quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als dit rustige chanson is afgelopen, is deze kippenvel bezorgende creatie van de heer Pavarotti zéér de moeite van het luisteren waard:
Dit mag over een jaar of 83 op m'n begrafenis gedraaid wordenquote:
Het is atm geloof ik de meest aangevraagde plaat bij 3FM dus ik sluit het absoluut niet uit. 't is gewoon een erg leuke plaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoop het echt dan krijgt 3fm van mij een taart opgestuurd
Wel klote, want ik hoor de laatste periode toch duidelijk minder als ik in een groep sta.. Ik geloof dat ik me dus ook zorgen moet gaan makenquote:
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
Hot Shot op StuBru deze week:![]()
![]()
![]()
eigenlijk is het te gek om los te lopen dat die eerder op StuBru is dan ook 3FM
Ik kan DJVT toch wel waarderen hoor, altijd nog stukken beter dan zo'n x-factor sletje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.
Geweldige track. de tekst is echt te belachelijk voor woorden. Maar omdat ze zich zelf helemaal niet serieus nemen is het net zo tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm van de week op StuBru. Belachelijk dat zoiets gedraaid wordt. Had 't idee dat de dienstdoende dj er hetzelfde over dacht.
Bij Elbow in De Smetquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |