je neemt , en lopende zaken afhandelt .........
[ kots_mode_on ]
![]()
[ kots_mode_off ]
Dat was geen verweer, dat waren leugens die inmiddels al meerdere malen ontkracht zijn. Sindsdien heeft ze niet meer gepost.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef luciano het volgende:
Niet van Mariel inderdaad , wel van MarieLL
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was geen verweer, dat waren leugens die inmiddels al meerdere malen ontkracht zijn. Sindsdien heeft ze niet meer gepost.
Via Maanvis toch wel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
Dat was geen verweer, dat waren leugens die inmiddels al meerdere malen ontkracht zijn. Sindsdien heeft ze niet meer gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |