Ja, het is niet eerlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook noodweerHier is het zelfs windstil met een aangename temperatuur
![]()
eensquote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben blij dat die zooi over het westen heen trekt!
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
een half uur geleden zat ik nog buiten
nu regen en onweer
En jij derbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef minkuukel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga allemaal maar dooooooood.![]()
http://alarmeringen.nl/regio/25/rotterdam-rijnmond.html = ook over de zeikquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef wwwever het volgende:
Buienradar meldt alleen nog maar 't laatste plaatje. Zal wel druk zijn...
http://www.buienradar.nl
Wacht maar, jij krijgt het nog welquote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Hier jammer genoeg niks te zienMag van mij wel even wat waaien voor ik ga slapen, nu plak ik aan het bed vast
Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alertquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
Het is hier echt kutbenauwd.
Misschien die buizenversterker ff uitzetten, die 8 buizen zijn een kacheltje op zich.
Volgens rtl weer komt het vanacht weer terug, ook accuweather.com zegt datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Cmonv het volgende:
* Rotterdam meldt
Onweer, ik hou er wel van. Helaas was het weer weer snel voorbij.
Dat zegt helga van leur al heel de avondquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Cmonv het volgende:
Bedankt weerman.
Ook buienradar toont nieuwe rooie vlekjes die richting Rotterdam trekken!
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: failquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alert
Ik ben ook zuinig op me versterker,,, dusssss?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
Maar helga is m'n moeder nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Dat zegt helga van leur al heel de avond
Ga er maar weer voor zitten, we krijgen zo nog een orkaan.
PS: Nu hier even over is is het gelijk weer pleuris benauwd:O
Buienradar belooft voor mijn regio helemaal geen regen voorlopig. Overigens, de stereo is altijd losgekoppeld van het lichtnet, behalve als ik ga luisteren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
ok bedankt voor je gezellige bijdragequote:Zeik niet zo over een beetje bombardement, dat zijn jullie in kakkerlakcity wel gewend
Met een beetje geluk gaat die 'voetbalclub' van jullie ook kapot zo.
Idd, nu is het wel weer even rustig. Vooral heel grootquote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef TheFrankey het volgende:
onweer is hier ook van start , Hoorn NH
Hier bijnaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef L0t.. het volgende:
Ja en hier NOOIT he, ja vorige week 1 bliksem ofzo![]()
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef magnifor het volgende:
Ik wil slapen maar dat lukt niet met dit onweer in Den Haag.
mag ik ook in je grotje schuilen, ben zo bang..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Dank voor het aanbod maar het is niet dat ik bang ben. Kan niet slapen door het geluid en de flitsen. Ben je bijna in dromenland komt er opeens pats boem een flits gevolgd door donder.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Ja daar zit ikquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Cmonv het volgende:
Er trekt nu een bui ten westen van Rotterdam. Jammer, hij heb ons gemist.
Doodsverwensingen. MODD!!1!!1quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef minkuukel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga allemaal maar dooooooood.![]()
Hagelstenen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hier Wormerveer.
Bliksemen achter elkaar door en er vallen behoorlijk grote hagelstenen
quote:
Heerlijke foto!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier was het strak blauw en in een paar sec kwam er echt een golf overheen en toen helemaal zwart begin van de avonddaarna nonstop keihard onweer
[ afbeelding ]
Echt he? Lekker koel oppeens, mooi regen geluid, vuurwerk in de lucht! En die lucht van koude regen op de stoffige, warme grond icm de ozon-geur die de bliksem maakt!quote:
Geen wat ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Heerlijke foto!
EDIT:
Waarom heb je geen DSLR?
Aldus een vriend 5km ten westen van mijquote:Iemand zegt:
regent et bij jou ook zo KANKERHARD nu?
Japsnars zegt:
nope, helemaal droog
Iemand zegt:
egt ijspegels vallen hier tegen de ramen enzo NIET NORMAAL
Nice, dan duik ik snel mn bed inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens buienradar komt er straks weer een lading
Dat heet natquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Geniaal
Net vol onder de indruk buiten onder een afdak gestaan
Nog wat filmpjes gemaakt met mobiel maar zijn eigenlijk te crappy
Krijg er een raar gevoel van
quote:
krijg nou tietenquote:
Ik ga mn laptop op de batterij en dan gewoon verder als de bliksem inslaat blijft die laptop dan gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:24 schreef Ludootje het volgende:
Moet zo denk ik maar m'n PC uitzetten ivm eventuele schade...
Er staat ons nog wat te wachten... Dat kleine beetje dat nu boven Utrecht is staat niet in verhouding met wat er op ons af komt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:23 schreef Maisnon het volgende:
http://weathernews.nl/radar/
Check ff deze hier zie je de bliksem goed
Blauwe bliksem + zwarte wolken = de dood die zich manifesteerd als onweer
Bliksem kan ook via de telefoonlijn inslaan, dan is je router en alles waar een telefoonsnoer op aangesloten staat gefrituurd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop op de batterij en dan gewoon verder als de bliksem inslaat blijft die laptop dan gewoon doorgaan
(Heb me zo'n scenario al vaak helemaal voorgesteld haha)
Ons "Hollanders" staat ons nog wat te wachten dus. We zullen het zien in de vroege ochtgend (Mijn natte vingerverwachting voor Zwolle) Ben benieuwd, jammer dat het dan niet meer donker is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:30 schreef tony_clifton- het volgende:
Gepeperde boel hier net over Mechelen...
Heb 't nog nooit zo gezien, 20 minuten lang alsof er zo'n flitsers van zo'n goafuif op je gericht staat. Epic begin van de dag
Van hartequote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:35 schreef Perico het volgende:
Hier in Heerlen was het de hele middag inktzwart, maar het heeft alleen een klein beetje geregend en geheel zonder onweer is het van benauwd naar aangenaam gegaan. Een unicum.
zit in Bussum nu, lang geleden dat ik het zo heftig heb zien en horen onweren....... en het wordt dus nog veel heftiger? COOL!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er staat ons nog wat te wachten... Dat kleine beetje dat nu boven Utrecht is staat niet in verhouding met wat er op ons af komt...
Ik ben normaal wel een beetje pro natuurgeweld maar dit gaat 't onschuldige te boven... In A'pen bijvoorbeeld kwamen er hagelbollen van ongeveer 5 cm naar beneden...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ons "Hollanders" staat ons nog wat te wachten dus. We zullen het zien in de vroege ochtgend (Mijn natte vingerverwachting voor Zwolle) Ben benieuwd, jammer dat het dan niet meer donker is.
waarom zit ik in het oostenquote:VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
In het hele land, m.u.v. het oosten, komen zware buien voor met onweer, hagel en mogelijk ook zware windstoten (tot 95 km/u).
dinsdag 26 mei 2009 03.30 uur
Nou, dan gaan we samen..quote:
Wow en ik dacht dat wij het hier hevig hadden... Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
Hier neemt het wat het onweer betreft wat af.
Vanaf ongeveer 22.30 uur constante bliksem gehad.
Zaanstad - Noord Holland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Wow en ik dacht dat wij het hier hevig hadden... Waar woon je ergens?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het begint in Ermelo nu héél voorzichtig te regenen!
Dus de boom heeft de ramen gebroken. Heavy shit. zou zomaar een windhoos kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef dennus2008 het volgende:
Holy shitEen boom die 100 meter voor m'n huis staat vloog tegen onze ramen
Binnen is er van alles omgewaait en het nu net weer even rustig...
Iemand een idee wat dit is? Windhoos?
den haag heeft al een paar uurtjes de fun jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Zotheid het volgende:
Den Haag hier, het lijkt wel een strotoscoop.
Succes, hier bleek een klein raampje nog open te staan. Alles staat blank ondertussenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Bussum hier.
net een kwartiertje redelijk rustig geweest, maar de donder en flitsintensiteit begint weer flink op te lopen!
tot nu toe alleen maar voorspel, het echte werk gaat nu komen!!
Ik heb dan ook nog maar 2 uur om in slaap te vallen, maar als ik Belgie zo zie komt dat er ook niet van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
den haag heeft al een paar uurtjes de fun ja
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:53 schreef Lamon het volgende:
Wat een spanning nog zo lekker in de nacht...waarom gebeurt er hier niets leuks..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef Lamon het volgende:
GODVERDOMME! Mijn hele vloer is drijf! Terwijl alles dicht is, ik heb een lekkage en weet niet waar ie vandaan komt..
het ergste komt nog jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog maar 2 uur om in slaap te vallen, maar als ik Belgie zo zie komt dat er ook niet van.
Idd wees voorzichtig, er gebeuren echt hele creapy dingen deze nacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben echt dooodsangsten aan het uitslaanvertel zo meer
Dat was het? ik dacht dat je dak eraf gewaait was ofzo, gelukkig maar van niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef Maisnon het volgende:
De grootste bliksemdichtheid zeg maar die ik ooit heb meegemaakt, zat heel bang in een hoekje met m'n kat weggestopten keek op het begin nog wel naar het raam uit pure fascinatie maar durfde daarna echt niet
* Maisnon is bang voor onweer
Volgens mij komt er nog meer bagger uit belgie straks :|quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:24 schreef Maisnon het volgende:
qua knallen valt het mee gelukkig, ik ga dadelijk buiten de schade checken maar het houdt nog lichtjes aan...
Ik had zo berekend dat om 4:15 het ergste wel voorbij was en dat was gelukkig ook zomaar het blijft eng, liep net naar raam toe huppakee dikke bliksemschicht kraakhelder voor m'n neus en ik was weer weg
leuk en aardig, maar voor het eerst dat zo'n harde klap me wakker maakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Zotheid het volgende:
Den Haag hier, het lijkt wel een strotoscoop.
wolkbreuk nu hieroquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Bussum hier.
net een kwartiertje redelijk rustig geweest, maar de donder en flitsintensiteit begint weer flink op te lopen!
tot nu toe alleen maar voorspel, het echte werk gaat nu komen!!
Lekker als je tentamen hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het ergste komt nog ja
pak een wijntje en ga ervoor zitten![]()
Ik heb het idee dat het nog niet klaar isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
Wind komt hier echt heel erg opzetten.
Dacht dat we het ergste hadden gehad.
Allemaal dingen nu die ik hoor omwaaien.
Heb een paar inslagen in 5 minuten geteld. Inslag in de zin van een gebouw/boomquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
Wind komt hier echt heel erg opzetten.
Dacht dat we het ergste hadden gehad.
Allemaal dingen nu die ik hoor omwaaien.
Mag Zeist ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
Nog mensen uit Utrecht hier dan? Bikkels met filmcameras..
... kut net 360 om me heen een stroboscoop das niet goed
Welke regio woon jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:31 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het nog niet klaar is
Hmm, hier staat de Europese buienradar vast op 1 beeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:26 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog meer bagger uit belgie straks :|
Dankje tony voor die verlossende woordenquote:
Morgen verzekering bellen :yquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:31 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hier aan ga doen eigenlijk..
Nee niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
Het ging hier in Vlaardingen/Rotterdam ook gigantisch los, brandweer moet flink vaak uitrukken nu en zoals ik kan zien vanaf hier is er best flinke schadequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:31 schreef Maisnon het volgende:
en dan heb ik nog maar een randje meegepakt van dat zwarte gat met blauwe bliksem...
Kan me niet voorstellen wat er tussen Tilburg en Breda gebeurd isof in Utrecht gaat gebeuren haha
Weet je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Heb een paar inslagen in 5 minuten geteld. Inslag in de zin van een gebouw/boom
Zal ik je vasthouden?
We zijn dus echt aan de beurt nuquote:
Je de donder begint hier net weer aan te sterken, regen is non-stop tot nu toe vanaf uurtje of 2 gok ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zijn dus echt aan de beurt nu
En de buurman nog zeggen dat ik het niet goed zag in de wolken![]()
Waar woon je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef Sinceria het volgende:
MIjn kelder is helemaal ondergelopen.![]()
En ik kan mijn kat nergens vinden.
Brandweersirenes aan de vloot hierzo, trouwens.
woon in Utrecht maar zit in Bussum nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat ging ook uit d'rzelf vantevoren al vluchten richting kelder/buiten, werd ik ook bang van hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je?
Normaal vind ik onweer en storm best okay.
Maar nu ben ik alleen thuis en de hond wijkt niet van mijn zijde en dat heeft ze eerder nog nooit gedaan tijdens "noodweer"
Hier is het misschien een minuut of 15 droog geweest vanaf 22.30 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Je de donder begint hier net weer aan te sterken, regen is non-stop tot nu toe vanaf uurtje of 2 gok ik
Haarlem. Er is hier nu een korte pauze in het onweer. Niet meer 5 keer per minuut een inslag iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Waar woon je?
Facking hell, de donder was net zo hard, leek wel een subwoofer.Me bureau waar ik nu achter zit schoof alle kanten op :|
ik heb geen goede helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
De banken zijn ook drijf van onder, en ik weet niet of het zo doorgaat, maar ik heb mijn Wii maar van de vloer gehaald en ga mijn boxen ook maar op de bank leggen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Toen onze kelder eens ondergelopen was hadden we 's anderendaags de tapijten die daar lagen (opslag, niet dat er tapijt ligt in de kelder) gespoeld met water (de stevige matten van ver met de hogedrukspuit) daar regen toch altijd beetje bruin is, vervolgens laten drogen...
Denk dat bij jou misschien met een beetje water uitspoelen en drogen genoeg moet zijn, niet?
Als dieren zich met dit weer anders gedragen dan normaal, raak ik altijd wat paniekerig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Onze kat ging ook uit d'rzelf vantevoren al vluchten richting kelder/buiten, werd ik ook bang van haha
Mijn laptop batterij is bijna op, ik hang em er zo terug aan als het helemaal flitsloos is, en dan vertel ik wel hoe het buiten is.
Nog geen brandweer maarja, dorp he. De kazerne staat wel hier in de buurt dus ik hoor het meteen mocht er wat gebeuren.
Woningbrand = ingeslagen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als dieren zich met dit weer anders gedragen dan normaal, raak ik altijd wat paniekerig.
Hier enige gevallen van wateroverlast in de regio en 1 woningbrand.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef Guard het volgende:
hahaha surreal hier, de lichtshow is voorbij (Tilburg) en ik hoor nu de vogeltjes fluiten buiten....
Dat wil je niet meemaken.. geloof mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
En in Zwolle rommelt het alleen nog maar in de Verte, aan de ene kant wil ik het graag meemaken, maar als ik hier zo allemaal lees.....
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef Guard het volgende:
hahaha surreal hier, de lichtshow is voorbij (Tilburg) en ik hoor nu de vogeltjes fluiten buiten....
Das niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Woningbrand = ingeslagen?
En welke plaats is dat?
Ik ben nogal van de spanning en sensatie, en als mijn huisje er een beetje normaal uitkomt vind ik het dan al wel pirma.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken.. geloof me
Het is nogal onberekenbaar geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de spanning en sensatie, en als mijn huisje er een beetje normaal uitkomt vind ik het dan al wel pirma.
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
En in Zwolle rommelt het alleen nog maar in de Verte, aan de ene kant wil ik het graag meemaken, maar als ik hier zo allemaal lees.....
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Het is nogal onberekenbaar geloof ikIk denk dat we nog niet alles gehad hebben, zegt m'n gevoel
He wat gezellig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....
Oké.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.
En ik ben echt iemand die van extreme weersomstandigheden houd.
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ja is te zien op p2000 ook, volgens mij heeft een heel groot deel van nederland de volle laag gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:48 schreef jack4ya het volgende:
Gooi en vechtstreek heeft wel redelijk de volle laag gehad.
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.
Wel heel erg veel flitsen dus...
En terwijl ik dit typ richting het noordoosten een fantastische flits te zien tussen de huizen door, wow
Waar woon je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gaat hier nu echt vreselijk tekeer! Regen bliksem de hele reut! Geweldig!
We duimen voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Depsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Dapper hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou, ik liep net naar buiten, haalde het tot de straatalles is gewoon heel erg verregend, maar niet dat het compleet blank staat. Gelukkig dus vooral een lichtshow geweest, zo veel donder hoorde ik ook niet gelukkig, en dus niet echt inslagen en uit de grond gerukte bomen...
Wat ik tot nu toe kon zienwant er kwam 1 flits met een donder en ik zat binnen 2 seconden weer binnen
Flitsen zijn mooi, zolang ze maar niet direct gevolgd worden door knallende donder, dan is het angstaanjagend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.
B-E?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit ten oosten van Tilburg, welk gehucht mag je zelf raden
Maar hier dus ook nu meteen de vogeltjes fluiten
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.quote:
Ben ik nou dom of snap ik dat laatste niet? Het is wel laat/vroeg natuurlijk, maar ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.
Ik vraag me nu af of ik pech heb of juist geluk. Want de reden dat ik niet kon slapen was niet het onweer...
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef Maisnon het volgende:
Voor mij ook niet, maarja, onweertje erbij, weg nacht
Das balen zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
2 uur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.
Hier nog steeds regen en onweer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Het kan nog erger, ik maakte eerder deze avond in FB nog een grapje over weergoden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.
succes met je presentatie, zover die nog gaat lukkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.
Dat "het lijkt" kan ik wel doorstrepen. Het slaat om als een blad aan een boom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef JJH het volgende:
Het lijkt alsof de wind hier opsteekt en het lichten en rommelen in de verte wat intenser word.....
Ik heb het ook nog niet gepost of het begint weer te regenenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog steeds regen en onweer.
Trusten hoop ik voor je Guard
Anders had ik mijn spulletjes die op de grond stonden niet op kunnen tillen, en de boel niet een beetje kunnen redden door te dwijlen en met keukenrollen het water terug te houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben ik nou dom of snap ik dat laatste niet? Het is wel laat/vroeg natuurlijk, maar ja.
Dank je wel. Ach, ik ben niet de enige met geen nachtrust dus hopen dat ze er begrip voor kunnen opbrengen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
succes met je presentatie, zover die nog gaat lukken
Ah zo. Ja dat is nu misschien maar beter..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Anders had ik mijn spulletjes die op de grond stonden niet op kunnen tillen, en de boel niet een beetje kunnen redden door te dwijlen en met keukenrollen het water terug te houden.
Ik durf niet zo goed, want ik weet niet waar het water vandaan komt, alles zit dicht, dus ik weet niet of het nog verder gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat is nu misschien maar beter..
Ik twijfel; weer gaan slapen of niet...
Lijkt dat niet een beetje op dweilen met de kraan open?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed, want ik weet niet waar het water vandaan komt, alles zit dicht, dus ik weet niet of het nog verder gaat.
Dan heb ik altijd nog wc-papier om verder te gaan en schoonmaakdoekjes..
Volgens buienradar komt er bij mij niet echt zwaar weer meer aan, dus zal wel meevallen verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef JJH het volgende:
Hier in Zwolle is op het moment een vrij onebunullige hoeveelheid water naar beneden aan het komen. Onweer vind ik op zich nog wel meevallen.
En de wind is helemaal gaan liggen...
Het is nu wel een tijdje redelijk rustig (het klinkt wat verder weg allemaal), en ondanks dat er volgens buienradar nog wel buien hangen is het rode gedeelte Wassenaar voorbij, dus misschien moet ik het idd maar opgeven, het lijkt niet erger te worden qua water.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt dat niet een beetje op dweilen met de kraan open?
Probeer je spulletjes die echt niet tegen vocht kunnen veilig te stellen en wacht verder hoopvol af?
Ik weet dat ikzelf exact hetzelfde zou doen als jij nu.
Ik hoop dat je iig nog wel een beetje zal slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu wel een tijdje redelijk rustig (het klinkt wat verder weg allemaal), en ondanks dat er volgens buienradar nog wel buien hangen is het rode gedeelte Wassenaar voorbij, dus misschien moet ik het idd maar opgeven, het lijkt niet erger te worden qua water.
Maar nu ben ik helemaal hyped, dus dat gaat dan wakker op de bank liggen worden, denk ik..
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Vol ingeslagen hier in Amsterdam. Deel van oud west zit zonder stroom. Het leek alsof er en bom afging in mijn huis, uit mijn slaap wakker geschud, vervolgens ook extreme lekkage in mijn kijken. Het regende gewoon binnen
Ik zit in west, ik hoorde een hele dikke vette knal inderdaad. Hele huis schudde ervan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Vol ingeslagen hier in Amsterdam. Deel van oud west zit zonder stroom. Het leek alsof er en bom afging in mijn huis, uit mijn slaap wakker geschud, vervolgens ook extreme lekkage in mijn kijken. Het regende gewoon binnen
Dat is nog erger dan, bij mij kwam het gelukkig van onderen, daar is nog wat tegen te doen, maar als het eenmaal door je dak heenkomt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Er is weinig om een foto van te maken. Maar het feit dat ik wakker ben op dit tijdstip zegt genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hier in Zoetermeer onweer, bliksem zware regenval al sinds uurtje of 11 continu, gaat echt nergens over, alles staat blank
Naar de kazerne komen voor mogelijke uitrukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef dennus2008 het volgende:
Wat bedoelt Alarmeringen met :
OPKOMEN IVM SLECHT WEER
26-05-2009 04:33:40 - Rotterdam-Rijnmond - Korpsalarm
Opkomen?
Is het nog nodig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je?
Normaal vind ik onweer en storm best okay.
Maar nu ben ik alleen thuis en de hond wijkt niet van mijn zijde en dat heeft ze eerder nog nooit gedaan tijdens "noodweer"
Kijk! Weer een haringkop ontdektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Het ging vanacht in vlaardingen aardig los jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Viel die daardoor om?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Tommeke het volgende:
En in Nijvel is een eeuwenoude eik omgevallen. Een brandweerman op weg naar de kazerne, botste tegen de stam
Hehe, wat denk je zelf?quote:
Stelde niet zo heel veel voor inderdaad. Jammer. Onweer is echt vetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Euh, sorry? Het heeft hier enorm hard gewaaid en geonweerd. Je zult er wel doorheen geslapen hebben. het raam van onze slaapkamer stond op een kier maar het water waaide er gewoon door naar binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Wat een machtig plaatje, zelf getrokken?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef dennus2008 het volgende:
De facking hell breekt los in rotterdam en omgevingWe gaan deraan.
Onweer, hagelstenen zogroot als voetballenDood gaan we :|
Klacht : Uber storm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk lust ik geen haringquote:
Je had op Rotterdam Centraal moeten staan vanmorgen, het ene omroepbericht was nog niet afgelopen of de bel voor de volgende vertraging ging alweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Het ging vanacht in vlaardingen aardig los ja
Bij mij in de buurt zijn echt takken van 40-50cm doorsnede afgebroken door de wind.
Viel me trouwens nog mee dat ik geen vertraging had met de bus/metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |