Het is nogal onberekenbaar geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de spanning en sensatie, en als mijn huisje er een beetje normaal uitkomt vind ik het dan al wel pirma.
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
En in Zwolle rommelt het alleen nog maar in de Verte, aan de ene kant wil ik het graag meemaken, maar als ik hier zo allemaal lees.....
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Het is nogal onberekenbaar geloof ikIk denk dat we nog niet alles gehad hebben, zegt m'n gevoel
He wat gezellig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....
Oké.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.
En ik ben echt iemand die van extreme weersomstandigheden houd.
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ja is te zien op p2000 ook, volgens mij heeft een heel groot deel van nederland de volle laag gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:48 schreef jack4ya het volgende:
Gooi en vechtstreek heeft wel redelijk de volle laag gehad.
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.
Wel heel erg veel flitsen dus...
En terwijl ik dit typ richting het noordoosten een fantastische flits te zien tussen de huizen door, wow
Waar woon je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gaat hier nu echt vreselijk tekeer! Regen bliksem de hele reut! Geweldig!
We duimen voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Depsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Dapper hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou, ik liep net naar buiten, haalde het tot de straatalles is gewoon heel erg verregend, maar niet dat het compleet blank staat. Gelukkig dus vooral een lichtshow geweest, zo veel donder hoorde ik ook niet gelukkig, en dus niet echt inslagen en uit de grond gerukte bomen...
Wat ik tot nu toe kon zienwant er kwam 1 flits met een donder en ik zat binnen 2 seconden weer binnen
Flitsen zijn mooi, zolang ze maar niet direct gevolgd worden door knallende donder, dan is het angstaanjagend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.
B-E?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit ten oosten van Tilburg, welk gehucht mag je zelf raden
Maar hier dus ook nu meteen de vogeltjes fluiten
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.quote:
Ben ik nou dom of snap ik dat laatste niet? Het is wel laat/vroeg natuurlijk, maar ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.
Ik vraag me nu af of ik pech heb of juist geluk. Want de reden dat ik niet kon slapen was niet het onweer...
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef Maisnon het volgende:
Voor mij ook niet, maarja, onweertje erbij, weg nacht
Das balen zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
2 uur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.
Hier nog steeds regen en onweer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Het kan nog erger, ik maakte eerder deze avond in FB nog een grapje over weergoden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.
succes met je presentatie, zover die nog gaat lukkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.
Dat "het lijkt" kan ik wel doorstrepen. Het slaat om als een blad aan een boom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef JJH het volgende:
Het lijkt alsof de wind hier opsteekt en het lichten en rommelen in de verte wat intenser word.....
Ik heb het ook nog niet gepost of het begint weer te regenenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog steeds regen en onweer.
Trusten hoop ik voor je Guard
Anders had ik mijn spulletjes die op de grond stonden niet op kunnen tillen, en de boel niet een beetje kunnen redden door te dwijlen en met keukenrollen het water terug te houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben ik nou dom of snap ik dat laatste niet? Het is wel laat/vroeg natuurlijk, maar ja.
Dank je wel. Ach, ik ben niet de enige met geen nachtrust dus hopen dat ze er begrip voor kunnen opbrengen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
succes met je presentatie, zover die nog gaat lukken
Ah zo. Ja dat is nu misschien maar beter..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Anders had ik mijn spulletjes die op de grond stonden niet op kunnen tillen, en de boel niet een beetje kunnen redden door te dwijlen en met keukenrollen het water terug te houden.
Ik durf niet zo goed, want ik weet niet waar het water vandaan komt, alles zit dicht, dus ik weet niet of het nog verder gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat is nu misschien maar beter..
Ik twijfel; weer gaan slapen of niet...
Lijkt dat niet een beetje op dweilen met de kraan open?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed, want ik weet niet waar het water vandaan komt, alles zit dicht, dus ik weet niet of het nog verder gaat.
Dan heb ik altijd nog wc-papier om verder te gaan en schoonmaakdoekjes..
Volgens buienradar komt er bij mij niet echt zwaar weer meer aan, dus zal wel meevallen verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef JJH het volgende:
Hier in Zwolle is op het moment een vrij onebunullige hoeveelheid water naar beneden aan het komen. Onweer vind ik op zich nog wel meevallen.
En de wind is helemaal gaan liggen...
Het is nu wel een tijdje redelijk rustig (het klinkt wat verder weg allemaal), en ondanks dat er volgens buienradar nog wel buien hangen is het rode gedeelte Wassenaar voorbij, dus misschien moet ik het idd maar opgeven, het lijkt niet erger te worden qua water.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt dat niet een beetje op dweilen met de kraan open?
Probeer je spulletjes die echt niet tegen vocht kunnen veilig te stellen en wacht verder hoopvol af?
Ik weet dat ikzelf exact hetzelfde zou doen als jij nu.
Ik hoop dat je iig nog wel een beetje zal slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu wel een tijdje redelijk rustig (het klinkt wat verder weg allemaal), en ondanks dat er volgens buienradar nog wel buien hangen is het rode gedeelte Wassenaar voorbij, dus misschien moet ik het idd maar opgeven, het lijkt niet erger te worden qua water.
Maar nu ben ik helemaal hyped, dus dat gaat dan wakker op de bank liggen worden, denk ik..
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Vol ingeslagen hier in Amsterdam. Deel van oud west zit zonder stroom. Het leek alsof er en bom afging in mijn huis, uit mijn slaap wakker geschud, vervolgens ook extreme lekkage in mijn kijken. Het regende gewoon binnen
Ik zit in west, ik hoorde een hele dikke vette knal inderdaad. Hele huis schudde ervan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Vol ingeslagen hier in Amsterdam. Deel van oud west zit zonder stroom. Het leek alsof er en bom afging in mijn huis, uit mijn slaap wakker geschud, vervolgens ook extreme lekkage in mijn kijken. Het regende gewoon binnen
Dat is nog erger dan, bij mij kwam het gelukkig van onderen, daar is nog wat tegen te doen, maar als het eenmaal door je dak heenkomt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef -Beer- het volgende:
Er is weinig om een foto van te maken. Maar het feit dat ik wakker ben op dit tijdstip zegt genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hier in Zoetermeer onweer, bliksem zware regenval al sinds uurtje of 11 continu, gaat echt nergens over, alles staat blank
Naar de kazerne komen voor mogelijke uitrukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef dennus2008 het volgende:
Wat bedoelt Alarmeringen met :
OPKOMEN IVM SLECHT WEER
26-05-2009 04:33:40 - Rotterdam-Rijnmond - Korpsalarm
Opkomen?
Is het nog nodig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je?
Normaal vind ik onweer en storm best okay.
Maar nu ben ik alleen thuis en de hond wijkt niet van mijn zijde en dat heeft ze eerder nog nooit gedaan tijdens "noodweer"
Kijk! Weer een haringkop ontdektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Het ging vanacht in vlaardingen aardig los jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Viel die daardoor om?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Tommeke het volgende:
En in Nijvel is een eeuwenoude eik omgevallen. Een brandweerman op weg naar de kazerne, botste tegen de stam
Hehe, wat denk je zelf?quote:
Stelde niet zo heel veel voor inderdaad. Jammer. Onweer is echt vetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Euh, sorry? Het heeft hier enorm hard gewaaid en geonweerd. Je zult er wel doorheen geslapen hebben. het raam van onze slaapkamer stond op een kier maar het water waaide er gewoon door naar binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Wat een machtig plaatje, zelf getrokken?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef dennus2008 het volgende:
De facking hell breekt los in rotterdam en omgevingWe gaan deraan.
Onweer, hagelstenen zogroot als voetballenDood gaan we :|
Klacht : Uber storm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |