doe het zelf beterquote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Neooo het volgende:
Kom eens met een wat creatievere paint, je paint al tijden op dezelfde manier.
Stereotype.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Ensaf het volgende:
Uiteraard ben ik zelf het steriotype perfect klant.
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens proberen met mijn voet de muis te bedienen!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Neooo het volgende:
Kom eens met een wat creatievere paint, je paint al tijden op dezelfde manier.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De paints zijn goed. Zit toch wel weer wat werk in.
Gingen ze die koffie waar je het over hebt dan niet gratis in de supermarkt drinken? Dat vind ik dus echt ZO pauperachtig: je gratis bakje koffie in de supermarkt drinkenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Goeie paint
Vandaag ook in de supermarkt, 2 gezinnen met kleine kinderen die elkaar dan tegenkomen, stonden daar echt een kwartier te lullen of zo. Nodig elkaar uit op de koffie ofzo
Gratis koffie hebben ze daar niet, dus dan maar naast de salades. En natuurlijk het pad blokkeren en stom lachen als er iemand door wilt met zo'n kop van: "Tja, wat doe je eraan he, we moeten gewoon even bijkletsen"quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef tslh het volgende:
[..]
Gingen ze die koffie waar je het over hebt dan niet gratis in de supermarkt drinken? Dat vind ik dus echt ZO pauperachtig: je gratis bakje koffie in de supermarkt drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |