quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
Ik ben benieuwd naar TBO2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Als hetgeen tegen mijn principes indruiste wordt weggenomen is er geen principieel probleem meer. Op FOK! kan niemand dat wegnemen. Bij Enjoy Media kon men dat wel, en dus ben ik op basis daarvan van gedachten veranderd.
Maar dat is hier nogal offtopic. Als je daar echt een topic aan wilt wijden mag je er gerust een openen hoor
Klasse inderdaad dat als het een rel met Dannny betreft ik nooit en te nimmer iemand uit de hogere regionen van Fok tegengas zie geven naar Danny en zijn acties en uitspraken toe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef yvonne het volgende:
Van klasse getuigen.
Je loopt achter, dit hebben we allang besproken.
Move on.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat daar achter de schermen al lang concensus over is. En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef luciano het volgende:
Klasse inderdaad dat als het een rel met Dannny betreft ik nooit en te nimmer iemand uit de hogere regionen van Fok tegengas zie geven naar Danny en zijn acties en uitspraken toe.
Hoe zou dat toch komen steeds weer ?
Voor de schermen niet nee. Dat heet idd klasse. Achter de schermen krijgt Danny anders genoeg tegengas en legt men het vuur aan zijn schenen als hij met iets komt waar iemand andere ideeen over heeft c.q. het niet mee eens is. En ja, hij luistert, reageert en past aan waar goede argumenten hem daarin overtuigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef luciano het volgende:
Klasse inderdaad dat als het een rel met Dannny betreft ik nooit en te nimmer iemand uit de hogere regionen van Fok tegengas zie geven naar Danny en zijn acties en uitspraken toe.
Dan mag je wel iets aan je leestempo gaan doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef WT het volgende:
Omg, I just threw away 5 minutes of my life..
Hey, ik heb al niveau 9 heur!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mag je wel iets aan je leestempo gaan doen.
Even voor hen die het niet snappen of weten: Danny weer terug bij BB?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik ben benieuwd naar TBO2.
Danny weer terug bij BB. Waarschijnlijk omdat BB toch wel erg
onder de eerste indruk was van de hits op FOK.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef luciano het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen . Ik zie rond half 1 wel weer wat er allemaal wel of niet staat.
Want het is tenslotte een post van LUCIANO , en die spoort bij voorbaat niet. Toch ?
Winst?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef luciano het volgende:
Waarschijnlijk winstdeling voor FOK bij de 2e
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben benieuwd wat de streamers en de creditters ervan vinden dat betrokken partijen duizendennnnnnnn credits "kopen " om 1 kandidaat voor te trekken.
Gevalletje stemmen_tellen_door_notaris_achter_laptop_zonder_kabels_en_zonder_wifi .
Zoiets ?
REL ON ! GAME ON !
wat was het ook al weer, 5% meer pageviews? iig 5 miljoen meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Flexibel.
[..]
Winst?![]()
De vraag of Danny er weer ¤ 5.000,- in zal steken vind ik interessanter, want ik dat geval zou het al ¤10.000,- kosten voor FOK!, en zoveel inkomsten genereren die extra pageviews nou ook weer niet.
En aangezien hij erg voor eerlijkheid, rechtvaardigheid en transparantie is, verwacht ik hierop nog wel een antwoord?
Nadat ze uitonderhandeld zijn, uiteraard.
En wat brengt een pageview op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat was het ook al weer, 5% meer pageviews? iig 5 miljoen meer
danny heeft volgens mij een post gemaakt met het bedrag dat verdiend is aan reclameinkomstenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En wat brengt een pageview op?
Ik heb trouwens wel een aantal keer op een banner geklikt, maar dat was per ongeluk, want de pagina laadde niet snel genoeg.![]()
Maar goed: er zou vast wel iets geregeld zijn. Bijvoorbeeld een mooi percentage als het format straks aan 10 verschillende landen verkocht wordt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef APK het volgende:
Volgens mij spoort die luciano niet.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef versabommie het volgende:
Ze pikken wel veel van die Luciano he?
Ik heb persoonlijk toestemming van de oppergoehoeroe om dit topic te openenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef versabommie het volgende:
Zou de ban-knop kapot zijn?
Maar je spugt wel naar de hand die je een forum geeft!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk toestemming van de oppergoehoeroe om dit topic te openen
Welke teringdwerg hebben we het nu over?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef luciano het volgende:
Tsja , ik moet idd voorzichtig zijn ......... mag al niet meer op VOL , wat zou mijn leven betekenen als oldbie zonder rechten op Fok![]()
Ik wil natuurlijk wel de 10 jaar meet meemaken !![]()
Dan kan ik altijd nog de permban aanvechten als ik per ongeluk op een hautaine teringdwerg ben gaan staan zonder dat ik hem zag ( istie ech zo klein ??? )
Teamleader.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welke teringdwerg hebben we het nu over?
Yep, ik denk dat Danny hem eronder heeft gekregen en hij nu als een keurige biatch zich inhouden doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Teamleader.
Valt het jou ook op dat luciano een beetje kort van stof is tegenwoordig?
mwah, meer karakterzelfmoord.quote:
Een vrij natuurlijke gang van zaken. Danny en ITeejer zijn er naartoe geweest voor gesprek en dat is kennelijk goed verlopen. Dus kan men weer verder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Danny op zijn NEE tegen TBO2 terugkomt
Het is ook een sneeuwbaleffect. Veel kritiek werd afgekaatst en gebagatelliseerd. En vaak nog voordat er iemand van de productie en of redactie zelf op reageerde. Mensen belachelijk maken door steeds over aluminium hoedjes te beginnen ed. Men roept het over zichzelf uit op zo'n manier. De gemaakte fouten waren echt niet het breekpunt, het niet (willen) luisteren naar mensen deste meer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef logicc123 het volgende:
Zou het wel cool vinden.
En eerlijk gezegd is vind ik het ook niet geheel eerlijk dat ze van manipulatie beschuldigd worden.
Mislukt kan ook veel meer betekenen, het kan zijn dat de opdracht niet aan Bart zijn verwachtingen voldeed, en dat hij de opdracht daarom mislukt noemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Nu pak je er trouwens één voorbeeld uit maar dit was een voorval in een hele rij. Bovendien zei Bart later over deze opdracht dat het mislukt was. Kennelijk was het pas gelukt als de andere overlevers wel hadden geklaagd. Daarmee bevestigde hij wat de criticasters al aangaven, namelijk het teveel willen sturen.
De gouden kooi heb ik niet gevolgd maar BB was ook meer dan genoeg om alle illusies weg te nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik bedoel hiermee alleen maar dat wij over het algemeen altijd van het negatieve uitgaan tijdens een fout die gemaakt wordt. In ieder geval super wantrouwend tegen over the bunker, wat ook weer niet geheel onlogisch is als je een ex-dgk kijker bent.
Ja een forum heeft sowieso een eigen dynamiek.quote:Ik denk dat dat vooral komt door het forum gebeuren, stel je voor dat je pas post over een icident 2 uur later, dan kan er waarschijnlijk al veel meer gerelativeerd worden.
Normaal gesproken zit ik daar, nu dus niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
om gelijk even een actueel voorbeeld te pakken: die polls die er nu staan zijn vragen over
bij tbo 2 moet er iemand zijn die dit soort zaken kan monitoren, en gelijk terug kan koppelen zodat dit soort dingen snel de kop in gedrukt worden, aangezien er ongetwijfeld weer n aantal posts vuil aan gemaakt gaan worden die niet nodig zijn en waarin weer andere dingen er met de haren bijgesleept gaan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |