Wat is het verschil tussen buitengewoon minderwaardig mens en een untermensch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, Fortuyn zei dat Van Dam hem een untermensch had genoemd in een interview. Dat is iets anders.
Van Dam zei alleen maar dat Fortuyn een 'buitengewoon minderwaardig mens' is (waar hij de volgende dag al zijn excuses voor aan bood). Toen was de situatie echter al geescaleerd, mede doordat Fortuyn opeens op hoge toon ging beweren dat Van Dam zijn boek niet gelezen had.
Ontken ik ook niet maar het is een schoolvoorbeeld van hoe het collectieve geheugen de boel kan verdraaien. Fortuyn zat nl. eveneens fout later is het beeld ontstaan dat Van Dam letterlijk het woord 'üntermensch' had gezegd. Met graagte ook meerdere keren beweerd door Fortuyn trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, klopkoek, van Dam zat daar echt fout.
maar.... maar .... maar.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ontken ik ook niet maar [blablabla sitshitshit blablabla]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een inkoppertje, Van Dam heeft nog nooit een boek gelezen
Wat denk je zelfquote:
Beticht je nu ineens mij van iets wat je zelf uitlokt? Zoals hier? pvv-europa.nl: - Voor Nederland -quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:04 schreef Truvan het volgende:
Wat een achterlijke PVV'er is die Pacifico toch ook. Van mij mag je doorgaan met trollen, je toont daarmee tenminste de ware aard van een PVV'er aan.
Ah, als adelaarsogen me aankijken, of ik een US-vlag in iemands avatar zie wapperen weet ik al wat voor tijd het is: flame-war, bash-partijtjes en opruiing met als inzet het rechtse neo-liberale conservatieve gedachtengoed (als dat al geen tegenstelling is) en alle associaties die daarbij horen. Veel plezier met het ''winnen'' van je discussies, je wordt er niet wijzer van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Beticht je nu ineens mij van iets wat je zelf uitlokt? Zoals hier? pvv-europa.nl: - Voor Nederland -
De ware aard van iemand waarvan zijn argumenten op zijn
(Trutvan = Bowlingball), geregistreerd op: maandag 25 mei 2009 @ 16:28 .... góh ... )
Maar het werd niet in de Tweede Kamer gezegd, dat is een heel cruciaal verschil. In interviews en op televisie kan het er nog wel eens wat heftiger aan toegaan. Die opmerkingen van Van Dam waren niet netjes en nogal hysterisch, maar ze werden in een tv/programma gedaan, niet in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, klopkoek, van Dam zat daar echt fout.
Hij zei het niet voor de microfoon maar vanuit zijn bankje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom is er niet ingegrepen door de voorzitster?
Dat weet ik, maar dat was het punt ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het werd niet in de Tweede Kamer gezegd, dat is een heel cruciaal verschil. In interviews en op televisie kan het er nog wel eens wat heftiger aan toegaan. Die opmerkingen van Van Dam waren niet netjes en nogal hysterisch, maar ze werden in een tv/programma gedaan, niet in de Tweede Kamer.
Mwa, ik denk dat het juist net andersom is. Maargoed, ga gerust door. Je ban komt gauw.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:10 schreef Truvan het volgende:
Ik heb jou tot op het heden nog niet één argument zien posten, de meeste posts van jou zijn trollerig. Lees anders maar even terug hoe je dit topic vertrollt door een troll-reactie te plaatsen op een post van mij. Ik heb even in het feedback topic gelurkt en ik heb mogen aanschouwen dat er nogal wat users zijn die zich aan jou storen.
Maar even ter bevestiging, ook ik zou het niet erg vinden als jij niet meer tussen ons zou zijn.
Aan haar reactie te horen wist ze ook niet echt wat ze daar mee aan moest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zei het niet voor de microfoon maar vanuit zijn bankje.
Ah, als Anne Frank me aankijkt, of ik een USSR-vlag in iemands avatar zie wapperen weet ik al wat voor tijd het is: flame-war, bash-partijtjes en opruiing met als inzet het linkse knuffel gedachtengoed (als dat al geen tegenstelling is) en alle associaties die daarbij horen. Veel plezier met het ''winnen'' van je discussies, je wordt er niet wijzer van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ah, als adelaarsogen me aankijken, of ik een US-vlag in iemands avatar zie wapperen weet ik al wat voor tijd het is: flame-war, bash-partijtjes en opruiing met als inzet het rechtse neo-liberale conservatieve gedachtengoed (als dat al geen tegenstelling is) en alle associaties die daarbij horen. Veel plezier met het ''winnen'' van je discussies, je wordt er niet wijzer van.
Hij kan het dan toch inhoudelijk beargumenteren in plaats van te gaan schelden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef LENUS het volgende:
Koenders heeft het verstand van een minderjarige on drugs. De manier waarop hij zich aan het manifesteren is, doet sinterklaas blozen.
ontopic: volkomen terechte opmerking van Marijnnissen.
Weet ik, maar zijn opmerking is terecht. Koenders is een flapdrolquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch inhoudelijk beargumenteren in plaats van te gaan schelden.
Bovendien staat jouw mening haaks op die van Jan trouwens
Oftewel, discussieren met argumenten is voor jou te hoog gegrepen en je komt niet verder dan maar wat "stoere" dingen roepen die geen hout snijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ah, als Anne Frank me aankijkt, of ik een USSR-vlag in iemands avatar zie wapperen weet ik al wat voor tijd het is: flame-war, bash-partijtjes en opruiing met als inzet het linkse knuffel gedachtengoed (als dat al geen tegenstelling is) en alle associaties die daarbij horen. Veel plezier met het ''winnen'' van je discussies, je wordt er niet wijzer van.
Daarom. En Koenders is net als jij een flapdrolquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel, discussieren met argumenten is voor jou te hoog gegrepen en je komt niet verder dan maar wat "stoere" dingen roepen die geen hout snijden.
Wat je zegt ben jezelfquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Daarom. En Koenders is net als jij een flapdrol
Dat vat eigenlijk het hele Defensie-subforum samenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel, discussieren met argumenten is voor jou te hoog gegrepen en je komt niet verder dan maar wat "stoere" dingen roepen die geen hout snijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |