Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef magnifor het volgende:
Ik wil slapen maar dat lukt niet met dit onweer in Den Haag.
mag ik ook in je grotje schuilen, ben zo bang..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Dank voor het aanbod maar het is niet dat ik bang ben. Kan niet slapen door het geluid en de flitsen. Ben je bijna in dromenland komt er opeens pats boem een flits gevolgd door donder.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Ja daar zit ikquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Cmonv het volgende:
Er trekt nu een bui ten westen van Rotterdam. Jammer, hij heb ons gemist.
Doodsverwensingen. MODD!!1!!1quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef minkuukel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga allemaal maar dooooooood.![]()
Hagelstenen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hier Wormerveer.
Bliksemen achter elkaar door en er vallen behoorlijk grote hagelstenen
quote:
Heerlijke foto!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier was het strak blauw en in een paar sec kwam er echt een golf overheen en toen helemaal zwart begin van de avonddaarna nonstop keihard onweer
[ afbeelding ]
Echt he? Lekker koel oppeens, mooi regen geluid, vuurwerk in de lucht! En die lucht van koude regen op de stoffige, warme grond icm de ozon-geur die de bliksem maakt!quote:
Geen wat ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Heerlijke foto!
EDIT:
Waarom heb je geen DSLR?
Aldus een vriend 5km ten westen van mijquote:Iemand zegt:
regent et bij jou ook zo KANKERHARD nu?
Japsnars zegt:
nope, helemaal droog
Iemand zegt:
egt ijspegels vallen hier tegen de ramen enzo NIET NORMAAL
Nice, dan duik ik snel mn bed inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens buienradar komt er straks weer een lading
Dat heet natquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Geniaal
Net vol onder de indruk buiten onder een afdak gestaan
Nog wat filmpjes gemaakt met mobiel maar zijn eigenlijk te crappy
Krijg er een raar gevoel van
quote:
krijg nou tietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |