Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alertquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
Het is hier echt kutbenauwd.
Misschien die buizenversterker ff uitzetten, die 8 buizen zijn een kacheltje op zich.
Volgens rtl weer komt het vanacht weer terug, ook accuweather.com zegt datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Cmonv het volgende:
* Rotterdam meldt
Onweer, ik hou er wel van. Helaas was het weer weer snel voorbij.
Dat zegt helga van leur al heel de avondquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Cmonv het volgende:
Bedankt weerman.
Ook buienradar toont nieuwe rooie vlekjes die richting Rotterdam trekken!
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: failquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alert
Ik ben ook zuinig op me versterker,,, dusssss?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
Maar helga is m'n moeder nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Dat zegt helga van leur al heel de avond
Ga er maar weer voor zitten, we krijgen zo nog een orkaan.
PS: Nu hier even over is is het gelijk weer pleuris benauwd:O
Buienradar belooft voor mijn regio helemaal geen regen voorlopig. Overigens, de stereo is altijd losgekoppeld van het lichtnet, behalve als ik ga luisteren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
ok bedankt voor je gezellige bijdragequote:Zeik niet zo over een beetje bombardement, dat zijn jullie in kakkerlakcity wel gewend
Met een beetje geluk gaat die 'voetbalclub' van jullie ook kapot zo.
Idd, nu is het wel weer even rustig. Vooral heel grootquote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef TheFrankey het volgende:
onweer is hier ook van start , Hoorn NH
Hier bijnaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef L0t.. het volgende:
Ja en hier NOOIT he, ja vorige week 1 bliksem ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |