Prioriteiten...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry! Ik was m'n wiskunde examen aan het nakijken en ik was een beetje vergeten een nieuw topic te openen
!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Weten jullie dat flitsservice topic nog?
Die TS heeft alles weggehaald en dat komt ineens door mijn 'steun'![]()
Ik heb met een beetje geluk de helft van de punten ofzo, zou ik heel goed vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prioriteiten...![]()
En heb je het goed gemaakt?
Maar heb je het gelezen daar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
ah, n ander forum, daar kan ik de op niet terugzetten
Yo go girlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb met een beetje geluk de helft van de punten ofzo, zou ik heel goed vinden!
Hihiquote:
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij gaat het gewoon halen.
Punt uit.
En bananen zijn geel. Vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De belastingdienst is traag.
Maar dat is algemeen bekend.
wanneer zou het komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwart is het nieuwe wit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En bananen zijn geel. Vertel eens wat nieuws
Ergens in juni, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer zou het komenik was een week voor de deadline iig met inleveren
Tja... Het punt is, bla bla bla ..quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja... Het punt is, bla bla bla ..
Ik weet nog wel ergere opmerkingen...quote:
Zoiets als: Krijg de cholera?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergere opmerkingen...
Ik heb allaaaaaaaaaang terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee: toedels...quote:
Ik ga naar het belastingkantoor met een zweepje.quote:
Jij heb ook echt geen kanker te doen heaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
"met een collega"TJE"" Doe niet, wij zijn geen 'tje' of ondergeschikt of kleiner of of of![]()
![]()
![]()
Terecht.quote:
Hoezo? Omdat ik wel vertel wat er om me heen gebeurt? Omdat ik wel tussen andere mensen zit? Omdat ik wel kan Fok!ken en werken tegelijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij heb ook echt geen kanker te doen hea
Ik had een leraar op de basisschool en die gebruikte continu verkleinwoordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
"met een collega"TJE"" Doe niet, wij zijn geen 'tje' of ondergeschikt of kleiner of of of![]()
![]()
![]()
Hij zei niet 'euhtje'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een leraar op de basisschool en die gebruikte continu verkleinwoorden![]()
En zei ongeveer 9858484x EUUUHHH....!
Ik kan niet lezen wat je schrijft.quote:
Nou sorry hoor, met je verkeerde banaan uit bed gestapt ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, duh, ik heb toch zelf ook ogen![]()
Hij kan toch wel iets meer over zichzelf vertellen.
Een noob die opeens heel stil isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef Gupje het volgende:
Jitzzzze stelt die vraag aan elke nieuwe newbie
Ja doeiquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik doe niet echt moeilijk als iemand ergens een hekel aan heeft wat ik bijv wel leuk vind, ik vind namelijk dat iemand dat best tegen me mag zeggen ( het liefst op een subtiele of humoristische manier, maar ach mocht het niet zo zijn dan doe ik daar nog steeds niet moeilijk over)
En als er weer eens zo een profilerende flapdrol is die METAL \m/ !!!! eins typt in een daarvoor niet bestemd topic typt, prima dan vind ik ook dat je er van wat mag zeggen.
maar nu hebben we hier niet te maken met iemand die sporadisch commentaar levert, neenee, met de grote Ritmo, die kampt met een werkelijke obsessie voor metal. als een echt roofdier bakent Ritmo klb af met zijn azijnpis, en topics die zijn pet te boven gaan of hem niet aanstaan daar gaat hij heldhaftig de strijd mee aan.
Ritmo komt altijd topics binnenstormen als de woorden alto of metal maar net zijn getypt, waarna deze robuuste internetkrijger er ook niet vies van is om eens stevig te zuurballen tegen dit duivelse kwaad. gevolg is het oefenloze doelbewust verpesten van topics; en ook gewoon in topics die bij voorbaat al bedoeld zijn voor metalluisteraars (bijv het anethema topic etc) waar hij als hij er niet geïnteresseerd in is, niet heeft te zoeken.
Maar daar heeft deze baas schijt aan; en Ja hoor, daar komt gefrustreerde puber Ritmo weer hoor, '' jullie praten alsof metal normaal is'' whehe en weer lekker fappen op de reacties he!!
prima, dat kan ook nog wel zo af en toe, al is het ernstig topicverneukend
maar om je vervolgens óók nog eens hier hypocriet te zien zeiken als iemand eens op jouw shit zeikt, jouw / of andere topics verziektNee, dat gaat dan erg ver, gore hypocriet die je bent
en ook nog het lef hebben om te eisen dat die topics maar ergens anders heen moeten omdat jij erin faalt om er normaal reageren, omgekeerde wereld![]()
jij moet je maar eens met je luie kontje aanpassen aan dit forum en zijn regels Ritmo, niet andersom![]()
Oh en trouwens een tijd geleden stond er nog een leuk topic over dance en trance liedjes, en daar kon wel normaal worden gepost. goh wat gek he, dat het toch kan hier in KLB?
[..]
Oeeeh daar komt de basischool retoriek weer tevoorschijn van die altijd volwassen Ritmo hoor! maar zij doen het oook!!! JUFFFF
En weet je waar ik een hekel aan heb?
mensen zoals jij die door hun egoïstische aandachtshoererij het verpesten voor de andere goede mensen (in dit geval de trance liefhebbers)
Samenvatting:
niet meer in dit topic vertonen totdat je een lieve poster bent
Muziekquote:
Gaat 't leren niet goed? Je moet ook niet gaan internetten ondertussen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om iemand dood te prikken met een botte vork.
Ik heb het idee dat mijn moeder ook een fok-account heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 't leren niet goed? Je moet ook niet gaan internetten ondertussen.
Het leren gaat prima, maar ik ben de examens gewoon zatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 't leren niet goed? Je moet ook niet gaan internetten ondertussen.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn moeder ook een fok-account heeft.
Wen er maar vast aan, volgend jaar is dat nog erger.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het leren gaat prima, maar ik ben de examens gewoon zathet duurt me veel te lang allemaal, als ik straks klaar ben dan ben ik 2,5 week bezig geweest
![]()
Shut upquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Wen er maar vast aan, volgend jaar is dat nog erger.
What happenedquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Huisgenoot had vannacht zijn raam openstaan en werd pas wakker toen deze eruit waaide en het al redelijk ingeregend was.
Het lakmoespapiertje geeft verzuurd aan.quote:
Niet zo onaardig hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het lakmoespapiertje geeft verzuurd aan.
Het blijkt dat wanneer mannen op de wc zitten, dat hun hele zaakje gewoon tegen de pot en de wc bril aanhangt, oftewel, ze verwachten dat wij met hun veredelde wc-borstel spelen.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
...Alleen de bril is niet voldoende, want anders hangen je ballen tegen het onfrisse porselein.
Bewijsstuk 1.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De mannen hebben hun zaakje letterlijk tegen de pot hangen als ze op de wc zitten?
Als je dat al erg vindt kun je jezelf beter afsluiten van de mensheid nu het nog kanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het blijkt dat wanneer mannen op de wc zitten, dat hun hele zaakje gewoon tegen de pot en de wc bril aanhangt, oftewel, ze verwachten dat wij met hun veredelde wc-borstel spelen.![]()
quote:
True storyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het blijkt dat wanneer mannen op de wc zitten, dat hun hele zaakje gewoon tegen de pot en de wc bril aanhangt, oftewel, ze verwachten dat wij met hun veredelde wc-borstel spelen.![]()
Ik wist dat je zoiets ging posten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt kun je jezelf beter afsluiten van de mensheid nu het nog kanik ga echt niet aan zulke dingen denken als ik vol passie op een penis aan het sabbelen ben.
Als ik had geweten dat ik met dat aantal de top500 had binnengetreden had ik een ander account genomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo onaardig he!
#483 LudoSanders 26474
Oeh, binnenkort sta ik naast jein de top 500
![]()
Als je dat al erg vindt kun je jezelf beter afsluiten van de mensheid nu het nog kanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan stuur je ze eerst onder de douche..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat ik met dat aantal de top500 had binnengetreden had ik een ander account genomen.
Nou dan heb je dus ook geen problemen met tandenpoetsen met een wc-borstel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt kun je jezelf beter afsluiten van de mensheid nu het nog kanik ga echt niet aan zulke dingen denken als ik vol passie op een penis aan het sabbelen ben.
Ik wist het al, maar toen was het al te laat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaleuk dat ik je met deze informatie heb kunnen verblijden
Dat wel, al eens geprobeerd die in je mond te steken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou dan heb je dus ook geen problemen met tandenpoetsen met een wc-borstel.![]()
quote:
Ah, dus je voorkomt het wel? Het is dus toch niet normaal om de pot de aaien met je zaakje?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
True story, schijt irritant is dat wanneer je pielemuis weer eens tegen het porselein hangt
Daarom altijd met je linkerhand hem ervan wegdrukken.
/privé
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat wel, al eens geprobeerd die in je mond te steken?
Je weet dat dat porselein vaak erg koud is? Niet echt comfortabel dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah, dus je voorkomt het wel? Het is dus toch niet normaal om de pot de aaien met je zaakje?
Dat is toch totaal andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou dan heb je dus ook geen problemen met tandenpoetsen met een wc-borstel.![]()
Je kunt een andere account nemen en wachten tot je er vanzelf uitgewerkt wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar toen was het al te laat.
Dat zou een optie kunnen zijn, maar dit account is ook weer wel fijn. Ik kan hier moeilijk afstand van doen en weer op nul beginnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt een andere account nemen en wachten tot je er vanzelf uitgewerkt wordt.
Geef eens ff een samenvatting van wat er nu plaatsgevonden heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
De volgende keer als ik ergens een wc poets, gaat er extra chloor op die plek zonder af te spoelen.
Als een wc gebruikt wordt door mannen is alles in een straal van minimaal een meter vies. De vloer, muur, alles!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch totaal anderswat voor smerige dingen kunnen zich nou helemaal op de het porselein onder de bril bevinden
? Op de wc-borstel daarentegen
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Smerige toiletten in het ziekenhuis Dat topic.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef eens ff een samenvatting van wat er nu plaatsgevonden heeft.
Jup, het leven is zwaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn, maar dit account is ook weer wel fijn. Ik kan hier moeilijk afstand van doen en weer op nul beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |