Flitsen zijn mooi, zolang ze maar niet direct gevolgd worden door knallende donder, dan is het angstaanjagend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.
B-E?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit ten oosten van Tilburg, welk gehucht mag je zelf raden
Maar hier dus ook nu meteen de vogeltjes fluiten
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.quote:
Ben ik nou dom of snap ik dat laatste niet? Het is wel laat/vroeg natuurlijk, maar ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Thanx. Mijn keukenrollen zijn op, de rest moet morgen maar.
Ik vraag me nu af of ik pech heb of juist geluk. Want de reden dat ik niet kon slapen was niet het onweer...
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef Maisnon het volgende:
Voor mij ook niet, maarja, onweertje erbij, weg nacht
Das balen zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
Ik werd hier heel fijn wakker van gespetter in mijn keuken, die echt ongeveer helemaal onder gelopen is! Er staan nu 4 emmers met water en het blijft hier maar doorgaanBegin er zelf een beetje bang van te worden...
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Suesue het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Intussen komt op mijn mp3 rijtje mijn vlakke land van Jacques Brel langs, echt soms...
Ik ga binnenkort maar eens in Truth posten...
2 uur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan maffen 3 uurtjes.
Hier nog steeds regen en onweer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef Guard het volgende:
het begint licht te worden, het wolkendek breekt voorzichtig open, veel vogels fluiten.
Het lijkt een mooie ochtend te worden....
maar ik probeer nog even twee uurtjes slaap mee te pakken
Het kan nog erger, ik maakte eerder deze avond in FB nog een grapje over weergoden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort idiote dingen kom ik ook wel eens tegen. Freaky.
succes met je presentatie, zover die nog gaat lukkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou mijn post kunnen zijn, al blijft het flitsen en donderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |