Gelukig mag hij dat niet ... of hij moet zijn eigen geld gebruiken ...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef Ritmo het volgende:
Wouter Bos zou Feyenoord graag helpen zei ie net bij DWDD.
Ook op bestuurlijk niveau bedoelde hij volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gelukig mag hij dat niet ... of hij moet zijn eigen geld gebruiken ...
Ah ok. Tja, ook dat mag natuurlijk nog niet zolang hij minister is. Maar Bos is wel een hele goeie om te hebben als algemeen directeur, denk ik zo (over een paar jaar)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook op bestuurlijk niveau bedoelde hij volgens mij.
Doelde ook meer op de nieuwsitemsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou dat ligt net even iets gecompliceerder.
Het gebruik van het logo is niet zomaar toegestaan (als header), hier heb je toestemming voor nodig van de eigenaar die het merkrecht heeft.
Ook de foto's die gemaakt zijn door de club/partners ervan mogen niet zomaar geplaatst worden op een site buiten Feyenoord om, dan voldoet een bronvermelding helaas niet.
Ook gehele teksten (zoals die van de Feyenoordsite) mag je niet zomaar in het geheel overnemen, enkel citaten of een deel van de tekst zijn dan toegestaan (auteursrecht) voor publicatie op een eigen site.
Eigen nieuwsitems maken en daarin de citaten uit het origineel plaatsen is natuurlijk wel toegestaan en juridisch gezien gelul van Feyenoord om te dreigen dat dit ook niet mag.
Ja ik ook... Bonnie St. Claire bijvoorbeeld. Maar of Wouter dan wel iets is... 1... 2... nou nee. Die gast faalt keer op keer, maar leuk dat hij zo meeleeft, dat wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah ok. Tja, ook dat mag natuurlijk nog niet zolang hij minister is. Maar Bos is wel een hele goeie om te hebben als algemeen directeur, denk ik zo (over een paar jaar)
Kan me slechtere kandidaten indenken in ieder geval
Hoezo faalt hij? Als lijsttrekker van de PvdA zie ik hem niet echt zitten, maar als minister van Financiën doet hij het toch niet onaardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ja ik ook... Bonnie St. Claire bijvoorbeeld. Maar of Wouter dan wel iets is... 1... 2... nou nee. Die gast faalt keer op keer, maar leuk dat hij zo meeleeft, dat wel.
ideologisch en politiek gezien wellicht, maar bestuurlijk is Bos prima bezig. En hij is minister van financiën tijdens een economische crisis, één van de zwaarste bestuurlijke functies die je als mens kan vervullen. Als Feyenoord Wouter Bos als AD krijgt, mag iedereen daar zich in de handjes wrijven van blijdschap, imo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ja ik ook... Bonnie St. Claire bijvoorbeeld. Maar of Wouter dan wel iets is... 1... 2... nou nee. Die gast faalt keer op keer, maar leuk dat hij zo meeleeft, dat wel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:23 schreef Kopbal het volgende:
Hebben we het hiet nu serieus over Wouter Bos als mogelijke opvolger van Gudde? En ik maar denken dat die joden zichzelf belachelijk maakten met Wenger.!
Haha, neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:23 schreef Kopbal het volgende:
Hebben we het hiet nu serieus over Wouter Bos als mogelijke opvolger van Gudde? En ik maar denken dat die joden zichzelf belachelijk maakten met Wenger.!
Het gaat er vooral om dat ze op de voorpagina alleen de kop en de eerste paar regels neerzetten zodat je er op moet klikken om te lezen dat het om dat trainingskamp gaat.quote:
tis een geintjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ze op de voorpagina alleen de kop en de eerste paar regels neerzetten zodat je er op moet klikken om te lezen dat het om dat trainingskamp gaat.
Krant? We hebben het over de telegraaf man..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kranten horen geen geintjes in nieuwsberichten te maken.
telegraaf was fout in de oorlog, zegt genoeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kranten horen geen geintjes in nieuwsberichten te maken.
Wat doen ze?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
Telegraaf.Wat een jodenkrant is het toch ook: http://www.telegraaf.nl/telesport/?cid=rtelesport
Ze doen het erom.
Op de voorpagina:quote:
En dan klik je op het bericht:quote:Feyenoord toch Europa in Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Alhoewel Feyenoord door NAC Breda roemloos werd uitgeschakeld in de strijd om een ticket voor de Europa League gaan de Rotterdammers toch Europa in.
Het is dat ik toevallig vanmiddag gelezen had dat ze op trainingskamp gingen, anders was ik er hard ingetrapt.quote:In juli heeft de Stadionclub een vierdaags traingskamp in Portugal belegd. Op 18 juli werkt de ploeg van Mario Been een wedstrijd af tegen Sporting Lissabon. Sporting werd afgelopen jaar tweede in de Portugese competitie en plaatste zich hierdoor voor de Champions Leaugue. De wedstrijd tussen de twee club wordt gespeeld in het Estadio José Alvalade.
Om te kotsen ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Happel het volgende:
Feijenoord die sites gaat aanpakken van supporters. Ze hebben er in het Maasgebouw echt geen zin meer in volgens mij.
die advocaat probeert z'n baantje te houden, anders wordt ie weggesaneerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Happel het volgende:
Feijenoord die sites gaat aanpakken van supporters. Ze hebben er in het Maasgebouw echt geen zin meer in volgens mij.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
telegraaf was fout in de oorlog, zegt genoeg.
Arme Gio.quote:Gio ligt wakker van Feyenoord
HOENDERLOO - Giovanni van Bronckhorst heeft slapeloze nachten van de sportieve én financiële crisis bij Feyenoord. Dat zegt de aanvoerder van de Rotterdamse club tegen de website Ons Oranje, de website van het Nederlands elftal.
,,Ik denk dat alles en iedereen bij Feyenoord het afgelopen seizoen zo snel mogelijk wil vergeten. Natuurlijk lig ik wel eens wakker van de huidige situatie van de club. Zeker omdat ik naast speler ook supporter ben,'' zegt hij tegen OnsOranje.
In Hoenderloo, waar Van Bronckhorst zich met het Nederlands elftal voorbereidt op de dubbel tegen IJsland en Noorwegen, kan hij in elk geval zijn hoofd even vrijmaken van de zorgen in de Kuip. ,,Daarom is het goed om in een andere omgeving te zijn. We kunnen ons in IJsland kwalificeren voor het WK, dus dat is een mooi vooruitzicht."
maar hij kan zich wel kwalificeren met oranje, mooi he?quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
maar hij kan zich wel kwalificeren met oranje, mooi he?
Astie er zo van wakker ligt moet eens in gesprek met wat groot verdieners om salaris in te leveren en het laatste jaar uit hun carriere nog 1x alles geven!quote:
Precies. Als je als Feyenoord-zijnde nou zo'n bericht uit de deur doet als je elk jaar kampioen wordt en het financieel voor de wind gaat zou ik het ook niet begrijpen hoor. Maar nu natuurlijk al helemaal niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:15 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord is nu ook de fans aan het afbreken. Jezus wil het zichzelf opheffen of zo? Je gaat toch geen fans aanvallen die je na al die bullshit de afgelopen jaren nog steeds steunen.
Ik ga straks snel naar huis, misschien staat er wel een overijverige advocaat op de stoepquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef Happel het volgende:
Nog even en iedereen met het Feijenoordlogo op zijn of haar lichaam moet het laten weglaseren.
ligt eraan of je winst met die tatoo maaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ga straks snel naar huis, misschien staat er wel een overijverige advocaat op de stoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |