Je de donder begint hier net weer aan te sterken, regen is non-stop tot nu toe vanaf uurtje of 2 gok ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zijn dus echt aan de beurt nu
En de buurman nog zeggen dat ik het niet goed zag in de wolken![]()
Waar woon je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef Sinceria het volgende:
MIjn kelder is helemaal ondergelopen.![]()
En ik kan mijn kat nergens vinden.
Brandweersirenes aan de vloot hierzo, trouwens.
woon in Utrecht maar zit in Bussum nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
Nog mensen uit Utrecht hier dan? Bikkels met filmcameras..
... kut net 360 om me heen een stroboscoop das niet goed
Onze kat ging ook uit d'rzelf vantevoren al vluchten richting kelder/buiten, werd ik ook bang van hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je?
Normaal vind ik onweer en storm best okay.
Maar nu ben ik alleen thuis en de hond wijkt niet van mijn zijde en dat heeft ze eerder nog nooit gedaan tijdens "noodweer"
Hier is het misschien een minuut of 15 droog geweest vanaf 22.30 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Je de donder begint hier net weer aan te sterken, regen is non-stop tot nu toe vanaf uurtje of 2 gok ik
Haarlem. Er is hier nu een korte pauze in het onweer. Niet meer 5 keer per minuut een inslag iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Waar woon je?
Facking hell, de donder was net zo hard, leek wel een subwoofer.Me bureau waar ik nu achter zit schoof alle kanten op :|
ik heb geen goede helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef Maisnon het volgende:
Nog mensen uit Utrecht hier dan? Bikkels met filmcameras..
... kut net 360 om me heen een stroboscoop das niet goed
De banken zijn ook drijf van onder, en ik weet niet of het zo doorgaat, maar ik heb mijn Wii maar van de vloer gehaald en ga mijn boxen ook maar op de bank leggen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Toen onze kelder eens ondergelopen was hadden we 's anderendaags de tapijten die daar lagen (opslag, niet dat er tapijt ligt in de kelder) gespoeld met water (de stevige matten van ver met de hogedrukspuit) daar regen toch altijd beetje bruin is, vervolgens laten drogen...
Denk dat bij jou misschien met een beetje water uitspoelen en drogen genoeg moet zijn, niet?
Als dieren zich met dit weer anders gedragen dan normaal, raak ik altijd wat paniekerig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Onze kat ging ook uit d'rzelf vantevoren al vluchten richting kelder/buiten, werd ik ook bang van haha
Mijn laptop batterij is bijna op, ik hang em er zo terug aan als het helemaal flitsloos is, en dan vertel ik wel hoe het buiten is.
Nog geen brandweer maarja, dorp he. De kazerne staat wel hier in de buurt dus ik hoor het meteen mocht er wat gebeuren.
Woningbrand = ingeslagen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als dieren zich met dit weer anders gedragen dan normaal, raak ik altijd wat paniekerig.
Hier enige gevallen van wateroverlast in de regio en 1 woningbrand.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef Guard het volgende:
hahaha surreal hier, de lichtshow is voorbij (Tilburg) en ik hoor nu de vogeltjes fluiten buiten....
Dat wil je niet meemaken.. geloof mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
En in Zwolle rommelt het alleen nog maar in de Verte, aan de ene kant wil ik het graag meemaken, maar als ik hier zo allemaal lees.....
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef Guard het volgende:
hahaha surreal hier, de lichtshow is voorbij (Tilburg) en ik hoor nu de vogeltjes fluiten buiten....
Das niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Woningbrand = ingeslagen?
En welke plaats is dat?
Ik ben nogal van de spanning en sensatie, en als mijn huisje er een beetje normaal uitkomt vind ik het dan al wel pirma.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken.. geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |