was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, iddzit nu net alle berichten te lezen, maar heftig hoor
er komt niet meer regenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwd
Het is atm echt heel donker aan het worden, maar ik zie op de buienrader niet iets van buien zitten in de buurt. De luchtvochtigheid is nu wel iets lagerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
was indd ook heftig hier vraag me af of er nog meer komt hier in grunn het is namelijk behoorlijk benauwd
Er is hier in de kamer nog een stoel vrij. Kun je daar fulltime komen zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Serieus, meldt ze maar hoe leuk ik ben... Ook als interactieve decoratie.
Is het in StuBru? Anders, nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is hier in de kamer nog een stoel vrij. Kun je daar fulltime komen zitten
Helaas.. dit keer nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht een JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA van -Hans-...
Ja die is de leukste jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Hij staat tussen de followers. Ik gok dat ie er heul rap bij was!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Zou Marc63 eigenlijk http://twitter.com/nikki_music al ontdekt hebben?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Brennel het volgende:
Godver, dit liedje kan ik écht niet hebben nu
Damn... heel veel sterkte!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Followers staan op volgorde van aanmelden, dus als 'ie ergens achteraan op de pagina's staat was 'ie er heel snel bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij staat tussen de followers. Ik gok dat ie er heul rap bij was!
Welke??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat dit de nieuwe Megahit wordt...
ToP! ik hoop alleen dat ze niet weer zoveel muziek draaien als de voorgaande kerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
Er is dit jaar trouwens weer Campingradio met Giel vanaf Pinkpop! Op zondagavond van 23 tot 1 uur.
Ah, leuk manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef erfc4ever het volgende:
ik heb al aardig wat cadeaus gekregen, zowel op school als thuis
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef erfc4ever het volgende:
ik heb al aardig wat cadeaus gekregen, zowel op school als thuis
Zoals wij Groningers zeggen: het het nog nooit zo donker west of het wordt altied wel weer lichtquote:
O, ik dacht dat het was: Het kan vriezen, het kan dooien. Maar ik zie lieven dooien Friezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals wij Groningers zeggen: het het nog nooit zo donker west of het wordt altied wel weer licht
Dat ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het was: Het kan vriezen, het kan dooien. Maar ik zie lieven dooien Friezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |