doe het zelf beterquote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Neooo het volgende:
Kom eens met een wat creatievere paint, je paint al tijden op dezelfde manier.
Stereotype.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Ensaf het volgende:
Uiteraard ben ik zelf het steriotype perfect klant.
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens proberen met mijn voet de muis te bedienen!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Neooo het volgende:
Kom eens met een wat creatievere paint, je paint al tijden op dezelfde manier.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De paints zijn goed. Zit toch wel weer wat werk in.
Gingen ze die koffie waar je het over hebt dan niet gratis in de supermarkt drinken? Dat vind ik dus echt ZO pauperachtig: je gratis bakje koffie in de supermarkt drinkenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Goeie paint
Vandaag ook in de supermarkt, 2 gezinnen met kleine kinderen die elkaar dan tegenkomen, stonden daar echt een kwartier te lullen of zo. Nodig elkaar uit op de koffie ofzo
Gratis koffie hebben ze daar niet, dus dan maar naast de salades. En natuurlijk het pad blokkeren en stom lachen als er iemand door wilt met zo'n kop van: "Tja, wat doe je eraan he, we moeten gewoon even bijkletsen"quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef tslh het volgende:
[..]
Gingen ze die koffie waar je het over hebt dan niet gratis in de supermarkt drinken? Dat vind ik dus echt ZO pauperachtig: je gratis bakje koffie in de supermarkt drinken
nerd, het is toch een paint, of niet dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer ga je nou eens een degelijke JPG compressie gebruiken
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Ensaf het volgende:
Pad-blokkerende pratende huisvrouw Schreeuwend kind zonder deugdelijk ouderlijk toezicht Hond-meenemend mens (laat dat beest toch thuis) Onsympathiek oud mens (de meeste oude mensen zijn wel tof!) Schoolkind in groep die allemaal hun blikje Red Bull en Mars apart willen afrekenen
quote:
Van dat soort mensen zet ik gewoon het karretje opzij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]Mensen die in de kassarij gaan staan met hun wagentje en er dan achterkomen dat ze nog van alles zijn vergeten .... Vervolgens laten ze het wagentje in de rij staan en gaan ze gewoon door de winkel lopen om nog wat spulletjes te zoeken. ![]()
[..]
[ afbeelding ]
nerd, paints hebben toch ook gewoon een jpg compressie als je ze opslaat als .jpgquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
nerd, het is toch een paint, of niet dan?![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom heeft iedereen een roze hoofd?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Waarom zegt die hond "dat doet ie anders nooit"?
poepquote:
JPwat?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer ga je nou eens een degelijke JPG compressie gebruiken
Zo ziet die kwaliteit er inderdaad wel uit maar hoe komt het dan dat je een .jpg extensie hebt ipv .bmp?quote:
De paint opslaan in Photoshop als .jpg? Blijft iig de kwaliteit behouden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo ziet die kwaliteit er inderdaad wel uit maar hoe komt het dan dat je een .jpg extensie hebt ipv .bmp?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De paint opslaan in Photoshop als .jpg? Blijft iig de kwaliteit behouden.
Stap 1. Je maakt een paint in Paintquote:
fail.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stap 1. Je maakt een paint in Paint
Stap 2. Als de paint klaar is kopieer je het plaatje naar Photoshop
Stap 3. Je slaat in Photoshop het plaatje op als .jpg en nu krijg je niet die vage kwaliteit van een .jpg in Paint
...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stap 1. Je maakt een paint in Paint
Stap 2. Als de paint klaar is kopieer je het plaatje naar Photoshop
Stap 3. Je slaat in Photoshop het plaatje op als .jpg en nu krijg je niet die vage kwaliteit van een .jpg in Paint
Photoshop? .jpg?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De paint opslaan in Photoshop als .jpg? Blijft iig de kwaliteit behouden.
Dude dat is 5 minuten werk..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De paints zijn goed. Zit toch wel weer wat werk in.
Hiero is een complete koffiehoek gemaakt, inclusief tafels en stoelen. Steevast in gebruik bij de wat ouderen en de mensen die het wat minder breed hebben (Wibra kleren).quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef tslh het volgende:
[..]
Gingen ze die koffie waar je het over hebt dan niet gratis in de supermarkt drinken? Dat vind ik dus echt ZO pauperachtig: je gratis bakje koffie in de supermarkt drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |