Heb een klein stukje gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was erg tofmaar wel wat kort
geweldig, allemaal die oude beelden van U2, The Police, Uriah Heep. En natuurlijk DE stage dive van Eddie Vedder![]()
Het was vandaag een stuk rustiger maar of dat morgen ook zo isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:44 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Bijna naar bed
.
Is hans al veilig om te followen op twitter of spamt hij nog steeds zo veel.
Dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het was vandaag een stuk rustiger maar of dat morgen ook zo is
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Brussel:
[ afbeelding ]
Gisteravond.
[ afbeelding ]
Nu.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb onderweg vooral heel erg veel kleine takjes en bladeren zien liggen, en af en toe een grotere tak.
Toen ik net aankwam op het Mediapark was er al iemand met een blower bezig om bergen met bladeren op te ruimen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.chromeexperiments.com/hosted/gravity/index.html.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanochtend heel vroeg zwaar onweer gehad ons bed trilde er van![]()
Maar dankzij de onweer al weel sinds half 5 wakker en wil nu heel graag wel weer mijn bed in
Kon ik niet het begon om half 5 en het duurde ongeveer tot half 8 en ik moest er om 7 uur uit om naar het werk te gaan het was net of er bommen naast ons bed werden gegooidquote:
ow das minderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Kon ik niet het begon om half 5 en het duurde ongeveer tot half 8 en ik moest er om 7 uur uit om naar het werk te gaan het was net of er bommen naast ons bed werden gegooid
fantastisch was het zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef -Hans- het volgende:
Fans ! wat een onweer was dat zeg. FANTASTISCH !
't is alleen freaking benauwd.. luchtvochtigheid van bijna 90% !
Moi !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fantastisch was het zekeren daar is Hans mensen
Grun had ook psies 3 hevige rode dingen *zie buienradar*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef -Hans- het volgende:
Grunn stad. Prachtige foto's !
http://www.dumpert.nl/med(...)rachtige_pica_s.html
http://www.dumpert.nl/med(...)em_in_groningen.html
Ik val niet in slaap on the job.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nieuws-schuiver was weer in slaap gevallen.
Damn, iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Grun had ook psies 3 hevige rode dingen *zie buienradar*
was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, iddzit nu net alle berichten te lezen, maar heftig hoor
er komt niet meer regenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwd
Het is atm echt heel donker aan het worden, maar ik zie op de buienrader niet iets van buien zitten in de buurt. De luchtvochtigheid is nu wel iets lagerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwd
Er is hier in de kamer nog een stoel vrij. Kun je daar fulltime komen zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Serieus, meldt ze maar hoe leuk ik ben... Ook als interactieve decoratie.
Is het in StuBru? Anders, nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is hier in de kamer nog een stoel vrij. Kun je daar fulltime komen zitten
Helaas.. dit keer nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht een JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA van -Hans-...
Ja die is de leukste jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Hij staat tussen de followers. Ik gok dat ie er heul rap bij was!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Zou Marc63 eigenlijk http://twitter.com/nikki_music al ontdekt hebben?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Brennel het volgende:
Godver, dit liedje kan ik écht niet hebben nu
Damn... heel veel sterkte!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Followers staan op volgorde van aanmelden, dus als 'ie ergens achteraan op de pagina's staat was 'ie er heel snel bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij staat tussen de followers. Ik gok dat ie er heul rap bij was!
Welke??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat dit de nieuwe Megahit wordt...
ToP! ik hoop alleen dat ze niet weer zoveel muziek draaien als de voorgaande kerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
Er is dit jaar trouwens weer Campingradio met Giel vanaf Pinkpop! Op zondagavond van 23 tot 1 uur.
Ah, leuk manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef erfc4ever het volgende:
ik heb al aardig wat cadeaus gekregen, zowel op school als thuis
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef erfc4ever het volgende:
ik heb al aardig wat cadeaus gekregen, zowel op school als thuis
Zoals wij Groningers zeggen: het het nog nooit zo donker west of het wordt altied wel weer lichtquote:
O, ik dacht dat het was: Het kan vriezen, het kan dooien. Maar ik zie lieven dooien Friezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals wij Groningers zeggen: het het nog nooit zo donker west of het wordt altied wel weer licht
Dat ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het was: Het kan vriezen, het kan dooien. Maar ik zie lieven dooien Friezen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals wij Groningers zeggen: het het nog nooit zo donker west of het wordt altied wel weer licht
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop24uur1x1 psies zo'n rooie streep bij Gouda
Sorry, schakel net in. Wat gebeurde er ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat was dit slecht
Van Inkel schaam je dood.
Ze draaiden Buffalo Bob en de Rinkelstars met Sympathy for the devil. Klassiekertje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef cheese. het volgende:
[..]
Sorry, schakel net in. Wat gebeurde er ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, @huh_jhon_hier is natuurlijk ook weer onlinehuh?
moeten er mensen oppassen op de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Heerlijke zomerplaat trouwens, die nieuwe PSB. Probeer het maar eens te luisteren in de auto terwijl je door een zonnig landschap rijd.
Ik ook niet, want ik weiger een account te volgen met zo'n gigantische spelfout in de accountnaam...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Volgt u @huh_jhon_hier al*volgens mij niet
*
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik weiger een account te volgen met zo'n gigantische spelfout in de accountnaam...
En op je werkie werkie werd je er ook mee doodgegooidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Tommy Sparks, leuk!
De 3e keer al vandaag, want Gerard en Rob draaiden het ook al.
Eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik weiger een account te volgen met zo'n gigantische spelfout in de accountnaam...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.
*erkend kom-niet-aan-de-spelling-van-namen-want-ik-ros-je-in-elkaar-persoon is*
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef themauster het volgende:
Vanavond Der Rudy ipv eric![]()
Luister nu Heart london breakfast met Emma Bunton als Co-Host terug wat een vrouwen haar muzieksmaak
Rudy vanavond? Te gek! Ga ik zeker even luisterenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef themauster het volgende:
Vanavond Der Rudy ipv eric![]()
Luister nu Heart london breakfast met Emma Bunton als Co-Host terug wat een vrouwen haar muzieksmaak
Echt? Mèn...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die het verschil tussen VMBO en VWO niet ziet... dat staat best wel groot op de voorkant van het examen!
En het is natuurlijk vooral dom van de docenten die het verkeerde examen uitdeelden, al hadden de leerlingen het ook eerder kunnen opmerken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.
*erkend kom-niet-aan-de-spelling-van-namen-want-ik-ros-je-in-elkaar-persoon is*
Moi Timooooooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Eine DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!
Ik hoop het echt dan krijgt 3fm van mij een taart opgestuurdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Peter Fox ! Misschien morgen wel gekozen als nieuwe 3FM megahit.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als dit rustige chanson is afgelopen, is deze kippenvel bezorgende creatie van de heer Pavarotti zéér de moeite van het luisteren waard:
Dit mag over een jaar of 83 op m'n begrafenis gedraaid wordenquote:
Het is atm geloof ik de meest aangevraagde plaat bij 3FM dus ik sluit het absoluut niet uit. 't is gewoon een erg leuke plaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoop het echt dan krijgt 3fm van mij een taart opgestuurd
Wel klote, want ik hoor de laatste periode toch duidelijk minder als ik in een groep sta.. Ik geloof dat ik me dus ook zorgen moet gaan makenquote:
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
Hot Shot op StuBru deze week:![]()
![]()
![]()
eigenlijk is het te gek om los te lopen dat die eerder op StuBru is dan ook 3FM
Ik kan DJVT toch wel waarderen hoor, altijd nog stukken beter dan zo'n x-factor sletje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.
Geweldige track. de tekst is echt te belachelijk voor woorden. Maar omdat ze zich zelf helemaal niet serieus nemen is het net zo tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.
Bij Elbow in De Smetquote:
quote:
Ja dat draaide hij helaas zo tussendoorquote:
Ach... John maakt het ook niet veel beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat draaide hij helaas zo tussendoor.
Handigquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:20 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ken dit verhaal
Vorig jaar, kregen we pas in maart de boeken van geschiedenis die we moesten leren voor het examen
Killers zijn tof man !quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Killers
Alhoewel deze plaat nog wel te pruimen is...
Bedrijf vd Dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef borisz het volgende:
Beetje matige top10
1. The Script – Breakeven
2. Blof – Aanzoek zonder ringen
3. Goo Goo Dolls – Iris
4. John Mayer – Daughters
5. Paul & Frits Kalkbrenner – Sky & sand
6. Alain Clark – This ain't gonna work
7. Pete Murray – Pick me up
8. Bertolf – Another day
9. Mando Diao – Dance with somebody
10. Jamie Lidell – Multiply
Vrij zaaddodend idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef borisz het volgende:
Beetje matige top10
3. Goo Goo Dolls – Iris
8. Bertolf – Another day
Was altijd in de veronderstelling dat zo'n aanvraag er minstens drie maanden lag, voordat je aan de beurt bent als bedrijf. Hoe kan Breakeven dan op 1 staan.quote:
Nummer 9quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef borisz het volgende:
Beetje matige top10
3. Goo Goo Dolls – Iris
8. Bertolf – Another day
quote:
quote:De publieke omroep ziet het niet meer zitten in de eigen digitale themakanalen, verenigd in Nederland 24.
De twaalf eigen twaalf digitale themakanalen als GeschiedenisTV, HumorTV en Cultura zijn volgens bestuursvoorzitter Henk Hagoort ‘slechts een overbrugging naar on demand-televisie’, zegt hij in dagblad Trouw.
Er kijken weinig mensen naar de kanalen, blijkt uit een terugblik van de NPO op 2008. In juni vorig jaar werd het aantal kanalen al teruggebracht van zeventien naar twaalf. Hagoort vraagt zich af of ‘de lineair geprogrammeerde kanalen rond een specifiek thema de toekomst hebben’.
‘Ik zet het liefst al mijn geld op on demand-tv’, zegt Hagoort. ‘Maar we hebben geen onderhandelingspositie om bij kabelbedrijven digitale ruimte te claimen. Die zijn alleen verplicht de drie publieke netten door te geven, niet ons aanbod aan on demand programma’s.’
Eensquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef Sersjee het volgende:
Justin is sowieso wel tof. Al was het alleen al vanwege Dick in a box en Mother lover.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef themauster het volgende:
iedereen alweer suggesties gegeven voor twittertunes vandaag gaat het over platen die zo mooi zijn dat je er van gaat huilen
quote:Pavarotti - Nessun Dorma, Isley Brothers- Highways of My Life of Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou #twittertunes
3fm kennende duurt dat dan nog twee maanden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef broer het volgende:
Dat 'Dance with somebody' mag nu wel ingeruild worden tegen een nieuwe single. Hoorde ik nou gisteravond bij 3VOOR12 dat dat 'Gloria' wordt? Dat zou wel fantastisch zijn!
Ja, helaas wel. Ik zal zo iTunes nog maar eens aanslingeren, dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef borisz het volgende:
3fm kennende duurt dat dan nog twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |