Botteghin.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Juk het volgende:
Jullie zitten wel heel erg vooruit te kijken nu hoor, het is pas mei en de transfermarkt is niet eens open. Het heeft helemaal geen zin om nu al allerlei berichten de wereld in te helpen betreffende de verkoop van spelers. Ongetwijfeld zijn Been en Hakker druk bezig met het maken van een selectie voor volgend jaar. Je kan nu wel Hofland de wacht aanzeggen maar dan mis je gelijk een centrale verdediger. Zonder geld is dat natuurlijk nooit op te vullen.
Mee eens. Alle opties om de grootverdieners minder te laten verdienen of te laten vertrekken moeten grondig bekeken worden.quote:Iets wat ze wel kunnen doen, om individuele spelers niet nu al af te schrijven, is melden dat vanwege de financiële situatie alle grootverdieners benaderbaar zijn voor een transfer. Zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat je alleen Landzaat en de Cler kan missen. Spelers als van Bronckhorst en Makaay willen niet weg bij de club dus die zouden in overleg misschien best genoegen nemen met een kleiner contract. Makaay heeft bijvoorbeeld aangegeven niet meer weg uit Nederland te willen. Het salaris wat hij nu verdient kan hij in NL nergens anders krijgen dus misschien valt er wat te regelen.
Ben benieuwd wat zijn mening hierover is. Hoe is z'n relatie met die investeerders?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef Kopbal het volgende:
Volgens mij is Beenhakker ook een dikke kluif voorgehouden met die investeerders. Hij zal er ook wel van balen dat dat min of meer is stukgelopen.
Wélke investeerders.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn mening hierover is. Hoe is z'n relatie met die investeerders?
Nee, net boven de middenmoot is realistischer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan niet en zouden we met dit materiaal meedoen rond de degradatieplaatsen. Jouw feestje.
Dus jij vindt dat Feyenoord dit seizoen naar behoren gepresteerd heeft met deze selectie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Happel het volgende:
Beenhakker gaat weg en komt weer thuis bij Ajax, nadat Jol daar de deur is gewezen. Heb je hart voor de club, dan doe je wat aan de situatie en ga je niet bij de pakken neer zitten. Of er nu wel of geen geld is.
[..]
Nee, net boven de middenmoot is realistischer.
Zie je me toch niet zeggen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Feyenoord dit seizoen naar behoren gepresteerd heeft met deze selectie?
quote:'Cissé verkast naar FC Twente'
Sekou Cissé verruilt Roda JC voor FC Twente. De aanvaller van de Limburgers heeft een akkoord bereikt met de verliezend bekerfinalist. Tevens zijn beide clubs tot overeenstemming gekomen.
De 24-jarige Ivoriaanse international, die eerder verklaarde het liefst naar Feyenoord te gaan, moet Roda JC naar verluidt drie miljoen euro opleveren. Dit meldt de website Twentesport, die gebruikt maakt van 'welingelichte bronnen'.
Cissé, die bij veel clubs in de belangstelling stond, speelt sinds 2004 in Kerkrade. Voor die club speelde hij 133 wedstrijden, waarin hij 24 keer scoorde. De afgelopen jaargang was zijn succesvolste. Cissé liet negenmaal het net bollen in 31 optredens.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar we eindigden dit seizoen ook net boven de middenmoot.
Leg eens uit? Hij is een meer dan welkome speler. Speelt over een paar jaar bij een van de grotere clubs in Europa.quote:
Ik vind het geen slechte speler, maar er moeten eerst mensen weg voordat ze nieuwe spelers halen. Overigens zie ik op dit moment geen wereldtalent in hem, maar meningen verschillen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zeg echter niet dat ze naar behoren zouden presteren wanneer ze een positie in de middenmoot halen. Ik acht ze realistisch gezien niet hoger in. Daarmee zeg ik niet dat ik het goed vind.
[..]
Leg eens uit? Hij is een meer dan welkome speler. Speelt over een paar jaar bij een van de grotere clubs in Europa.
quote:Een positief verhaal over Feyenoord
Door PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord
[LEZERSBIJDRAGE] Hugo Borst is vrij resoluut over de kansen van Feyenoord in het seizoen 2009-2010. Hij ziet de club het linkerrijtje niet halen.
Hugo Borst. FOTO ANP
Op basis van de meest recente eindklasseringen (zesde, zevende, zevende) en de doodzieke staat waarin de club verkeert, is die gedachte allerminst vreemd.
Sinds het vertrek van Dirk Kuyt is de vrije val ingezet, zowel sportief als financieel en ik kan me slechts één moment herinneren dat het zo liederlijk slecht was als nu: twintig jaar geleden. Feyenoord was op sterven na dood en er werd er een lading ervaren spelers (Metgod, Lokhoff, Keur, Smolarek, Brands en Van Geel) aangetrokken die het team geen haar beter maakten. Het voetbal was niet om aan te gluren en de sponsor verdween noodgedwongen van de shirts. Uiteindelijk werd de weg naar boven gevonden, aan de hand van een middenvelder met een rood-wit clubhart.
Je ziet, toeval of niet, de geschiedenis herhaalt zich. Daarom heb ik er vertouwen in dat Feyenoord het volgend seizoen hoger eindigt dat de afgelopen jaren. Als verstokte fan ontwikkel je nu eenmaal een talent om aanknopingspunten voor ijdele hoop te creëren.
Natuurlijk vormen toevalligheden geen solide basis voor een hogere eindklassering. Slechts één ding telt en dat is goed materiaal, gesmeed in een team. Noem me naïef, maar ook na anderhalf jaar vloeken geloof ik dat er in de huidige selectie meer dan voldoende kwaliteit en potentieel zit.
Mario Been zal aanstaande zondagavond hetzelfde zeggen, als hij naast Hugo in de NOS-studio zit. Eerst moet hij de vraag pareren waarom Fernandez is gekocht. Been zal dan rustig uitleggen dat hij de beste rechtsback van de Nederlandse velden is en dat Feyenoord die nodig heeft, omdat die positie sinds Emerton niet meer fatsoenlijk is ingevuld.
Vervolgens bedient Mario zich van het voetbalcliché (want die zijn altijd waar) van de nieuwe trainer. Vanaf de eerste training begint iedereen op weer op nul: niemand is zeker van een basisplaats. Daarmee wordt het denkbaar dat het bijkans failliete Feyenoord volgend seizoen de duurste reservebank uit de Eredivisie heeft.
Naast Van Dijk en Erasmus zitten Makaay, Hofland, De Cler en Landzaat. Gewoon, omdat ze alleen goed genoeg zijn bij noodgevallen. (Al is dat bij De Cler ernstig te betwijfelen gezien zijn laatste optredens). Met een opstelling Mulder-Van Bronckhorst-Vlaar-Bahia-Fernandez-Fer-El Ahmadi-De Guzman-Wijnaldum-Biseswar-Tomasson kun je gewoon meedoen met de eerste zes, waarom niet? En dan heb ik het nog niet eens over de door Been ontworpen tandem Bruins-Slory. De nieuwe trainer is de enige die zijn twee voormalige pupillen weer uit het diepe moeras van vormverlies kan halen.
Nogmaals: Ik geloof erin, slechter dan afgelopen jaar, dat gaat gewoon niet gebeuren. Hugo Borst, mag ik je via deze weg uitdagen voor een weddenschap? Als Feyenoord in 2010 lager dan de zesde plaats eindigt, dan kom ik persoonlijk een hele dure fles drank bij je thuis afleveren.
Niet eens zo'n slecht stuk. Natuurlijk kan het dubbeltje de goede kant opvallen, maar ik vrees dat de wens de vader is van de gedachte in dit gevalquote:
Ons koningskoppelquote:En dan heb ik het nog niet eens over de door Been ontworpen tandem Bruins-Slory.
Hij was ooit international en dat deed hij niet slecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die nog vertrouwen hebben in Slory hebben echt stront in hun ogen.
Het hele stempel van international is sinds Bassie naar de tyfus geholpen. Remember Denneboom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij was ooit international en dat deed hij niet slecht.
Idd. Slory heeft in 2 jaar tijd nog niks goeds gedaan, elk balcontact is drama.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het hele stempel van international is sinds Bassie naar de tyfus geholpen. Remember Denneboom?
Hoe goed Denneboom speelde toe weet ik niet meer. Maar ik vond Slory in die 2 wedstrijden niet slecht. Hij zal inderdaad nooit een wereldster worden maar in dit Feyenoord moet hij toch nog wel wat kunnen betekenen. Ik zie hem door zijn snelheid wel als een goede counterspits.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het hele stempel van international is sinds Bassie naar de tyfus geholpen. Remember Denneboom?
Lekker triest bezig weer...quote:Gaat Feyenoord de fansites aanpakken?
Bron: Diverse Feyenoord sites
Feyenoord Rotterdam N.V. is de razzia tegen supportersites begonnen. Het eerste slachtoffer hiervan is onze collega site Het-Legioen.nl. De beheerder hiervan heeft inmiddels al besloten om de website uit de lucht te halen, want Feyenoord Rotterdam N.V. dreigde met rechterlijke stappen naar de beheerder van de site.
De huisadvocaat van de club meldde onze collegawebsite dat alle websites die het logo van Feyenoord gebruiken, nieuwsberichten van Feyenoord.nl gebruiken, foto’s en/of portretten van spelers plaatsen etc., aangepakt zullen worden.
De reden hiervan is vanuit Feyenoord Rotterdam N.V. is dat de websites dan reclame-inkomsten hebben over de rug van de club. Plus we mogen geen nieuws meer brengen over de club, want Feyenoord geeft duizenden euro’s uit aan de ontwikkeling van de site.
Feyenoord Rotterdam N.V. gaat zoveel mogelijk supporterssites aanpakken die zich hier schuldig aan maken. En de club gaat dreigen met gerechterlijke stappen. FRFc vindt dat de club nu wel heel erg diep aan het zinken is, en hun tijd en energie wel in veel belangrijkere dingen kan stoppen dan in het supportertje pesten. Heel veel supporters beleven veel plezier aan de fansites, en Feyenoord Rotterdam N.V. gaat dit de supporters dus ontnemen!
Nou dat ligt net even iets gecompliceerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord sowieso geen poot om op te staan in deze, mits er gewoon bronvermelding gebruikt wordt.
Gelukig mag hij dat niet ... of hij moet zijn eigen geld gebruiken ...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef Ritmo het volgende:
Wouter Bos zou Feyenoord graag helpen zei ie net bij DWDD.
Ook op bestuurlijk niveau bedoelde hij volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gelukig mag hij dat niet ... of hij moet zijn eigen geld gebruiken ...
Ah ok. Tja, ook dat mag natuurlijk nog niet zolang hij minister is. Maar Bos is wel een hele goeie om te hebben als algemeen directeur, denk ik zo (over een paar jaar)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook op bestuurlijk niveau bedoelde hij volgens mij.
Doelde ook meer op de nieuwsitemsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou dat ligt net even iets gecompliceerder.
Het gebruik van het logo is niet zomaar toegestaan (als header), hier heb je toestemming voor nodig van de eigenaar die het merkrecht heeft.
Ook de foto's die gemaakt zijn door de club/partners ervan mogen niet zomaar geplaatst worden op een site buiten Feyenoord om, dan voldoet een bronvermelding helaas niet.
Ook gehele teksten (zoals die van de Feyenoordsite) mag je niet zomaar in het geheel overnemen, enkel citaten of een deel van de tekst zijn dan toegestaan (auteursrecht) voor publicatie op een eigen site.
Eigen nieuwsitems maken en daarin de citaten uit het origineel plaatsen is natuurlijk wel toegestaan en juridisch gezien gelul van Feyenoord om te dreigen dat dit ook niet mag.
Ja ik ook... Bonnie St. Claire bijvoorbeeld. Maar of Wouter dan wel iets is... 1... 2... nou nee. Die gast faalt keer op keer, maar leuk dat hij zo meeleeft, dat wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah ok. Tja, ook dat mag natuurlijk nog niet zolang hij minister is. Maar Bos is wel een hele goeie om te hebben als algemeen directeur, denk ik zo (over een paar jaar)
Kan me slechtere kandidaten indenken in ieder geval
Hoezo faalt hij? Als lijsttrekker van de PvdA zie ik hem niet echt zitten, maar als minister van Financiën doet hij het toch niet onaardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ja ik ook... Bonnie St. Claire bijvoorbeeld. Maar of Wouter dan wel iets is... 1... 2... nou nee. Die gast faalt keer op keer, maar leuk dat hij zo meeleeft, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |